Ελλεν Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Έχω κρατήσει τον σειριακό αναγράφεται και πάνω στην απόδειξη που έχω από το πλέι. Θα καλέσω τη σονυ ξανά τη Δευτέρα και θα τους πω αν είναι να ξέρουν ότι στέλνω το τάδε προϊόν για να ελεγθει και θα ρωτήσω τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση ( ξανά ) αν στέλνουν αυτοί καινούριο αν όχι και μου πουν ότι είναι ευθύνη του καταστήματος θα ζητήσω να το στείλουν πίσω όπως είναι και θα απαιτήσω επιστροφή χρημάτων για ελαττωματικό προϊόν που βάση του νόμου 3041 στο άρθρο για ελαττωματικά προϊόντα έχω το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Σωστή σκέψη ;
eliasjuve Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Δώσε πάλι 360 να πάρεις καινούργιο και θα σου κάνουν πίστωση άλλα 360 από το χαλασμένο. Έτσι μου πρότεινε υπεύθυνος του e-shop παλαιότερα που γύρισα πίσω επεξεργαστή "καινούργιο" ανοιγμένο και πασαλειμμένο με πάστες. Λογική ελληνικών καταστημάτων. Φυσικά του είπα ότι δεν φεύγω από εδώ χωρίς τον επεξεργαστή που πλήρωσα και μου τον έδωσε κάνοντάς μου "χάρη" και καλά. Έπρεπε το σέρβις του πλαισίου να κοιτάξει το μηχάνημα και να κάνει την αλλαγή αν χρειαστεί ή να σου κάνουν πίστωση, είναι υποχρεωμένοι. Ζήτα οπωσδήποτε τα χρήματα η νέο PS4. Μην φύγεις από εκεί μέχρι να βρεθεί λύση.
Ελλεν Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Καλά εννοείται ότι δεν φεύγω μέχρι να βρεθεί λύση. Το θέμα είναι ότι κράτησαν την κονσόλα να την στείλουν στο σέρβις της σονυ γιατί μου ειπε αυτός από το πλαίσιο ότι δεν μπορούν να την κοιτάξουν οι ίδιοι από τη στιγμή που έχει μόνο εγγύηση κατασκευαστή και πρέπει να πάει στα κεντρικά. Το πρόβλημα είναι εγώ και να την φτιάξουν δεν την θέλω. Δεν πλήρωσα τόσα λεφτά για να μου φτιάξουν κάτι χαλασμένο. Καινούριο πλήρωσα καινούριο θέλω. Ούτε επιστροφή δεν δεχόντουσαν. Μου λέει άμα σου επιστρέψει η σονυ λεφτά καλώς εμείς εδώ δεν κάνουμε ούτε επιστροφή χρημάτων ούτε αντικατάσταση. Αν είναι θα στείλει καινουρια κονσόλα η σονυ ότι πει η σονυ. Αυτά μου είπαν. Ξανά πήρα και είπα ότι θέλω τα λεφτά και όταν είπε δεν γίνεται τον ενημέρωσα για το άρθρο και ότι μίλησα με τον συνήγορο του καταναλωτή και απάντησε ένα ξερό " καλά θα γράψω πάνω ότι θες επιστροφή χρημάτων ". Πήγε να μου κάνει και λάδια ΞΑΝΑ πηγαίνοντας να με μπερδέψει και να μου πει να γράψει να πάρω τα λεφτά μου με πίστωση σε κάρτα του πλαίσιο! Και λέω όχι μετρητά τα χρήματα πίσω θέλω.
xgol Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Ε πάρτα σε πίστωση και πάρε ξανά την κονσόλα! Πάντως εσύ να τους πεις πως τη συναλλαγή την έκανες με αυτούς, και ΟΧΙ με τη σόνυ. Ο νόμος είναι ξεκάθαρος, υπεύθυνος είναι ο μεταπωλητής του προιόντος, δηλ το πλαίσιο. 1
Ελλεν Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Το τραγικότερο της υπόθεσης είναι ότι έχω βρει μέσα στο σάιτ του πλαίσιο όρους εγγύησης ελαττωματικού προϊόντος που λέει ότι είναι υποχρεωμένοι να κάνουν ότι ζητήσει ο αγοραστής. Η αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Στο θέμα εγγύησης όμως έγραφε πως η ευθύνη είναι της εταιρίας κατασκευάστριας και όχι δίκη τους.
eliasjuve Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Απ'ότι είδα το πλαίσιο δεν έχει DOA. Μεγάλο μείον αυτό. Επίσης δεν υπήρχε εντολή από τη EU να έχουν τα πάντα 2 χρόνια εγγύηση;
Ελλεν Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Αυτό που λες δεν το γράφει στο σάιτ τους. Όμως στη βοήθεια και όροι χρήσης στο 10. Γράφει για την εγγύηση κλπ ότι σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος φταίει μόνο ο κατασκευαστής αλλά αναφέρει ότι ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση
eliasjuve Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 7. Τέλος η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers AEBE έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής, τα οποία ισχύουν και για την κάλυψη Συμβολαίων Επέκτασης Εγγύησης (THE CLICKERS) και δεν μεταβιβάζονται από αγοραστή σε αγοραστή. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.
eliasjuve Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Όπως όλα δείχνουν το πλαίσιο έστειλε ή θα στείλει την κονσόλα στη Sony για να διαπιστώσει αν έχει βλάβη αφού δεν το αναλαμβάνει το δικό τους σέρβις και δεν καλύπτει εγγύηση DOA. Αυτοί θέλουν να φύγουν από την ευθύνη. Εξού και το "εγγύηση αντιπροσωπείας" και όχι DOA. Δηλαδή αγοράστε από εμάς και κόψτε τον σβέρκο σας. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι είτε να τους πρήξεις από τώρα και να σου δώσουν καινούργιο μηχάνημα του κουτιού ή τα χρήματα, είτε να περιμένεις πρώτα απάντηση από την sony και να κάνεις τα ίδια. Όταν λέμε πρήξιμο μιλάμε για πολύ όμως.
Ελλεν Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Συμφωνώ μαζί σου το πρόβλημα ομβς είναι ότι δεν θα είναι αβάσιμο το "πρήξιμο" χωρίς να αποδειχθεί ότι όντως έχει πρόβλημα; θέλω να πω ότι εγώ ξέρω ότι έχει πρόβλημα αλλά αν δεν το δουν κ οι ίδιοι πως θα βρω το δίκιο μου; πως θα δείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας εννοώ. Πάντως το πρόβλημα ήταν στην πρώτη μέρα ότι λάγκαρε λιγάκι στο μενού. Νόμιζα ήταν η ιδέα μου και την επόμενη με το που την άνοιξα με έβαζε στην αρχική και μετά έβγαινε όπως όταν πχ ανοιγοκλείνει η τηλεόραση ( δεν ανοιγόκλεινε παράδειγμα φέρνω )
eliasjuve Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Μήπως έκανε κανα update; Αν η πολιτική της Sony είναι να μην δίνει καινούργιο πίσω στις 14 μέρες τότε δεν ξέρω αν θα τα καταφέρεις. Περίμενε πάντως την απάντηση της sony, μπορεί να μην είναι ελαττωματικό.
Tempor Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Εσεις που λετε για συνηγορο εχετε κανει ποτε καταγγελια; Σε 6 μηνες λυνετε το προβλημα και αν. Μεχρι τοτε εχεις το ελατωματικο προιον και το θαυμαζεις χανοντας και 6 μηνες απο την εγγυηση σου. Παθων απο τουβλο χ.
aristos12 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 πρίν 1 μέ 1.5 χρόνο πήγαμε μαζί μέ φίλο νά αγοράσει αποκωδικοποιητή γιά τήν τηλεόρασή του στό πλαίσιο στήν αργυρούπολη, μόλις πλήρωσε κ βγήκαμε εξω από τό κατάστημα ,ανοίγει τήν συσκευασία κ δέν ειχε οδηγίες χρήσης στά ελληνικά ,ενώ ειχε κανονικά σέ παρα πολλές αλλες γλώσσες ακόμα κ στά τούρκικα ... ενώ ξέρει απταιστα αγγλικά κ γαλλικά ο φίλος μπαίνει μέσα φουριόζος πιάνει τόν εκεί υπεύθυνο κ ζητά αμέσως τά χρήματά του πίσω ενώ φώναζε , τί πράγματα ειναι αυτά νά πωλείται προιόν στην ελλάδα χωρίς ελληνικές οδηγίες χρήσης κλπ , καί αμέσως τού εδωσαν τά χρήματά του πίσω κ μού φαίνεται οτι υπάρχει σχετικός νόμος γιά αυτή τήν περίπτωση , πάντως δέν τού εφεραν τήν παραμικρή δυσκολία μέ δικαιολογίες κλπ ,δίνοντας πίσω τά χρήματά του , απαίτησε κ εσύ ελλεν τά λεφτά σου πίσω κ ασε νά τά βρούν τό πλαίσιο κ η sony μεταξύ τους ...
Ελλεν Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Πίστεψε με αυτό προσπαθώ να κάνω τα λεφτά απαιτώ αλλά δεν γίνεται τίποτα. Όμως δεν γίνεται να είναι πρόβλημα μου εμένα τι πουλάνε αυτοί! Για να μην θυμηθώ όταν τους είπα ότι για την εγγύηση αν πάθει κάτι θα έπρεπε να με είχαν ενημερώσει και η απάντηση του υποδιευθυντή του καταστήματος ήταν "πρόβλημα του πελάτη αν δεν ρωτάει δεν είμαστε υποχρεωμένοι να σας λέμε τι θα γίνει και τι εγγύηση έχει να την βλέπετε στην απόδειξη αφού το αγοράσατε "
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα