Προς το περιεχόμενο

Εξοικονομώ κατ' οίκον


TiMoRiS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 ώρες πριν, jakegate7 είπε

Ποτε δουλεψε κατι στην ωρα του? Κλασσικά το ΤΕΕ περα βρεχει, ουτε μια ανακοινωση για την ταλαιπωρια των μηχανικων.

Τα ίδια έκανε και με τους Ν.Αυθαιρέτων, και σε παίρνουν τηλέφωνο οι πελάτες και  νομίζουν οτι τους δουλεύεις.

Δυστυχώς η παραπληροφόρηση στα ΜΜΕ ζεί και βασιλεύει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αντι να διαβαζει τον κωδικο επιβεβαιωσης, διαβαζει οτι να ναι και σου πεταει αυτο το μηνυμα! Εχει προχωρησει κανεις παρακατω;

 

 

Επαλήθευση διεύθυνσης email

Παρακαλώ δώστε τον κωδικό επιβεβαίωσής σας.
Παρακαλώ δώστε μια έγκυρη ημερομηνία λήξης.
Επεξ/σία από Shadowjump
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Shadowjump είπε

Αντι να διαβαζει τον κωδικο επιβεβαιωσης, διαβαζει οτι να ναι και σου πεταει αυτο το μηνυμα! Εχει προχωρησει κανεις παρακατω;

Επαλήθευση διεύθυνσης email

Παρακαλώ δώστε τον κωδικό επιβεβαίωσής σας.
Παρακαλώ δώστε μια έγκυρη ημερομηνία λήξης.

Τα ίδια κι εδώ.

Μιλάμε για μεγάλο ρεζιλίκι, ας ελπίσουμε τουλάχιστον να το δουν και να το διορθώσουν άμεσα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει το Παρακαλώ δώστε μια έγκυρη ημερομηνία λήξης., πήρα τηλέφωνο στην εταιρεία Gnomon SA και κάνει την πάπια. Μάλλον αυτή θα φταίει.

Δεν προχωράει πιο κάτω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, 1111111 είπε

Ισχύει το Παρακαλώ δώστε μια έγκυρη ημερομηνία λήξης., πήρα τηλέφωνο στην εταιρεία Gnomon SA και κάνει την πάπια. Μάλλον αυτή θα φταίει.

Δεν προχωράει πιο κάτω

Είναι κολλήματα του συστήματος. Και εμένα μου το έβγαλε και φυσικά με πέταξε έξω αλλά κάποιο στιγμή με έβαλε μέσα και είχε γίνει επιβεβαίωση του mail.

Μετά από 3+ ώρες που προσπαθώ κατάφερα να φτάσω 2 φορές να πατήσω "Νέα Αίτηση". Μία κατά 10:00 και μία κατά 11:00. Φυσικά εκεί τελειώνει η τύχη και ξεκινάς από το μηδέν ξανά.

Από την πλευρά μου να δώσω τα συγχαρητήρια μου στους (παντελώς άχρηστους και ανεύθυνους) υπεύθυνους που κατάφεραν να για άλλη μια φορά να κοροϊδέψουν, να ταλαιπωρήσουν και να θυμώσουν τους ανθρώπους και να χαθούν πολλές χιλιάδες εργατοώρες επί τρεις μέρες μπροστά σε μια οθόνη. Μπράβο τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως να γνωρίζετε την προηγούμενη φορά με τις αιτήσεις απλά χάθηκαν χρήματα και το πρόγραμμα δεν έγινε ποτέ! Τώρα δεν ξέρω γιατί να τους εμπιστευτώ πάλι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ που με καθησύχασες (δεν το λέω ειρωνικά, το εννοώ), τουλάχιστον θα περάσουμε στο επόμενο βήμα κάποια στιγμή. Είσαι η μόνη που μου έδωσες απάντηση. Από το Υπουργείο μέχρι την εταιρεία δήλωναν άγνοια.

Δυστυχώς αυτό (χαμένες εργατοώρες, νεύρα, κτλ.)μόνο εμείς που ασχολούμαστε το νιώθουμε. Οι μεν πελάτες ενδεχομένως και να δυσπιστούν..Οι δε του Υπουργείου  και λοιποί (για αυτό και δεν παίρνω ακόμη πίσω το χαρακτηρισμό για την εταιρεία) απλά δεν ασχολούνται ή λοιδορούνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, vasilk είπε

Είναι κολλήματα του συστήματος. Και εμένα μου το έβγαλε και φυσικά με πέταξε έξω αλλά κάποιο στιγμή με έβαλε μέσα και είχε γίνει επιβεβαίωση του mail.

Μετά από 3+ ώρες που προσπαθώ κατάφερα να φτάσω 2 φορές να πατήσω "Νέα Αίτηση". Μία κατά 10:00 και μία κατά 11:00. Φυσικά εκεί τελειώνει η τύχη και ξεκινάς από το μηδέν ξανά.

Σου εβγαζε το μηνυμα για λαθος ημερομηνια αλλα καποια στιγμη δεν στο εβγαλε και προχωρησε παρακατω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...