Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πρίν 1 μέ 1.5 χρόνο πήγαμε μαζί μέ φίλο νά αγοράσει αποκωδικοποιητή γιά τήν τηλεόρασή του στό πλαίσιο στήν αργυρούπολη,

μόλις πλήρωσε κ βγήκαμε εξω από τό κατάστημα ,ανοίγει τήν συσκευασία κ δέν ειχε οδηγίες χρήσης στά ελληνικά ,ενώ ειχε

κανονικά σέ παρα πολλές αλλες  γλώσσες ακόμα κ στά τούρκικα ... ενώ ξέρει απταιστα αγγλικά κ γαλλικά ο φίλος μπαίνει μέσα φουριόζος 

πιάνει τόν εκεί υπεύθυνο κ ζητά αμέσως τά χρήματά του πίσω ενώ φώναζε ,

τί πράγματα ειναι αυτά νά πωλείται προιόν στην ελλάδα χωρίς ελληνικές 

οδηγίες χρήσης κλπ , καί αμέσως τού εδωσαν τά χρήματά του πίσω κ μού φαίνεται οτι υπάρχει σχετικός νόμος γιά αυτή τήν περίπτωση ,

πάντως δέν τού εφεραν  τήν παραμικρή δυσκολία  μέ δικαιολογίες κλπ ,δίνοντας πίσω τά χρήματά του ,

απαίτησε κ εσύ ελλεν τά λεφτά σου πίσω κ ασε νά τά βρούν τό πλαίσιο κ  η sony μεταξύ τους ...

 

 

Υπαρχει κρατικη οδηγια απο εποχης παλιου Υπουργειου Εμποριου οτι πουλεται στην Ελλαδα να εχει υποχρεωτικα ελληνικες οδηγιες χρησης αλλα παρα πολλε φορες δεν το κανουν οι εδω εμποροι .

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Βρήκα email support της σονυ έστειλα μήνυμα φυσικά δεν απάντησαν ακόμα τώρα σκέφτομαι τι να κάνω να πάω σήμερα στο πλαίσιο να ζητήσω τον διευθυντή να μιλήσω ή να περιμένω από βδομάδα απάντηση; απλ σκέφτηκα ένα άλλο ενδεχόμενο. Άμα αυτοί χωρίς να με ρωτήσουν το στείλουν για επισκευή; εγώ τους είπα ότι δεν θέλω θέλω επιστροφή χρημάτων ή καινούριο πλέι αλλά αν με έγραψαν και μετά μου πουν σας το φτιάξαμε πάρτε το

Και για να δώσω ακόμα καλύτερη εικόνα του τι είχε το πλέι ( ότι δεν έκανε update ή κάτι άλλο και δεν έφταιγε φυσικά η τηλεόραση αφού λειτουργεί άψογα).

Το ανοίγω. Όλα κανονικά, τα καλώδια ελεγμένα ότι πατάνε καλά και πλέι και τηλεόρασης, και όταν άνοιξε η οθόνη μου έδειξε την αρχική και μετά μαύρισε αμέσως η οθόνη όπως όταν το απ ενεργοποιούμε ΧΩΡΙΣ όμως να απενεργοποιηθεί το πλέι ή να κλείσει η κονσόλα ( είχε λυχνία όχι είναι αναμμένη ). Και το έκανε ασταμάτητα δεν μπορούσα ούτε να κουνήσω με το χειριστήριο δεξιά αριστερά. Αναγκάστηκα να το κλείσω από το κουμπί

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά μου απάντησε η σονυ σε μήνυμα μου. Μου είπαν ότι αυτοί σαν εταιρία δεν δέχονται καμία υπαναχώρηση ή οτιδήποτε και αν είναι ελαττωματικό στέλνουν μόνο πίσω άλλο ανακατασκευασμένο. Τώρα; Εγώ από το πλαίσιο που έδωσα τα λεφτά μου δεν μπορώ να τα απαιτήσω πίσω; αυτοί στο πλαίσιο επιμένουν ότι θα κάνουν ότι τους πει η σονυ

Δημοσ.

Παιδιά μου απάντησε η σονυ σε μήνυμα μου. Μου είπαν ότι αυτοί σαν εταιρία δεν δέχονται καμία υπαναχώρηση ή οτιδήποτε και αν είναι ελαττωματικό στέλνουν μόνο πίσω άλλο ανακατασκευασμένο. Τώρα; Εγώ από το πλαίσιο που έδωσα τα λεφτά μου δεν μπορώ να τα απαιτήσω πίσω; αυτοί στο πλαίσιο επιμένουν ότι θα κάνουν ότι τους πει η σονυ

Έγραψες και σε καμία Sony Europe ή/και Sony Japan, να μάθουν για το πώς λειτουργεί η εδώ τοπική τους;

Δημοσ.

Έλλεν το πλαίσιο είναι χαμένα λεφτά και τσάμπα χρόνος

Λυπάμαι που στο λέω αλλά θα σε ταλαιπωρήσουν για να πάρεις αυτό που δικαιούσαι..

Το πλαίσιο θα λέει ότι είναι ευθύνη της sony και η sony οτι είναι ευθύνη του πλαισίου..

Ζήτα εγγράφως ότι θες, και απαίτησε εγγράφως τις απαντήσεις τους, (μην ασχοληθείς με τηλέφωνα μόνο email kai fax)

φωτογράφισε τα πάντα!

 

Πάλι καλά που δεν είναι κινητό γιατί εγώ ταλαιπωρήθηκα με δυο επισκευές, πολύ καιρό χωρίς κινητό και τελικά

κατέληξα να πάρω αλλο μοντέλο της εταιρείας (ευτυχώς καλύτερο) (δυστυχώς ανακατασκευασμένο κατευθείαν από την εταιρεία) ώς αντικατάσταση της προβληματικής παρτίδας του πρώτου κινητού...

 

Χρήματα όπως ζήτησα δυστυχώς δεν πήρα

 

Σου εύχομαι καλή τύχη..

 

Εγώ απλά δεν ξανα ψωνίζω απο εκεί (μόνο για σχολικά είναι)

Δημοσ.

Φίλε μου Chaos και γω μόνο χαρτικά πλέον από εκεί ποτέ καμία συσκευή ξανά ακόμα και το παραμικρό. 

Να ενημερώσω ότι σήμερα πήγα από το πλαίσιο. Ήταν ένας άλλος απο αυτόν που μιλούσα στο σερβις. Του λέω ότι έχω αφήσει την κοσνόλα να δω τι γίνεται και μου λέει είναι για επισκευή. Τι επισκευή του λέω; Στο ελαττωματικό προϊόν; Δεν το δέχομαι εγώ επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση θέλω. Επέμενε ότι δεν γίνεται μέχρι που του έδειξα ότι το γράφει μέχρι και το σάιτ τους ότι πρέπει να γίνεται σε ελαττωματικά προϊόντα και μου λέει μιλήστε με τον διευθυντή. Πηγαίνω τον φωνάζουν (ο άνθρωπος ευγενέστατος!) του λέω καλησπέρα σας το και το το πήρα δευτέρα ήταν ελαττωματικό το έφερα τετάρτη και θέλω επιστροφή ή αντικατάσταση. Το σερβις μου λέει γίνεται μόνο επισκευή. Δεν θέλω να το επισκευάσω δεν έχει νόημα βγήκε ελαττωματικό μέσα σε 2 μέρες. Πάνω που μου λέει ο άνθρωπος ότι καταλαβαίνει και να βρούμε μία λύση έρχεται τρέχοντας ο άλλος από το σερβις που μίλησα όλες τις άλλες φορές (με 0 εξυπηρέτηση) να μου πει ότι η σόνυ απάντησε και θα μου στείλει χαρτί εκεί να πάω να το παραλάβω από το πλαίσιο το οποίο θα είναι πίστωση από την σόνυ για να αγοράσω ξανά ότι θέλω ή άλλη κοσνόλα. Ευχαριστώ τον διευθυντή του εξηγώ ότι τον φώναξα γιατί ο άλλος είπε ότι επισκευαζόταν τους είπε να κρατήσουν ότι χρώμα κονσόλα θέλω.

Μια τελευταία ερώτηση έχω μόνο για τους γνώστες. Την ώρα που έφευγα ( επίτηδες ή όχι δεν γνωρίζω) τότε φώναξαν "Θα κρατήσουμε μια λευκή κοσνόλα στην άκρη αν είναι να έρθετε να το πάρετε από εδώ". Δεν γύρισα πίσω γιατί έβγαινα από το κατάστημα αλλά έτσι κ αλλιώς θα ξανα πάω να πάρω το χαρτί. Όμως αυτό τι σημαίνει; Ότι αφού την πίστωση την κάνει η σονυ μπορώ να πάω να το πάρω από οπουδήπουτε πχ Public; Γιατί αν είναι έτσι εννοείται θα πάω αλλού.

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε μου Chaos και γω μόνο χαρτικά πλέον από εκεί ποτέ καμία συσκευή ξανά ακόμα και το παραμικρό.

 

Να ενημερώσω ότι σήμερα πήγα από το πλαίσιο. Ήταν ένας άλλος απο αυτόν που μιλούσα στο σερβις. Του λέω ότι έχω αφήσει την κοσνόλα να δω τι γίνεται και μου λέει είναι για επισκευή. Τι επισκευή του λέω; Στο ελαττωματικό προϊόν; Δεν το δέχομαι εγώ επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση θέλω. Επέμενε ότι δεν γίνεται μέχρι που του έδειξα ότι το γράφει μέχρι και το σάιτ τους ότι πρέπει να γίνεται σε ελαττωματικά προϊόντα και μου λέει μιλήστε με τον διευθυντή. Πηγαίνω τον φωνάζουν (ο άνθρωπος ευγενέστατος!) του λέω καλησπέρα σας το και το το πήρα δευτέρα ήταν ελαττωματικό το έφερα τετάρτη και θέλω επιστροφή ή αντικατάσταση. Το σερβις μου λέει γίνεται μόνο επισκευή. Δεν θέλω να το επισκευάσω δεν έχει νόημα βγήκε ελαττωματικό μέσα σε 2 μέρες. Πάνω που μου λέει ο άνθρωπος ότι καταλαβαίνει και να βρούμε μία λύση έρχεται τρέχοντας ο άλλος από το σερβις που μίλησα όλες τις άλλες φορές (με 0 εξυπηρέτηση) να μου πει ότι η σόνυ απάντησε και θα μου στείλει χαρτί εκεί να πάω να το παραλάβω από το πλαίσιο το οποίο θα είναι πίστωση από την σόνυ για να αγοράσω ξανά ότι θέλω ή άλλη κοσνόλα. Ευχαριστώ τον διευθυντή του εξηγώ ότι τον φώναξα γιατί ο άλλος είπε ότι επισκευαζόταν τους είπε να κρατήσουν ότι χρώμα κονσόλα θέλω.

 

Μια τελευταία ερώτηση έχω μόνο για τους γνώστες. Την ώρα που έφευγα ( επίτηδες ή όχι δεν γνωρίζω) τότε φώναξαν "Θα κρατήσουμε μια λευκή κοσνόλα στην άκρη αν είναι να έρθετε να το πάρετε από εδώ". Δεν γύρισα πίσω γιατί έβγαινα από το κατάστημα αλλά έτσι κ αλλιώς θα ξανα πάω να πάρω το χαρτί. Όμως αυτό τι σημαίνει; Ότι αφού την πίστωση την κάνει η σονυ μπορώ να πάω να το πάρω από οπουδήπουτε πχ Public; Γιατί αν είναι έτσι εννοείται θα πάω αλλού.

Πήγαινε media Market.. Μακράν η καλύτερη αλυσίδα στην χώρα, μου πήραν πίσω κινητό με ραγισμένη οθόνη που ήμουν εγώ υπαίτιος... S2 στα 515 ευρώ τοτε,κορυφή εταιρία σέβεται τα λεφτά σου.
  • Like 1
Δημοσ.

στα public θα ελεγα να πας, εχουν καλη εξυπηρετηση. η media πουλαει προιοντα απο επιστροφη - επιδιορθωση - ανακατασκευη

Δημοσ.

στα public θα ελεγα να πας, εχουν καλη εξυπηρετηση. η media πουλαει προιοντα απο επιστροφη - επιδιορθωση - ανακατασκευη

και στα public παιρνουν επιστροφες, βασικα παντου παιρνουν απλα δεν το ξερετε.

Δημοσ.

Ναι απλά όταν το φώναξε αυτός είχα φύγει δεν γύρισα να το διευκρινίσω και μου φάνηκε παράξενο να λέει αν θα το πάρω από αυτούς. Μου δίνει να καταλάβω ότι μπορώ και από άλλου φαντάζομαι. Την πίστωση την κάνει η σονυ αφού στην ουσία το πλαίσιο κάνει ότι του πουν από εκεί αφού είναι ευθύνη κατασκευαστή

Δημοσ.

λογικά ...τέλος καλό ολα καλά (εκτός απροόπτου γιατί πλαίσιο ...λέγεται αυτό)

στό αμάξι τελικά η μπαταρία εφταιγε η κάτι αλλο ?

  • Like 1
Δημοσ.

Τι το κακό έχει ρε παιδιά το ανακατασκευασμένο/επιδιορθωμένο; 

σημαινει οτι ηταν μια κονσολα η οποια ειχε θεματα,διορθωθηκαν απο την μαμα εταιρια και μπηκε στην αγορα ως ανακατασκευασμενο ,ανεξαρτητως του ονοματος σημαινει οτι παιζει να σου βγει σκυλι ή να ψοφησει ξαφνικα και χωρις δειγμα του επικειμενου θανατου, προσωπικα ανακατασκευασμενα απερχομαι....

Δημοσ.

Δεν με πήραν τηλ ακόμα τελικά όποτε θα περιμένω και αύριο να δω αν με πάρουν για να πάω να πάρω το πιστωτικό. Απλά για αυτό ρωτάω αν ξέρετε αν δίνει πιστωτικό η σονυ ή μόνο το πλαίσιο. Όπως το έθεσε θεώρησα ότι είναι από τη σονυ και επειδή πλαίσιο είναι αυτο(!) δεν θέλω να ξανά πάρω από εκεί.

 

Aristo12 όχι τελικά μάλλον πολλαπλασιαστής είναι. Είδα το βιβλίο και έλεγε ότι έχει θέμα με την βενζίνη. Η σκουπιδάκι θα έχει ή πρόβλημα. Πλέον παίρνει μπροστά αν και δείχνει να ζορίζεται. Σίγουρα θέλει και μπαταρία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...