Gkostas2007 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Το 1 δεν ειναι θεμα. Το 2 ειναι θεμα ομως, διοτι ησασταν ενημεροι για την πρωτοβουλια του και δεν αρνηθηκατε ή εστω δεν τον προειδοποιησατε... Αρα μπορει να πατησει πανω σε αυτο, οταν θα δινει εξηγησεις σε ανωτερο. Καλως ή κακως σε αυτο το επιπεδο επισημο θεωρειται οτι υπαρχει σε αλληλογραφια ή οτι λεγεται στα meetings (και σημειωνεται). Αυτος εχει αλληλογραφια που σας λεει οτι θα το δωσει σε πελατη...ησασταν ενημεροι... Ακριβώς εκεί πέρα πατάει. Και με βάση αυτό προσπαθεί να βρει λάθη δικά μου ή του qa για να δείξει ότι εμεις δεν κάναμε καλά την δουλειά μας. Προσωπικά βέβαια πατάω στο ότι δεν υπάρχει πουθενά δικό μου mail που να λέει ότι το λογισμικό ειναι οκ. Απο μόνος του πηρε την πρωτοβουλία να το δώσει για να προλάβει το deadline του πελάτη και να το παίξει ιστορία στους δικούς του.
YourTrueLegend Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Ακριβώς εκεί πέρα πατάει. Και με βάση αυτό προσπαθεί να βρει λάθη δικά μου ή του qa για να δείξει ότι εμεις δεν κάναμε καλά την δουλειά μας. Προσωπικά βέβαια πατάω στο ότι δεν υπάρχει πουθενά δικό μου mail που να λέει ότι το λογισμικό ειναι οκ. Απο μόνος του πηρε την πρωτοβουλία να το δώσει για να προλάβει το deadline του πελάτη και να το παίξει ιστορία στους δικούς του. Το οτι ησασταν ενημεροι για την πρωτοβουλια πριν την υλοποιησει και δεν αντιδρασατε του δινει πατημα και οχι αδικως. Ειναι σαν να σου λεει "σας ενημερωνω οτι παω να ριξω βενζινη στο κτιριο της εταιρειας και φευγοντας θα πεταξω κι ενα σπιρτο" και εσεις να μην λετε ουτε ναι, ουτε οχι... Προφανως εχει φαουλ γιατι δεν πηρε confirm απο εσας για κατι τετοιο, προφανως ομως εχετε και φαουλ που δεν ριξατε το ακυρο οταν σας ενημερωσε οτι θα το κανει, αλλα τον αφησατε να προχωρησει εν γνωσει σας..
mad-proffessor Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Απο τη στιγμή που δε ξέρουμε λεπτομέρειες του κυκλου αναπτυξης του προϊόντος μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Κάποια ερωτηματα: Καθε φάση ανάπτυξης δε πρέπει να έχει quality assurance tests; Τι κάνατε εσείς; Ηταν το πρώτο project που δουλεψατε σα team; Τι software ηταν;
Gkostas2007 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Το οτι ησασταν ενημεροι για την πρωτοβουλια πριν την υλοποιησει και δεν αντιδρασατε του δινει πατημα και οχι αδικως. Ειναι σαν να σου λεει "σας ενημερωνω οτι παω να ριξω βενζινη στο κτιριο της εταιρειας και φευγοντας θα πεταξω κι ενα σπιρτο" και εσεις να μην λετε ουτε ναι, ουτε οχι... Προφανως εχει φαουλ γιατι δεν πηρε confirm απο εσας για κατι τετοιο, προφανως ομως εχετε και φαουλ που δεν ριξατε το ακυρο οταν σας ενημερωσε οτι θα το κανει, αλλα τον αφησατε να προχωρησει εν γνωσει σας.. Ισχύει, δεν είπα κάτι το αντιθετο ούτε εγώ. Έτσι όπως το έκανε ήταν μπρος γκρεμός και πισω ρέμα... Αν του λέγαμε οχι και δεν βρίσκαμε τίποτα θα μας έλεγε εμείς φταίμε για την καθυστέρηση και επομένως για τις όποιες ενστάσεις απο τον πελάτη. Αν λέγαμε ναι, τώρα η ευθύνη θα ήταν ολη πάνω μας. Επομένως γι' αυτό και δεν απαντήσαμε μπας και καθυστερήσει και λίγο ή παρέμβουν οι απο πάνω μας... Αλλά ο τύπος αντί να εμπλέξει τους απο πάνω ή αντι να μας μιλήσει, να το καθυστερήσει λιγο, πήγε και το παρέδωσε. BTW, το θέμα μου δεν είναι ποιος έχει δικιο ή άδικο, αλλά πως αντιμετωπίζεις έναν τύπο που σου σπάει τα νεύρα στην δουλειά.
YourTrueLegend Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 BTW, το θέμα μου δεν είναι ποιος έχει δικιο ή άδικο, αλλά πως αντιμετωπίζεις έναν τύπο που σου σπάει τα νεύρα στην δουλειά. Εισαι τυπικος απεναντι του. Το να δειξεις οτι σου σπαει τα νευρα με οποιοδηποτε τροπο (και κυριως με φωνες κλπ), αυτοματως σε φερνει σε μειονεκτικη θεση μεσα σε εταιρειες. Δεν θα ασχοληθει κανεις με τα προσωπικα σας για να δει ποιος φταιει που εσυ εχεις νευρα με τον αλλο. Το μονο που θα παρατηρησουν οι τριτοι, ειναι πως εχεις αδυναμιες, τυπου εκνευριζεσαι, χανεις την ψυχραιμια σου, φιλονικεις με συναδελφους σου, "χαλας το κλιμα" κλπ. Κανεις απο ολους αυτους δε θα κατσει να ασχοληθει να σου δωσει δικιο, εκτος αν εχει προσωπικο συμφερον να το κανει...Φυσικα σε μια τετοιου τυπου ενταση, μπορει να γινει και το αναποδο, δηλαδη να παρουν το μερος του αλλου, αν αυτο τους συμφερει προσωπικα. Το θεμα λοιπον, ειναι να μην δινεις τετοια δικαιωματα... 2 1
Zerg13 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Καταρχην καλα κανεις που δεν εχεις φιλους συναδελφους. Οσο φορες εμπλεξα με φιλιες ή εστω μπυρες σε εργασιακη σχεση, το μετανιωσα, κρατα αποστασεις. Οσο για το προβλημα με τον καταλογισμο ευθυνων, αν πιστευεις οτι εχεις γερες ριζες στην δουλεια και δεν σε εχουν για ξου, πιασε πεστα ολα σε αυτον πανω απο τον προϊσταμενο. Μην υψωσεις φωνη και μην τσακωθεις μαζι με τον προϊσταμενο. Εχεις νευρα σε καταλαβαινω, αλλα υπαρχουν και χειροτερα. (Γενικα στη δουλεια) Tα projects ετσι ειναι, πολυ στρες πολυ ανχος μια ζωη και ο ενας τα φορτωνει στν αλλον. Αν κοιμασαι τα βραδια καλα εισαι ΥΓ αυτος κε την κλεμμενη εργασιακη βαλιτσα απο το πορτμπαγκαζ εσυ ησουν ή αλλος; 1
Gkostas2007 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Καταρχην καλα κανεις που δεν εχεις φιλους συναδελφους. Οσο φορες εμπλεξα με φιλιες ή εστω μπυρες σε εργασιακη σχεση, το μετανιωσα, κρατα αποστασεις. Οσο για το προβλημα με τον καταλογισμο ευθυνων, αν πιστευεις οτι εχεις γερες ριζες στην δουλεια και δεν σε εχουν για ξου, πιασε πεστα ολα σε αυτον πανω απο τον προϊσταμενο. Μην υψωσεις φωνη και μην τσακωθεις μαζι με τον προϊσταμενο. Εχεις νευρα σε καταλαβαινω, αλλα υπαρχουν και χειροτερα. (Γενικα στη δουλεια) Tα projects ετσι ειναι, πολυ στρες πολυ ανχος μια ζωη και ο ενας τα φορτωνει στν αλλον. Αν κοιμασαι τα βραδια καλα εισαι ΥΓ αυτος κε την κλεμμενη εργασιακη βαλιτσα απο το πορτμπαγκαζ εσυ ησουν ή αλλος; χαχαχαχα οχι ευτυχώς δεν ήμουν εγώ. Όπως είπα και στην αρχή γενικά δεν με πολυβλέπω να μένω πολύ καιρό εκει μέσα. Γενικά σε εταιρεία με προτζεκτς δεν ξαναμπλέκω πραγματικά. Τρελή πίεση, τρελά ωράρια, τρελές απαιτήσεις. Ο κάθε πελάτης ζητάει ο,τι του κατέβει, σε όποιον χρόνο του κατέβει και τρέχουμε οι βλάκες απο πίσω. Συν οι πο%στιες που παίζουν για να καλύψει ο καθένας τον κώλο του. Απλά είναι αυτό που λες... εχεις το στρες της δουλειάς, έχεις και τον κάθε βλάκα και στο τέλος απλά ξεσπάς εκει που δεν πρέπει. 1
Zerg13 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 επειδη δεν διαβασα και ολες τις λεπτομερεις, εσωτερικος κανονισμος της εταιρειας δεν υπαρχει; Ο καθε προϊσταμενος κανει οτι θελει;
Gkostas2007 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 επειδη δεν διαβασα και ολες τις λεπτομερεις, εσωτερικος κανονισμος της εταιρειας δεν υπαρχει; Ο καθε προϊσταμενος κανει οτι θελει; Υπάρχει. Απλά υπήρξαν καθυστερήσεις με προβλήματα που έσκασαν πάνω στο configuration κλπ με αποτέλεσμα να προσπαθεί να τα μαζέψει στο τέλος για να φανει ότι παρά τις καθυστερήσεις κατάφερε και το παρέδωσε στον πελάτη μέσα στην προθεσμία.
panther_512 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 (επεξεργασμένο) Υπάρχει. Απλά υπήρξαν καθυστερήσεις με προβλήματα που έσκασαν πάνω στο configuration κλπ με αποτέλεσμα να προσπαθεί να τα μαζέψει στο τέλος για να φανει ότι παρά τις καθυστερήσεις κατάφερε και το παρέδωσε στον πελάτη μέσα στην προθεσμία. Από τις γραπτές διαδικασίες προκύπτει και η υπευθυνότητα. Στο τέλος της ημέρας, ο τελικός υπεύθυνος είναι ο project manager, και αυτός κανονικά πρέπει από μόνος του να αναλάβει την πλήρη ευθύνη. Ακολούθως θα πρέπει να προτείνει και να λάβει τα διορθωτικά μέτρα εκείνα που αφενός θα αντιμετωπίσουν το άμεσο πρόβλημα, αφετέρου θα διασφαλίσει την μή επανάληψη παρόμοιου συμβάντος. Από κεί και πέρα, στην περίπτωση συναδέλφου που σου σπάει τα νεύρα, οι ενέργειες που μπορείς να κάνεις εξαρτώνται από την περίπτωση. Μπορείς να τον αγνοήσεις, να γίνεις φίλος του, να συζητήσεις μαζί του το πρόβλημα για να βρείτε λύση, να αλλάξεις θέση εργασίας στην εταιρία, να αλλάξεις δουλειά, και πάει λέγοντας. Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2017 από panther_512
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα