Προς το περιεχόμενο

Κλειδιά αυτοκινήτου - Απορίες


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα ήθελα να γινει μια ενδελεχής συζήτηση πάνω στο θέμα ‘κλειδιά αυτοκινήτου’.
Εχω διαφορες απορίες, αλλά κυριως με προβληματίζουν και πτυχές ασφάλειας.

Ας μιλήσουμε κυρίως για το τι συμβαίνει στα σύγχρονα αυτοκίνητα, πχ της τελευταίας δεκαετίας ή λιγο πριν/μετα.
Φυσικά, δεκτές και οι αναφορές στο τι συνεβαινει παλιοτερα.
Φαντάζομαι ότι οι περισσότερες εταιρίες θα ακολουθούν ίδιες/παρομοιες τεχνικές/πολιτικές στο θέμα κλειδιά, αλλά αν σε κάποιο τομέα υπάρχει διαφοροποίηση ανάλογα την κατασκευάστρια εταιρία, πείτε το.

Κάποιες πρωτες απορίες:
- Μονο το ‘κύριο’ κλειδί έχει κύκλωμα immobilizer;  Το εφεδρικό κλειδί είναι σκέτο κλειδί;
- Μπορεί κανείς να λειτουργεί το αυτοκίνητο, και σε ποια έκταση, με το εφεδρικο κλειδι; Τι χάνει σε αυτη την περιπτωση;
- Όταν δινουμε το αυτοκινητο σε χερια τριτων, πχ συνεργειο που δεν ξερουμε καλά ή πάρκιγκ κλπ, είναι σκόπιμο να δινουμε το εφεδρικό κλειδί, και γιατί;
- Αν χαλάσει το κυρίως κλειδί, η εταιρία μπορεί να σου δώσει καινουριο; Πόσο καιρό κάνει συνήθως και ένα ενδεικτικό κόστος;
- Αν χαλάσει το κυρίως κλειδί, μπορείς απλά να ζητήσεις νέο κλειδί, ή πάει σετ με κλειδαριές σε όλο το αυτοκίνητο; (και το κόστος απίστευτο)
- Πόσο ευαίσθητα είναι τελικα τα κλειδιά, σε πτώσεις/υγρά;
- Μπαταρία μπορεί να αλλαχθεί και στον Γερμανό;
- Αν κάποιος επιλέξει να βάλει εργοστασιακό συναγερμό στο αυτοκίνητό του, τι είναι προτιμότερο και γιατί: να μπει τσιπάκι του συναγερμού στο κυρίως κλειδί, ή να επιλεγεί η λύση του ξεχωριστού τηλεχειριστηρίου για τον συναγερμό;


Μπορείτε να απαντήσετε με παράθεση εντός των ερωτήσεων.
Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 202
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators

Χωρίς να είμαι σίγουρος αν θυμάμαι καλά από και τα 2 κλειδιά έχουν ότι χρειάζεται για να κάνεις κανονική χρήση του αυτοκινήτου/μηχανής με την διαφορά ότι μόνο το 1 από αυτά μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βγάλεις νέο κλειδί

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάνω που ήθελα να ανοίξω σχετικό θέμα.

εμένα σε VW μου δώσανε 2 κλειδιά .

ακριβώς αυτό στην εικόνα:

 

post-286430-0-68334300-1501775785_thumb.jpg

 

είναι ολόιδια, δε καταλαβαίνω τον διαχωρισμό.. κύριο κλειδι και εφεδρικό;

είναι κάποιο από τα 2 διαφορετικό;

 

στο δικό μου, η μπαταρία είναι μια cr2032 που έχουν και οι υπολογιστές. αλλάζει σε 1 λεπτό.

ίσως σε άλλες εταιρείες να είναι δυσκολότερο.

youtube is your friend.

 

και η ερώτηση που ήθελα να κάνω:

ήθελα για ασφάλεια να βγάλω ένα αντικλείδι, απλά το κλειδί χωρίς το μηχανισμό.

ο λόγος που το ήθελα είναι σε φάση ανάγκης να υπάρχει ένα ακόμα πχ παραλία να μη πάρω το κανονικό.

 

είναι απλό, γίνεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χωρις κεντρικο κλειδωμα κανα 80ε..

με +εως 50ε...

Αν ειναι ακριβο και new αυτοκ.μαλλον ο κλειδαρας δεν θα μπορει να αντιγραψει οποτε μεσω αντ.πειας..

Οταν καποιος βαλει συναγερμο της προκοπης τοτε σιγουρα θα εχει κυλιωμενους κωδικους..

Το immobilizer chip https://sc02.alicdn.com/kf/HTB1DFM6KVXXXXaRXpXXq6xXFXXXk/Transponder-chip.jpg δεν θα παθει κατι αν βραχει οποτε θα βαλεις μπρος....

αν εχει κουμπια κεντρικου κλειδωματος λογικα θα τα χαλασεις οπως θα γινει και σε ενα βρεγμενο κινητο..

Αλλο εργοστασιακος συναγερμος και αλλο αντ.πειας:P

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι δεν δινουν δυο ιδια κλειδια;

Γιατι το ενα πρεπει να ειναι...υποδεεστερο;

Μπορω να ζητησω δευτερο κλειδι, ομοιο με το κυριως κλειδι;

Ή ντε και καλα, ένα το κύριο(με ολα τα...κομφορ!), και ενα το απλο κλειδι, θελουμε δεν θελουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάνω που ήθελα να ανοίξω σχετικό θέμα.

εμένα σε VW μου δώσανε 2 κλειδιά .

ακριβώς αυτό στην εικόνα:

 

attachicon.gif2012-2015-VW-Passat-Key-Fob-Battery-Replacement-Guide-015.JPG

 

είναι ολόιδια, δε καταλαβαίνω τον διαχωρισμό.. κύριο κλειδι και εφεδρικό;

είναι κάποιο από τα 2 διαφορετικό;

 

στο δικό μου, η μπαταρία είναι μια cr2032 που έχουν και οι υπολογιστές. αλλάζει σε 1 λεπτό.

ίσως σε άλλες εταιρείες να είναι δυσκολότερο.

youtube is your friend.

 

και η ερώτηση που ήθελα να κάνω:

ήθελα για ασφάλεια να βγάλω ένα αντικλείδι, απλά το κλειδί χωρίς το μηχανισμό.

ο λόγος που το ήθελα είναι σε φάση ανάγκης να υπάρχει ένα ακόμα πχ παραλία να μη πάρω το κανονικό.

 

είναι απλό, γίνεται;

 

Ακομα κραταει το ιδιο κλειδι (μου αρεσει ) η VAG ...Ολοϊδια δυο κλειδια εχουν δυο Audi TT του 2000 με ιδιες λειτουργιες.

Απο το ενα ΤΤ που χαθηκε το ενα κλειδαρας πηρε 50 ευρω για να φτιαξει ενα απλο που μονο ανοιγει πορτες και βαζει εμπρος . Για ολοϊδιο ηθελε 100 ευρω

 

Εχω αλλαξει μπαταριες στου Honda ανετα σε Γερμανο .

 

Και το δικο μου Honda CRV εχει δυο ιδια κλειδια αλλα δεν ειναι αναδιπλουμενα αν και θα το ηθελα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακομα κραταει το ιδιο κλειδι (μου αρεσει ) η VAG ...Ολοϊδια δυο κλειδια εχουν δυο Audi TT του 2000 με ιδιες λειτουργιες.

Απο το ενα ΤΤ που χαθηκε το ενα κλειδαρας πηρε 50 ευρω για να φτιαξει ενα απλο που μονο ανοιγει πορτες και βαζει εμπρος . Για ολοϊδιο ηθελε 100 ευρω

 

εννοείς απλά το μεταλικο, όχι το μηχανισμό με τα κουμπιά. αυτό ακριβώς που θέλω δηλαδή.

πολλά μου φαίνονται 50€, περίμενα αρκετά λιγότερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να γινει μια ενδελεχής συζήτηση πάνω στο θέμα ‘κλειδιά αυτοκινήτου’.

Εχω διαφορες απορίες, αλλά κυριως με προβληματίζουν και πτυχές ασφάλειας.

 

Ας μιλήσουμε κυρίως για το τι συμβαίνει στα σύγχρονα αυτοκίνητα, πχ της τελευταίας δεκαετίας ή λιγο πριν/μετα.

Φυσικά, δεκτές και οι αναφορές στο τι συνεβαινει παλιοτερα.

Φαντάζομαι ότι οι περισσότερες εταιρίες θα ακολουθούν ίδιες/παρομοιες τεχνικές/πολιτικές στο θέμα κλειδιά, αλλά αν σε κάποιο τομέα υπάρχει διαφοροποίηση ανάλογα την κατασκευάστρια εταιρία, πείτε το.

 

Κάποιες πρωτες απορίες:

1- Μονο το ‘κύριο’ κλειδί έχει κύκλωμα immobilizer;  Το εφεδρικό κλειδί είναι σκέτο κλειδί;

2- Μπορεί κανείς να λειτουργεί το αυτοκίνητο, και σε ποια έκταση, με το εφεδρικο κλειδι; Τι χάνει σε αυτη την περιπτωση;

3- Όταν δινουμε το αυτοκινητο σε χερια τριτων, πχ συνεργειο που δεν ξερουμε καλά ή πάρκιγκ κλπ, είναι σκόπιμο να δινουμε το εφεδρικό κλειδί, και γιατί;

4- Αν χαλάσει το κυρίως κλειδί, η εταιρία μπορεί να σου δώσει καινουριο; Πόσο καιρό κάνει συνήθως και ένα ενδεικτικό κόστος;

5- Αν χαλάσει το κυρίως κλειδί, μπορείς απλά να ζητήσεις νέο κλειδί, ή πάει σετ με κλειδαριές σε όλο το αυτοκίνητο; (και το κόστος απίστευτο)

6- Πόσο ευαίσθητα είναι τελικα τα κλειδιά, σε πτώσεις/υγρά;

7- Μπαταρία μπορεί να αλλαχθεί και στον Γερμανό;

8- Αν κάποιος επιλέξει να βάλει εργοστασιακό συναγερμό στο αυτοκίνητό του, τι είναι προτιμότερο και γιατί: να μπει τσιπάκι του συναγερμού στο κυρίως κλειδί, ή να επιλεγεί η λύση του ξεχωριστού τηλεχειριστηρίου για τον συναγερμό;

Μπορείτε να απαντήσετε με παράθεση εντός των ερωτήσεων.

Ευχαριστώ.

1. και τα δυο εχουν immobilizer

2. μπορεί να παει μεχρι κάποια αποσταση αναλογα την εταιρεια, αλλα μπορείς να ορίσεις και εσυ ποσο θέλεις στην αντιπροσωπεία, επίσης δεν μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα

3. εννοείται τα εφεδρικο για τους παραπάνω λογούς, τα κλειδια αντιγράφονται σε λιγα δευτερόλεπτα, προσωπικά σε παρκιν δεν εχω αφήσει ποτέ το αυτοκινητο

4. ναι μπορει

5. ναι μπορείς δεν πειράζεις το αυτοκίνητο

6. αν το ανοίξεις θα δεις οτι γυρο γυρο υπάρχει λάστιχο οποτε ειναι στεγανό υπο προϋποθέσεις, στα πεσίματα κανενα πρόβλημα

7. και εσυ την αλλαζεις

8. Ο εργοστασιακός συναγερμός δεν υπαρχει με χωριστό κοντρολ, τουλάχιστον δεν ξέρω εγω καποια εταιρεία που να τα δεινει χωριστά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εννοείς απλά το μεταλικο, όχι το μηχανισμό με τα κουμπιά. αυτό ακριβώς που θέλω δηλαδή.

πολλά μου φαίνονται 50€, περίμενα αρκετά λιγότερα

 

 

Ναι αυτο εννοω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. και τα δυο εχουν immobilizer

2. μπορεί να παει μεχρι κάποια αποσταση αναλογα την εταιρεια, αλλα μπορείς να ορίσεις και εσυ ποσο θέλεις στην αντιπροσωπεία, επίσης δεν μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα

3. εννοείται τα εφεδρικο για τους παραπάνω λογούς, τα κλειδια αντιγράφονται σε λιγα δευτερόλεπτα, προσωπικά σε παρκιν δεν εχω αφήσει ποτέ το αυτοκινητο

4. ναι μπορει

5. ναι μπορείς δεν πειράζεις το αυτοκίνητο

6. αν το ανοίξεις θα δεις οτι γυρο γυρο υπάρχει λάστιχο οποτε ειναι στεγανό υπο προϋποθέσεις, στα πεσίματα κανενα πρόβλημα

7. και εσυ την αλλαζεις

8. Ο εργοστασιακός συναγερμός δεν υπαρχει με χωριστό κοντρολ, τουλάχιστον δεν ξέρω εγω καποια εταιρεία που να τα δεινει χωριστά

 

Ευχαριστω για τις χρησιμες απαντησεις!

 

Να πω για το (8), οτι η toyota, επισημη απαντηση αλλα και στο site οποιος τσεκαρει, δεν δινει/δεν φερνει το aygo με συναγερμο, με την εννοια του 'εργοστασιακου'. Απλα ως Ελληνας που θες να κανεις παραγγελια απο την Toyota στην Ελλαδα, ΔΕΝ εχεις αυτη τη δυνατοτητα. Εναλλακτικα βεβαια, ονομαζουν 'εργοστασιακο', αυτον που εχουν ελεγξει οτι λειτουργει αψογα με το aygo, και προτεινουν και εγκαθιστουν αν το ζητησει ο πελατης. Ομως, ειναι κατι που μπαινει προσθετα, στην αντιπροσωπεια που το αγοραζεις.

Αυτη ειναι η επισημη θεση της toyota, οποιος θελει μπορει να το τσεκαρει, και απλα δεν υπαρχει αλλη επιλογη.

Αρα, αυτοι προτεινουν στον πελατη, αφου ετσι εχουν τα πραγματα, αν θελει 2 ξεχωριστα τηλεχειριστηρια, ή αν θελει τον χειρισμο του συναγερμου ενσωματωμενο στο κλειδι, αλλα ομως προσοχη, μονο στο 1 κλειδι.

Φανταζομαι καθε επιλογη εχει τα συν και τα πλην; Αποψεις;

Συνηθως αναλογα την αξια των αυτοκ.δινουν και τα κλειδια 2 ιδια ή οχι..

Οτι θες κανεις φτανει να δωσεις λεφτα

 

Ισως να ειναι ετσι οπως το λες. Αναλογα με την αξια.

Σε συζητησεις ομως για το 'οικοκομικο' toyota aygo, οταν συζητησα για κλειδια, δεν μου ειπαν οτι μπορω αν θελω να αγορασω εστω, και 2ο κλειδι ιδιο με το 1ο.

Αρα δεν εχω καν αυτη τη δυνατοτητα, αν παρω το συγκεκριμενο μοντελο;

Αν καταλαβα καλα, το 1ο - το κυριως ειναι 'τουμπανο', και το 2ο απλο κλειδακι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσοι εχετε για καποιο λογο μονο ένα κλειδι να πατε να βγαλετε με 50 ευρω εστω ένα απλο για να κανετε δουλεια σας αν παθει κατι το αρχικο ή αν χαλασει γιατι οι κλειδαραδες αυτοκινητων είναι πανάκριβοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνηθως αναλογα την αξια των αυτοκ.δινουν και τα κλειδια 2 ιδια ή οχι..

Οτι θες κανεις φτανει να δωσεις λεφτα

 

Τελικα ειχες δικιο.

Μπορεις να τα...σκάσεις, και να σου δωσουν ιδιο κλειδί με το 'κυρίως'.

Η toyota μου ειπε τιμη γυρω στο ....200E, για κλειδι με immo, συναγερμο, κεντρικο-τηλεχειριζομενο κλειδωμα, ιδιο με το κυριως κλειδι δηλαδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ρε παιδιά σε αλμερα έχω 2 κλειδιά τα παίρνω εναλλάξ ούτε θυμάμαι ποιο είναι πρώτο και δεύτερο, έχω κάνει άπειρα χιλιόμετρα και με τα δύο κάι δεν είχα ποτέ θέμα, αυτό με την απόσταση και την ταχύτητα που το βρήκατε? Μήπως είναι στα καινούρια? Το δικό μου είναι 2002

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...