Προς το περιεχόμενο

Alcatel Pixi 4.5: Unfortunately, the process com.android.phone has stopped


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα συμφορουμίτες. 

 

Έχω κάποια Alcatel Pixi 4.5 στη δουλειά, τα οποία πήραν αναβάθμιση λογισμικού την προηγούμενη εβδομάδα. Μετά την αναβάθμιση, και έχοντας μετά κάνει και factory reset, όποτε χρησιμοποιούμε τα δεδομένα, οι sim νεκρώνουν ανά λίγα δευτερόλεπτα και έτσι τα τηλέφωνα είναι άχρηστα (σε wi-fi δεν υπάρχει το πρόβλημα). Πολλές συσκευές, το ίδιο πρόβλημα, απάντηση στο email που στείλαμε δεν ήρθε ποτέ.

 

Έχουμε κάνει τα εξής:

1) Καθαρισμό Cache.

2) 2ο factory reset.

3) Πέρασμα εκ νέου των APN.

4) 3o factory reset.

 

Το πρόβλημα παραμένει και βγαίνει διαρκώς τα εξής:

"Unfortunately, the process com.android.phone has stopped".

 

 

Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω, ή τα πετάω στον τοίχο;

 

 

Σας ευχαριστώ.

Δημοσ.

Είναι τόσο φθηνό κινητό που δεν αξίζει επισκευής.

 

Δώσε το για ανταλλακτικά η πετά το.μονο χρόνο και €€€ θα χάσεις αν ασχοληθείς με επισκευές κτλπ

Δημοσ.

Είναι τόσο φθηνό κινητό που δεν αξίζει επισκευής.

 

Δώσε το για ανταλλακτικά η πετά το.μονο χρόνο και €€€ θα χάσεις αν ασχοληθείς με επισκευές κτλπ

 

Δυστυχώς μιλάμε για 20 τέτοια τηλέφωνα, σε χρήση εταιρείας, αγορασμένα πριν από μερικούς μήνες, προς 80 ευρώ το ένα, λόγω καλούτσικης μπροστινής κάμερας για βιντεοκλήσεις. Στο μαγαζί που τα πήραμε, αυτά προωθούσαν ως best value for money.  

Δημοσ.

Δυστυχώς μιλάμε για 20 τέτοια τηλέφωνα, σε χρήση εταιρείας, αγορασμένα πριν από μερικούς μήνες, προς 80 ευρώ το ένα, λόγω καλούτσικης μπροστινής κάμερας για βιντεοκλήσεις. Στο μαγαζί που τα πήραμε, αυτά προωθούσαν ως best value for money.

Αν είναι τόσες συσκευές αλλάζει το θέμα

 

Νόμιζα ήταν μια μόνο.

 

Τότε περίμενε μπας και σου απαντήσει κανείς τι να κάνεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν είναι τόσες συσκευές αλλάζει το θέμα

 

Νόμιζα ήταν μια μόνο.

 

Τότε περίμενε μπας και σου απαντήσει κανείς τι να κάνεις.

 

Έπαιζαν μια χαρά μέχρι που πήραν το τελευταίο update. Σ' ευχαριστώ.

Δημοσ.

Γιατί να τα πετάξεις στον τοίχο? Εγγύηση δεν έχουν?

 

Και βέβαια. Αλλά αν είναι κάτι απλό που μπορούμε να κάνουμε μόνοι μας, δεν θα χρειαζόταν να μείνει η εταιρεία χωρίς συσκευές για 15+ μέρες. Γι' αυτό ρωτώ και εδώ, για να δω μήπως έχει συμβεί και σε άλλον και έχει εφαρμόσει κάποια λύση.

Δημοσ.

Σήμερα μιλησα με Alcatel. Κατέγραψαν το πρόβλημα, μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν με το εργοστάσιο μήπως υπάρχει πρόβλημα με την παρτίδα των συσκευών (πού ξέρουν ότι είναι η ίδια παρτίδα;) και θα επικοινωνήσουν εκείνοι μαζί μου. Ούτε να τους τα πάω μου είπαν, ούτε τίποτα. Service δια τηλεφώνου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...