Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους

 

Αγόρασα την Παρασκευή το απόγευμα ένα ζευγάρι γυαλιών και δεν το χρησιμοποίησα καθόλου. Σήμερα το πρωί είπα να φύγω για εκδρομή και να τα φορέσω και τσεκαροντας τα λίγο πιο προσεκτικά είδα ενα χτυπηματακι στον σκελετό, σαν να έχει ξυθει και να έφυγε το χρώμα, μεγέθους 0,5-1 χιλιοστό, το οποίο δεν φαινόταν χωρίς προσεκτική παρατήρηση λόγω της θέσης του. Είμαι 1000% σίγουρος ότι δεν το έκανα εγώ καθώς τα γυαλιά ήταν στη θηκη τους και πάνω στο γραφείο από τη στιγμή της αγοράς μέχρι να τα τσεκαρω σήμερα το πρωί

 

Το θέμα τώρα είναι πως αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας κι ότι η βλάβη προϋπήρχε, ώστε να πάρω τα λεφτά μου πίσω ή καινούρια γυαλιά. Ξανατονιζω πως είμαι σίγουρος ότι υπήρχε η φθορά και δεν το έχω δημιουργήσει εγώ

 

Επίσης, δεν έχει κοπεί απόδειξη. Αυτό θα είναι κατά μου ή υπέρ μου σε τυχόν διαμάχη;

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Δημοσ.

Όπως το καταλαβαίνω, είναι στην ευχέρια του καταστήματος.. Προφανώς αφού δεν έχεις απόδειξη, δεν έχεις και κανένα καταναλωτικό δικαίωμα.

Δημοσ.

Δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω κάπως υπερ μου αυτό αν προσπαθήσουν να με βγάλουν τρελό; Σίγουρα έχει καταχωρήσει τα στοιχεία μου σε υπολογιστή, στο πελατολόγιο του μαγαζιού

Δημοσ.

Δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω κάπως υπερ μου αυτό αν προσπαθήσουν να με βγάλουν τρελό; Σίγουρα έχει καταχωρήσει τα στοιχεία μου σε υπολογιστή, στο πελατολόγιο του μαγαζιού

Αν δεν έχεις απόδειξη μπορεί να κάνει ότι δεν σε ξέρει καν. Είναι καθαρά στην ευχέρεια αν θα σε εξυπηρετήσει ή όχι. Το ότι σε έχει στον υπολογιστή του πάλι δεν σημαίνει κάτι γιατί δεν αποτελεί απόδειξη αγοράς παρά μόνο εξυπηρετεί το μαγαζί. 

 

Για αυτό σε τέτοιες περιπτώσεις καλό είναι να κόβεις απόδειξη για να μην βρίσκεται όπως τώρα στο αέρα. Γιατί ακόμα και εσύ να είχες κάνει την ζημιά θα είχες πολύ περισσότερες πιθανότητες και κυρίως άνεση να ζητήσεις κάτι για την φθορά.

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους

 

Αγόρασα την Παρασκευή το απόγευμα ένα ζευγάρι γυαλιών και δεν το χρησιμοποίησα καθόλου. Σήμερα το πρωί είπα να φύγω για εκδρομή και να τα φορέσω και τσεκαροντας τα λίγο πιο προσεκτικά είδα ενα χτυπηματακι στον σκελετό, σαν να έχει ξυθει και να έφυγε το χρώμα, μεγέθους 0,5-1 χιλιοστό, το οποίο δεν φαινόταν χωρίς προσεκτική παρατήρηση λόγω της θέσης του. Είμαι 1000% σίγουρος ότι δεν το έκανα εγώ καθώς τα γυαλιά ήταν στη θηκη τους και πάνω στο γραφείο από τη στιγμή της αγοράς μέχρι να τα τσεκαρω σήμερα το πρωί

 

Το θέμα τώρα είναι πως αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας κι ότι η βλάβη προϋπήρχε, ώστε να πάρω τα λεφτά μου πίσω ή καινούρια γυαλιά. Ξανατονιζω πως είμαι σίγουρος ότι υπήρχε η φθορά και δεν το έχω δημιουργήσει εγώ

 

Επίσης, δεν έχει κοπεί απόδειξη. Αυτό θα είναι κατά μου ή υπέρ μου σε τυχόν διαμάχη;

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

για ποιο λογο δεν εχει κοπει αποδειξη?

Δημοσ.

Τέλος καλό, όλα καλά τελικά. Μου το άλλαξαν κατευθείαν, απίστευτα εξυπηρετικοί και μπράβο τους

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...