Προς το περιεχόμενο

απαράδεκτη εξαπάτηση, από service γνωστής εταιρείας υπολογιστών


STELLA919

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας.. να τονίσω απο την αρχή, ότι ο λόγος που ανοίγω αυτο το θέμα, ειναι καθαρα, για να προειδοποιησω τους πάντες, που πανε για σερβις εναν υπολογιστή ή ενα λαπτοπ και τους παιρνουν τα χρηματα για μια δουλεια που δεν εκαναν.. Λοιπόν.. έχω ένα λαπτοπ Acer, το οποιο ειναι 7 χρονων.. Πολλά λέγονται για τα συγκεκριμένα λαπτοπς, αλλά εμένα το Acer .. μου βγηκε καλο.. για την ακριβεια σκυλι... Το θέμα ειναι όμως οτι ειναι ηδη 7 χρονων και παρολα αυτα, δουλευει ακομη.. και μαλιστα καλα.. δεν εχει κολληματα, δεν σβηνει, ανοιγει αμεσως και γενικά έχει πολύ καλη συμπεριφορά, παρόλο, που ειναι σχεδόν όλη μέρα ανοιχτό.. Μετά τον δεύτερο χρόνο όμως και επειδή δεν εχω χρήματα να αγορασω αλλο, είμαι ανεργη, αρχισα να το πηγαινω μια με δυο φορες το χρόνο στο επίσημο σερβις της Acer, στο Μενίδι, στην Alman Hellas.. αλλά...εκείνο ομως που δεν περιμενα με τιποτε, είναι η Alman Hellas, να με εξαπατησει και μαλιστα με τετοιο τροπο.. Ενα παλιο μηχανημα, σαν το δικό μου,  όταν φροντίζεις να το κρατάς καθαρό και να μην ανεβαζει θερμοκρασίες.. κραταει κ περισσοτερο.. (κ αυτο ειναι καλο, όταν δεν εχεις χρηματα, ως ανεργος, να αγοράσεις αλλο)..Διαπίστωσα,  ότι ενώ τους ειχα πάει το μηχανημα για καθαρισμό μολις 4 μηνες πριν.. το μηχανημα, ανεβαζε αδικαιολογητες θερμοκρασιες (παρακολουθώ μονίμως με καποια προγραμματακια την θερμοκρασία του λαπτοπ μου κ μολις δω, οτι αρχιζει να περναει ένα συγκεκριμένο όριο θερμοκρασίας, το παω αμέσως για καθάρισμα, επίσης του χω και ψυχτρα και δουλευει σε κλιματιζομενο περιβάλλον, τωρα ειδικα το καλοκαιρι)..
Σήμερα, κατά τύχη, βρεθηκε σπίτι μου,  ένας τεχνικός υπολογιστών.. ο οποίος κάνει αυτη τη δουλειά για πάνω απο 20 χρόνια, τον ρώτησα γιατί το κανει αυτό το μηχανημα μου, εφόσον καθαρίστηκε 4 μολις μηνες πριν..   και άνοιξε τον υπολογιστή μου και ο ανθρωπος, έμεινε εκπληκτος κ αυτος και γω μαζί που το είδα με τα μάτια μου το χάλι το μαύρο.. και μου ειπε, οτι το μηχανημα μου ειχε να καθαριστει πανω απο ενα χρονο.. δηλαδη.. η ALMAN HELLAS πληρωθηκε σχεδον 40 ευρω για να λυσει και να καθαρισει το μηχανημα μου και δεν το εκανε.. κοινώς?? με εξαπατησε !!!!
 
Μετά που το σκέφτηκα, θυμήθηκα ότι και το 2016, την άνοιξη, τους είχα πάει το μηχάνημα, για λυσιμο και καθάρισμα και πάλι, δεν είχε τη θερμοκρασία που έπρεπε, μετά απο λύσιμο και καθάρισμα απ το σερβις...
 
Δηλαδή.. δυο φορές η συγκεκριμένη εταιρεία, μου πήρε συνολικά 70 ευρώ και δεν ανοιξε καν το μηχανημα μου να το λύσει και να το καθαρίσει.. και ειμαι εξοργισμένη παρα πολύ μ αυτό..
Επικοινώνησα μαζί τους και τους ανέφερα, ότι γνωρίζω τι έχει γίνει και εννοείται, υπεύθυνη απάντηση, δεν έλαβα...  Σαφως οτι κ να κανω δεν θα βρω το δικιο μου μ αυτην την εταιρεια.. αλλά.. επείδή,πολυς κόσμος, δίνει τρελλά λεφτά στα σερβις.. κ επειδη εκει έξω υπαρχουν ανεργοι, που δυσκολευονται ακομη κ να βρουν χρηματα για το σερβις, πόσο μάλλον να αγοράσουν ένα νέο υπολογιστή, γνωστοποιώ αυτο το θέμα εδώ,  κ θα καταγγείλω την συγκεκριμενη εταιρια και στο ΙΝΚΑ, δείχνοντας της και το βιντεάκι, που τραβήχτηκε, μόλις ανοίχτηκε ο υπολογιστής μου..  επαναλαμβανω,ξέρω ότι δεν θα βρω το δικιο μου.. και δεν τους ζηταω κατι.. αλλά ειναι φοβερα εξοργιστικό να πληρωνεις για υπηρεσιες, οι οποίες στην τελική δεν σου παρεχονται, ιδίως όταν εισαι ανεργος... και όταν η μοναδική πηγη εισοδήματος σου, εξαρτάται από έναν παλιο υπολογιστή.. Αυτά τα ολίγα από μένα... και προσοχή στα σέρβις που επιλέγετε.. καλύτερα τελικά, να είναι ένας τεχνικός της γειτονιάς σας, που να τον εμπιστεύεσαι.. παρα το οποιο απρόσωπο σέρβις, που το μόνο που θέλει, είναι χρήματα.. για μη παρεχόμενες, τελικά υπηρεσίες..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ποιο ακριβως μοντελο εχεις ; Και εγω εχω παθει κατι αναλογο με το ebw - ακρη δεν θα βγαλεις  . Για καθαρισμο δες κανα και guide σε πρωτο βημα για να παρεις μια ιδεα , να φτασεις στο cpu cooler για αλλαγη παστας ειναι το δυσκολο αν μπορει να στο κανει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να καταλάβεις ότι δεν έχει καθαριστεί μόνο μετά από ένα χρόνο? Καλά, τι κάνεις, κουρεύεις ανθρώπους κάθε μέρα δίπλα στο λάπτοπ ή στρώνεις μπετά και έχει παντού σκόνη...

 

Πέρα της πλάκας, είναι λίγο ανοησία να λες ότι δεν έχεις λεφτά για καινούργιο λάπτοπ αλλά τόσες φορές που το έχεις πάει για σέρβις έχεις σχεδόν πληρώσει το καινούργιο.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλά έκανε και μας ενημέρωσε η Στέλλα για να έχουμε στα υπ όψην μας ανάλογες ενέργειες. Βέβαια αυτού του είδους εταιρίες με την πάροδο των χρόνων κλείνουν κι αυτό είναι σίγουρο.Θα το φύσηξαν με κάνα κομπρεσεράκι και σου λέει εντάξει είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να καταλάβεις ότι δεν έχει καθαριστεί μόνο μετά από ένα χρόνο? Καλά, τι κάνεις, κουρεύεις ανθρώπους κάθε μέρα δίπλα στο λάπτοπ ή στρώνεις μπετά και έχει παντού σκόνη...

 

Πέρα της πλάκας, είναι λίγο ανοησία να λες ότι δεν έχεις λεφτά για καινούργιο λάπτοπ αλλά τόσες φορές που το έχεις πάει για σέρβις έχεις σχεδόν πληρώσει το καινούργιο.

Το τι κάνει είναι δικο της θέμα

Υποθέτοντας οτι η καταγγελία είναι πραγματική

Πολλοί χρήστες κρατούν τους υπολογιστές τους και για συναισθηματικους λόγους

Ευτυχώς που η intel και amd προσφέρουν αθλιους επεξεργαστές στα καινούργια budget μηχανήματα, χαρην φορητότητας και έχει ενα νόημα που τα κρατάνε

Και ας ξοδεύουν τοσα λεφτά στην συντήρηση τους

Οπως σε όλα τα πραγματα ο συνεργάτης σου είναι όσο καλός είσαι και συ

Tricked me once shame on you λένε οι απέναντι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχω το Acer Aspire 7741, ενα λαπτοπ 17,5 ιντσων.. το αγορασα το 2011 απο το e shop..(ειναι κατασκευής του 2010) .. και σορρυ, αλλά ειμαι ασχετη, με καθαρισμους κλπ κλπ κλπ.. το οτι εχει να καθαριστεί πάνω απο ενα χρονο, δεν το ειπα εγω, το ειπε ο τεχνικος που βρεθηκε σπιτι μου κ μου ζητησε την αδεια μου να ανοιξει το λαπτοπ να το δει..  και επειδη ο ανθρωπος απ οτι καταλαβα, τη δουλεια του την ξερει  παρα πολυ καλα, εκεινος μου ειπε, οτι δεν το καθαρισαν και φυσικα μετα απο αυτο που ειδα κ εγω το καταλαβα, όσο άσχετη κ αν ειμαι.. προτιμουσα να δινω 60 ευρω ανα 12 μηνες για να μου καθαριζουν το μηχανημα, οι τεχνικοι του επισημου σερβις της Acer και απο τη στιγμη που το μηχανημα μου δουλευε και δουλευει ακομη πολύ καλα, δεν εβλεπα το λογο να αγορασω καινουργιο . Σιγουρα καποια στιγμη, οταν μαζεψω το ποσο που χρειαζομαι, θα το κανω, αλλά, αν δεν καταλαβατε, με εξοργισε το γεγονος, οτι πληρωθηκαν για να κανουν μια δουλεια και δεν την εκαναν.. εγω ημουν τυχερη.. καποιος που ξερει απ αυτα, το πηρε γραμμη, ελυσε επι τοπου ολο το μηχανημα και το κανε λαμπικο.. αλλα... καποιος αλλος, που θα παει σ αυτην την εταιρεια, μπορει να μην ειναι τοσο τυχερός.. και να του κανει ενα τσουφ το μηχανημα.. να καει.. κ αυτος να ψαχνεται γιατι του καηκε, αφου τωρα το πηρε απο το σερβις, υποτιθεται καθαρισμένο.. .. και ναι.. το γεγονος μ αυτην την εταιρεια.. ειναι περα για περα αληθινο..  και το εγραψα εδω, μονο για να μαθουν κ αλλοι τι παιζει..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δεν θα βγάλεις άκρη και τα λεφτά σου έχασες και η δουλειά σου δεν έγινε δυστυχώς υπάρχουν αρκετές εταιρείες  που λειτουργούν κατά αυτόν τον τρόπο στην Ελλάδα.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα βγάλεις άκρη και τα λεφτά σου έχασες και η δουλειά σου δεν έγινε δυστυχώς υπάρχουν αρκετές εταιρείες  που λειτουργούν κατά αυτόν τον τρόπο στην Ελλάδα.  

Μα, δεν εχω σκοπό να επιχειρήσω να παρω τα λεφτα μου πισω, ξέρω ότι αυτο δεν θα γινει.. κ το γραφω πιο πανω ξεκαθαρα οτι δεν ζητω κατι απ την Alman Hellas.... απλά... ηθελα να πω δημόσια, το τι ακριβως εκανε αυτη η εταιρεια σε μενα και για να το κανει σε μένα, παει να πει, οτι αυτή ειναι η τακτική της.. Απλά να πω, οτι ειναι καλύτερα, να βρίσκουμε καποιον δικό μας, έμπιστο τεχνικό, παρά να τα πηγαινουμε, στα δήθεν επίσημα σερβις κλπ κλπ.. γιατι τελικά.. μόνο τα λεφτα μας παιρνουν.. και δουλεια δεν κανουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλμαν… είχα πάει ένα laptop με καμένο σκληρό σε ένα κατάστημα στον Ταυρο, μου ζήτησαν αν θυμάμαι καλά κοντά 200€ για σκληρό που έκανε 120€ με τα εργατικά έχτρα, φυσικά και πήραν τα @@ μου.

 

Η ειρωνεία είναι ότι ο σκληρός είχε εγγύηση (13 μήνες λαπτοπ) αλλά σαν μέρος του μηχανήματος δεν αναγνωριζόταν, δεν έχω αμφιβολίες ότι εγώ θα πλήρωνα για καινούριο κανονικότατα και μετά αυτοί θα ζητούσαν από την hitachi αντικατάσταση….

 

Αυτή ήταν η πρώτη και τελευταία επαφή μαζί τους.

 

Το πιθανότερο είναι να φύσηξαν απέξω τις γρίλιες και να μην το άνοιξαν, φυσικά και δεν καθαρίζει πλήρως, μόνο τα ψιλά έτσι…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ ένα Acer Aspire 6930G έχω το οποίο απλά δεν το σβήνω ποτέ εκτός μετά από Update μιας και είναι online πάντα. Οταν το είχα πρωτοαγοράσει (πρέπει να έχουν περάσει 10 χρόνια μέχρι σήμερα λογικά το 2007) υπήρχε ένα πρόβλημα με την κάρτα γραφικών και το είχα πάει σε μία εταιρία εξουσιοδοτημένη για Acer ( ας μην αναφέρω το όνομά της ) οι μάγκες οι τεχνικοί τι έκαναν ...??δεν φτάνει που μου έδωσαν το Laptop πίσω με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα αλλά έβγαλαν την κάρτα γραφικών μου που ήταν 1 Gb και μου έβαλαν μία 512Kb. Τέλος πάντων εγώ μαζί με το laptop είχα παραδώσει και φωτοτυπία την σύνθεση του μηχανήματος και μετά από αρκετά τηλεφωνήματα βρήκα τον τεχνικό τον ξέχεσα κανονικά και δέχτηκε να βάλει πίσω στη θέση της την κάρτα που είχε βγάλει ,οπότε και μου ζητήθηκε να πάω πίσω το Laptop για να τοποθετήσουν την δική μου κάρτα γραφικών στη θέση της κάτι που έγινε. Ο τύπος την έβαλε χωρίς καν θερμοαγώγιμη πάστα οπότε το επόμενο καλοκαίρι που το Laptop έσβηνε χωρίς λόγο το άνοιξα μόνος μου και όταν ξεβίδωσα την καρτα γραφικών είδα ότι υπήρχε πάστα γκρί αλλά παραμερισμένη από το Pad που έπρεπε να είναι. Εβαλα λίγη πάστα στην κάρτα και από τότε όλα καλά.Είπαμε οι εταιρίες αυτές κλείνουν δεν αντέχουν στο χρόνο. Η συγκεκριμένη εταιρία αποσχίστηκε το 2011 και χώρισε τα τσανάκια της μιας και δεν μπορούσε να συνυπάρχει το τμήμα «Διανομής και Τεχνικής υποστήριξης προϊόντων Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών» . Δεν με νοιάζει και τσιμέντο ας γίνουν αλλά όταν κάνεις μαιμουδιές δεν έχεις μέλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα ακούσει και εγώ αρκετά για το after-sale τμήμα της Acer (το ελληνικό) και ομολογώ ότι μόνο αρνητικά ήταν τα σχόλια. Μια συμβουλή προς τη Στέλλα, αν μπορεί ο φίλος σου ο τεχνικός να σου δείξει 2-3 πράγματα περί καθαρισμού να το κάνεις μόνη σου (δεν είναι δύσκολο). Προσωπικά έχω δείξει στην αδερφή μου 4-5 πράγματα πως να ανοίγει το laptop της (Vaio του 2010 και αυτό) να το καθαρίζει και να το διατηρεί χωρίς malware/viruses με τα τελευταία updates κλπ. 

 

Δε με ενόχλησε εδώ και 7 χρόνια για κανένα θέμα support

 

Τρόπο θέλει όχι κόπο (εκτός και αν έχεις να βγάλεις καμιά 20αριά βίδες)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια, ένα έχω να πω:

 

Μάθετε να συντηρείτε τους Η/Υ σας μόνοι σας.

 

Δεν κάνω ούτε τον έξυπνο ούτε ειρωνεύομαι. Συμβουλή σας δίνω. Προσωπικά είμαι αυτοδίδακτος και εδώ και 13 χρόνια δεν έχω επισκεφθεί κανένα κατάστημα για να μου επισκευάσει το οτιδήποτε ή να μου αλλάξει κάποιο σκληρό, κάρτα γραφικών, επεξεργαστή κτλ κτλ. Ότι πρόβλημα και αν μου εμφανίσει, είτε το desktop είτε το λάπτοπ, ότι αλλαγή θέλω να κάνω ή εργασία όπως καθαρισμό, το κάνω μόνος μου. Θα γλιτώσετε ΠΟΛΛΑ χρήματα, κόπο καθώς και τη ψυχική σας υγεία που είναι το σημαντικότερο. Λόγω του ότι ζούμε σε μια χώρα που το να είσαι λαμόγιο είναι ο κανόνας, εμπιστευθείτε τις δικές σας δυνάμεις. 

 

Για όσους φοβούνται να δοκιμάσουν μόνοι τους, υπάρχουν εκατοντάδες κατατοπιστικά βιντεάκια στο ΥΤ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μάθετε να συντηρείτε τους Η/Υ σας μόνοι σας.

 

 

Οι περισσότεροι βλέπουν τον υπολογιστή τον βλέπουν σαν εργαλείο δουλειάς/ψυχαγωγίας (οι advanced/power users δεν είναι δα και τόσοι πολλοί). Σωστά συμβουλεύεις να μάθει κάποιος περισσότερα σχετικά με το τι αποτελείται ένα PC (software και hardware) αλλά καταλαβαίνεις επίσης ότι είναι αδύνατο πχ από έναν χρήστη που το μόνο που ξέρει είναι ανοίγω υπολογιστή / δουλεύω / κλείνω PC να του μάθεις πως να αποσυναρμολογεί/συναρμολογεί εναν Η/Υ. 

 

Είναι κάποια προβλήματα που δεν μπορείς να τα φτιάξεις χωρίς κατάλληλο εξοπλισμό (πχ reballing)

 

Εγώ αυτά τα χρήματα που πιστεύω ότι μπορεί να γλιτώσει κάποιος είναι το format (που κάποιοι το χρεώνουν πάνω από 50€)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...