Προς το περιεχόμενο

απαράδεκτη εξαπάτηση, από service γνωστής εταιρείας υπολογιστών


STELLA919

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλε μου δεν μιλάω για τόσο εξειδικευμένες και σπάνιες επισκευές όπως το reballing, που δεν αξίζει τον κόπο και καλύτερα να προβείς σε αντικατάσταση παρά να ταλαιπωρηθείς. Μιλώ για επίλυση προβλημάτων όπως η αντικατάσταση ενός σκληρού δίσκου, η αλλαγή πάστας, η αλλαγή ψύκτρας, το άνοιγμα ενός λάπτοπ και ο καθαρισμός του από σκόνες κτλ, η αφαίρεση cpu, ο έλεγχος του Η/Υ για τον εντοπισμό ενός ελαττωματικού μέρους όπως χαλασμένη μητρική ή σκληρός ή τροφοδοτικό, η διάγνωση των αιτιών που προκαλούν πχ ανεπιθύμητες επανεκκινήσεις, πράγματα για τα οποία ο περισσότερος κόσμος τρέχει στους τεχνικούς Η/Υ και πετάει τζάμπα λεφτά ενώ θα μπορούσε με λίγη προσπάθεια να τα κάνει μόνος του.

 

Ο φίλος πιο πάνω πήγε να αλλάξει σκληρό και του ζήτησαν 80 ευρώ εργατικά όταν θα μπορούσε να το φτιάξει μόνος του και με τα 80 ευρώ να αγοράσει κάτι. Εξωφρενικά πράγματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συμφωνούμε φίλε μου αλλά να σου κάνω την εξής ερώτηση:

 

Αν χαλάσει ο σκληρός του πατέρα σου ή θέλει αναβάθμιση μνήμης RAM, του δείχνεις πως την αλλάζει ή την αλλάζεις;

 

Καλά και χρυσά όσα αναφέρεις αλλά δεν πιάνουν τα χέρια των περισσοτέρων χρηστών και ίσως για αυτό το λόγο να παρουσιάζονται φαινόμενα σαν αυτό που αναφέρεις. Επιπλέον ο χρόνος δεν περισσεύει για αναζήτηση λαθών και πειραματισμούς (ειδικά αν ο Η/Υ είναι εργαλείο δουλειάς).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με γύρω στα 30 ευρώ max παίρνεις ένα blower και το καθαρίζεις μόνος σου είτε είναι desktop είτε είναι laptop ανα περιοδικά διαστήματα. Βγάζεις το PC/Laptop στο μπαλκόνι και φυσάς από κάποια απόσταση βέβαια (είναι δυνατό ολίγον τι). Όση σκόνη και να έχει θα φύγει.

 

Την ίδια δουλειά είχα πάθει με το πρώτο laptop που είχα (και το τελευταίο) πριν καμμιά 15αριά χρόνια. To πήγα στην αντιπροσωπεία, το "καθαρίσανε", πλήρωσα 60 ευρώ και μετά από ένα μήνα κάηκε με 1 χρόνο και κάτι λειτουργίας. Το ξαναπήγα και μου είπανε ότι δε το καθάριζα, που βρέθηκε τόση σκόνη κλπ κλπ... Άκρη δεν έβγαλα ποτέ. Δε πήρα ούτε καρφίτσα που να γράφει Toshiba πάνω εννοείται και ποτέ ξανά laptop.

 

Παράδειγμα: https://www.skroutz.gr/s/2957016/Verto-52G505.html

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε μας ειπες τι βρωμα βρηκες μεσα. Δεν αποκλειεται να μαζεψε σκονη σε 4 μηνες.

