Προς το περιεχόμενο

The Insomnia 3D Printing Community!


Μήνυμα προστέθηκε από Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλα ειδα και το τυπο που εφτιαξε printer και τρελλαθηκα 

 

https://pinshape.com/items/36161-3d-printed-cubetrix-diy-corexy-3d-printer

 

ξεκιναω μολις τελειωσω και στησω το Printer για νααζητηση των υλικων για το χτισιμο νεου

 

Μπα, το επόμενο βήμα μου θα είναι laser cutter ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλησπέρα, αγόρασα τον Ανετ Α8 απο gearbest, εχθές τον συναρμολόγησα και απο σήμερα έχω ξεκινήσει τις εκτυπώσεις. Γενικά ικανοποιημένος από τα πρώτα αποτελέσματα, τυπώνω με PLA neema3d apo 3d expoert. Χωρίς να εχω γνωση απο άλλα νηματα αυτό φαίνεται σωστό. Νομίζω ότι αυτό που θα αναβαθμίσει την ποιότητα είναι το autoleveling. Στο νετ υπάρχουν διάφοροι αισθητήρες και μέθοδοι για να το κάνεις, έχει χρησιμοποιήσει κάποιος κάποια συγκεκριμένη να μας πει την γνώμη του?

 

https://goo.gl/photos/jzVscCznzeawYxqq5

https://goo.gl/photos/L2pN1tAGpMvTdYxV7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, αγόρασα τον Ανετ Α8 απο gearbest, εχθές τον συναρμολόγησα και απο σήμερα έχω ξεκινήσει τις εκτυπώσεις. Γενικά ικανοποιημένος από τα πρώτα αποτελέσματα, τυπώνω με PLA neema3d apo 3d expoert. Χωρίς να εχω γνωση απο άλλα νηματα αυτό φαίνεται σωστό. Νομίζω ότι αυτό που θα αναβαθμίσει την ποιότητα είναι το autoleveling. Στο νετ υπάρχουν διάφοροι αισθητήρες και μέθοδοι για να το κάνεις, έχει χρησιμοποιήσει κάποιος κάποια συγκεκριμένη να μας πει την γνώμη του?

 

https://goo.gl/photos/jzVscCznzeawYxqq5

https://goo.gl/photos/L2pN1tAGpMvTdYxV7

 

Το ψάχνω και εγώ το θέμα, γιατί ο κινέζος μου έστειλε μήνυμα ότι δεν έχει διαθέσιμο τον A8 με auto leveling οπότε θα πάρω τον απλό.

 

Δες εδώ:

https://3dprint.wiki/reprap/anet/a8/improvement/autobedleveling

Νομίζω η καλύτερη λύση είναι με τον αισθητήρα LJ18A3-8-Z/BX-5V και ψάχνω να τον βρω Ελλάδα. Επίσης θέλει και το SkyNet3D firmware αντί του εργοστασιακού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποίοι ψαχτείτε με τον sensor και καταλήξετε πείτε και σε εμάς τους υπόλοιπους.

 

Απο sensor μια χαρά μπορούμε να βρούμε πολλούς και ακριβέστατους. Το θέμα είναι να μπορούμε να τους πληρώσουμε. ΠΧ έχει κατι ωραίους η omron και η Fuji αλλά κάνουν κοντά 90 ευρώ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα κι απο μενα, σκεφτομαι να αγορασω κι εγω εναν. Εδω και ενα χρονο το σκεφτομαι κι εχω αφησει μερικα πρότζεκτ προσωπικα πισω με τη λογικη οτι θα τύπωσα αυτα που μπυ έλειπαν. Τεσπα.... σκεφτομαι ειτε Α8 απο ελλαδα οσο υπαρχει ακομα ειτε να κανω το βημα να παω σε wanhao duplicator i3 v2.1 ή plus. Θελω να αγορασω απο Ελλαδα μονο λογω του οτι μαζευω για αφορολόγητο. Αλλιως θα αγόραζα του οριτζιναλ prusa λογω autoleveling και multiple extruder. Εσεις το προτείνετε; σκεφτομαι τον wanhao (δεν εχω αποφασισει ποιον απο τους δυο) λογω community, ποιοτητας και μετάλλου. Εχετε γνωμη για καποιο απο τα 3dxpert και 3dhub .gr?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια το θεμα με το autolevel ειναι οτι ειναι πολλα ειδη και καποιοι δουλευουν σε αλλη ταση.

