Προς το περιεχόμενο

The Insomnia 3D Printing Community!


Μήνυμα προστέθηκε από Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

PETG διάβαζα ότι θέλει πιο "αεράτο" bed levelling από το PLA (πχ βάζεις 3 φύλλα χαρτί αντί για 1), ακόμα και με Z offset, αλλά στα πρώτα test δεν κόλλαγε καθόλου ή χωρίζονταν οι γραμμές. Τελικά το bed levelling που του έκανα ήταν ακριβώς σαν το PLA και τα αποτελέσματα βγήκα μια χαρά, ήδη το πρώτο κομμάτι βγήκε (custom μάσκα για αυτοκίνητο για να μπει ένα tablet από πίσω).

Στην διάρκεια της εκτύπωσης είχε stringing βέβαια (PETG γαρ), αλλά το βασικότερο είναι τα blobs. Τα καθάριζα με το χέρι στις πρώτες στρώσεις, για να μην βρει η μύτη στις επόμενες, και μόλις άρχισε το infill (20% το είχα) το παράτησα και έφυγα από σπίτι, και όταν γύρισα είχε κλείσει το περισσότερο. Πιθανότατα να έμειναν ανάμεσα στα γεμίσματα και μερικά blobs αλλά μικρό το κακό. Λογικά αυτά αφού δεν έχουν κολλήσει στο υπόλοιπο μοντέλο, και πάνω τους να πέσει η μύτη θα τα μετακινήσει χωρίς πρόβλημα. Γενικά όμως υπάρχει τρόπος να τα αποφύγεις;

Στο 2ο κομμάτι που έβγαλα, ένα gimbal protector για το drone, που το άφησα το βράδυ να το φτιάχνει, το πρωί που ξύπνησα είχε 4 blobs που είχαν μετακινηθεί στο υπόλοιπο bed, μακρυά από το μοντέλο.

Εκτυπώνω σε 235 με 85 στο bed για το 1ο layer και 75 για το υπόλοιπο.

Τέλος ερώτηση, για να λειάνω την εκτύπωση για το αμάξι για να φάω τα "σκαλοπατάκια" που κάνουν τα layers, να πάω για γυαλόχαρτο (2-3 διαφορετικά νούμερα); Και μετά αστάρι που ίσως καλύψει και μικρές ατέλειες, και τέλος πέρασμα με πολύ λεπτό γυαλόχαρτο και βάψιμο; Ή υπάρχει πιο εύκολος τρόπος;

fascia.jpg

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 5,6k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Το ντουλάπι το έβαλα κατά κύριο λόγο για να μην​ με πετάξει η γυναίκα μου έξω από το σπίτι με "αυτό το πράγμα που μου κουβάλησες στο σαλόνι"   Σαν δεύτερο λόγο, για να μην πειράζουν τα παιδιά τα κα

finished project! Σειρά τώρα έχουν κάποια τριψίματα για βελτίωση των αρμών, εγκατάσταση των ηλεκτρονικών και φυσικά πτήση!!

Η τελευταία μου εκτύπωση και από τις πιο περίπλοκες. Έτοιμη για βάψιμο...

Δημοσιευμένες Εικόνες

Για τα blobs,στο simplify τουλαχιστον εχει μια επιλογη για retraction στην αρχη καθε layer.Με 0,2mm μου τα μειωσε αρκετα.Εκανα δοκιμες και με 0,4 αλλα δε βελτιωθηκε αισθητα οποτε και το αφησα εκει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι blobs απαραίτητα κολλημένα στο αντικείμενο, ή στην αρχή κάθε layer, βγαίνουν σε τυχαίες στιγμές (καθώς και από stringing μπορούν να ξεκινήσουν αν δεν κοπεί το string και το σέρνει η μύτη και γεμίζει). Το PETG ως υλικό γενικά χύνεται από την μύτη και είναι πιο ρευστό από το PLA που έχω δει, και έτσι όταν πηδάει από σημείο σε σημείο φτιάχνει σιγά σιγά blobs που κάποια στιγμή πέφτουν κάτω. Σκέφτομαι ως πιθανές λύσεις να ανεβάσω την ταχύτητα που πηγαίνει από σημείο σε σημείο όταν δεν εκτυπώνει (travel speed έχω στα 150 mm/sec και 100 για το αρχικό layer), ή να μειώσω την ροή από την μύτη για να μην προλαβαίνει να τρέχει τόσο και να γίνεται το blob. Εκτός αν ξέρετε κάποια άλλη ρύθμιση που ίσως με σώσει χωρίς να κάνω τους πειραματισμούς.

Στην πράξη ελάχιστα με ενοχλεί με εξαίρεση το πόσο ωραίες είναι οι εσωτερικές επιφάνειες (πχ όπως ανέφερα στην μάσκα για το αμάξι τα blobs έπεφταν ανάμεσα στις γραμμές του infill), και ίσως αν μπλεχτεί κάποιο blob στην μύτη και κάνει ζημιά σε σημεία της εκτύπωσης (που δεν έχει τύχει ως τώρα, γενικά έχουν κρυώσει και σταθεροποιηθεί τα blobs και απλά αν τα σύρει η μύτη θα τα πετάξει κάπου, ίσως και στο bed εκτός της εκτύπωσης). Αλλά πχ εκτύπωσα πριν λίγο και back cover για το LCD screen του ender 3 pro και η μέσα πλευρά ήταν τελείως τραχιά λόγω strings/blobs, με το νύχι τα καθάρισα τα πολλά αφού ξεκολλούσαν, και την κούμπωσα, και αφού δεν το βλέπει κανείς δεν με νοιάζει πως είναι και αφού κουμπώνει άνετα, το έβαλα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, BrocasHelm είπε

Δεν είναι blobs απαραίτητα κολλημένα στο αντικείμενο, ή στην αρχή κάθε layer, βγαίνουν σε τυχαίες στιγμές (καθώς και από stringing μπορούν να ξεκινήσουν αν δεν κοπεί το string και το σέρνει η μύτη και γεμίζει). Το PETG ως υλικό γενικά χύνεται από την μύτη και είναι πιο ρευστό από το PLA που έχω δει, και έτσι όταν πηδάει από σημείο σε σημείο φτιάχνει σιγά σιγά blobs που κάποια στιγμή πέφτουν κάτω. Σκέφτομαι ως πιθανές λύσεις να ανεβάσω την ταχύτητα που πηγαίνει από σημείο σε σημείο όταν δεν εκτυπώνει (travel speed έχω στα 150 mm/sec και 100 για το αρχικό layer), ή να μειώσω την ροή από την μύτη για να μην προλαβαίνει να τρέχει τόσο και να γίνεται το blob. Εκτός αν ξέρετε κάποια άλλη ρύθμιση που ίσως με σώσει χωρίς να κάνω τους πειραματισμούς.

Στην πράξη ελάχιστα με ενοχλεί με εξαίρεση το πόσο ωραίες είναι οι εσωτερικές επιφάνειες (πχ όπως ανέφερα στην μάσκα για το αμάξι τα blobs έπεφταν ανάμεσα στις γραμμές του infill), και ίσως αν μπλεχτεί κάποιο blob στην μύτη και κάνει ζημιά σε σημεία της εκτύπωσης (που δεν έχει τύχει ως τώρα, γενικά έχουν κρυώσει και σταθεροποιηθεί τα blobs και απλά αν τα σύρει η μύτη θα τα πετάξει κάπου, ίσως και στο bed εκτός της εκτύπωσης). Αλλά πχ εκτύπωσα πριν λίγο και back cover για το LCD screen του ender 3 pro και η μέσα πλευρά ήταν τελείως τραχιά λόγω strings/blobs, με το νύχι τα καθάρισα τα πολλά αφού ξεκολλούσαν, και την κούμπωσα, και αφού δεν το βλέπει κανείς δεν με νοιάζει πως είναι και αφού κουμπώνει άνετα, το έβαλα.

δεν μας ειπες τις ρυθμισεις

καταρχας αλλαξες νημα ...εκανες pid tuning , calibration...??? ταχυτητα και petg δεν πανε μαζι ..100 ειναι ακραια στο 50 ειναι ποιο νορμαλ ..ψυξη αντικειμενου τουλαχιστον 70% μετα το πρωτο layer...εγω ετσι τυπωνω με 235 και 70-75 και 0.2 layer- 0.3  συνηθως 0.2

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

PID tuning θέλει πάλι επειδή άλλαξα νήμα; Και στα esteps; Κάθε φορά να το κάνω; Και αν ναι, να βγάζω μετρήσεις κάθε φορά ή απλά αν γυρίσω σε PLA να βάλω τις υπάρχουσες ρυθμίσεις (αν όντως μετρήσω πως θέλει αλλαγή στις τιμές). Το ίδιο ισχύει αν από το PLA ξαναγυρίσω στο PETG μετά. Πάντως οι θερμοκρασίες δεν έχουν διακυμάνσεις στην εκτύπωση με το PETG, nozzle σπάνια έπαιζε +- 0.1 βαθμούς, κρεβάτι +- μισό βαθμό όπως βλέπω στα διαγράμματα στο octoprint.

Η ταχύτητα που έβαλα είναι για το travel speed, όχι της εκτύπωσης (30 είναι). Βασικά γενικά οι ρυθμίσεις μου είναι:

layer height: 0.2 mm
wall thickness: 1.6 mm
wall line count: 4
top/bottom thickness: 0.8 mm
top/bottom layers: 4

printing temperature: 235
build plate temperature: 75
build plate temperature initial layer: 85
(δεν νομίζω να απομαγνητιστεί και σταθερά στους 85 να είναι, αλλά το έχω έτσι για τα πρώτα 4-5 layers, μετά πέφτει στους 75)

print speed: 30 mm/sec (ούτε καν σκέφτομαι για PETG να το ανεβάσω)

fan speed: 40% (0 για τα πρώτα 4 layers)

retraction distance: 6 mm
retraction speed: 25 mm/sec
retraction minimum travel: 1.5 mm

travel speed: 150 mm/sec
initial layer speed: 15 mm/sec
initial layer travel speed: 100 mm/sec
(αυτά είναι τα default που είχε και το προφίλ στο PLA, και σίγουρα δεν πειράζω το initial layer, αλλά για ψηλότερα layers φαντάζομαι μπορώ να πάω το travel speed στα 200 πχ ώστε να πηδάει από σημείο σε σημείο πιο γρήγορα και να μην προλαβαίνει να τρέξει το υλικό στις μεταφορές και να φτιάξει blobs στο nozzle)

Φυσικά οποιαδήποτε πρόταση για αλλαγές καλοδεχούμενη. Με τρομάζει το έντονο stringing στο PETG βέβαια και δεν ξέρω αν θα φτιάξω ποτέ κάτι με καλύτερη ανάλυση, πχ στα 0.12, γιατί θα γεμίσει κυριολεκτικά παντού strings. Ειδικά αν το σκεφτώ για φάση σκαλιστά όπως είχα στην αρχική έκδοση της μάσκας που έβγαλα σε PLA να έχει σκαλιστά γράμματα/λογότυπα.

Υπόψιν μιλάμε για stock bowden tube και stock extruder γενικά, και δεν θέλω να μπω από τώρα σε διαδικασίες να τα αλλάζω αυτά. Οπότε στους 235 είμαι safe στο κομμάτι bowden tube (το φοβόμουν ότι ίσως δεν φτάνουν αλλά είναι ΟΚ, δεν θέλω να ρισκάρω να το πάω ούτε στους 240 αφού δουλεύει το PETG που έχω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, BrocasHelm είπε

PID tuning θέλει πάλι επειδή άλλαξα νήμα; Και στα esteps; Κάθε φορά να το κάνω; Και αν ναι, να βγάζω μετρήσεις κάθε φορά ή απλά αν γυρίσω σε PLA να βάλω τις υπάρχουσες ρυθμίσεις (αν όντως μετρήσω πως θέλει αλλαγή στις τιμές). Το ίδιο ισχύει αν από το PLA ξαναγυρίσω στο PETG μετά. Πάντως οι θερμοκρασίες δεν έχουν διακυμάνσεις στην εκτύπωση με το PETG, nozzle σπάνια έπαιζε +- 0.1 βαθμούς, κρεβάτι +- μισό βαθμό όπως βλέπω στα διαγράμματα στο octoprint.