 

αποκλειεται να μαζεψε τοοοση βρωμα μεσα σε 4 μηνες.. απλα αποκλειεται.. ειδικα στο πλαι και στο ανεμιστηρακι στο πλαι, ειχε ολοκληρο στρωμα σκονης.. το οποιο δεν μαζευεται με τιποτε σε 4 μηνες.. για να μαζευτει τοοοσο στρωμα σκονης, θελει χρονο και βαλε (δεδομένου οτι αυτο το λαπτοπ, ειναι παντα τοποθετημενο σε πεντακαθαρο γραφειο, σε χωρο που καθαριζεται συχνότατα και δεν το μετακινω ποτέ)... η alman εκανε σιγουρα αυτο που γραψαν πολλοι σε σχολιο τους εδω... ενα φου κ οξω απ την πορτα.. δεν ελυσαν το μηχανημα, απλά το ανοιξαν κ το φυσηξαν και τελος (αν το εκαναν κ αυτο).. ευτυχως που το προλαβα, πριν καει..

κ οσο για σας που λετε, οτι καθαριζετε και φτιαχνετε μονοι σας τα μηχανηματα σας.. απλα.. σας λεω ευγε.. γιατι εγω ειμαι τοσο ασχετη, που το μονο που ξερω παρα πολυ καλα απο Η/Υ, ειναι να τους χρησιμοποιω... το καθαρισμα τους, το σερβις τους κλπ κλπ.. ειναι ξενος πλανητης για μενα.. αλλουνου χωραφι.. κ εγω δεν μπαινω σε ξενα χωραφια.. εγω απλα θελω, να εμπιστευομαι τον τεχνικο που θα του το δωσω να το καθαρισει.. να κανει σωστα τη δουλεια του και χαλαλι τα 25 ευρω ή τα 30 ευρω που θα παρει.. το λαπτοπ μου μπορει να ειναι παλιο, αλλά.. δουλευει σαν καινουργιο, επειδη ακριβως το προσεχω.. και ειδικα τωρα που ειναι κ καθαρο.. αυτο φαινεται και στις θερμοκρασιες του.. (πριν και αμέσως μολις το πηρα απο την alman hellas, υποτιθεται καθαρισμενο, με το καλημερα σας η θερμοκρασια ανεβαινε στους 50 με 60 βαθμους.. μολις το ανοιγα.. , τώρα.. που μου το καθαρισε προ ημερων ο τεχνικός εδω της γειτονιάς.. επειδη εκανε τη δουλεια του , οπως επρεπε, ελυσε ολο το μηχανημα δηλαδη, η θερμοκρασια του ειναι οπως πρεπει να ειναι.. ξεκινάει απο 35 , μολις το ανοιγω.. κ φτανει στο τσακιρ κεφι, μετα απο αρκετες ωρες που δουλευω σ αυτο, μέχρι τους 48-52 βαθμους.. ).. οταν ενα μηχανημα το δουλευεις για πολλα χρονια.. ξερεις και πως πρεπει να συμπεριφερεται, ιδιως μετα απο σερβις..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνούμε φίλε μου αλλά να σου κάνω την εξής ερώτηση:

 

Αν χαλάσει ο σκληρός του πατέρα σου ή θέλει αναβάθμιση μνήμης RAM, του δείχνεις πως την αλλάζει ή την αλλάζεις;

 

Καλά και χρυσά όσα αναφέρεις αλλά δεν πιάνουν τα χέρια των περισσοτέρων χρηστών και ίσως για αυτό το λόγο να παρουσιάζονται φαινόμενα σαν αυτό που αναφέρεις. Επιπλέον ο χρόνος δεν περισσεύει για αναζήτηση λαθών και πειραματισμούς (ειδικά αν ο Η/Υ είναι εργαλείο δουλειάς).

 

 

Επειδή ο πατέρας μου είναι 60 χρονών και όπως λένε και οι άγγλοι "you cant teach an old dog new tricks", είτε ο σκληρός χαλάσει στο λάπτοπ του και θέλει αλλαγή, είτε RAM, ακόμα και CPU, τα αλλάζω/θα τα αλλάξω μόνος μου. 

 

Και εγώ δεν γεννήθηκα γνωρίζοντάς τα αυτά. Τα έμαθα στην πορεία. Τον πρώτο καιρό δεν ήξερα ούτε πια ήταν η διαφορά Pentium και Celeron. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα όλο το νήμα και όλες οι απόψεις είναι σεβαστές και καθ όλα είμαι σύμφωνος αλλά στο δικό μου παράδειγμα ήταν καινούριο το Laptop οπότε η επισκευή του από εξουσιοδοτημένο Service ήταν μονόδρομος. Εδώ τι γίνεται...?? .....ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.....Απλά να είσαι σκύλος προσεχτικός.Μήπως γι αυτό το λόγο η Sony παραλαμβάνει το Laptop απ το χώρο σου και το πηγαίνει εξωτερικό για επισκευή..?? Μήπως χάθηκε η εμπιστοσύνη από τα σοβαρά Service κι έχουμε μείνει εμείς τα ψαράκια για να μας κοροϊδεύουν όπως μας αξίζει....??Οπως και να χει το έχουμε πει ξανά....θα κλείσουν και δεν θα στενοχωρηθούμε καθόλου.Και να μην στενοχωριέστε όταν ακούτε ότι έκλεισε ο ένας έκλεισε ο άλλος ..... απ το κεφάλι τους είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί στα παραπάνω Post, αν πάρετε blower/σπρέι κτλ προσοχή μην ξεχαρβαλώσετε κάνα ανεμιστήρα! Επίσης καθάρισμα καλό δεν γίνετε μόνο με αέρα, για τα χοντρά καλός είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα όλο το νήμα και όλες οι απόψεις είναι σεβαστές και καθ όλα είμαι σύμφωνος αλλά στο δικό μου παράδειγμα ήταν καινούριο το Laptop οπότε η επισκευή του από εξουσιοδοτημένο Service ήταν μονόδρομος. Εδώ τι γίνεται...?? .....ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.....Απλά να είσαι σκύλος προσεχτικός.Μήπως γι αυτό το λόγο η Sony παραλαμβάνει το Laptop απ το χώρο σου και το πηγαίνει εξωτερικό για επισκευή..?? Μήπως χάθηκε η εμπιστοσύνη από τα σοβαρά Service κι έχουμε μείνει εμείς τα ψαράκια για να μας κοροϊδεύουν όπως μας αξίζει....??Οπως και να χει το έχουμε πει ξανά....θα κλείσουν και δεν θα στενοχωρηθούμε καθόλου.Και να μην στενοχωριέστε όταν ακούτε ότι έκλεισε ο ένας έκλεισε ο άλλος ..... απ το κεφάλι τους είναι.

Sony?? χμμ... το προηγουμενο λαπτοπ μου, πριν ποοολλα χρονια ηταν Sony Vaio .. και ανηκε σε μια σειρα μοντελων, για την οποια η Sony, ειχε παραδεχθει δημοσια, με αναρτηση της καπου στο ιντερνετ, οτι ειχαν ελαττωματικες καρτες γραφικων απο την NVDIA.. και οντως και η δικη μου καρτα γραφικών, τρια χρονια αφου ειχα αγορασει το συγκεκριμενο λαπτοπ, καηκε, στο καλο καθουμενο.. τηλεφωνησα στη σονυ, ηρθαν.. πηραν το λαπτοπ το πηγαν εξωτερικο, αντικατεστησαν την καρτα, δωρεαν, εφόσον ανήκε στη σειρα μοντέλων με τις ελλατωματικες καρτες γραφικων.. εκανα κανα μηνα να παρω το μηχανημα πισω, επιστρεφει πισω το μηχανημα, και παρουσιασε προβλημα το ανεμιστηρακι του, εχανε στροφες.. αυτη τη φορα.. το πηγα στη σονυ στο μαρουσι.. οπου μου ειπαν, οτι δε χρειαζεται να ξαναπαει εξωτερικο το μηχανημα, το ανεμιστηρακι μπορουν να το φτιαξουν εδω, ελλαδα.. αφηνω το μηχανημα στο μαρουσι.. και ενω ηταν στο σερβις.. ΞΑΝΑκαιγεται η καρτα γραφικων, αντε ξανα μανα το Vaio με κουριερ στα εξωτερικά.. προς ξανααντικατασταση της καρτας γραφικων (κ παλι δωρεαν εκτος εγγυησης)..  αξεχαστος μαραθωνιος σερβις εκεινος...  (εχω κρατησει για ενθυμιο, τα κουτια, της DHL, στα οποια βαζανε το λαπτοπ, για το περα δωθε στη γερμανια.. και το ιδιο το λαπτοπ, καπου χωμενο σε μια ντουλαπα.. για να θυμαμαι, οτι δεν πρεπει ποτέ να ξαναγοράσω Sony Vaio)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sony?? χμμ... το προηγουμενο λαπτοπ μου, πριν ποοολλα χρονια ηταν Sony Vaio .. και ανηκε σε μια σειρα μοντελων, για την οποια η Sony, ειχε παραδεχθει δημοσια, με αναρτηση της καπου στο ιντερνετ, οτι ειχαν ελαττωματικες καρτες γραφικων απο την NVDIA.. και οντως και η δικη μου καρτα γραφικών, τρια χρονια αφου ειχα αγορασει το συγκεκριμενο λαπτοπ, καηκε, στο καλο καθουμενο.. τηλεφωνησα στη σονυ, ηρθαν.. πηραν το λαπτοπ το πηγαν εξωτερικο, αντικατεστησαν την καρτα, δωρεαν, εφόσον ανήκε στη σειρα μοντέλων με τις ελλατωματικες καρτες γραφικων.. εκανα κανα μηνα να παρω το μηχανημα πισω, επιστρεφει πισω το μηχανημα, και παρουσιασε προβλημα το ανεμιστηρακι του, εχανε στροφες.. αυτη τη φορα.. το πηγα στη σονυ στο μαρουσι.. οπου μου ειπαν, οτι δε χρειαζεται να ξαναπαει εξωτερικο το μηχανημα, το ανεμιστηρακι μπορουν να το φτιαξουν εδω, ελλαδα.. αφηνω το μηχανημα στο μαρουσι.. και ενω ηταν στο σερβις.. ΞΑΝΑκαιγεται η καρτα γραφικων, αντε ξανα μανα το Vaio με κουριερ στα εξωτερικά.. προς ξανααντικατασταση της καρτας γραφικων (κ παλι δωρεαν εκτος εγγυησης)..  αξεχαστος μαραθωνιος σερβις εκεινος...  (εχω κρατησει για ενθυμιο, τα κουτια, της DHL, στα οποια βαζανε το λαπτοπ, για το περα δωθε στη γερμανια.. και το ιδιο το λαπτοπ, καπου χωμενο σε μια ντουλαπα.. για να θυμαμαι, οτι δεν πρεπει ποτέ να ξαναγοράσω Sony Vaio)...

Κάτι παρόμοιο συνέβη και σε εμένα με το δικό μου παλιοVaio με πρόβλημα στο DVD Blue Ray πήγε μέσω Courier μόνο που σε τρεις ημέρες ήταν πίσω. Απίστευτη γρηγοράδα ίσως να διόρθωσαν το θέμα της ταχύτητας επισκευής ή το δικό μου πρόβλημα ήταν πιο εύκολα επισκευάσιμο.Δεν θα αγοράσω ποτέ πια Sony .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή ο πατέρας μου είναι 60 χρονών και όπως λένε και οι άγγλοι "you cant teach an old dog new tricks", είτε ο σκληρός χαλάσει στο λάπτοπ του και θέλει αλλαγή, είτε RAM, ακόμα και CPU, τα αλλάζω/θα τα αλλάξω μόνος μου. 

 

Και εγώ δεν γεννήθηκα γνωρίζοντάς τα αυτά. Τα έμαθα στην πορεία. Τον πρώτο καιρό δεν ήξερα ούτε πια ήταν η διαφορά Pentium και Celeron. 

 

Ακριβώς!!!

