Προς το περιεχόμενο

Σκληρός δίσκος Seagate 2,5 1tb για PlayStation(?) 28,90 + 3,60 μεταφορικά [ΤΕΛΟΣ]


manosfp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όχι το amazon δεν πετάει τα άκυρα σαν στραγάλια ούτε εμφανίζει διαθέσιμο ένα προϊόν 3 μέρες ενώ έχει τρία μόνο κομμάτια. Μη μιλήσω για υποστήριξη μετά την πώληση.. Φτάσαμε να συγκρίνουμε και το amazon με αυτά τα μπακάλικα...

 

Αμέσως μετά το προηγούμενο μου μήνυμα μου ήρθε e-mail από paypal ότι έγινε refund. Η παραγγελία έγινε παρασκευή βράδυ και από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση από mysconto.gr . Μικρό το κακό άλλο ένα μπακάλικο blacklisted. Το μόνο που θα κάνω είναι να στείλω ένα e-mail να διαγράψουν ότι στοιχεία μου έχουν κρατήσει.

ακυρα πεταει και το amazon πολύ άνετα, για τα υπολοιπα θα συμφωνήσω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 324
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γιατί κάποιοι κάνετε ότι δεν καταλαβαίνεται ? Το amazon δεν πουλάει χωρίς να έχει απόθεμα (εκτός από τις περιπτώσεις προπαραγγελιών που γίνεται σαφείς αναφορά). Εδώ είναι συχνό το φαινόμενο (όπως σε αυτή την περίπτωση) προϊόν να δείχνει επί μέρες διαθέσιμο, να εκτελούνται-χρεώνονται παραγγελίες και τελικά αν υπάρχουν κομμάτια να είναι ελάχιστα. Το amazon ποτέ δεν θα χρεώσει παραγγελία παρά μόνο στο στάδιο της αποστολής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alfa Trade OE just sent you a full refund of €31.85 EUR for your purchase.

 

 

 

 

 

 

Ουτε ενα τηλεφ. δεν πηρανε ...... Η παραγγελια, εγινε Παρασκευη απογ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια απο τα ιδια με το myscondo...Οχι οτι δεν το περιμενα...

Τους κάλεσα στο τηλέφωνο και μου είπαν ότι είχαν έξι κομμάτια και πραγματοποιήθηκαν μέσα στο Σαββατοκύριακο 300 παραγγελίες.

Κρίμα  το account που δημιούργησα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ μια απο τα ίδια:

 

Καλημέρα σας,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η παρακάτω παραγγελία σας έχει ακυρωθεί λόγω μη διαθεσιμότητας προϊόντος.
Λάβαμε ενημέρωση από τη Seagate σχετικά με την κατάργηση του συγκεκριμένου προϊόντος και το διαθέσιμο στοκ βγήκε σε προσφορά αλλά λόγω μεγάλης ζήτησης εξαντλήθηκε σχεδόν άμεσα.
Η αποθήκη μας ήταν κλειστή την εβδομάδα που μας πέρασε και έτσι δεν ενημερώθηκε σωστά το site μας με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί αυτό το πρόβλημα.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και λυπούμαστε για την ταλαιπωρία.

Στη διάθεση σας για οτιδήποτε περαιτέρω.

Με εκτίμηση,
Τμήμα Υποστήριξης Πελατών mysconto

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα κάνει παραγγελία στο myscondo και τους πήρα τηλέφωνο σήμερα, είπαν ότι είχαν 3 τελευταία κομμάτια και τα έστειλαν με σειρά προτεραιότητας. Go figure.

 

3 κομμάτια....

Δηλαδή όντος πήραμε τα 3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τσεκαρα μέιλ και έφαγα κι εγώ άκυρο. Παραγγελίες έγιναν Παρασκευή βράδυ και χτες βράδυ. Πάμε για άλλα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ειπαν (mysconto) στο τηλεφωνο οτι ο προμηθευτης φταιει που τους εδωσε (μεσω των ηλεκτρονικων συστηματων που επικοινωνουν μεταξυ τους) διαθεσιμοτητα χωρις να διευκρινιζει ποσοτητα, οι λιανεμποροι μετα αρχιζαν και καναν πωλησεις χωρις οριο, μαζευαν 30ευρα.

Για ποιο λογο το καναν αυτο; Δεν καταλαβαινουν οτι δημιουργουν αρνητικες εντυπωσεις στον πελατη.

Οκ μαγκες μου σημερα ακυρωσες εναν τιποτενιο πελατακι που σου εστειλε 30ευρω, αυριο ισως χασεις τον ιδιο πελατη που θα θελει ενα φορητο υπολογιστη, μια τηλεοραση, ενα ψυγειο.

Λεω εγω τωρα.

 

Τους εκραξα και ζητησα αλλο προιον ιδιων χαρακτηριστικων, μου ειπαν θα το κοιταξουμε και μετα απο λιγο μου εστειλαν το ακυρο στο email.

Επαγγελματιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι και γι' αυτό τον λόγο μας κάνει πλάκα ο κάθε καταστηματάρχης.
Αν μπορούσαμε όμως να ρίξουμε κάπου αρνητική στο ίδιο το Σκρουτζ ίσως βάζανε και αυτοί λίγο μυαλό.
Μην ασχολείστε παιδιά, το καλύτερο που πρέπει να κάνουμε είναι να ρίχνουμε μόνιμο άκυρο στα "μπακάλικα" αυτά!
Μόνο amazon από δω και πέρα και άσε τους εδώ να ξεροσταλιάσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με περνάν τηλ από το infoworld και μόλις το σήκωσα μου το έκλεισαν μετά στο καπάκι αναπάντητη, τους παίρνω τηλ εγώ κ είμαι 15 λεπτά αναμονή κ πέφτει η γραμμη. Και άκυρο από το σκοντο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Σκρουτζ εμενα λεει οτι θα περιμενουμε 10 ημερες να απαντησει ο εμπορος για να ειναι αντικειμενικο το περιστατικο και να ακουστουν και οι δυο αποψεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...