Η ταχύτητα που έβαλα είναι για το travel speed, όχι της εκτύπωσης (30 είναι). Βασικά γενικά οι ρυθμίσεις μου είναι:

layer height: 0.2 mm
wall thickness: 1.6 mm
wall line count: 4
top/bottom thickness: 0.8 mm
top/bottom layers: 4

printing temperature: 235
build plate temperature: 75
build plate temperature initial layer: 85
(δεν νομίζω να απομαγνητιστεί και σταθερά στους 85 να είναι, αλλά το έχω έτσι για τα πρώτα 4-5 layers, μετά πέφτει στους 75)

print speed: 30 mm/sec (ούτε καν σκέφτομαι για PETG να το ανεβάσω)

fan speed: 40% (0 για τα πρώτα 4 layers)

retraction distance: 6 mm
retraction speed: 25 mm/sec
retraction minimum travel: 1.5 mm

travel speed: 150 mm/sec
initial layer speed: 15 mm/sec
initial layer travel speed: 100 mm/sec
(αυτά είναι τα default που είχε και το προφίλ στο PLA, και σίγουρα δεν πειράζω το initial layer, αλλά για ψηλότερα layers φαντάζομαι μπορώ να πάω το travel speed στα 200 πχ ώστε να πηδάει από σημείο σε σημείο πιο γρήγορα και να μην προλαβαίνει να τρέξει το υλικό στις μεταφορές και να φτιάξει blobs στο nozzle)

Φυσικά οποιαδήποτε πρόταση για αλλαγές καλοδεχούμενη. Με τρομάζει το έντονο stringing στο PETG βέβαια και δεν ξέρω αν θα φτιάξω ποτέ κάτι με καλύτερη ανάλυση, πχ στα 0.12, γιατί θα γεμίσει κυριολεκτικά παντού strings. Ειδικά αν το σκεφτώ για φάση σκαλιστά όπως είχα στην αρχική έκδοση της μάσκας που έβγαλα σε PLA να έχει σκαλιστά γράμματα/λογότυπα.

Υπόψιν μιλάμε για stock bowden tube και stock extruder γενικά, και δεν θέλω να μπω από τώρα σε διαδικασίες να τα αλλάζω αυτά. Οπότε στους 235 είμαι safe στο κομμάτι bowden tube (το φοβόμουν ότι ίσως δεν φτάνουν αλλά είναι ΟΚ, δεν θέλω να ρισκάρω να το πάω ούτε στους 240 αφού δουλεύει το PETG που έχω.

οκ μια χαρα αλλα εγω ειμαι με direct extruder

το μονο που κανω ειναι να αλλαζω θερμοκρασια σε μυτη και κρεβατι οταν αλλαζω απο Pla se petg.....αλλα κανω ενα pid tuning γιατι παιζω με παραπανω θερμοκρασια δεν θα πονεσει αν το κανεις 10 λεπτα δουλεια...επισης τα e steps ν ατσεκαρεις γιατι μιλαμε για διαφορετικα πραγματα....μπορει να μη δεις διαφορα αλλα τσεκαρισε το.....γραψε τι θα βγαλει το pid tuning με pla kai petg γιατι θα βαλεις στο ενα 205 πχ και στο αλλο 230c κυριως στο hotend pid που θα κανεις ....τα νουμερα θα εχουν διαφορες........κρατα  τα σα σημειωση και τα λλαζεις καθε φορα που αλλαζεις νημα.Θα μου πεις τωρα τι ψαχνεις ψυλλους στα αχυρα αλλα ετσι κοιτας αλλες ρυθμισεις μετα ...νομιζω οτι το retraction speed kai distance ειναι που περπει να ξεκινησεις να κοιτας αφου ξεκινησεις απο χαμηλα πχ 25 και ανεβα 5 τη φορα και distance 0,5 τη φορα απο 4μμ.....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μικρά αντικείμενα πάντως που βγάζω δεν εμφανίζει πλέον blobs. Μόνο strings, που κλασσικά είναι έντονα. Έβαλα να βγάλω ένα αντικείμενο περίπου 6*7 εκατοστά, στα 4 χιλιοστά ύψος, με λεπτομέρειες που νόμιζα σιγά μην τα καταφέρει το petg αλλά τελικά δεν έγινε ο χαμός στο stringing στα κενά. Είχε μεν, αλλά ήταν σε σημεία με μεγαλύτερα κενά, που με ΠΟΛΥ υπομονή θα το καθαρίσω.

GDhPH0t.jpg

Θα ρίξω το retraction speed από τα 25 mm/sec στα 20 και ίσως και στα 15, και ελπίζω να στρώσει.

Πάντως σε μικρά αντικείμενα χωρίς λεπτομέρειες που εκτυπώνω (όπως αυτό το clamp https://www.thingiverse.com/thing:1673030) καθόλου σημεία από strings ή blobs, γιατί σε ελάχιστα σημεία κι αν πηδάει η μύτη για το επόμενο σημείο (και αν το κάνει η απόσταση είναι ελάχιστη).

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 ώρες πριν, BrocasHelm είπε

Σε μικρά αντικείμενα πάντως που βγάζω δεν εμφανίζει πλέον blobs. Μόνο strings, που κλασσικά είναι έντονα. Έβαλα να βγάλω ένα αντικείμενο περίπου 6*7 εκατοστά, στα 4 χιλιοστά ύψος, με λεπτομέρειες που νόμιζα σιγά μην τα καταφέρει το petg αλλά τελικά δεν έγινε ο χαμός στο stringing στα κενά. Είχε μεν, αλλά ήταν σε σημεία με μεγαλύτερα κενά, που με ΠΟΛΥ υπομονή θα το καθαρίσω.

GDhPH0t.jpg

Θα ρίξω το retraction speed από τα 25 mm/sec στα 20 και ίσως και στα 15, και ελπίζω να στρώσει.

Πάντως σε μικρά αντικείμενα χωρίς λεπτομέρειες που εκτυπώνω (όπως αυτό το clamp https://www.thingiverse.com/thing:1673030) καθόλου σημεία από strings ή blobs, γιατί σε ελάχιστα σημεία κι αν πηδάει η μύτη για το επόμενο σημείο (και αν το κάνει η απόσταση είναι ελάχιστη).

καποτε τύπωνα χωρίς αέρα στο αντικείμενο τώρα βάζω 70 με 80% αέρα για να έχω καλύτερο φινίρισμα....για κοίταξε το

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εκεί που έλεγα σιγά σιγά θα τελειώσω με το petg να γυρίσω στο pla, και έβγαζα μερικά clamps για να υπάρχουν για χρήση στο μέλλον (κυρίως για να κολλάω κομμάτια μαζί), πήγα να βγάλω ενώ ήταν ζεστό ακόμα το bed το κομμάτι της βίδας που είναι ένα ψηλό κομμάτι με λεπτή βάση. Ενώ λύγιζα το magnetic bed δεν έβγαινε, ούτε μπορούσα να χώσω την σπάτουλα από κάτω, και λέω δεν το σπρώχνω από πλάγια ή να το τραβήξω; Υπολόγιζα χωρίς το πόσο καλά κολλάει το petg. Αποτέλεσμα να έχει πλέον ένα καρούμπαλο (bump) εκεί από το τράβηγμα. Εδώ εικόνες και από πάνω, και από κάτω https://imgur.com/a/crEe5QA

Υπάρχει τρόπος να το ισιώσω; Και να μην είναι απόλυτα ίσιο δεν με πειράζει, αλλά όχι τόσο έντονα όσο είναι τώρα γιατί το κέντρο μάλλον είναι unusable.

Αλλιώς πάω για γυαλί και μέχρι να έρθει δεν εκτυπώνω στο κέντρο βασικά. Ευτυχώς η προβληματική περιοχή είναι λιγότερο από 2*2 εκατοστά και είναι ακριβώς στο κέντρο, οπότε μπορώ να παίζω στο cura και να το μεταφέρω πέρα δώθε αν χρειαστεί.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
56 λεπτά πριν, BrocasHelm είπε

Και εκεί που έλεγα σιγά σιγά θα τελειώσω με το petg να γυρίσω στο pla, και έβγαζα μερικά clamps για να υπάρχουν για χρήση στο μέλλον (κυρίως για να κολλάω κομμάτια μαζί), πήγα να βγάλω ενώ ήταν ζεστό ακόμα το bed το κομμάτι της βίδας που είναι ένα ψηλό κομμάτι με λεπτή βάση. Ενώ λύγιζα το magnetic bed δεν έβγαινε, ούτε μπορούσα να χώσω την σπάτουλα από κάτω, και λέω δεν το σπρώχνω από πλάγια ή να το τραβήξω; Υπολόγιζα χωρίς το πόσο καλά κολλάει το petg. Αποτέλεσμα να έχει πλέον ένα καρούμπαλο (bump) εκεί από το τράβηγμα. Εδώ εικόνες και από πάνω, και από κάτω https://imgur.com/a/crEe5QA

Υπάρχει τρόπος να το ισιώσω; Και να μην είναι απόλυτα ίσιο δεν με πειράζει, αλλά όχι τόσο έντονα όσο είναι τώρα γιατί το κέντρο μάλλον είναι unusable.

Αλλιώς πάω για γυαλί και μέχρι να έρθει δεν εκτυπώνω στο κέντρο βασικά. Ευτυχώς η προβληματική περιοχή είναι λιγότερο από 2*2 εκατοστά και είναι ακριβώς στο κέντρο, οπότε μπορώ να παίζω στο cura και να το μεταφέρω πέρα δώθε αν χρειαστεί.

εγώ τύπωνα σε builtak 

τώρα μόνο σε γυαλί ..τουλάχιστον το pla 

μόλις κάνω κάτι σε petg θα σου πω....υπαρχουν διαφοροι τυποι τζαμιου......τωρα δοκιμαζω ενα σαν αυτο που βαζουν στις κεραμικες κουζινες....και φαινεται να δουλευει αψογα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντα κολλα uhu stick πριν εκτυπωσετε. και κολλαει καλυτερα και βγαινει. εχω τζαμι και εχει επιβιωσει μετα απο ενα χρονο εκπαιδευσης και πανω απο 10 κιλα pla, petg, cf petg, abs.

στην τελικη, φορες που δν μπορουσα να τα ξεκολλησω, κατω απο χλιαρο νερο για 2 λεπτα και φευγει μονη της η κολλα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators

Προσοχή στο συνδυασμό γυαλί & PETG. Μου έχει μείνει κομμάτι από το γυάλινο bed πάνω στο PETG!

Αν δεν μιλάμε για γυαλί με κάποια επίστρωση (πχ ultrabase), πάντα να βάζετε κάτι πάνω στο γυαλί (πχ uhu stick, lack, αραιωμένη ατλακολ, κλπ) γιατί αλλιώς το PETG υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να κολλήσει μόνιμα!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω παραγγείλει ήδη το ultrabase της creality και ελπίζω να έρθει στις επόμενες 2 εβδομάδες (από αγγλική αποθήκη). Τώρα θα χρειάζεται κι αυτό κόλλες κλπ; Διάβασα με την επιφάνεια που έχει απλά περιμένεις να κρυώσει το bed και όλα ξεκολλάνε μόνα τους.

Ως τότε μικρότερα prints που τα μεταφέρω πιο δίπλα στο cura.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κολλα uhu, μια απαλη στρωση για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Καποια στιγμη παρε 3-4mm βοριοπυριτικο γυαλι να δοκιμασεις/σωθεις. Μολις το googlara και βρηκα 20χ20 στα 22 ευρω απο Ελλαδα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτυπωνα μια χαρα ,μεχρι που χθες εβαλα ενα κοκκινο filament που ειχα αγορασει πριν κανα μηνα και δςν μπορω να εκτυπωσω με τιποτα.

Για.να φτιαξει το πρωτο layer εκανα 10 φορες bed leveling και παρολα αυτα παλι χαλια.αλλα και εκτυπωση τοσο χαλια που αναγκαζομαι να την σταματησω

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.