 

Κάποιοι είτε λόγω ηλικίας είτε χρόνου είτε απλά δε θέλουν να διαθέσουν χρόνο, θα καταφεύγουν σε τεχνικούς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς!!!

 

Κάποιοι είτε λόγω ηλικίας είτε χρόνου είτε απλά δε θέλουν να διαθέσουν χρόνο, θα καταφεύγουν σε τεχνικούς. 

 

sorry, αλλά.. ο καθενας στα χωραφια του.. οπως δεν μπορει ενας τεχνικός ηλ. υπολογιστή, να κανει τη δικη μου δουλεια (δηλαδη, μπορει να προσπαθησει, αλλά δεν θα την κανει οσο σωστα μπορω να την κανω εγω.. ), ετσι κ εγω.. δεν θα κανω, σε ερασιτεχνικο επιπεδο, τη δουλεια του τεχνικου, γιατι σιγουρα δεν θα την κανω σωστά, όσο ενας ειδικός.. ο τεχνικός , γι αυτο πηγε στο σχολειο του.. γι αυτο εξιδικευτηκε στη δουλεια του, για να την κανει κ να την κανει σωστα.. δεν ειναι ουτε θεμα ηλικιας.. ουτε θεμα χρονου, ουτε τιποτε.. μερικοι απο μας, απλώς παραμενουμε στην χρήση και οχι στην επισκευη ή συντηρηση των υπολογιστών.. ο καθενας στο χωραφι του.. (στην τελικη, αμα το παιζουμε, ολοι τεχνικοι και συντηρητές η/υ, οι ερμοι οι τεχνικοί, κλέφτες θα γινουν?)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

sorry, αλλά.. ο καθενας στα χωραφια του.. οπως δεν μπορει ενας τεχνικός ηλ. υπολογιστή, να κανει τη δικη μου δουλεια (δηλαδη, μπορει να προσπαθησει, αλλά δεν θα την κανει οσο σωστα μπορω να την κανω εγω.. ), ετσι κ εγω.. δεν θα κανω, σε ερασιτεχνικο επιπεδο, τη δουλεια του τεχνικου, γιατι σιγουρα δεν θα την κανω σωστά, όσο ενας ειδικός.. ο τεχνικός , γι αυτο πηγε στο σχολειο του.. γι αυτο εξιδικευτηκε στη δουλεια του, για να την κανει κ να την κανει σωστα.. δεν ειναι ουτε θεμα ηλικιας.. ουτε θεμα χρονου, ουτε τιποτε.. μερικοι απο μας, απλώς παραμενουμε στην χρήση και οχι στην επισκευη ή συντηρηση των υπολογιστών.. ο καθενας στο χωραφι του.. (στην τελικη, αμα το παιζουμε, ολοι τεχνικοι και συντηρητές η/υ, οι ερμοι οι τεχνικοί, κλέφτες θα γινουν?)

 

Οκ, αν νομίζεις ότι σε ωφελεί να πετάς στα σκουπίδια 60 και 100 ευρώ για κάτι που μπορείς να κάνεις μόνη σου με την ίδια ακριβώς επιτυχία... Περι ορέξεως, κολοκυθόπιτα... Δικά σου είναι τα λεφτά, τα διαχειρίζεσαι όπως νομίζεις...  :-)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, δεν είναι όλα τα λαπτοπ 4 βίδες. Πχ ένα παλιό Satelite Pro που έχω θέλει να βγάλεις περίπου 15 βίδες από κάτω + οθόνη + πληκτρολόγιο + dvd-rom + το συρτάρι του dvd-rom για να αποκτήσεις πρόσβαση στη μητρική και να καθαρίσεις τα σημεία που πρέπει.

 

Τα σύγχρονα λάπτοπ όμως έχουν εύκολη αποσυναρμολόγηση λόγω πιο... προηγμένης και εργονομικής σχεδίασης. Γενικά ένα βιντεάκι αν δεις και ακολουθήσεις τα βήματα, μετά το λύνεις και το δένεις μόνος σου για πλάκα. Η αρχή να γίνει...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...