Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Έχω μπλέξει με ένα ηλίθιο κατάστημα και έχω μπει σε φασαρία για 5.70 ευρώ. Η παραγγελία μου ήταν ένα σετ κατσαβιδιών το οποίο δεν έφθασε ποτέ. Επικοινώνησα αρχικά με το κατάστημα σε mail, καμια απαντηση, σε τηλεφωνο καμια απαντηση, σε fb page μου ειπαν οτι θα απαντησουν απο δευτερα με τα σχετικα στοιχεια, δεν απαντησαν, τους ξαναστέλνω τίποτα. Λέω, 5.70 ευρώ δεν τους τα χαρίζω και ανοίγω case στο paypal. Χωρίς πολλά πολλά, έγινε escalate σε claim και τις τελευταίες εβδομάδες εχει κολλήσει εδώ. Περνάει η 16 Ιουλίου και τίποτα, καμιά απάντηση ξανά. Τι γίνεται τώρα; Θα μου τα επιστρέψει το paypal?
argimeg Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Το paypal περιμένει απάντηση από το κατάστημα. Επειδή χθές ήταν Κυριακή 16 λογικά θα σου απαντήσουν σήμερα για το εάν απάντησε το κατάστημα και τι απάντησε. Εάν δεν απαντήσει το κατάστημα θα γίνει refund. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα