BritGreek Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Καλησπέρα συμφορουμίτες. Έχω κάποια Alcatel Pixi 4.5 στη δουλειά, τα οποία πήραν αναβάθμιση λογισμικού την προηγούμενη εβδομάδα. Μετά την αναβάθμιση, και έχοντας μετά κάνει και factory reset, όποτε χρησιμοποιούμε τα δεδομένα, οι sim νεκρώνουν ανά λίγα δευτερόλεπτα και έτσι τα τηλέφωνα είναι άχρηστα (σε wi-fi δεν υπάρχει το πρόβλημα). Πολλές συσκευές, το ίδιο πρόβλημα, απάντηση στο email που στείλαμε δεν ήρθε ποτέ. Έχουμε κάνει τα εξής: 1) Καθαρισμό Cache. 2) 2ο factory reset. 3) Πέρασμα εκ νέου των APN. 4) 3o factory reset. Το πρόβλημα παραμένει και βγαίνει διαρκώς τα εξής: "Unfortunately, the process com.android.phone has stopped". Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω, ή τα πετάω στον τοίχο; Σας ευχαριστώ.
stelios18120 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Είναι τόσο φθηνό κινητό που δεν αξίζει επισκευής. Δώσε το για ανταλλακτικά η πετά το.μονο χρόνο και €€€ θα χάσεις αν ασχοληθείς με επισκευές κτλπ
BritGreek Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Είναι τόσο φθηνό κινητό που δεν αξίζει επισκευής. Δώσε το για ανταλλακτικά η πετά το.μονο χρόνο και €€€ θα χάσεις αν ασχοληθείς με επισκευές κτλπ Δυστυχώς μιλάμε για 20 τέτοια τηλέφωνα, σε χρήση εταιρείας, αγορασμένα πριν από μερικούς μήνες, προς 80 ευρώ το ένα, λόγω καλούτσικης μπροστινής κάμερας για βιντεοκλήσεις. Στο μαγαζί που τα πήραμε, αυτά προωθούσαν ως best value for money.
stelios18120 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Δυστυχώς μιλάμε για 20 τέτοια τηλέφωνα, σε χρήση εταιρείας, αγορασμένα πριν από μερικούς μήνες, προς 80 ευρώ το ένα, λόγω καλούτσικης μπροστινής κάμερας για βιντεοκλήσεις. Στο μαγαζί που τα πήραμε, αυτά προωθούσαν ως best value for money. Αν είναι τόσες συσκευές αλλάζει το θέμα Νόμιζα ήταν μια μόνο. Τότε περίμενε μπας και σου απαντήσει κανείς τι να κάνεις. 1
BritGreek Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Αν είναι τόσες συσκευές αλλάζει το θέμα Νόμιζα ήταν μια μόνο. Τότε περίμενε μπας και σου απαντήσει κανείς τι να κάνεις. Έπαιζαν μια χαρά μέχρι που πήραν το τελευταίο update. Σ' ευχαριστώ.
vdeseris Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Γιατί να τα πετάξεις στον τοίχο? Εγγύηση δεν έχουν? 1
BritGreek Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Γιατί να τα πετάξεις στον τοίχο? Εγγύηση δεν έχουν? Και βέβαια. Αλλά αν είναι κάτι απλό που μπορούμε να κάνουμε μόνοι μας, δεν θα χρειαζόταν να μείνει η εταιρεία χωρίς συσκευές για 15+ μέρες. Γι' αυτό ρωτώ και εδώ, για να δω μήπως έχει συμβεί και σε άλλον και έχει εφαρμόσει κάποια λύση.
BritGreek Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Σήμερα μιλησα με Alcatel. Κατέγραψαν το πρόβλημα, μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν με το εργοστάσιο μήπως υπάρχει πρόβλημα με την παρτίδα των συσκευών (πού ξέρουν ότι είναι η ίδια παρτίδα και θα επικοινωνήσουν εκείνοι μαζί μου. Ούτε να τους τα πάω μου είπαν, ούτε τίποτα. Service δια τηλεφώνου.
AggelosTz Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 http://thedroidguy.com/2017/03/how-to-fix-unfortunately-the-process-com-android-phone-has-stopped-90124 δοκίμασε και κάποιο από αυτά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα