Panos.Powers Δημοσ. 30 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) Χαίρεται . Την περασμένη Παρασκευή 23 Ιουνίου χάλασε το κινητό μου LG NEXUS 5x και πήρα τηλέφωνο για επισκευή στην LG καθώς ήταν εντός εγγύησης . Μου είπαν ότι στέλνουν άτομο να το πάρει και συμφώνησα . Το άτομο ήρθε Τετάρτη μεσημέρι τελικά ενώ είχε ακυρώσει δύο ραντεβόυ χωρίς ειδοποίηση και κατεπιμονή δική μου και συνεχή τηλεφωνήματα . Σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι θα καθυστερήσει χωρίς να λέει πόσο. Τους πήρα τηλέφωνο μου είπαν πως έχει καμμένη πλακέτα και θα κάνει 10 εργάσιμες να έρθει το ανταλακτικό . Από Δευτέρα μετρώντας. Όταν ρώτησα για αντικατάσταση μου είπε πως δεν γίνεται και δεν μπορούν ούτε να μου δώσουν δανεικό . Μάλιστα όταν τους ρώτησα πως γίνεται να αφήνεται κάποιον τόσο καιρό χωρίς τηλέφωνο και πως το χρειάζομαι μου είπαν να είμαι ευχαριστημένος γιατί η πολιτική τους λέει δεκαπέντε εργάσιμες ενώ απεκτησε και ειρωνικό τόνο . Τους είπα λίγο πολύ ότι θα δω τα δικαιώματά μου. Εγώ από εδώ και πέρα που παίρνω τηλέφωνο για να είμαι καλυμμένος? Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2017 από Panos.Powers
Panos.Powers Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Αν κάποιος πιστεύει πως έχουνε δίκιο δεν έχω πρόβλημα να μου το πει αρκέι να ξέρω ρε παιδί μου ότι έτσι προβλέπεται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα