Προς το περιεχόμενο

Σκληρός δίσκος Seagate 2,5 1tb για PlayStation(?) 28,90 + 3,60 μεταφορικά [ΤΕΛΟΣ]


manosfp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 324
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και μόνο που μπήκατε στον κόπο να γράψετε στο insomnia και να αναγνωρίσετε το σφάλμα σας είναι κάτι θετικό. Θα μπορούσατε όμως,  από τη στιγμή που δεν υπήρχε στοκ από την Πέμπτη εάν κατάλαβα καλά, να στείλετε ένα e-mail (ή να καλέσετε ακόμα καλύτερα) μέχρι και το Σάββατο το οποίο να αναφέρει ότι ότι προϊόν δεν βρίσκεται σε διαθεσιμότητα και θα γινόταν επιστροφή χρημάτων από βδομάδα. Επίσης, καλό θα ήταν να μην γίνεται δέσμευση των χρημάτων παρά μόνο όταν το προϊόν είναι έτοιμο για αποστολή και όχι πριν ακόμα επεξεργαστεί η παραγγελία αλλά φαντάζομαι ότι ίσως και αυτό δεν είναι κάτι απλό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Θα δω αν μπορούμε να κάνουμε κάτι για τα μέλη του insomnia, θα πρέπει να περάσει από τον μεγάλο πρώτα(σσσσσσς μην μας ακούσει) οπότε δεν είναι στο χέρι μου αλλά η προσπάθεια δεν βλάπτει.

 

Αν δεν εκφραζετε τις επισημες θεσεις του καταστηματος καλο θα ηταν να μην συμμετεχετε με ενα username που δειχνει το αντιθετο.

 

Επισης να θυμισω οτι δεν επιτρεπεται η συμμετοχη στην κοινοτητα με σκοπο την διαφημιση ή προωθηση προιοντων και υπηρεσιων.

 

Διαβαστε τους ορους χρησης.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω.Γιατι σε όλα αυτα τα λάθη ή "λάθη" δεν μπαίνει μια νορμαλ τιμή?Δηλαδή γιατί να κάνει 30€ που θα το αγοράσει άλλος γιατί ούτε μηχανικό 500άρι δεν βρίσκεις και όχι να κάνει πχ 50 για να παραγγείλουν αυτοί που ενδιαφέρονται(περισσότερο).

Γενική απορία και δεν απευθύνομαι μόνο στον υπεύθυνο του mysconto.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μόνο που μπήκατε στον κόπο να γράψετε στο insomnia και να αναγνωρίσετε το σφάλμα σας είναι κάτι θετικό. Θα μπορούσατε όμως,  από τη στιγμή που δεν υπήρχε στοκ από την Πέμπτη εάν κατάλαβα καλά, να στείλετε ένα e-mail (ή να καλέσετε ακόμα καλύτερα) μέχρι και το Σάββατο το οποίο να αναφέρει ότι ότι προϊόν δεν βρίσκεται σε διαθεσιμότητα και θα γινόταν επιστροφή χρημάτων από βδομάδα. Επίσης, καλό θα ήταν να μην γίνεται δέσμευση των χρημάτων παρά μόνο όταν το προϊόν είναι έτοιμο για αποστολή και όχι πριν ακόμα επεξεργαστεί η παραγγελία αλλά φαντάζομαι ότι ίσως και αυτό δεν είναι κάτι απλό.

Δυστυχώς η δέσμευση γίνεται από το paypal και από την τράπεζα άμεσα, αν δινόταν η δυνατότητα να είναι σε αναμονή η πληρωμή και όταν εγκρίνει το κατάστημα να γίνεται η μεταφορά θα ήταν κάτι πολύ ωραίο αλλά και πολύ ουτοπικό αν θέλεις την γνώμη μου. Ο λόγος που καθυστερήσαμε να ενημερώσουμε είναι γιατί ψάχναμε να βρούμε στοκ μέχρι το απόγευμα της Παρασκευής.

 

Αν δεν εκφραζετε τις επισημες θεσεις του καταστηματος καλο θα ηταν να μην συμμετεχετε με ενα username που δειχνει το αντιθετο.

 

Επισης να θυμισω οτι δεν επιτρεπεται η συμμετοχη στην κοινοτητα με σκοπο την διαφημιση ή προωθηση προιοντων και υπηρεσιων.

 

Διαβαστε τους ορους χρησης.

Εκφράζω τις επίσημες θέσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος μιας και είμαι ο υπεύθυνος αλλά δεν είμαι και ιδιοκτήτης της εταιρείας, παρόλα αυτά  το προηγούμενο ποστ ήταν περισσότερο χιούμορ, συγνώμη αν έδωσα λάθος εντύπωση.

 

Εγώ ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω.Γιατι σε όλα αυτα τα λάθη ή "λάθη" δεν μπαίνει μια νορμαλ τιμή?Δηλαδή γιατί να κάνει 30€ που θα το αγοράσει άλλος γιατί ούτε μηχανικό 500άρι δεν βρίσκεις και όχι να κάνει πχ 50 για να παραγγείλουν αυτοί που ενδιαφέρονται(περισσότερο).

Γενική απορία και δεν απευθύνομαι μόνο στον υπεύθυνο του mysconto.

Παρόμοια λάθη γίνονται και σε "νορμάλ" τιμές απλά ο αντίκτυπος δεν είναι τόσο μεγάλος ή είναι και εντελώς απαρατήρητος, ενώ με μια προσφορά ασχολείται πολύς κόσμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπραβο στο καταστημα που μεσω του ποστ ξεκαθαριζει . Μιας που σας μαθαμε και τοσα ατομα εδω , εχετε να προτεινεται

κατι αλλο αντιστοιχο δισκο που χρειαζομαι ; Ευχαριστω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

"Εδώ δεν θα βρείτε:

Ψεύτικες πελατοθηρικές προσφορές

Καθυστέρηση στην επιστροφή χρημάτων (σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας)

Απρόσωπη αντιμετώπιση

Γραφειοκρατικούς σκοπέλους στην επικοινωνία"

 

 

Καλησπέρα σε όλους.

Το όνομα μου είναι Νίκος και είμαι ο υπεύθυνος του ηλεκτρονικού καταστήματος mysconto.gr

 

Επειδή δημιουργήθηκε αρκετά μεγάλο θέμα με τις παραγγελίες που έγιναν για τον σκληρό δίσκο SEAGATE 1TB GAME DRIVE FOR PLAYSTATION 2.5 θα ήθελα να διευκρινίσω και εδώ κάποια πράγματα γιατί όντως στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν θα βρείτε Ψεύτικες πελατοθηρικές προσφορές όπως αναφέρουμε και στις δεσμεύσεις μας. ;)

 

Μετά από ενημέρωση που λάβαμε στις 11/08 το συγκεκριμένο προϊόν σταματάει να κυκλοφορεί και να παράγεται περαιτέρω. Είχαμε διαθέσιμα 6 τεμάχια τα οποία και βγάλαμε σε προσφορά στις 17/08 το πρωί.

 

Λόγω του 15Αύγουστου η αποθήκη μας ήταν κλειστή και για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα με παραγγελίες/αποθέματα αποφασίσαμε να απενεργοποιήσουμε προσωρινά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα από το skroutz και το Bestprice. Όπως θα δείτε και στις προηγούμενες απαντήσεις δεν ήμασταν μέσα στα καταστήματα που είχαν το προϊόν σε αυτά τα site.

Δυστυχώς κάναμε μεγάλο λάθος και ξεχάσαμε το Google και φυσικά το Insomnia.. το αποτέλεσμα ήταν από την Πέμπτη και μέχρι και σήμερα το πρωί να έχουμε 300 παραγγελίες από το συγκεκριμένο προϊόν και να μην μπορούμε να αλλάξουμε τη διαθεσιμότητα λόγω του ότι αλλάζει όταν ένα προϊόν αποστέλλεται και όχι όταν γίνετε παραγγελία, πράγμα το οποίο θα αλλάξει άμεσα για να μην ξαναδημιουργηθεί το ίδιο πρόβλημα στο μέλλον.

 

Δεν προσπαθώ να ωραιοποιήσω την κατάσταση, κάναμε μεγάλο λάθος το οποίο μας έμαθε κάποια πράγματα και δεν δικαιολογείτε μετά από 5 χρόνια λειτουργίας. Απλά δεν θέλω κάποιοι να πιστεύουν ότι είμαστε κάποιο phising site που μαζεύει στοιχεία ή προσπαθεί να κάνει μια αρπαχτή και να εξαφανιστεί.

Όλες οι πληρωμές που έγιναν μέσω κάρτας και paypal ακυρώθηκαν και όσοι ζήτησαν να διαγραφούν τα στοιχεία τους από το σύστημα μας αυτό έγινε άμεσα.

 

Ξανά λυπάμαι για ότι έγινε και προσωπικά μιας και θα αναλάβω το βάρος της γκάφας σαν υπεύθυνος αλλά και σαν εταιρεία. Ψάξαμε σε Ελλάδα και Ευρώπη απόθεμα για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε κάποιους αλλά δυστυχώς δεν βρήκαμε.

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και συγνώμη αν σας κούρασα με το μέγεθος του post μου.

 

Αφου λοιπον εχετε την θεληση να βγειτε δημοσια και να συζητησετε το θεμα, θα γραψω και εγω ως απλο μελος και πιθανον ως θιγμενος πελατης σας 2 λογια μιας και δεν μου κολλανε ολα αυτα:

 

Η γνωμη μου η προσωπικη λοιπον, ειναι οτι θα επρεπε να ζητησετε με αμεση επικοινωνια συγνωμη απο τους πελατες σας που μπηκαν στην ασχημη θεση να παραγγειλουν και μετα απο 3-4 μερες να δεχθουν μονομερη ακυρωση της παραγγελιας τους στο καταστημα σας, ωστε να τιμησετε το (3) απο την πρωτη παραθεση στο παρον ποστ, που αποτελει κομματι των υποσχεσεων σας στο ηλεκτρονικο σας καταστημα, αναφεροντας στην επικοινωνια σας τις οποιες σκεψεις σας και "ελαφρυντικα" της καταστασης που πιστευετε οτι πιθανον υπαρχουν. Οχι σε ενα φορουμ, κατι που θα μπορουσε καποιος να εκλαβει ως κατι που εχει αλλες σκοπιμοτητες.

 

11-8 λετε ειχατε την ενημερωση οτι το συγκεκριμένο προϊόν σταματάει να κυκλοφορεί και να παράγεται περαιτέρω. Μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση οτι σκεφτηκατε να βγαλετε την προσφορα για τα μολις 6 κομματια (3 ειχε γραψει ως πληροφορηση απο εσας μελος νωριτερα αν δεν κανω λαθος) στις 17-8-2017 και ενω οπως λετε η αποθηκη ηταν ηδη κλειστη και ειχατε φοβο οτι θα δημιουργηθει προβλημα απο πολλες παραγγελιες στο καταστημα σας. Χωρις μαλιστα σημειωση για "περιορισμενο αποθεμα" ή κατι σχετικο. Γιατι δεν την βγαζατε οταν θα ηταν ολα ετοιμα (ανοικτη αποθηκη κλπ) για να δουλεψουν ολα καλυτερα; Γιατι να δωσετε παλι αφορμη σε καποιους να εκλαβουν το συμβαν ως ακυρωση του (1) των "υποσχεσεων σας".

 

Ενω λοιπον λαβατε οπως λετε μετρα για να μην εχετε θεματα με παραγγελιες γενικα λογω κλειστης αποθηκης, και ενω "επεσαν" (λιγο-πολυ αναμενομενο θα ηταν για οποιονδηποτε πιστευω οταν βγαζει στα 30 ευρω εναν δισκο 1ΤΒ που αλλου εχει 60-70-90 ευρω) 300 παραγγελιες σε 48 ωρες, παρολα αυτα το προιον συνεχιζε να φαινεται ως αμεσα διαθεσιμο και με την ιδια τιμη. Απο την μια δηλαδη λαβατε μετρα για να μην συμβει κατι που φοβοσαστε, επεσε 2 μερες μετα ενας δυνατος "κραχτης" (με την καλη εννοια μπαινει η λεξη) και περασαν 3-4 μερες με το προιον να παραμενει ανεβασμενο στο site σας και να μαζευονται εκατονταδες παραγγελιες για 3 ή 6 διαθεσιμα κομματια. 

 

Και μια απορια: Ειναι συνηθες να πεφτουν στο καταστημα σας εκατονταδες παραγγελιες για ενα προιον μεσα σε 1-2-3-4 ημερες; Δεν ειναι ευκολο να δοθει αυτοματα ενα alarm στον υπευθυνο οταν κατι τετοιο συμβαινει; Εχουμε δει σε πολλα καταστηματα (απο το μικροτερο μεχρι καποια μεγαλα) μεσα σε 2-3-4 λεπτα να εντοπιζεται μια τετοια αποτομη κινηση πωλησεων και να "πεφτουν" αμεσα οι σχετικες σελιδες των προιοντων ασχετως ωρας ή ημερας,  ωστε να μην συνεχιζεται η καταχωρηση παραγγελιων απο πελατες.

 

ΥΓ. Μολις παρατηρησα και αυτο με τα bold:

 

...Ο λόγος που καθυστερήσαμε να ενημερώσουμε είναι γιατί ψάχναμε να βρούμε στοκ μέχρι το απόγευμα της Παρασκευής.
 
Εκφράζω τις επίσημες θέσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος μιας και είμαι ο υπεύθυνος αλλά δεν είμαι και ιδιοκτήτης της εταιρείας, παρόλα αυτά  το προηγούμενο ποστ ήταν περισσότερο χιούμορ, συγνώμη αν έδωσα λάθος εντύπωση.
...
 
Φαινεται λοιπον οτι ηταν ηδη γνωστο το προβλημα μη ικανοποιησης των υπαρχουσων παραγγελιων μεχρι απογευμα Παρασκευης και η αδυναμια εξευρεσης επιπλεον στοκ. Νομιζω οτι το λιγοτερο αλλα και το αναμενομενο θα ηταν να "πεσει" εκεινη την ωρα η σελιδα ή να μπει ως "μη διαθεσιμο" και χωρις δυνατοτητα παραγγελιας το προιον και οχι να μεινει ολο το ΠΣΚ.
  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηρα τηλεφωνο στο μαγαζι να ρωτησω για την εξελιξη της παραγγελιας το πρωι καθως δεν μου ειχαν στειλει εμαιλ για την ακυρωση  και ο τυπος μου ειπε οτι ειχαν διαθεσιμα 2-3 τεμαχια .Τι 6 γραφει εδω .Τιποτα παιζει να μην ισχυει απ'οσα εγραψε και παιζει να ηταν ενα ΄΄λαθος΄΄ οπως τα υπολοιπα μαγαζια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω απόλυτα με τον matrixxx και να προσθεσω πως ακομη πιο επαγγελματικο ειναι ο υπευθυνος να συστηνεται με το ονοματεπωνυμο του.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα, δεν γνώριζα αν επιτρέπεται από τους κανονισμούς και έτσι συστήθηκα απλά ως Νίκος. Αν επιτρέπεται μπορώ να γράψω το ονοματεπώνυμο μου.

 

Πηρα τηλεφωνο στο μαγαζι να ρωτησω για την εξελιξη της παραγγελιας το πρωι καθως δεν μου ειχαν στειλει εμαιλ για την ακυρωση  και ο τυπος μου ειπε οτι ειχαν διαθεσιμα 2-3 τεμαχια .Τι 6 γραφει εδω .Τιποτα παιζει να μην ισχυει απ'οσα εγραψε και παιζει να ηταν ενα ΄΄λαθος΄΄ οπως τα υπολοιπα μαγαζια 

Δεν γνωρίζω με ποιον μιλήσατε, σίγουρα δεν ήταν μαζί μου γιατί θα το θυμόμουν, αλλά τα διαθέσιμα ήταν 6 την Πέμπτη. Το ποστ εδώ ήταν απλά ενημερωτικό για την κατάσταση που δημιουργήθηκε και δεν νομίζω ότι υπήρχε λόγος να πούμε ψέματα για κάτι, θα μπορούσαμε να αρκεστούμε σε ένα τηλέφωνο ή ένα mail και να μην το συνεχίσουμε, απλά δεν δουλεύουμε έτσι.

 

 

"Εδώ δεν θα βρείτε:

Ψεύτικες πελατοθηρικές προσφορές

Καθυστέρηση στην επιστροφή χρημάτων (σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας)

Απρόσωπη αντιμετώπιση

Γραφειοκρατικούς σκοπέλους στην επικοινωνία"

 

 

 

Αφου λοιπον εχετε την θεληση να βγειτε δημοσια και να συζητησετε το θεμα, θα γραψω και εγω ως απλο μελος και πιθανον ως θιγμενος πελατης σας 2 λογια μιας και δεν μου κολλανε ολα αυτα:

 

Η γνωμη μου η προσωπικη λοιπον, ειναι οτι θα επρεπε να ζητησετε με αμεση επικοινωνια συγνωμη απο τους πελατες σας που μπηκαν στην ασχημη θεση να παραγγειλουν και μετα απο 3-4 μερες να δεχθουν μονομερη ακυρωση της παραγγελιας τους στο καταστημα σας, ωστε να τιμησετε το (3) απο την πρωτη παραθεση στο παρον ποστ, που αποτελει κομματι των υποσχεσεων σας στο ηλεκτρονικο σας καταστημα, αναφεροντας στην επικοινωνια σας τις οποιες σκεψεις σας και "ελαφρυντικα" της καταστασης που πιστευετε οτι πιθανον υπαρχουν. Οχι σε ενα φορουμ, κατι που θα μπορουσε καποιος να εκλαβει ως κατι που εχει αλλες σκοπιμοτητες.

 

11-8 λετε ειχατε την ενημερωση οτι το συγκεκριμένο προϊόν σταματάει να κυκλοφορεί και να παράγεται περαιτέρω. Μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση οτι σκεφτηκατε να βγαλετε την προσφορα για τα μολις 6 κομματια (3 ειχε γραψει ως πληροφορηση απο εσας μελος νωριτερα αν δεν κανω λαθος) στις 17-8-2017 και ενω οπως λετε η αποθηκη ηταν ηδη κλειστη και ειχατε φοβο οτι θα δημιουργηθει προβλημα απο πολλες παραγγελιες στο καταστημα σας. Χωρις μαλιστα σημειωση για "περιορισμενο αποθεμα" ή κατι σχετικο. Γιατι δεν την βγαζατε οταν θα ηταν ολα ετοιμα (ανοικτη αποθηκη κλπ) για να δουλεψουν ολα καλυτερα; Γιατι να δωσετε παλι αφορμη σε καποιους να εκλαβουν το συμβαν ως ακυρωση του (1) των "υποσχεσεων σας".

 

Ενω λοιπον λαβατε οπως λετε μετρα για να μην εχετε θεματα με παραγγελιες γενικα λογω κλειστης αποθηκης, και ενω "επεσαν" (λιγο-πολυ αναμενομενο θα ηταν για οποιονδηποτε πιστευω οταν βγαζει στα 30 ευρω εναν δισκο 1ΤΒ που αλλου εχει 60-70-90 ευρω) 300 παραγγελιες σε 48 ωρες, παρολα αυτα το προιον συνεχιζε να φαινεται ως αμεσα διαθεσιμο και με την ιδια τιμη. Απο την μια δηλαδη λαβατε μετρα για να μην συμβει κατι που φοβοσαστε, επεσε 2 μερες μετα ενας δυνατος "κραχτης" (με την καλη εννοια μπαινει η λεξη) και περασαν 3-4 μερες με το προιον να παραμενει ανεβασμενο στο site σας και να μαζευονται εκατονταδες παραγγελιες για 3 ή 6 διαθεσιμα κομματια. 

 

Και μια απορια: Ειναι συνηθες να πεφτουν στο καταστημα σας εκατονταδες παραγγελιες για ενα προιον μεσα σε 1-2-3-4 ημερες; Δεν ειναι ευκολο να δοθει αυτοματα ενα alarm στον υπευθυνο οταν κατι τετοιο συμβαινει; Εχουμε δει σε πολλα καταστηματα (απο το μικροτερο μεχρι καποια μεγαλα) μεσα σε 2-3-4 λεπτα να εντοπιζεται μια τετοια αποτομη κινηση πωλησεων και να "πεφτουν" αμεσα οι σχετικες σελιδες των προιοντων ασχετως ωρας ή ημερας,  ωστε να μην συνεχιζεται η καταχωρηση παραγγελιων απο πελατες.

 

ΥΓ. Μολις παρατηρησα και αυτο με τα bold:

 

 
 
Φαινεται λοιπον οτι ηταν ηδη γνωστο το προβλημα μη ικανοποιησης των υπαρχουσων παραγγελιων μεχρι απογευμα Παρασκευης και η αδυναμια εξευρεσης επιπλεον στοκ. Νομιζω οτι το λιγοτερο αλλα και το αναμενομενο θα ηταν να "πεσει" εκεινη την ωρα η σελιδα ή να μπει ως "μη διαθεσιμο" και χωρις δυνατοτητα παραγγελιας το προιον και οχι να μεινει ολο το ΠΣΚ.

 

Δυστυχώς δεν μπορώ να καταλάβω το "σκοπιμότητες", δηλαδή τι σκοπιμότητες θα μπορούσαμε να έχουμε, το ποστ εδώ ήταν για ενημέρωση, ούτε διαφημίσαμε κάτι, ούτε θα το κάνουμε στο μέλλον και ούτε είχα κάτι άλλο στο μυαλό μου. Ο σκοπός ήταν όπως προείπα να ενημερωθούν κάποιοι από αυτούς που παρήγγειλαν γιατί δημιουργήθηκαν κάποιες λάθος εντυπώσεις.

 

Έγινε μια πιο άμεση επικοινωνία μέσω mail προσωπικά με τον καθένα που έκανε μια παραγγελία. Δεν ήταν αρκετό, συμφωνώ απόλυτα, το τηλέφωνο θα ήταν καλύτερο αλλά δεν υπήρχε περίπτωση 1 άτομο να προλάβει να ενημερώσει 300 άτομα σήμερα και έτσι προχωρήσαμε με τα mail.

 

Δεν έχει ξαναγίνει κάτι συγκεκριμένο με τόσες παραγγελίες και δεν υπάρχει κάποιο alarm που να μας στείλει προειδοποίηση, λάβαμε μέτρα για να μην εμφανίζεται το site μας και τα προϊόντα του πουθενά ώστε όταν θα άνοιγε η αποθήκη την Δευτέρα να εμφανιζόταν και η προσφορά εν ώρα εργασίας που μπορεί να γίνει έλεγχος. Εδώ ήταν το λάθος μας που δημιούργησε όλο το πρόβλημα.

 

Όσον αφορά τη διαθεσιμότητα όπως ανέφερα δεν μπορεί να αλλάξει αν δεν γίνει τιμολόγηση, το σύστημα βλέπει υπόλοιπο. Επίσης ο μεγάλος όγκος παραγγελιών έγινε την Παρασκευή μετά τις 8 το απόγευμα και μέσα στο ΣΚ οπότε και δεν υπήρχε έλεγχος με περιορισμένο προσωπικό και λόγω αδειών αλλά και λόγω του ότι είμαστε μικρή εταιρεία. Τέλος είναι διαφορετικό να ψάχνεις στοκ για 31 τεμάχια και διαφορετικό για 300.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μιλάω για κάποιο κατάστημα συγκεκριμένα και εκφράζω προσωπική μου άποψή.

Γενικά επειδή ασχολούμαι με τον κλάδο του μάρκετινγκ προκειμένου να μαζέψω emails + cookies + προφίλ προκειμένου να δημιουργήσω audiences (στοχευμένο κοινό) για διαφημίσεις ξοδεύω περίπου 1+ ευρώ την μετατροπή. Επίσης το targered traffic στη σελίδα δίνει επιπλέον "αξία" στη σελίδα (ranking, seo, visibility). Οπότε από αυτά τα "λάθη" υπάρχει όφελος και κατά την άποψη μου πρέπει να τιμωρούνται τέτοιες πρακτικές όταν γίνονται επανειλημμένα (κριτικές, αξιολογήσεις κλπ).

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαράδεκτα πράγματα, τώρα διάβασα την ανακοίνωση του καταστήματος, γιατί γίνετε αυτό πάντα πριν από κάποια αργία η Σαββατοκύριακο, για να απόκτηση μεγαλύτερη φήμη, λέω εγώ τώρα.Δεν με καλύπτουν οι απαντήσεις. Γιατί δεν έχουν φτιάξει το σύστημα τους για αφαίρεση του προϊόντος από την αποθήκη όταν γίνετε μια παραγγελία.Για κοιτάτε λίγο τα ξένα site

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω παραγγειλει απο το mysconto τιποτα, γενικα μου αρεσει οταν μπαινει καποιος και γραφει, γιατι δειχνει οτι τουλαχιστον διαβαζει τι (του) γραφουμε εμεις... εχω κι εγω (ως 'ουδετερος', γενικα ως καταναλωτης) καποιες επισημανσεις (ειμαι και γνωστος για τα μεγαλα μου ποστ, ζητω συγνωμη προκαταβολικα):

Μετά από ενημέρωση που λάβαμε στις 11/08 το συγκεκριμένο προϊόν σταματάει να κυκλοφορεί και να παράγεται περαιτέρω. Είχαμε διαθέσιμα 6 τεμάχια τα οποία και βγάλαμε σε προσφορά στις 17/08 το πρωί.

 

Λόγω του 15Αύγουστου η αποθήκη μας ήταν κλειστή και για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα με παραγγελίες/αποθέματα αποφασίσαμε να απενεργοποιήσουμε προσωρινά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα από το skroutz και το Bestprice. Όπως θα δείτε και στις προηγούμενες απαντήσεις δεν ήμασταν μέσα στα καταστήματα που είχαν το προϊόν σε αυτά τα site.

Δυστυχώς κάναμε μεγάλο λάθος και ξεχάσαμε το Google και φυσικά το Insomnia.. το αποτέλεσμα ήταν από την Πέμπτη και μέχρι και σήμερα το πρωί να έχουμε 300 παραγγελίες από το συγκεκριμένο προϊόν και να μην μπορούμε να αλλάξουμε τη διαθεσιμότητα λόγω του ότι αλλάζει όταν ένα προϊόν αποστέλλεται και όχι όταν γίνετε παραγγελία, πράγμα το οποίο θα αλλάξει άμεσα για να μην ξαναδημιουργηθεί το ίδιο πρόβλημα στο μέλλον.

 

Δεν προσπαθώ να ωραιοποιήσω την κατάσταση, κάναμε μεγάλο λάθος το οποίο μας έμαθε κάποια πράγματα και δεν δικαιολογείτε μετά από 5 χρόνια λειτουργίας.

Καταρχας επιβεβαιωνω οτι δεν εμφανιζοταν το μαγαζι στο σκρουτζ, τουλαχιστον 1-2 φορες που απο 'φιλολογικο' ενδιαφερον εψαξα το θεμα της προσφορας εδω. Το τι ακριβως σημαινει αυτο ακομα παντως δεν καταλαβα. "Προσεξαμε να μην εχουμε πολλες παραγγελιες, γιατι δεν ειχαμε πολυ στοκ, αφησαμε την τιμη να την βρουν μονο οι δικοι μας πελατες (προθεση να την βλεπουν μονο οι επισκεπτες της ιστοσελιδας σας δηλαδη, οσοι θα εμπαιναν "τυχαια")"? Ή ηταν η προθεση να μην την δει κανενας και να προωθηθει το προϊον σε πολυ "γνωστους" (μπορει δηλαδη να εγινε καθαρα για τιμολογιακους λόγους για να παει σε φιλους και οικείους, προσωπικα δεν το θεωρω σαν ιδεα κακο, για 3-6 τεμαχια)?

 

Για τα περισσοτερα απο τα υπολοιπα με εχει καλυψει ο matrixx (ειδικα αυτο το "μεχρι 21/8 δεχομασταν παραγγελιες αλλά ηδη απο τις 18 ψαχναμε ολη την Ευρωπη για τεμαχια" το αναφερω εκ νεου γιατι χτυπαει υπερβολικα ασχημα, ξεφευγει ξεκαθαρα απο το απλο "λαθος"), αυτο με τον 15αυγουστο (το "τετραημερο" του 15αυγουστου ηταν 12-15 του μηνα!) στις 17-18-21 Αυγουστου με ψιλο-ξεπερναει, η γνωμη μου ειναι οτι αν ειναι να κανουμε γενικως 10-14+ μερες (και οχι "λογω 15αυγουστου") διακοπές (οπως πολλα μαγαζια) τοτε πολυ απλα κανουμε διακοπες και τελος... Αν δεν υπαρχει ουτε ενα ζευγαρι ματια στο ηλεκτρονικο καταστημα (απο οτι φαινεται υπηρχαν, αρα ακομα χειροτερα, αλλά μιλαω γενικα τωρα), τοτε τα "λαθη" θα γινουν (εχουν γινει μερικες εκατονταδες φορες τουλαχιστον -σε άλλα μαγαζια τουλαχιστον-) ακομα και σε μη 'προγραμματισμενες' προσφορες, καπου θα περασει ο προμηθευτης αυτοματα μια τιμη στον καταλογο και θα βγει στο site λαθος και θα γινει χαμος κλπ.

Τα ξαναλεω ολα αυτα γιατι διαβαζοντας το ποστ του matrixx και την 'απαντηση' βλεπω οτι δεν απαντηθηκε ουσιαστικα κανενα απο το ερωτηματα που 'κανουν τζιζ'! Και θα προσθεσω σε αυτα το οτι δεν ειναι καθολου κατανοητος ο ισχυρισμος της μη δυνατοτητας επεξεργασιας της διαθεσιμοτητας "με το ζορι" ας πουμε (πχ εχετε 6 τεμαχια και μια μερα βλεπετε οτι το ενα ή τα δυο ειναι σπασμενα, δεν πρεπει να 'βγουν' απο το συστημα?) ή γενικα της επεξεργασιας της προσφορας! Αν λοιπον δεχθουμε οτι δεν μπορουσατε, τοτε μπορουσατε σιγουρα (και αυτο το εχουμε δει στο φορουμ αρκετες φορες απο άλλα καταστηματα) να αλλάξετε την τιμή και να παει σε τετοιο ύψος που να εξασφαλιζει οτι δεν θα πεσει παραγγελια (θα θυμηθουν αρκετοι ισως χαρακτηριστικα την περιπτωση μιας μητρικης των 150-200 ευρω να πεφτει αρχικα στα ~<30 ευρω και μετα να πηγαινει στις 3000 ευρω, προφανως για να μην παρει αλλες παραγγελιες).

 

Γενικα αυτο που θελω να σχολιασω αγαπητε Νικο (περισσοτερο απο το επωνυμο εμενα θα με ενδιεφερε η ηλικια σου) ειναι οτι εαν εχεις γενικα ψωνισει online και ειδικα αν σου εχει τυχει ακυρωση μια φορα (ειμαι σιγουρος οτι στο 99,9%  των μελων του insomnia εχει τυχει πανω απο μία) για τον οποιονδηποτε λογο, τοτε οφειλεις να γνωριζεις οτι η νο1 "απαιτηση" των πελατων ηλεκτρονικων μαγαζιων ειναι συνδεση αποθηκης/online shop! Και προφανως με συνδεση αποθεματος/παραγγελιων και οχι αποθεματος/τιμολογησεων, πραγμα εντελως αφελες. Και αν το 'συστημα' ηταν εξ αρχης λαθος, αυτο δεν διωχνει την ευθυνη σας για την επιλογη αυτου.

To εγραψες αλλωστε μονος σου, "δεν δικαιολογειται", οποτε εκει σταματαει και η συζητηση (οκ, ειπαμε, παλιο "συστημα" κλπ, αλλά ή θα αλλαξει πριν γινει το "κακο" -εμπειρια υπηρχε σιγουρα, εστω και μεσω τριτων- ή θα γινει το -αδικαιολογητο- κακο και θα αλλαξει -αν αλλαξει- "αναγκαστικα" και με μπολικη 'φημη' χαμενη).

 

ΥΓ. Οι 4 τελευταιοι σκληροι δισκοι που εχω ψωνισει τα τελευταια 4 ακριβως χρονια ειναι:

2*2ΤΒ Seagate 7200rpm 45,98€ εκαστος (με μεταφορικα και εξ. αντικαταβολης, 10/2013)

1ΤΒ Τrekstor 2,5" usb 3.0 με 36,90€ (08/2014)

3TB usb 3.0 WD "newly certified" απο την WD, πωληση απευθειας απο την WD στα 54,99€ (08/2016)

Νομιζω οτι και τα 36,90 ευρω πριν 3 χρονια για ψιλο-παρομοιο δισκο ηταν καλυτερη τιμη απο τα 30-33 ευρω σημερα. Θα φροντιζα λοιπον να κοψω αμεσα τον ρυθμο των παραγγελιων (αν δεχθω οτι δεν γινοταν να κατεβει εντελως) με καποιο τροπο (ανεφερα ηδη πχ να μπει εξοπραγματικα υψηλη τιμη) και να πρεπει να βρω οχι 300 αλλά το πολυ 30-40 τεμαχια (με αναλογια ενα ανα πελατη) και να του τα στειλω, ακομα κι αν η αποδειξη που θα εκοβα θα ελεγε 45€ επανω αντι 30€. Και μετα θα δεχομουν και την οποιαδηποτε εξηγηση για τα "περιεργα" που συνεβησαν τις περασμενες ημερες.

Η παρουσα 'παρεμβαση' απο τη στιγμη που δεν δινει απαντηση σε μερικα πολυ λογικα και ταυτοχρονα πολυ 'δυσκολα' ερωτηματα (μην τα αναφερω παλι), οπως σωστα επισημανε ο matrixx οδηγει ειτε σε σοβαρες υποψιες υπαρξης σκοπιμοτητων, ειτε δειχνει υπαρκτη και συνεχιζομενη αφέλεια (νομιζω ειναι η πρεπουσα λεξη), η οποια βεβαιως για εμενα προσωπικα εξακολουθει να συνιστα λογο για απουσια 'καταναλωτικης εμπιστοσυνης' απο την μερια μου στο μελλον... Ως φιλικη συμβουλη αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...