Προς το περιεχόμενο

ΟΑΣΑ: Βελτίωση των μετακινήσεων χάρις στην τηλεματική για το 95,8% των χρηστών λεωφορείων και τρόλεϊ


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υψηλό βαθμό ικανοποίησης από την εφαρμογή της τηλεματικής στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ διαπιστώνει έρευνα της ΚΑΠΑ Research, που διεξήχθη τον Μάιο για λογαριασμό του ΟΑΣΑ.

Στην έρευνα πήραν μέρος επιβάτες των μέσων μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα, από την πλειονότητα των οποίων καταγράφηκαν θετικές εντυπώσεις για το σύνολο των μέσων ενημέρωσης που υποστηρίζονται από την τηλεματική, δηλαδή τις ηλεκτρονικές πινακίδες στις στάσεις, την εφαρμογή OASAtelematics για smartphone και tablet, αλλά και τις οθόνες εντός των οχημάτων, οι οποίες δείχνουν τον εκτιμώμενο υπολειπόμενο χρόνο μέχρι την επόμενη στάση.

 

Έτσι, το 98% των χρηστών των μέσων μεταφοράς δήλωσαν ότι η τηλεματική βοηθά τη συγκοινωνία με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ να γίνει πιο ελκυστική, το 95,8% ότι βελτιώθηκε η ποιότητα των μετακινήσεών τους και το 93,2% των επιβατών δηλώνει ικανοποιημένο από την πληροφόρηση που λαμβάνει για την κίνηση και άφιξη των οχημάτων, μέσω των πινακίδων στις στάσεις.

 

Την ίδια στιγμή, περισσότεροι από 6 στους 10 επιβάτες δήλωσαν ότι η τηλεματική έχει μειώσει τον χρόνο παραμονής τους στις στάσεις (63,5%), ενώ το 65,5% νιώθει περισσότερο σίγουρο για τις ώρες άφιξης των οχημάτων. Σημαντικό όφελος αποτελεί όμως και η τόνωση του αισθήματος ασφάλειας, ιδιαίτερα στις γυναίκες, όπου το 20% δήλωσε ότι με την τηλεματική νιώθει πιο ασφαλής τα βράδια , δεδομένου ότι μεταβαίνουν στη στάση την ώρα διέλευσης του μέσου.

 

Σύμφωνα με όσους συμμετείχαν στην έρευνα, η τηλεματική αποτελεί και ένα σημαντικό στοιχείο για την αύξηση της χρήσης των μέσων μεταφοράς από τους κατοίκους της πόλης, από την στιγμή που το 83,5% των επιβατών δήλωσε ότι θα επηρεάσει θετικά ανθρώπους που δεν κάνουν χρήση των μέσων.

 

Υψηλό ποσοστό χρήσης της εφαρμογής

 

Αναφορικά με τη χρήση της ηλεκτρονικής εφαρμογής για κινητά και tablet, το 50,3% των επιβατών έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή σε συσκευή του, το 94,4% από αυτούς την χρησιμοποιούν σε τακτική ή καθημερινή βάση, δηλώνοντας την ευκολία χρήσης της (91%) και την αξιοπιστία της (85,9%).

 

Χρηστικές οι οθόνες εντός των οχημάτων

 

Η έρευνα έδειξε παράλληλα ευρεία αποδοχή και για τη χρήση της τηλεματικής μέσα στα οχήματα. Έτσι, το 78,4% των επιβατών των λεωφορείων κάνουν χρήση των οθονών, που βρίσκονται μέσα στα οχήματα, για τον προγραμματισμό της αποβίβασής τους, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τα τρόλεϊ ανέρχεται σε 80,5%.

 

Αντίστοιχα, το 75,3% των επιβατών θεωρούν θετική την φωνητική αναγγελία των στάσεων μέσα στα οχήματα.

 

Ένας χρόνος πλήρους λειτουργίας

 

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με αφορμή τη συμπλήρωση ενός χρόνου πλήρους λειτουργίας της πλατφόρμας σε λεωφορεία και τρόλεϊ. Στο σύστημα έχουν ενταχθεί όλες οι λεωφορειακές γραμμές, οι οποίες απεικονίζονται στις 1.000 «έξυπνες στάσεις».

 

Η εγκατάσταση τηλεματικού εξοπλισμού έχει γίνει σε όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν στο δίκτυο, ενώ εκτός από το OASAtelematics, οι επιβάτες μπορούν να ενημερωθούν και μέσω υπολογιστή για τα δρομολόγια και τις ώρες άφιξης των οχημάτων σε οποιαδήποτε στάση.

 

Link.png Site: ΟΑΣΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Είναι βλαμμένοι εκεί στον οασα. Έφτιαξαν μια ωραία εφαρμογή αλλά το μόνο που κατάφεραν είναι να φιδιάζουν οι οδηγοί. Κλείνουν την οθόνη και το gps , τρώνε 2-3 δρομολόγια την ημέρα και περιμένουμε οι βλάκες στη στάση. Έιμαι τρεις μέρες χωρίς αμάξι, περιμένω στη στάση λεωφορεία, ανοίγω την εφαρμογή και ως δια μαγείας τρία στα πέντε λεωφορεία που χρησιμοποιώ δεν υπάρχουν, κλειστό gps και ανοίγει όποτε να'ναι. Αναβάθμιση των τεμπέληδων οδηγών θέλει όχι της εφαρμογής που είναι ήδη πολύ καλή.

  • Like 17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η φάση είναι ότι όλο το σύστημα το έκανε εταιρία από Θεσσαλονίκη, μάλιστα η ίδια που έκανε και αυτό που έχει χρόνια η Θεσσαλονίκη για τα λεωφορεία της. Πολύ αξιόπιστο αν δεν είναι βλάχος ο οδηγός και κλείνει το gps.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει πράγματι τη δυνατότητα να το απενεργοποιήσει ο οδηγός? Μλκία τους αν το άφησαν έτσι...

Εννοείται το ανοίγει και το κλείνει όποτε θέλει. Σήμερα με τον καύσωνα πενήντα λεπτά σε στάση και εντελώς "τυχαία" τρία από τα πέντε λεωφορεία που χρησιμοποιώ δεν υπήρχαν στα δρομολόγια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι μπηκε τηλεματικη, αδυνατω να καταλαβω το πως βελτιωνει τη μετακινηση.

Το μονο που κανει ειναι να μην περιμενεις σαν χαζος το λεωφορειο. Αν εννοει ετσι τη βελτιωση ναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι να κλεινει το gps?

 

Αληθεια γιατι να κλεισει το gps; Δεν κανει τα δρομολογια και την βγαζει στο καφενειο;

 

Θυμαμαι εποχες που περιμεναμε τα πρασινα για το δρομολογιο Περαμα-Πειραια. Ερχοταν οποτε ηθελαν και οι οδηγοι μυριζαν ουζο, το αναγνωριζα σαν μυρωδια απο τις καραμελες ουζου

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, αν είναι να φαίνεται ότι είμαι τεμπέλης στη δουλειά μου τότε να μην πατάω καθόλου. Έτσι δε θα γίνει αντιληπτό. Αυτό ισχυρίζεστε ότι κάνουν με το ότι κλείνουν το gps. Ξέρεις κανένας να πει στα σίγουρα, κάτι πιο λογικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, αν είναι να φαίνεται ότι είμαι τεμπέλης στη δουλειά μου τότε να μην πατάω καθόλου. Έτσι δε θα γίνει αντιληπτό. Αυτό ισχυρίζεστε ότι κάνουν με το ότι κλείνουν το gps. Ξέρεις κανένας να πει στα σίγουρα, κάτι πιο λογικό;

 

Τους πιάνει πονοκέφαλος και το κλείνουν λίγο μέχρι να περάσει.

  • Like 25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εφαρμογή είναι πολύ χρήσιμη. Ειδικά για τα Σ/Κ που μέχρι και πριν λίγο καιρό περίμενα έως και 40 λεπτά για να εμφανιστεί κάνα τρόλεϋ, τώρα πας στη στάση 2-3 λεπτά πριν περάσει και γλιτώνεις τη μισή ζωή σου. Σίγουρα μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη (ειδικά στο θέμα με τα σβηστά gps μιας και όντως συμβαίνει) αλλά είμαστε σε καλό δρόμο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...