 

δηλαδη 6-36 volt.

 

το θεμα ειναι οτι η εισοδος του σηματος στην μητρικη δεν αντεχει παραπανω ρευμα και μπορεις να την καψεις.

 

θελει ειτε να βαλεις optocoupler για να απομονωσεις το ρευμα του αισθητηρα με την μητρικη.

 

μετα  θελει φλασαρισμα η μητρικη για να δουλεψει.

 

 

ενα απο τα καλα νομιζω ειναι το bltouch  που ειναι με ακιδα.

 

ολα αυτα για να δουλεψουν θελουν αλλο firmware.

 

επισης να πω κατι ακομα.

 

οταν κουνατε το τραπεζι η το extruder τα μοτερ παραγουν ρευμα και αναβει ο εκτυπ ωτης.

 

μην το κανετε αυτο και οταν τα κουνατε να το κανετε σιγα σιγα γιατι παει ρευμα στην μητρικη και μπορει να καει αν το κανετε γρηγορα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Autolevel Sensors

Έχω δοκιμάσει 2 διαφορετικούς Proximity Sensors.

Ο πρώτος είναι ο LJC18A3-H-Z/BX και είναι σεταρισμένος να δουλεύει στα 5V συνδεόμενος στην υποδοχή για το Z endstop (οι προδιαγραφές του είναι για 6V-36V). Δεν υπάρχει πλέον στο eBay ώστε να παραθέσω link.

Θετικά: Δουλεύει σε όλες τις επιφάνειες, ακόμα και στο γυαλί.
Αρνητικά: Από μέτρηση σε μέτρηση μπορεί να παρουσιάσει απόκλιση, οπότε είναι πρακτικά άχρηστος.

 

Ο δεύτερος είναι ο LJ18A3-H-Z/BX και είναι σεταρισμένος με optocoupler και δουλεύει στα 12V από την τροφοδοσία της μητρικής. Το eBay listing είναι αυτό: ANET A8 A6 A2 3D PRINTER-12v INDUCTIVE AUTOLEVEL SENSOR-SKYNET3d-lj18a3-h-z/bx

Θετικά: Καλή ακρίβεια, χωρίς αποκλίσεις.
Αρνητικά: Αγνοεί το γιαλί και μετράει απόσταση από το heatbed. Οπότε, αν έχεις στραβωμένο heat bed, ακόμα κι αν βάλεις από πάνω γυαλί (που θα είναι επίπεδο) δε θα έχεις καλό leveling. Επίσης μετράει μέχρι περίπου τα 4mm οπότε θέλει καλή αρχική ρύθμιση (αν έχεις γυαλί 3mm, έχεις μόνο 1mm περιθώριο).

Ακόμα, 2 φορές σε άσχετους χρόνους, κατά τη διάρκεια του auto leveling δεν ενεργοποιήθηκε(!), χωρίς εμφανή λόγο, με αποτέλεσμα η κεφαλή να προσπαθήσει να... διαπεράσει το heatbed!

Τώρα περιμένω από Κίνα έναν BLTouch-κλώνο. Λογικά θα κάνει άλλες 2-3 εβδομάδες να έρθει. Αυτός μετράει μηχανικά με ακίδα, οπότε δουλεύει το ίδιο σε όλες τις επιφάνειες και υποτίθεται πως είναι και πιο ακριβείας. Θα ενημερώσω αφού τον παραλάβω και δοκιμάσω.




Firmware & Auto leveling

Υπάρχουν δύο παραλλαγές του "μαμήσιου" firmware του Anet A8, και η μια από τις δύο λέει πως υποστηρίζει auto leveling. Στην ουσία όμως είναι semi-auto leveling. Ο αισθητήρας μετράει αυτόματα την απόσταση της κεφαλής στο κέντρο του heatbed και μετά η κεφαλή κινείται στις 4 γωνίες του heatbed και σταματά για να ρυθμίσεις εσύ με το χέρι τις βίδες του heatbed.
Για να καταλάβετε τί εννοώ, κοιτάξτε στο επίσημο video οδηγιών της Anet, περίπου μετά το 5'45": https://www.youtube.com/watch?v=3NSDzgZh0Qc

Για πραγματικό Auto leveling χρειάζεται διαφορετικό firmware, συγκεκριμένα το Skynet3D. Ουσιαστικά, πρόκειται για μια παραλλαγή του Marlin Firmware, τροποποιημένου ώστε να δουλεύει με την πλακέτα και την οθόνη της Anet.

Για σύγκριση με το "auto" leveling της Anet, δείτε πως γίνεται το κανονικό (περίπου από το 1' και μετά): https://www.youtube.com/watch?v=s_k6n2Ug56I

Για το Skynet3D υπάρχουν δύο παραλλαγές.

Η πιο πρόσφατη μπορεί να βρεθεί στο GitHub (https://github.com/SkyNet3D/Marlin/releases) αλλά για να την εγκαταστήσει κανείς πρέπει:
- να βρει και να σετάρει μόνος του το Arduino IDE για τη μητρική της Anet.
- να τροποποιήσει το αρχείο ρυθμίσεων configuration.h για τις ρυθμίσεις του εκτυπωτή του.
Η πιο πρόσφατη έκδοση είναι η 2.4.4 που βγήκε πριν 3 μέρες και βασίζεται στο Marlin 1.1.2.

Κάθε μερικούς μήνες, ένας από τους τύπους πίσω από το Skynet3D, βγάζει στο Facebook ( https://www.facebook.com/skynet3ddevelopment/ ) μια έκδοση "για τους απλούς χρήστες" με έτοιμο, ρυθμισμένο Arduino IDE και αρχεία configuration.h μαζί με αναλυτικές οδηγίες.
Η τρέχουσα "Facebook" έκδοση είναι η 2.3.2 fix 2 που κυκλοφόρησε το Μάρτιο: https://drive.google.com/open?id=0B0Jb9SruV4vGM1hDZnhnd3Q3WUU

Εγώ, θέλοντας να δουλέψω με την πιο πρόσφατη έκδοση αλλά χωρίς να έχω μεγάλες γνώσεις για να εγκαταστήσω μόνος μου σωστά το Aruino IDE, έκανα το εξής: Κατέβασα τη Github version και την άνοιξα μέσα από το Arduino IDE της "Facebook" version που είναι ρυθμισμένο "σωστά" για τη board του ΑΝΕΤ. Πειραματίστηκα μόνο με το configuration.h (βλέποντας τις αντίστοιχες αλλαγές που έχει το configuration.h της "Facebook" version).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πρώτος που αναφέρεις είναι capacitive. Λίγο να τον φυσήξεις, λίγο ιδρωμένος να είσαι, λίγο να περάσει ο σκύλος μπροστά από τη μηχανή, μετράει άλλα-αντι-άλλων...

 

Τόσο για αυτόν, όσο και για τους υπόλοιπους που έχουν συζητηθεί, μην ξεχνάμε το προφανές. Ολοι  είναι φτηνές κινεζιές.

Αν θέλουμε inductive sensor με καλές προδιαγραφές, πληρώνουμε και παίρνουμε απο σοβαρά μαγαζιά πχ 

http://eu.mouser.com/Sensors/Proximity-Sensors/_/N-7h7mq?P=1yzn9k7Z1z0vph7Z1yzn9k6

Αλλά μόνο για τον sensor πληρώνουμε την μισή τιμή του εκτυπωτή...

 

Θεωρώ πάντως ότι ο μηχανικός θα είναι χειρότερος απο τον inductive. Για να πιάσει την ακρίβεια ενός φθηνού ηλεκτρονικού, ο μηχανικός θα πρέπει να είναι σχετικά ακριβός... Ας δούμε, όμως ...

 

Τείνω στην λύση του inductive, χωρίς γυαλί πάνω στην επιφάνεια, παρά μόνο ένα απο αυτά τα ειδικά αυτοκόλλητα τύπου buildtak... 

Ας έρθει πρώτα ο εκτυπωτής και βλέπουμε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενα φιλαρακι μου κανει παντα μηχανικα το level...εχει γινει εμπειρος και δεν εμπιστευεται τους αυτοματισμους

 

αλλα ας ερθει με το καλο και τα υλικα για χτισιμο του επομενου μαζευονται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρωτησω κάτι?, μεσα στη συσκευασία υπηρχε και ο μεταλικος χαρακας που φαινεται στα video στο leveling?

μετα τη συναρμολογηση ο δεξης καθετος οδοντοτος αξονας δεν περιστρεφεται σωστά αλλα ελλειπτικά. Ετυχε και σε άλλον?

 

στην αγγλικη αποθηκη για οσους ενδιαφερονται

http://uk.gearbest.com/3d-printers-3d-printer-kits/pp_337314.html?wid=25&lkid=10822153

δεν στελνει Ελλαδα UK-CN warehouse can be shipped to 1 countries(United Kingdom)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρωτησω κάτι?, μεσα στη συσκευασία υπηρχε και ο μεταλικος χαρακας που φαινεται στα video στο leveling?

μετα τη συναρμολογηση ο δεξης καθετος οδοντοτος αξονας δεν περιστρεφεται σωστά αλλα ελλειπτικά. Ετυχε και σε άλλον?

 

 

δεν στελνει Ελλαδα UK-CN warehouse can be shipped to 1 countries(United Kingdom)

Όχι, δεν είχε χάρακα. Έτυχε και σε εμένα. Βγάλε τον άξονα και βαλτός ανάποδα. Το πάνω κάτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Βγάλε τον άξονα και βαλτός ανάποδα. Το πάνω κάτω.

 

γιατρε thanx για την απαντηση (χάρακα),

οσο αφορα τον δεξιο αξονα, και τον είχα τουμπάρει και το κατω κυλινδρακι που δενει το μοτερ με το αξονα ειχα λυσει - ξαναδεσει, αλλα καμμια βελτιωση.

βρήκα και είδα αυτο το video 00:36  https://www.youtube.com/watch?v=G5XpvJxJVaQ και μάλλον φταίνε πολλά, δηλ για να γίνει ισιος θέλει δουλεια. επισης ο τυπος έχει βάλει ωραια το διακοπτη on-off στο 07:54.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

μετά από 4 ημέρες με τον εκτυπωτή και 24 ώρες εκτύπωσης έχω βγάλει κάποια συμεπράσματα για τον Ανετ Α8 και την 3d εκτύπωση. 

Ο εκτυπωτής out of the box τυπωνει πολύ καλά. το χειρότερο κομμάτι του είναι με διαφορά το ακροφύσιο για τον ανεμιστήρα που φυσάει την κεφαλή. Στον δικό μου έκανε πάρα πολύ φασαρία. Με το που το άλαξα ο θόρυβος μειώθηκε στο 1/5. Απο τα popular upgrades του thinverse έχω κάνει κάποια χωρίς να έχω δει σημαντική διαφορά στην ποιότητα. Έχω παραγγείλει και περιμένω διάφορα εξαρτήματα(ρουλεμαν, σενσορες autoleveling, raspberry, mosfet κτλ). Γενικά νομίζω ότι δεν είναι όλα τα κιτ ακριβώς ίδια, η συναρμολόγηση δεν γίνεται το ίδιο από όλους, οπότε αν κάτι δουλευει σε καποιον αλλον σε μενα μπορει να μην δουλευει, θελει πολυ πειραματισμο.

 

Εκτός μηχανηματος και ο slicer με τις ρυθμισεις του παιζεi καταλυτικο ρολο στην ποιοτητα, χρησιμοποιω τον cura και πειραματιζομαι με τις ταχυτητες, το ποσοστο fill και τα διάφoρα thickness. Εχετε χρησιμοποιησει καποιο αλλο που να ειναι εμφανως καλυτερο ή όλα το ίδιο κάνουν?

 

Για σχεδιασμό χρησιμοποιω το blender, πληρως λειτουργικο και free!

 

Περα απο upgrades, spinners και καραβακια τυπωνεται τιποτα αλλο που να ειναι "χρησιμο"?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...