argimeg Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Καλησπέρα, Έαν έχεις κάποιος αντίστοιχη εμπειρία θα με βοηθούσε. Αγόρασα προχθές ένα Philips σύστημα σιδερώματος από Κώτσο και χθες που βάλαμε να το δοκιμάσουμε διαπιστώσαμε ότι δεν βγάζει ατμό. Το ψάξαμε αρκετά στο internet κτλπ αλλά τελικά έχει πρόβλημα. Σήμερα θα το παω πίσω και έχω τα πάντα (κουτιά-κτλπ) Μήπως γνωρίζετε εάν θα μου κάνουν επιτόπου αντικατάσταση λόγω doa;
argimeg Δημοσ. 24 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουνίου 2017 Τελικά το πήγα από εκεί και μου δώσανε καινούριο. Ο τεχνικός το έλεγξε είδε ότι δεν λειτουργεί και συμπλήρωσε τα χαρτιά για την αντικατάσταση. Στο κατάστημα της Ευκαρπίας Θεσσαλονίκης έγινε αυτό για να λέμε και τα καλά. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα