Προς το περιεχόμενο

Εξοικονομώ κατ' οίκον


TiMoRiS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

25 λεπτά πριν, oasisAthens είπε

Θα συμφωνήσω μαζί σου φίλε μου αλλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω και σε κάποια σημεία.... Το σημείο που θέλω να διαφωνήσω είναι στο γεγονός ότι από ότι κατάλαβα λες ότι επειδή σε έπαιρνε κάποιος τηλέφωνο και απαντούσες ερωτήσεις θα πρέπει να πληρωθείς για αυτό? Ή έστω και από κοντά να απαντούσες, πραγματικά πιστεύεις ότι θα πρέπει να πληρωθείς για τις απαντήσεις σε ερωτήσεις? Πως θα σου φαινόταν να έπαιρνες τηλέφωνο τον γιατρό σου να τον ρωτήσεις κάτι και να σου απαντούσε στείλε μου πρώτα ένα 50αρικο για να σου απαντήσω? Ή την επόμενη φορά που θα πήγαινες να σε εξετάσει να σου έλεγε θυμάσαι που με πήρες τότε τηλέφωνο, σκάσε 30 ευρώ ακόμα? 

Ή εαν έμπαινες σε ένα κατάστημα με ηλεκτρικά ήμε υπολογιστές και ρωτούσες χαρακτηριστικά, ερωτήσεις πάσης φύσεως χαζομαρας (όσοι έχουν κάνει πωλητές πραγματικά μπορούν να διηγηθούν άπειρες ιστορίες με τέτοιους πελάτες που στο τέλος δεν αγόρασαν τίποτα) και να σε χρεωναν για τις ερωτήσεις? 

Πραγματικά πιστεύω ότι ανάλογα τον χρόνο που ξοδέψες για την δουλειά που έκανες πρέπει να αποζημιωθεις, το ποσό θα το κρίνει ο καθένας και θα κριθεί για αυτό, αλλά όχι επειδή απάντησες σε ερωτήσεις του πελάτη. Εαν ήταν φορτικος θα έπρεπε να βρεις ενα τρόπο να του πεις μάζεψε τις ερωτήσεις σου και έλα από το γραφείο, μια δυο θα το καταλάβαινε. Δύσκολοι πελάτες υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν.... 

Αφήνω βέβαια και μαι πιθανότητα να μην κατάλαβα καλά αυτά που έγραψες και να παρεξήγησα, οπότε ζητάω συγνώμη από αυτούς που ταλαιπωρησα με το κείμενο και παρακαλάω αγνοήστε το. 😜😋😊😊😜😁😂😝

Ο Αριστείδης λέει ότι η δουλειά του ήταν να κάνει τα ΠΕΑ και να είναι σύμβουλος στην διαχείριση του προγράμματος, οι ερωτήσεις θα έπρεπε να αφορούν σε ότι έχει να κάνει με αυτό (να γίνει η αίτηση, πώς θα καταρτισθεί ο προϋπολογισμός, τι επεμβάσεις θα επιλεγούν και γιατί, τι συμφέρει, τι δεν συμφέρει, να κλείσει ο φάκελος, να γίνουν οι εκταμιεύσεις, τι γίνεται με τις πληρωμές, κλπ)....
Τώρα να τον ρωτάει ο πελάτης για θέματα που δεν είναι δουλειά του ο καθένας μπορεί να έχει όλη την καλή διάθεση να απαντήσει γιατί σέβεται τον πελάτη του και θέλει να βοηθήσει, αλλά κάπου πρέπει και ο πελάτης να σέβεται τον μηχανικό του...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

44 λεπτά πριν, oasisAthens είπε

Θα συμφωνήσω μαζί σου φίλε μου αλλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω και σε κάποια σημεία.... Το σημείο που θέλω να διαφωνήσω είναι στο γεγονός ότι από ότι κατάλαβα λες ότι επειδή σε έπαιρνε κάποιος τηλέφωνο και απαντούσες ερωτήσεις θα πρέπει να πληρωθείς για αυτό? Ή έστω και από κοντά να απαντούσες, πραγματικά πιστεύεις ότι θα πρέπει να πληρωθείς για τις απαντήσεις σε ερωτήσεις? Πως θα σου φαινόταν να έπαιρνες τηλέφωνο τον γιατρό σου να τον ρωτήσεις κάτι και να σου απαντούσε στείλε μου πρώτα ένα 50αρικο για να σου απαντήσω? Ή την επόμενη φορά που θα πήγαινες να σε εξετάσει να σου έλεγε θυμάσαι που με πήρες τότε τηλέφωνο, σκάσε 30 ευρώ ακόμα? 

Ή εαν έμπαινες σε ένα κατάστημα με ηλεκτρικά ήμε υπολογιστές και ρωτούσες χαρακτηριστικά, ερωτήσεις πάσης φύσεως χαζομαρας (όσοι έχουν κάνει πωλητές πραγματικά μπορούν να διηγηθούν άπειρες ιστορίες με τέτοιους πελάτες που στο τέλος δεν αγόρασαν τίποτα) και να σε χρεωναν για τις ερωτήσεις? 

Πραγματικά πιστεύω ότι ανάλογα τον χρόνο που ξοδέψες για την δουλειά που έκανες πρέπει να αποζημιωθεις, το ποσό θα το κρίνει ο καθένας και θα κριθεί για αυτό, αλλά όχι επειδή απάντησες σε ερωτήσεις του πελάτη. Εαν ήταν φορτικος θα έπρεπε να βρεις ενα τρόπο να του πεις μάζεψε τις ερωτήσεις σου και έλα από το γραφείο, μια δυο θα το καταλάβαινε. Δύσκολοι πελάτες υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν.... 

Αφήνω βέβαια και μαι πιθανότητα να μην κατάλαβα καλά αυτά που έγραψες και να παρεξήγησα, οπότε ζητάω συγνώμη από αυτούς που ταλαιπωρησα με το κείμενο και παρακαλάω αγνοήστε το. 😜😋😊😊😜😁😂😝

Πολλά επαγγέλματα παροχής υπηρεσιών μπορείς με τέτοιο αφαιρετικό/απλοϊκό τρόπο να τα ανάγεις σε "απλές ερωτήσεις". Εύκολα παραδείγματα είναι οι λογιστές και οι δικηγόροι. Δίνει ο άλλος 50 ευρώ μια φορά το χρόνο για μια φορολογική και νομίζει ότι ο λογιστής θα είναι on call να του απαντάει ό,τι του έρθει όλο το χρόνο. 

Άμα είναι οι ψυχολόγοι να μη κάνουν συνεδρίες, να σου απαντάνε σε μία-μία ερώτηση στο τηλέφωνο, κάντες και περιοδικά να μη φανεί "too much" και ξαφνικά είχες τζάμπα υπηρεσίες τηλεφωνικώς, καλό ε;  Ή από εκεί που θα έκανες μια συνεδρία την εβδομάδα, κάνε μια ανά 15 μέρες και ενδιάμεσα κάνε "ερωτήσεις".

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, oasisAthens είπε

Θα συμφωνήσω μαζί σου φίλε μου αλλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω και σε κάποια σημεία.... Το σημείο που θέλω να διαφωνήσω είναι στο γεγονός ότι από ότι κατάλαβα λες ότι επειδή σε έπαιρνε κάποιος τηλέφωνο και απαντούσες ερωτήσεις θα πρέπει να πληρωθείς για αυτό? Ή έστω και από κοντά να απαντούσες, πραγματικά πιστεύεις ότι θα πρέπει να πληρωθείς για τις απαντήσεις σε ερωτήσεις? Πως θα σου φαινόταν να έπαιρνες τηλέφωνο τον γιατρό σου να τον ρωτήσεις κάτι και να σου απαντούσε στείλε μου πρώτα ένα 50αρικο για να σου απαντήσω? Ή την επόμενη φορά που θα πήγαινες να σε εξετάσει να σου έλεγε θυμάσαι που με πήρες τότε τηλέφωνο, σκάσε 30 ευρώ ακόμα? 

Ή εαν έμπαινες σε ένα κατάστημα με ηλεκτρικά ήμε υπολογιστές και ρωτούσες χαρακτηριστικά, ερωτήσεις πάσης φύσεως χαζομαρας (όσοι έχουν κάνει πωλητές πραγματικά μπορούν να διηγηθούν άπειρες ιστορίες με τέτοιους πελάτες που στο τέλος δεν αγόρασαν τίποτα) και να σε χρεωναν για τις ερωτήσεις? 

