ksessalonikios Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 Όσοι έχετε κάνει κράτηση ξενοδοχείου μέσω Booking.com τελευταία, η χρέωση της κάρτας σας πότε έγινε; μέρες/εβδομάδες πριν το ταξίδι σας ή όταν φτάσατε στο ξενοδοχείο;
petran91 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 Αν μιλάμε για ξενοδοχεία που λένε ότι η κάρτα μπορεί να χρεωθεί ανά πάσα στιγμή, μου έχει τύχει να μου ακυρώσουν κράτηση 2 εβδομάδες πριν, επειδή δεν είχα υπόλοιπο να μου τραβήξουν, μου έχει τύχει να μην μου τραβήξουν και καθόλου μέχρι να φτάσω.Εξαρτάται από το κατάλυμα.
ksessalonikios Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 Ευχαριστώ για την απάντηση, θα 'θελα και καμια γνώμη ακόμη για το ποια ειναι η πιο συνηθισμένη πρακτική από τις προσωπικές σας εμπειρίες. 1
thleorasakias Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 το ποιο στανταρ ειναι να σου τραβηξουν 1 ευρω εφοσον εχεις λεφτα μεσα(εαν δεν εχεις υπολοιπο θα εχεις θεμα) μια εβδομαδα πριν το προορισμο,το συνολικο το παιρνουν εκει οταν πας οταν λεει στην κρατηση πληρωμη στο ξενοδοχειο
ksessalonikios Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 ελαβα απαντηση κι απο το καταλυμα και ειναι οπως τα ειπατε κι οπως το ψιλοθυμομουνα, δηλαδή τραβάνε τα λεφτά οταν φταστεις στο ξενοδοχείο.
bvb7 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 Καθε ξενοδοχειο εχει αλλη πολιτικη, επισης υπαρχουν non refundable κρατησεις που χρεωνονται αμεσα και υπαρχουν κι απλες κρατησεις που συνηθως παιρνουν προεγκριση το πρωτο βραδυ για ελεγχο της καρτας
Luxx Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Εβαλα μια προπληρωμενη καρτα ( πρεπει να εχει 15 ευρω μεσα αυτη τη στιγμη ) και με πηρανε απο το ξενοδοχειο μετα απο 3 ημερες να με ρωτησουν αν η καρτα ειναι εγκυρη. Πηγαν να κανουν χρεωση και δεν τους αφηνε. Τους λεω οτι νομιζα η πληρωμη θα γινει στο ξενοδοχειο ( ετσι ελεγε στο booking ), αλλα μου λεει οτι εχουν το δικαιωμα να κανουν την κρατηση του ποσου απο πριν. Ισχυει κατι τετοιο; Εν'τελει ολα καλα, τους ειπα οτι εχω λιγα λεφτα μεσα και οτι ειναι εγκυρη και μου ειπαν θα πληρωσω στο ξενοδοχειο. Μου ειπε οτι φοβηθηκε γιατι πολλοι κανουν κρατησεις με παλιες καρτες που δεν ισχυουν πλεον και μετα ακυρωνουν τελευταια στιγμη την κρατηση. Ετσι το ξενοδοχειο χανει λεφτα. Σωστα το σκεφτεται.
ksessalonikios Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 να πω του στραβού το δίκιο κι εγώ αυτο ειχα στο μυαλό μου να κάνω σε περιπτωση που κατι αλλαζε στα πλάνα μου
Luxx Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Δεχεται το συστημα καρτα που εχει ληξει ομως; Εκτος αν βαλεις καποια εγκυρη προπληρωμενη και δεν εχεις σκοπο να την ξαναφορτισεις μελλοντικα.
ksessalonikios Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 παλιά καρτα λογικά δεν θα δεχεται αλλά μπορεις να ακυρώσεις αυτην που ηδη εχεις, λες οτι την εχασες και βγαζεις μια καινουργια
Luxx Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Η χρεωση ομως που γινεται στην προηγουμενη δεν παει και στην επομενη; Βασικα γινεται να σου χρεωσουν αρνητικο υπολοιπο σε μια προπληρωμενη καρτα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα