Προς το περιεχόμενο

Πρόστιμο μαμούθ 2,42 δισ. ευρώ στην Google από την Ε.Ε. για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης [Ενημέρωση]


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στην Ελλάδα συμβαίνει αυτό. Στο Αμέρικα λειτουργεί πάρα πολύ καλά. ΑΛΛΆ google δεν είναι.

Ναι οκ στην Ελλάδα ζούμε όμως και δε μας νοιάζει τι γίνεται στην Αμερική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει πρόστιμο μαμούθ για τη google, όλα ψιλά είναι! :D

 

Η google εδώ και κάποια χρόνια είναι το internet και θα είναι για μερικά χρόνια ακόμα σίγουρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προτείνω ένα σύστημα σχολίων σαν του Ars Technica; Με +1/-1 που κρύβει τις μπούρδες μετά από πολλά -1. Η διαφορά επιπέδου στα σχόλια είναι ξεκάθαρη.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενικός Αριθμος

Η έφεση,

της έφεσης

την έφεση

έφεση 

 

Πληθυντικός Αριθμός

Οι εφέσεις

Των εφέσεων

Τις εφέσεις

εφέσεις

 

Ρήμα Σπρώχνω

Σπρώχνω

Σπρώχνεις

Σπρώχνει

 

Σπρώχνουμε

Σπρώχνετε

Σπρώχνουν

 

Θα κάνει μερικές εφέσεις, Θα σπρώξουν και μερικά μύρια και θα ξεχαστεί το θέμα. Ανάλογο πρόβλημα είχε και η Intel και βρέθηκε ενας Νιλς ο οποίος αναρωτήθηκε αν οι πράξεις τις intel έβλαψαν τον ανταγωνισμό. Αν δικαιωθεί τότε απο πίσω ακολουθούν κι άλλοι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεντούζα, βεντούζα (όσον αφορά την Google.Ας πρόσεχε)

Γενικότερα κοιτάτε το δέντρο και χάνετε το δάσος.

Υπάρχει εμπορικός πόλεμος Ευρώπης Αμερικής και αυτό είναι άλλο ένα πεδίο μάχης.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το ποσό είναι μόνο για τη χειραγώγηση αποτελεσμάτων για το Google Shopping. Πιστεύω ότι είναι καλό η έρευνα να προχωρήσει και σε άλλες υπηρεσίες της google. Κλασσικό παράδειγμα για μένα είναι το πως εδώ και πολλά χρόνια προωθεί τα αποτελέσματα video του youtube σε σχέση με άλλους providers(πχ. dailymotion) 

Η αλήθεια είναι ότι από τότε που το YouTube το πήρε η Google το εχει χαλάσει σε σχέση με πριν . Αλλά πραγματικά ρε φίλε το dailymotion είναι για τα πανηγύρια.

 

Στο θέμα μας τώρα : To νταβατζιλικι αρχιζει και καλπάζει σε διεθνές επίπεδο και αυτό είναι ότι πιο επικίνδυνο. Αυτά τα χρήματα ας πούμε που θα πάνε ? Στην φτωχεια ή στις τσέπες των νταβατζίδων ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιά google; Απόλυτα ικανοποιημένος απο το duckduckgo.com . Δυστυχώς κυλοφορεί πολλή αφέλια.

Ποια google ? Δεν την ξέρεις την google ε? Γιατι μπήκες εδω μέσα τότε ?

 

Η κοροϊδία σε ολο της το μεγαλείο !!!  

Να φανταστώ ότι εισαι από αυτους που δεν γνωρίζουν και την Microsoft  ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου η google δεν ειναι ΜΚΟ, ας σταματησει η ΕΕ να της φερεται σαν να ειναι...

Καρκινο εχουμε βγαλει με αυτην την ΕΕ.

 

Google for president!!!! (LOL)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς υπάρχει εμπορικός πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ Ε.Ε και ΗΠΑ.

 

Προφανώς όμως και η google παραβιάζει τους όρους της ελεύθερης αγοράς και χειραγωγεί τα πάντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν στους ορους χρήσης (ή/και σε μηνυμα) ενημερωνε τον χρήστη για την πολιτικη της αυτη και μετα τον αφηνε να επιλέξει (αν θα χρησιμοποιήσει το search της για shopping), παλι θα το ετρωγε το πρόστιμό?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απάντηση της Google που μόλις λάβαμε

--------------------------

 

Όταν κάνετε αγορές μέσω διαδικτύου, θέλετε να βρίσκετε τα προϊόντα που ψάχνετε γρήγορα και εύκολα. Και οι έμποροι θέλουν να προωθήσουν αυτά τα ίδια προϊόντα. Για αυτό το λόγο, το Google Search εμφανίζει διαφημίσεις αγορών, συνδέοντας τους χρήστες μας με χιλιάδες διαφημιζόμενους, μεγάλους ή μικρούς, με τρόπους που να είναι χρήσιμοι για όλους.

Θεωρούμε πως η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις ηλεκτρονικές αγορές υποτιμά την αξία αυτού του είδους των γρήγορων και εύκολων συνδέσεων. Ενώ μερικές ιστοσελίδες σύγκρισης αγορών θέλουν προφανώς από την Google να τις παρουσιάζει πιο εμφανώς, τα δεδομένα μας δείχνουν ότι οι χρήστες συνήθως προτιμούν να χρησιμοποιούν συνδέσμους που τους κατευθύνουν απευθείας στα προϊόντα που θέλουν, και όχι σε ιστοσελίδες όπου θα πρέπει να επαναλάβουν τις αναζητήσεις τους.

Πιστεύουμε ότι τα υπάρχοντα αποτελέσματα αγορών που παρέχουμε είναι χρήσιμα και αποτελούν μια πολύ βελτιωμένη έκδοση των παλαιότερων διαφημίσεων που εμφανίζαμε μια δεκαετία πριν οι οποίες περιείχαν μόνο κείμενο. Το να εμφανίζουμε διαφημίσεις που περιέχουν εικόνες, αξιολογήσεις και τιμές ωφελεί εμάς, τους διαφημιζόμενους μας και πάνω απ' όλα τους χρήστες μας. Και τις εμφανίζουμε μόνο όταν τα σχόλια σας μας υποδεικνύουν ότι είναι σχετικές. Χιλιάδες Ευρωπαίοι έμποροι χρησιμοποιούν αυτές τις διαφημίσεις για να ανταγωνιστούν με μεγαλύτερες εταιρείες όπως το Amazon και το eBay.
 
 

google1.jpg


Όταν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μας ρωτάει γιατί μερικές ιστοσελίδες συγκριτικών αγορών δεν τα έχουν καταφέρει όσο καλά όσο άλλες, πιστεύουμε ότι πρέπει να λάβει υπ’ όψιν της το πλήθος των ιστοσελίδων που έχουν αναπτυχθεί αυτήν την περίοδο- συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων ιστοσελίδων ηλεκτρονικών αγορών όπως το Amazon και το eBay. Με τα εργαλεία συγκρίσεων που διαθέτει, τις αξιολογήσεις, τους εκατομμύρια έμπορους και τη τεράστια ποικιλία προϊόντων, από παπούτσια μέχρι καθημερινά ψώνια, το Amazon είναι ένας μεγάλος ανταγωνιστής και έχει εξελιχθεί στον πρώτο «προορισμό» που απευθύνονται οι χρήστες για να αναζητήσουν προϊόντα. Και όπως το Amazon έχει αναπτυχθεί, είναι φυσικό ότι μερικές υπηρεσίες σύγκρισης έχουν αποδειχθεί λιγότερο δημοφιλείς από άλλες. Ανταγωνιζόμαστε το Amazon και άλλες ιστοσελίδες για αναζητήσεις σχετικά με ηλεκτρονικές αγορές εμφανίζοντας πιο χρήσιμες πληροφορίες για προϊόντα.

 

google2.png


Όταν χρησιμοποιείτε το Google Search για να αναζητήσετε προϊόντα, προσπαθούμε να σας παρέχουμε αυτά που αναζητάτε. Η ικανότητά μας να τα καταφέρνουμε τόσο καλά δεν ευνοεί εμάς ή οποιαδήποτε άλλη ιστοσελίδα ή πωλητή- είναι το αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς και της συνεχούς καινοτομίας, που βασίζεται στη πληροφόρηση από τον χρήστη.

Δεδομένων των στοιχείων και με σεβασμό στις θέσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, διαφωνούμε με τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν σήμερα. Θα εξετάσουμε λεπτομερώς την απόφασή της Επιτροπής καθώς σκεφτόμαστε να προχωρήσουμε σε προσφυγή και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να κάνουμε σαφείς τις θέσεις μας».

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...