Πραγματικά πιστεύω ότι ανάλογα τον χρόνο που ξοδέψες για την δουλειά που έκανες πρέπει να αποζημιωθεις, το ποσό θα το κρίνει ο καθένας και θα κριθεί για αυτό, αλλά όχι επειδή απάντησες σε ερωτήσεις του πελάτη. Εαν ήταν φορτικος θα έπρεπε να βρεις ενα τρόπο να του πεις μάζεψε τις ερωτήσεις σου και έλα από το γραφείο, μια δυο θα το καταλάβαινε. Δύσκολοι πελάτες υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν.... 

Αφήνω βέβαια και μαι πιθανότητα να μην κατάλαβα καλά αυτά που έγραψες και να παρεξήγησα, οπότε ζητάω συγνώμη από αυτούς που ταλαιπωρησα με το κείμενο και παρακαλάω αγνοήστε το. 😜😋😊😊😜😁😂😝

Λάθος το κατάλαβες 

Δεν ήθελα να πληρωθώ, αφενός γιατί κάποια πράγματα δεν τα γνωρίζω (τέντες, κατασκευαστικές λεπτομέρειες για κουφώματα), αφετέρου δεν θέλω να δίνω γνώμες για υλικά (μηχανήματα κλπ)

Αν εγώ πχ πω σε έναν πελάτη μου πάρε LG και του χαλάσει σε πέντε μήνες θα τα ακούσω, το καλύτερο που μπορεί να μου συμβεί είναι να μη μου πει κουβέντα αν τα πράματα βγουν καλά 

Αν ήμουν εργολάβος (που θα μπορούσα να είμαι, αλλά συνειδητά το αποφεύγω) θα μιλάγαμε από άλλη σκοπιά 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Λάθος το κατάλαβες 

Δεν ήθελα να πληρωθώ, αφενός γιατί κάποια πράγματα δεν τα γνωρίζω (τέντες, κατασκευαστικές λεπτομέρειες για κουφώματα), αφετέρου δεν θέλω να δίνω γνώμες για υλικά (μηχανήματα κλπ)

Αν εγώ πχ πω σε έναν πελάτη μου πάρε LG και του χαλάσει σε πέντε μήνες θα τα ακούσω, το καλύτερο που μπορεί να μου συμβεί είναι να μη μου πει κουβέντα αν τα πράματα βγουν καλά 

Αν ήμουν εργολάβος (που θα μπορούσα να είμαι, αλλά συνειδητά το αποφεύγω) θα μιλάγαμε από άλλη σκοπιά 

Τότε μένει η τελευταία μόνο παράγραφος με το συγνώμη για το σεντόνι και για το ότι τρώω τσάμπα χώρο εδώ και πόσα post  και μπορεί να δυσκολευω κάποιον άνθρωπο εδώ μέσα να βρει αυτό που ψάχνει. :)

Υ. Γ. Πάντως όσον αφορά τους "δύσκολους" πελάτες τώρα που θα αρχίσουν και οι ζεστές θα πολλαπλασιαστουν οπότε οπλιστείτε με υπομονή ή τρέλα :) :) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, oasisAthens είπε

Τότε μένει η τελευταία μόνο παράγραφος με το συγνώμη για το σεντόνι και για το ότι τρώω τσάμπα χώρο εδώ και πόσα post  και μπορεί να δυσκολευω κάποιον άνθρωπο εδώ μέσα να βρει αυτό που ψάχνει. :)

Υ. Γ. Πάντως όσον αφορά τους "δύσκολους" πελάτες τώρα που θα αρχίσουν και οι ζεστές θα πολλαπλασιαστουν οπότε οπλιστείτε με υπομονή ή τρέλα :) :) :)

Υπάρχουν πάντα και οι αργόσχολοι...πώς θα μου περάσει η μέρα σήμερα...κάτσε να πάρω τον άλλο να δω τι θα μου πει αν του κάνω 150 άκυρες ερωτήσεις, να περάσει η ώρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, oasisAthens είπε

Τότε μένει η τελευταία μόνο παράγραφος με το συγνώμη για το σεντόνι και για το ότι τρώω τσάμπα χώρο εδώ και πόσα post  και μπορεί να δυσκολευω κάποιον άνθρωπο εδώ μέσα να βρει αυτό που ψάχνει. :)

Υ. Γ. Πάντως όσον αφορά τους "δύσκολους" πελάτες τώρα που θα αρχίσουν και οι ζεστές θα πολλαπλασιαστουν οπότε οπλιστείτε με υπομονή ή τρέλα :) :) :)

Δεν τρως τσάμπα χώρο, ίσα ίσα οι απόψεις όταν εκφέρονται σωστά και χωρίς άσχημο λόγο, μόνο να βοηθήσουν μια συζήτηση μπορούν 

Το ζήτημα εδώ είναι ότι υπάρχει μια σύγχυση για το ποιος είναι ο ρόλος του συμβούλου και του ενεργειακού επιθεωρητή 

Πολυς κόσμος θεωρεί ότι επειδή ορίζει έναν σύμβουλο / ε.ε και επειδή τον πληρώνει (που βασικά δεν τον πληρώνει), υπάρχει η υποχρέωση από τη μεριά του μηχανικού να κάνει τον εργολάβο τον μελετητή, τον επιβλέποντα, τον project manager που θα αξιολογήσει τις προσφορές κ.ο.κ.

Τα παραπάνω είναι ξεχωριστές υπηρεσίες, που ουδεμία σχέση έχουν με το πρόγραμμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ποσο καιρο εκανε να σας εγκριθει το δανειο? εγω εκανα αιτηση στην εθνικη και ακομα περιμενουμε απαντηση

Επεξ/σία από gogos47
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ο ενεχόμενος είναι αυτός του οποίου θα βγει το δάνειο; Επίσης ο αντίκλητος χρειάζεται απλά σε περίπτωση που δεν μπορούν να βρούν τον ενεχόμενο και τον εγγυητή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Makkkk είπε

Καλημέρα.. Λυπάμαι που μπλεξατε.. 

Θα ηθελα να ρωτήσω, τα συνεργεία για τις εργασίες εσείς τα βρήκατε? 

Δηλ η ευθύνη του ήταν μόνο ως σύμβουλος έργου ή είχε και την επίβλεψη-ευθύνη των συνεργείων και των εργασιών? 

Επειδή εάν συμβαίνει το δεύτερο, τότε έχει πάρει εργολαβία το έργο, οπότε πρέπει από κάπου να πληρωθεί και να αποδώσει και τον ΦΠΑ και να πληρώσει και την ασφάλεια του (πρώην ΤΕΒΕ) εργατοώρες κτλ. Συν την ευθύνη για οποιοδήποτε λάθος συνεργείου να πρέπει να τρέξει ο ίδιος να το λύσει.. Στην οικοδομή έτσι δουλεύει η πιάτσα. Παίρνει την ανακαίνιση-φέρνει συνεργεία- επιβλέπει-βγάζει μίζα. Και δεν το κάνουν μόνο μηχανικοί αυτό, αλλά οποιοσδήποτε έχει την ευθύνη και φέρνει ένα συνεργείο. 

Οσον αφορά τα υλικά βέβαια, αυτά έπρεπε να συζητήσετε και να γράψετε στο συμφωνητικό.. Επειδή πχ. υπάρχουν κλιματιστικα με 300€ και με 600€. Εάν θέλατε συγκεκριμένα, πχ Mitsubishi, έπρεπε να το συμφωνήσετε.. 

Έχετε δίκιο όμως ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, ευχαριστούμε για τις επισημάνσεις. Το θέμα είναι να καταλαβαίνουμε με τι άνθρωπο συνεργαζόμαστε.. Μην κοιτάμε μόνο την τιμή αλλά και το ήθος κάποιου. 

Αυτό είναι λίγο άκυρο βέβαια.. Σας έκλεψε από κάπου? Τα 2 πιστοποιητικά δεν βγαίνουν σε ένα λεπτό, είναι μικρή η αμοιβή τους. Και την δουλειά που πληρώνεται την κάνει. 

Ως σύμβουλος έργου? Δεν σας βοήθησε καθόλου σε όλη την διαδικασία με συμβουλές? 

Μελέτη? Δεν χρειάστηκε να βγάλει άδεια μικρής κλίμακας ή να κάνει κάποια μελέτη φυσικού αερίου? 

Εκεί είστε λάθος, με όλο τον σεβασμό.. 

Η ευθύνη για τα συνεργεία είναι εκτως αυτών των αμοιβών. 

1) Αρχικά μου ζήτησε κωδικούς taxisnet (εγώ τον εμπιστεύτηκα και τους έδωσα) έκανε εξουσιοδότηση μόνος του στον εαυτό του χωρίς να με ενημερώσει, έτσι τα χρήματα του δανείου μου πήγαν σε αυτόν.

Έπρεπε να με έχει ενημερώσει για την όλη διαδικασία.

Δεν μου είχε πει πως θα έχει κάποια αμοιβή και ποια θα ήταν αυτή αν το αναλάβει.

2) μου έδωσε ονόματα προμηθευτών που συνεργάζεται πχ για τέντες, ηλιακό κτλ.

Ο τεντας τον έπαιρνα τηλ και δεν το σήκωνε επί 4 μέρες, εν τέλη ήρθε με το ζόρι και είχες μόνο 1 επιλογή πανιού κτλ.

Για τον ηλιακό το μαγαζί μου έλεγε επί 4 εβδομάδες ότι "μέσα στην εβδομάδα θα τον έχω" ....

Αυτος που μου έστειλε για μόνωση ήταν ένας αγενεστατος και μου είπε σε μια μεσοτοιχία που έχω ότι "εγώ εκεί μέσα δεν μπαίνω" δλδ θα άφηνα ένα τοίχο γυμνό. 

3) έτσι βρήκα εγώ τους δικούς μου προμηθευτές, βέβαια όχι ελάχιστα πιο ακριβές οι τιμές αλλά τους έπαιρνα τηλ ερχόταν, έβλεπαν, έδινα προσφορά κι αν ήθελα συνέχιζαν.

4)Ο μηχανικός που πήρα  εν τέλη για πιο λόγω να ζητήσει αμοιβή?

Καθόταν στο γραφείο και δεν ενδιαφέρθηκε για τίποτα....

Επίσης συμφώνησε ότι δεν γίνεται η μόνωση στην μεσοτοιχία όπως είπε ο δικός του, ενώ εγώ έφερα αλλά 3 συνεργεία και μου είπαν πως γίνεται.

Εννοείτε πως θα πληρωθεί οποίος κάνει δουλειά απλά να κάνει, όταν δεν υπάρχει ενδιαφέρον για μένα μόνο ταλαιπωρία ήταν όλο αυτό. Επίσης δεν μου έδινε πίσω την προκαταβολή για να μπορώ να την μοιράσω στους προμηθευτές που βρήκα από εγωισμό.

Αυτό είναι απαράδεκτο.

Όταν έχεις ένα πελάτη προσπαθείς να τον βοηθήσεις, όχι να παίζεις με την υπομονή του.

(Φυσικά του είπα να τον πληρώσω όταν του ζήτησα την προκαταβολή).

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα.

Ή τράπεζα απέρριψε την 1η αίτηση για δάνειο.
Τακτοποίησα το θέμα του τραπεζικού λογαριασμού μου.
Ήταν δέσμευμένος λόγω λανθασμένης χρέωσης του δήμου.

Τώρα μπορώ να κάνω 2η αίτηση για δάνειο στην ίδια τράπεζα;

Εάν το απορρίψει ξανά, τότε μπορώ να κάνω 3η αίτηση δανείου σε άλλη τράπεζα.

Και γενικά, θα με βοηθούσε κάποιος αν γνωρίζει πόσες φορές μπορούμε να κάνουμε αίτηση για δάνειο;
Χωρίς, βεβαίως, να υπερβώ τις 130 ημέρες.

Επεξ/σία από Dimitris13131313
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dimitris13131313 είπε

Καλημέρα.

Ή τράπεζα απέρριψε την 1η αίτηση για δάνειο.
Τακτοποίησα το θέμα του τραπεζικού λογαριασμού μου.
Ήταν δέσμευμένος λόγω λανθασμένης χρέωσης του δήμου.

Τώρα μπορώ να κάνω 2η αίτηση για δάνειο στην ίδια τράπεζα;

Εάν το απορρίψει ξανά, τότε μπορώ να κάνω 3η αίτηση δανείου σε άλλη τράπεζα.

Και γενικά, θα με βοηθούσε κάποιος αν γνωρίζει πόσες φορές μπορούμε να κάνουμε αίτηση για δάνειο;
Χωρίς, βεβαίως, να υπερβώ τις 130 ημέρες.

Βασικά, δε νομίζω να υπάρχει πολύς κόσμος που έχει φτάσει να κάνει 15 αιτήσεις δανειδοτησης για να σου πει ότι εκεί έχει κόφτη. 
Μήπως να έπαιρνες ένα τηλέφωνο να ρωτήσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Βασικά, δε νομίζω να υπάρχει πολύς κόσμος που έχει φτάσει να κάνει 15 αιτήσεις δανειδοτησης για να σου πει ότι εκεί έχει κόφτη. 
Μήπως να έπαιρνες ένα τηλέφωνο να ρωτήσεις;

Τους πήρα και είπαν απ'το τηλέφωνο (ριψοκίνδυνο το προφορικό) ότι μπορώ να κάνω όσες αιτήσεις για δάνειο θέλω... Θα τους στείλω και email.

Είχα την εντύπωση (εως βεβαιότητα) ότι μπορείς να ξανακάνεις μόνο μια φορά ακόμη αίτηση για δάνειο (αν απορριφθεί η 1η) και μάλιστα σε διαφορετική τράπεζα.
Ήθελα να το διασταυρώσω με κάποιον που έχει κάνει 3, πριν επιλέξω κανά την ίδια τράπεζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Dimitris13131313 είπε

Τους πήρα και είπαν απ'το τηλέφωνο (ριψοκίνδυνο το προφορικό) ότι μπορώ να κάνω όσες αιτήσεις για δάνειο θέλω... Θα τους στείλω και email.

Είχα την εντύπωση (εως βεβαιότητα) ότι μπορείς να ξανακάνεις μόνο μια φορά ακόμη αίτηση για δάνειο (αν απορριφθεί η 1η) και μάλιστα σε διαφορετική τράπεζα.
Ήθελα να το διασταυρώσω με κάποιον που έχει κάνει 3, πριν επιλέξω κανά την ίδια τράπεζα.

Για ποιον λόγο να μπορείς να κάνεις μόνο 1 ακόμα; Και στην ίδια μπορείς να κάνεις. Το θέμα είναι να πληροίς τα κριτήρια για να χρηματοδοτηθείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Για ποιον λόγο να μπορείς να κάνεις μόνο 1 ακόμα; Και στην ίδια μπορείς να κάνεις. Το θέμα είναι να πληροίς τα κριτήρια για να χρηματοδοτηθείς.

Αυτό είναι το λογικό.
Αλλά παραδόξως, πολλοί νόμοι/κανονισμοί δεν συμβαδίζουν με τη λογική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, teo1288 είπε

1) Αρχικά μου ζήτησε κωδικούς taxisnet (εγώ τον εμπιστεύτηκα και τους έδωσα) έκανε εξουσιοδότηση μόνος του στον εαυτό του χωρίς να με ενημερώσει, έτσι τα χρήματα του δανείου μου πήγαν σε αυτόν.

Μπορεις να πεις αναλυτικα τι ακριβως εκανε; Με τους κωδικους σου του ταξισνετ μπορει να κανει καποια ενεργεια χωρις την εγκριση σου; Τι εννοεις εκανε εξουσιοδοτηση μονος του στον εαυτο του; Σαν συμβουλος εργου ορισε τον εαυτο του προμηθευτη; Πως γινεται αυτο, μεσα απο την πλατφορμα του εξοικονομω, το ταξισνετ, με γραπτη δηλωση; Ρωταω γιατι κι εγω και αλλοι γειτονες αν και δεν μπηκαμε στο προγραμμα, ειχαμε δωσει τους κωδικους ταξισνετ σε μηχανικους και τωρα μια ψιλοανησυχια την εχουμε. Μηπως να μπουμε σε διαδικασια να αλλαξουμε τους κωδικους (το password);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...