29gk Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Δεν θα σου δωσω τον νομο καθως δεν τον γνωριζω. Γνωριζω βεβαια οτι υπαρχει αυτος ο νομος και αφορα, με διαφοροποιησεις, ολα τα προιοντα, υλικα ή αυλα οπως και τις υπηρεσιες. Φυσικα για καποιες αγοραπωλησιες, αρμοδια δεν ειναι η παλια αγορανομια αλλα τα δικαστηρια ( πχ αγορα αυτοκινητου, χονδρικες πωλησεις κτλ ). Δεν υπαρχει φυσικα λογος να το γενικευουμε. Αυτο που εικαζω οτι σε μπερδευει ειναι στην φραση σου: ......ποιος ο λογος να διαφοροποιουν αγορες απο αποσταση ? Δεν διαφοροποιηθηκε λοιπον τιποτε απο τον νομο, απλως μετα την εκδοση της οδηγιας της ΕΕ, περιπου το 2005-6 δεν θυμαμαι ακριβως, ενημερωθηκε αυτος ο νομος περιλαμβανοντας ρητα και με σαφηνεια τα δικαιωματα των καταναλωτων ΚΑΙ για τις αγοραπωλησιες εκτος καταστηματος, τις δημοπρασιες τυπου ebay, τις τηλεφωνικες παραγγελιες κι αγορες κτλ. Μεχρι τοτε οι πωλησεις ΕΚΤΟΣ καταστηματος ΔΕΝ καλυπτονταν και ειχε παρατηρηθει τεραστιο προβλημα οχι μονον στην Ελλαδα αλλα σε ολοκληρη την ΕΕ. Για περισσοτερες πληροφοριες, μπορεις να ρωτησεις εναν ειδικευμενο δικηγορο, το υπουργειο Αναπτυξης ή απλα εναν επαγγελματια. ΕDIT Εριξα μια γρηγορη ματια στη σελιδα του υπουργειου και εντοπισα την παρακατω "συνηθη ερωτηση-απαντηση": Αγόρασα ένα προϊόν. Πήγα στο κατάστημα να το αλλάξω και μου είπαν πως δεν γίνονται αλλαγές.Δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος αναγνωρίζεται από το νόμο μόνο σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος. Επομένως, εφόσον το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, εναπόκειται στην πολιτική του καταστήματος. Το μπερδεμα λοιπον προκυπτει, απο τη λεξη "αλλαγη" στην ερωτηση που συγχεεται με τη λεξη "επιστροφη" στην απαντηση. Ουσιαστικα δηλαδη προκειται για αλλη ερωτηση με αλλη απαντηση και αλλη απαντηση με αλλη ερωτηση, που ομως τα τζινια του υπουργειου τις εχουν βαλει μαζι. Γενικα λοιπον, για ενα ρουχο ισχυει το "αλλαγη" καθως αυτο εχει δοκιμαστει-προβαριστει ενω για ενα προιον με σφραγισμενη συσκευασια που δεν εχει ανοιχτει ισχυει οτι ο καταναλωτης εκανε μια λανθασμενη αγορα, αρα μπορει να το επιστρεψει.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Moderators Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Δεν θα σου δωσω τον νομο καθως δεν τον γνωριζω. Γνωριζω βεβαια οτι υπαρχει αυτος ο νομος και αφορα, με διαφοροποιησεις, ολα τα προιοντα, υλικα ή αυλα οπως και τις υπηρεσιες. Φυσικα για καποιες αγοραπωλησιες, αρμοδια δεν ειναι η παλια αγορανομια αλλα τα δικαστηρια ( πχ αγορα αυτοκινητου, χονδρικες πωλησεις κτλ ). Δεν υπαρχει φυσικα λογος να το γενικευουμε. Αυτο που εικαζω οτι σε μπερδευει ειναι στην φραση σου: ......ποιος ο λογος να διαφοροποιουν αγορες απο αποσταση ? Δεν διαφοροποιηθηκε λοιπον τιποτε απο τον νομο, απλως μετα την εκδοση της οδηγιας της ΕΕ, περιπου το 2005-6 δεν θυμαμαι ακριβως, ενημερωθηκε αυτος ο νομος περιλαμβανοντας ρητα και με σαφηνεια τα δικαιωματα των καταναλωτων ΚΑΙ για τις αγοραπωλησιες εκτος καταστηματος, τις δημοπρασιες τυπου ebay, τις τηλεφωνικες παραγγελιες κι αγορες κτλ. Μεχρι τοτε οι πωλησεις ΕΚΤΟΣ καταστηματος ΔΕΝ καλυπτονταν και ειχε παρατηρηθει τεραστιο προβλημα οχι μονον στην Ελλαδα αλλα σε ολοκληρη την ΕΕ. Για περισσοτερες πληροφοριες, μπορεις να ρωτησεις εναν ειδικευμενο δικηγορο, το υπουργειο Αναπτυξης ή απλα εναν επαγγελματια. ΕDIT Εριξα μια γρηγορη ματια στη σελιδα του υπουργειου και εντοπισα την παρακατω "συνηθη ερωτηση-απαντηση": Το μπερδεμα λοιπον προκυπτει, απο τη λεξη "αλλαγη" στην ερωτηση που συγχεεται με τη λεξη "επιστροφη" στην απαντηση. Ουσιαστικα δηλαδη προκειται για αλλη ερωτηση με αλλη απαντηση και αλλη απαντηση με αλλη ερωτηση, που ομως τα τζινια του υπουργειου τις εχουν βαλει μαζι. Γενικα λοιπον, για ενα ρουχο ισχυει το "αλλαγη" καθως αυτο εχει δοκιμαστει-προβαριστει ενω για ενα προιον με σφραγισμενη συσκευασια που δεν εχει ανοιχτει ισχυει οτι ο καταναλωτης εκανε μια λανθασμενη αγορα, αρα μπορει να το επιστρεψει. Βρες το νομο αφου επιμενεις οτι το εχεις δει Δικαιωμα για επιστροφη χωρις λογο εχεις μονο στις αγορες απο αποασταση εντος 14 ημερων Παλιοτερα τα καταστηματα (ακομα και τωρα καποια) το κανουν να μπορεις να επιστρεψεις προιοντα που αγοραστηκαν απο καταστημα ΑΛΛΑ δεν ειναι υποχρεωτικο Ειναι ακριβως σαν το μπερδεμα με το DOA , το οποιο δεν ειναι υποχρεωτικο απο κανενα νομο να γινεται αμεση αντικατασταση ειναι μια υπηρεσια που προσφερουν καποιες εταιριες
29gk Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Λυπαμαι αλλα δεν θα σου βρω τον νομο. Ουτε αυτον ουτε και τον αλλο με τα 2 χρονια εγγυηση, που το αναφερω επειδη ειναι συνηθισμενη πρακτικη, αρκετα καταστηματα να ακολουθουν οπως γραφεις την δικη τους πολιτικη. Ο νομος ομως υπαρχει, ενω το DOA που αναφερεις ειναι απλα μια παροχη που μπορει ή οχι να παρεχει ο κατασκευαστης-αντιπροσωπος και οχι το καταστημα.
odysseys77 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 http://www.efpolis.gr/component/efaq.html# Ο προμηθευτής, με επιμέλειά του, κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης υποχρεούται να προβεί σε επισκευή, διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς επιπλέον επιβάρυνση του καταναλωτή (ά. 5 του ν. 2251/1994). Εάν ο προμηθευτής δεν τηρεί την υποχρέωσή του μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς. Ειδικά πάντως έναντι του πωλητή έχετε και τα δικαιώματά σας από τη σύμβαση πώλησης (άρθρα 540 επ. Αστικού Κώδικα) και μπορείτε να αξιώσετε διόρθωση, αντικατάσταση, αποζημίωση, μείωση του τιμήματος ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, δηλαδή να επιστρέψετε το προϊόν και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας, εντός δύο ετών από την αγορά με προσφυγή στα αστικά δικαστήρια. http://www.efpolis.gr/component/efaq.html# Σε περίπτωση προμήθειας καινούριων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής είναι υποχρεωτική η παροχή εγγύησης. Σε περίπτωση εμφάνισης ελαττώματος κατά τη διάρκεια της εγγύησης ο προμηθευτής υποχρεούται να επισκευάσει το προϊόν. Σε περίπτωση άρνησης ή σημαντικής καθυστέρησης επισκευής ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν και να ζητήσει τα χρήματά του πίσω (άρθρο 5 παρ. 5 Ν.2251/1994). Συνεπώς, σε περίπτωση άρνησης ή σημαντικής καθυστέρησης στην επισκευή μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για μη τήρηση εγγύησης στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς. Παράλληλα, έναντι του πωλητή έχετε και τα δικαιώματά σας από τη σύμβαση πώλησης (άρθρα 540 επ. Αστικού Κώδικα) και μπορείτε να αξιώσετε διόρθωση, αντικατάσταση, αποζημίωση, μείωση του τιμήματος ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, εντός δύο ετών από την αγορά, προσφεύγοντας στα αστικά δικαστήρια. Πηγή: Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Moderators Inuyasha Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Moderators Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Λυπαμαι αλλα δεν θα σου βρω τον νομο. Ουτε αυτον ουτε και τον αλλο με τα 2 χρονια εγγυηση, που το αναφερω επειδη ειναι συνηθισμενη πρακτικη, αρκετα καταστηματα να ακολουθουν οπως γραφεις την δικη τους πολιτικη. Ο νομος ομως υπαρχει, ενω το DOA που αναφερεις ειναι απλα μια παροχη που μπορει ή οχι να παρεχει ο κατασκευαστης-αντιπροσωπος και οχι το καταστημα. Στο ξανα γραφω , επιστροφη προιοντος ισχυει μονο για ελλατωματικα ειτε για αγορες απο αποσταση , οτιδηποτε αλλο δεν ισχυει Τα καταστηματα το εχουν σαν παροχη αν θελουν χωρις να ειναι υποχρεωση http://www.efpolis.gr/component/efaq.html# Ο προμηθευτής, με επιμέλειά του, κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης υποχρεούται να προβεί σε επισκευή, διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς επιπλέον επιβάρυνση του καταναλωτή (ά. 5 του ν. 2251/1994). Εάν ο προμηθευτής δεν τηρεί την υποχρέωσή του μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς. Ειδικά πάντως έναντι του πωλητή έχετε και τα δικαιώματά σας από τη σύμβαση πώλησης (άρθρα 540 επ. Αστικού Κώδικα) και μπορείτε να αξιώσετε διόρθωση, αντικατάσταση, αποζημίωση, μείωση του τιμήματος ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, δηλαδή να επιστρέψετε το προϊόν και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας, εντός δύο ετών από την αγορά με προσφυγή στα αστικά δικαστήρια. http://www.efpolis.gr/component/efaq.html# Σε περίπτωση προμήθειας καινούριων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής είναι υποχρεωτική η παροχή εγγύησης. Σε περίπτωση εμφάνισης ελαττώματος κατά τη διάρκεια της εγγύησης ο προμηθευτής υποχρεούται να επισκευάσει το προϊόν. Σε περίπτωση άρνησης ή σημαντικής καθυστέρησης επισκευής ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν και να ζητήσει τα χρήματά του πίσω (άρθρο 5 παρ. 5 Ν.2251/1994). Συνεπώς, σε περίπτωση άρνησης ή σημαντικής καθυστέρησης στην επισκευή μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για μη τήρηση εγγύησης στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς. Παράλληλα, έναντι του πωλητή έχετε και τα δικαιώματά σας από τη σύμβαση πώλησης (άρθρα 540 επ. Αστικού Κώδικα) και μπορείτε να αξιώσετε διόρθωση, αντικατάσταση, αποζημίωση, μείωση του τιμήματος ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, εντός δύο ετών από την αγορά, προσφεύγοντας στα αστικά δικαστήρια. Πηγή: Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ο φιλος επανω δεν μιλαει για περιπτωση ελλατωματικου λεει οτι πηρες πχ το PS4 βγαινεις απο το μαγαζι και επειδη εφαγες παντοφλα απο την γυναικα μπαινεις μεσα το επιστρεφεις και περνεις τα λεφτα σου πισω
29gk Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Στο ξανα γραφω , επιστροφη προιοντος ισχυει μονο για ελλατωματικα ειτε για αγορες απο αποσταση , οτιδηποτε αλλο δεν ισχυει Τα καταστηματα το εχουν σαν παροχη αν θελουν χωρις να ειναι υποχρεωση ο φιλος επανω δεν μιλαει για περιπτωση ελλατωματικου λεει οτι πηρες πχ το PS4 βγαινεις απο το μαγαζι και επειδη εφαγες παντοφλα απο την γυναικα μπαινεις μεσα το επιστρεφεις και περνεις τα λεφτα σου πισω Για να το κλεισω εδω. Απο το site http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Εγγυήσεις και επιστροφέςΣύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά ο έμπορος οφείλει να τα επισκευάσει, να τα αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας. και η διευκρινιση Αν αγοράσετε προϊόντα σε κατάστημα, δεν έχετε δικαίωμα βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ να τα επιστρέψετε (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά. Ωστόσο, πολλά καταστήματα παρέχουν οικειοθελώς στους καταναλωτές το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων εντός συγκεκριμένης προθεσμίας. Ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών που εφαρμόζει το κατάστημα όπου πραγματοποιήσατε τις αγορές σας. Τι λεει λοιπον η ΕΕ; Μα αυτο που λες και εσυ. Ακριβως για να προφυλασσει και εξασφαλιζει οσο το δυνατον και τα δικαιωματα του πωλητη ή του καταστηματος. Ομως η φραση κλειδι, η οποια και εξηγει γιατι οι σωστοι τουλαχιστον επαγγελματιες, δεχονται επιστροφες οταν το προιον ειναι συσκευασμενο, ειναι η ....δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά.... απο την πρωτη παραθεση. Ετσι λοιπον ενα μιξερ που η διαφημιση, το ταμπελακι στο ραφι, ο πωλητης ή οτιδηποτε αλλο αφηνει την εντυπωση οτι μπορει να λιωνει σκληρα κολοκυθακια, ενω ο καταναλωτης διαπιστωνει στο σπιτι του οτι το κουτι ή το site του κατασκευαστη αρνειται κατι τετοιο, υποχρεωνει βασει νομου σε απιστροφη, αλλαγη, πιστωτικο ή χρηματα. Το ιδιο επισης μια οθονη η οποια κατα τον πωλητη εχει vesa 100x100 ενω ο κατασκευαστης αναφερει μεχρι 75x75. Και αυτη η περιπτωση δικαιουται επιστροφης.
odysseys77 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Προθεσμία 14 ημερών για ακύρωση και επιστροφή αγορών που πραγματοποιήθηκαν εκτός καταστήματος (στο διαδίκτυο, με τηλεφωνική ή ταχυδρομική παραγγελία) Στην ΕΕ έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε τέτοιες αγορές εντός 14 ημερών και να πάρετε πίσω όλα τα χρήματα. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – έστω κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη. Η «περίοδος χάριτος» των 14 ημερών δεν ισχύει, μεταξύ άλλων, για τα εξής: αεροπορικά και σιδηροδρομικά εισιτήρια, εισιτήρια συναυλιών, κρατήσεις ξενοδοχείων, κρατήσεις για ενοικίαση αυτοκινήτου και υπηρεσίες εστίασης για συγκεκριμένες ημερομηνίες τρόφιμα και ποτά που σας διανέμονται τακτικά - όπως γαλακτοκομικά προϊόντα από τον γαλατά προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα - π.χ. κοστούμι ραμμένο στα μέτρα σας σφραγισμένο λογισμικό ήχου, εικόνας ή υπολογιστή, όπως DVD, που αποσφραγίσατε μετά την παραλαβή του. διαδικτυακό ψηφιακό περιεχόμενο, αν έχετε ήδη ξεκινήσει την τηλεφόρτωσή του ή την αναπαραγωγή του σε συνεχή ροή (streaming9 προϊόντα που αγοράστηκαν από ιδιώτη και όχι από επιχείρηση συμφωνίες για επείγουσες επισκευές και συντήρηση - για παράδειγμα, εάν καλέσετε έναν υδραυλικό να επισκευάσει διαρροή σε λουτρό, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την ανάθεση της εργασίας όταν έχετε ήδη συμφωνήσει στην τιμή. Αν αγοράσετε προϊόντα σε κατάστημα, δεν έχετε δικαίωμα βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ να τα επιστρέψετε (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά. Ωστόσο, πολλά καταστήματα παρέχουν οικειοθελώς στους καταναλωτές το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων εντός συγκεκριμένης προθεσμίας. Ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών που εφαρμόζει το κατάστημα όπου πραγματοποιήσατε τις αγορές σας. Η «περίοδος χάριτος» λήγει 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Για συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, η «περίοδος χάριτος» λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. Ωστόσο, αν η λήξη της «περιόδου χάριτος» συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Πηγή: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm
Moderators Inuyasha Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Moderators Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Για να το κλεισω εδω. Απο το site http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm και η διευκρινιση Τι λεει λοιπον η ΕΕ; Μα αυτο που λες και εσυ. Ακριβως για να προφυλασσει και εξασφαλιζει οσο το δυνατον και τα δικαιωματα του πωλητη ή του καταστηματος. Ομως η φραση κλειδι, η οποια και εξηγει γιατι οι σωστοι τουλαχιστον επαγγελματιες, δεχονται επιστροφες οταν το προιον ειναι συσκευασμενο, ειναι η ....δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά.... απο την πρωτη παραθεση. Ετσι λοιπον ενα μιξερ που η διαφημιση, το ταμπελακι στο ραφι, ο πωλητης ή οτιδηποτε αλλο αφηνει την εντυπωση οτι μπορει να λιωνει σκληρα κολοκυθακια, ενω ο καταναλωτης διαπιστωνει στο σπιτι του οτι το κουτι ή το site του κατασκευαστη αρνειται κατι τετοιο, υποχρεωνει βασει νομου σε απιστροφη, αλλαγη, πιστωτικο ή χρηματα. Το ιδιο επισης μια οθονη η οποια κατα τον πωλητη εχει vesa 100x100 ενω ο κατασκευαστης αναφερει μεχρι 75x75. Και αυτη η περιπτωση δικαιουται επιστροφης. κατσε εσυ πας σε αλλο πραγμα τωρα ως τωρα ελέγες οτι μπορεις να παρεις ενα ps4 πχ και μολις βγεις απο το καταστημα να μπεις και να πεις δεν το θελω δωστε μου τα λεφτα μου αυτο που παραθετεις ειναι διαφορετικο κομματι σε αυτο ναι εχεις δικαιωμα για επιστροφη , Αλλα χωρις καποια σοβαρη αιτια σε αγορα απο καταστημα δεν ειναι υποχρεωμενο το καταστημα απο κανενα νομο να παρει πισω το προιον επειδη αλλαξες γνωμη Αν σου διαφιμιζουν πχ οτι το PS4 παιζει παιχνιδια σε 4κ 60 fps και αυτο παιζει σε 4κ 30 fps τοτε το επιστρεφεις και δικαιουσε τα λεφτα σου
29gk Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 H συγκεκριμενη μου απαντηση ηταν σχετικη με τη συγκεκριμενη περιπτωση. Η οποια ετσι κι αλλιως δεν πηγε καλα εξαρχης, εξελιχθηκε κακα στη συνεχεια και - προσωπικη μου αποψη- δεν χειριστηκε σωστα. Εφοσον λοιπον ολα αυτα εγιναν ετσι, θελησα να δωσω μερικες ιδεες για διεξοδο στον φιλο με το προβλημα. Απο τη στιγμη λοιπον που αυτος θα επαιρνε-παρει καποια στιγμη πιστωτικο, θα μπορουσε πχ να αγορασει κατι το οποιο και να επιστρεψει αμεσα και συσκευασμενο επικαλουμενος παραπλανημενη αγορα αρα και καλυψη νομου. Αυτα στο τυπικο. Στα ουσιαστικα, οταν καποιος δεν φερεται επαγγελματικα και παρανομει ή καλυπτεται για τον τυπο και οχι για την ουσια, η απαντηση ειναι μονον μια. Η ιδια τακτικη και απο τον καταναλωτη. Και σε αυτες τις περιπτωσεις χαμενο βγαινει παντοτε το καταστημα. Και σε χρημα αλλα κυριως σε χρονο.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 Moderators Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 H συγκεκριμενη μου απαντηση ηταν σχετικη με τη συγκεκριμενη περιπτωση. Η οποια ετσι κι αλλιως δεν πηγε καλα εξαρχης, εξελιχθηκε κακα στη συνεχεια και - προσωπικη μου αποψη- δεν χειριστηκε σωστα. Εφοσον λοιπον ολα αυτα εγιναν ετσι, θελησα να δωσω μερικες ιδεες για διεξοδο στον φιλο με το προβλημα. Απο τη στιγμη λοιπον που αυτος θα επαιρνε-παρει καποια στιγμη πιστωτικο, θα μπορουσε πχ να αγορασει κατι το οποιο και να επιστρεψει αμεσα και συσκευασμενο επικαλουμενος παραπλανημενη αγορα αρα και καλυψη νομου. Αυτα στο τυπικο. Στα ουσιαστικα, οταν καποιος δεν φερεται επαγγελματικα και παρανομει ή καλυπτεται για τον τυπο και οχι για την ουσια, η απαντηση ειναι μονον μια. Η ιδια τακτικη και απο τον καταναλωτη. Και σε αυτες τις περιπτωσεις χαμενο βγαινει παντοτε το καταστημα. Και σε χρημα αλλα κυριως σε χρονο. αντε παλι απο την αρχη παραπλανημενη αγορα ως προς τι ? του λενε οτι το ps4 παιζει 16κ αναλυση αλλα τελικα παιζει 720p ? δεν καταλαβαινω εφοσον μιλαμε οτι το προιον που θα παραλαβει θα ειναι καινουργιο (δεν μιλαω για ελλατωματικο) με ποια δικαιολογια θα το επιστρεψει ?
vairass Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 αντε παλι απο την αρχη παραπλανημενη αγορα ως προς τι ? του λενε οτι το ps4 παιζει 16κ αναλυση αλλα τελικα παιζει 720p ? δεν καταλαβαινω εφοσον μιλαμε οτι το προιον που θα παραλαβει θα ειναι καινουργιο (δεν μιλαω για ελλατωματικο) με ποια δικαιολογια θα το επιστρεψει ? Ρέ φίλε μπορείς να αλλάξεις τα πάντα τι έχεις πάθει;;;;;;; έχω αλλάξει τα πάντα στο plaisio χωρίς κιχ, βασικά παντού έχω αλλάξει τα πάντα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, το μόνο που δεν μπορώ να αλλάξω είναι ένα ψυγείο από κωτσοβολο, που και πάλι σύμφωνα με τον νόμο μπορώ να κάνω αλλαγή σε 14 ημέρες.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 Moderators Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 Ρέ φίλε μπορείς να αλλάξεις τα πάντα τι έχεις πάθει;;;;;;; έχω αλλάξει τα πάντα στο plaisio χωρίς κιχ, βασικά παντού έχω αλλάξει τα πάντα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, το μόνο που δεν μπορώ να αλλάξω είναι ένα ψυγείο από κωτσοβολο, που και πάλι σύμφωνα με τον νόμο μπορώ να κάνω αλλαγή σε 14 ημέρες. Με το νόμο μόνο από αγορές από απόσταση κάνεις αλλαγές εντός 14 ημερών Άλλο αλλαγή και άλλο επειδή τέως παντόφλα να πας να επιστρέψεις για να πάρεις τα χρήματα πίσω, δεν είναι υποχρεωμένο από το νόμο τι κατάστημα να τι κάνει όταν η αγορά γίνει από το κατάστημα
29gk Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 αντε παλι απο την αρχη παραπλανημενη αγορα ως προς τι ? του λενε οτι το ps4 παιζει 16κ αναλυση αλλα τελικα παιζει 720p ? δεν καταλαβαινω εφοσον μιλαμε οτι το προιον που θα παραλαβει θα ειναι καινουργιο (δεν μιλαω για ελλατωματικο) με ποια δικαιολογια θα το επιστρεψει ? Ενα σωρο δικαιολογιες, καλυπτονται πισω απο αυτο το -σκοπιμο; - παραθυρακι του νομου. Η 16κ αναλυση δεν υποστηριζεται απο την τηλεοραση μου οπως ειχα την εντυπωση απο την διαφημιση, το μπλεντερ δεν κοβει καλα τα κολοκυθακια, το ραδιοφωνο δεν συντονιζει αριστα τους σταθμους στο υπογειο που το θελω παροτι ειναι παγκοσμιας εμβελειας, το ψυγειο δεν εχει ξεχωριστη παγοθηκη ενω στην μπροσουρα δειχνει ατελειωτα παγακια. Και παει λεγοντας. Ολες αυτες ειναι δικαιολογιες, οι οποιες και ασχετα εαν κρυβουν αλλους λογους, αιτιοολογουν εφαρμογη του δικαιωματος που δινει ο νομος. Το καταστημα εαν δεν τις δεχτει θα κανει ερμηνεια του συγκεκριμενου και -ασαφους- δικαιωματος, καλυπτομενο πισω απο το "δεν ειναι χαλασμενο αλλα βλεπω οτι η κυρα σου ειναι ζορικη". ΔΕΝ θα το κανει ομως, εκτος περιπτωσεων επιχειρησεων που δεν λειτουργουν με επαγγελματικη φιλοσοφια, καθως ζημιωμενη τελικα, επαναλαμβανω και σε χρημα αλλα και σε χρονο ( παλι χρημα δηλαδη ) θα βγει τελικα το καταστημα. Και προσοχη. Πρωτον, τα παραπανω παραδειγματα αφορουν προιοντα τυποποιημενα, μη φαγωσιμα, μη τροποποιημενα, οχι ειδικες παραγγελιες και με κλειστη την συσκευασια τους. Οχι ρουχα, οχι παπουτσια, οχι υπηρεσιες, οχι τυροπιτες, οχι κοσμηματα, οχι αναλωσιμα κτλ, αλλα συγκεκριμενα και συσκευασμενα προιοντα. Δευτερον, τα παντα ειναι θεμα χειρισμου. Ακομα και η ερμηνεια οπως και η εφαρμογη του νομου. Σε εξωδικαστικο επιπεδο εννοω και χωρις την μεσολαβηση τριτων μερων. Και για τις δυο πλευρες, και για το καταστημα και για τον καταναλωτη. Καλη τη πιστη το λεγανε καποτε, αλλα σημερα φαινεται πως εχει ξεφτισει.
Ελλεν Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 Ρε παιδιά μισό να καταλάβω και γω γιατί οκ πραγματικά χρειάστηκα βοήθεια από εσάς γιατί άκρη δεν έβγαζα. Θα μπορούσα τώρα πχ να πάω να πω παιδιά, δεν θέλω πιστωτικό θέλω επιστροφή χρημάτων; Γιατί αυτοί μου είπαν μόνο αν κάνει επιστροφή η σονυ μπορώ να πάρω λεφτά σαν πλαίσιο δεν δίνουν. Όμως μέχρι και η σελίδα τους λέει ότι κάνουν επιστροφή στα ελαττωματικά. Και ερωτώ. Εγώ ακόμα περιμένω την πίστωση της σόνυ που κάποια στιγμή κάποια μέρα θα γίνει στο πλαίσιο για να πάρω άλλη κονσόλα. Δεν με ρωτήσανε αν θέλω ή όχι μου είπαν απλά ότι μόνο αυτό γίνεται. Μπορώ να πάρω τηλέφωνο πχ να ζητήσω τον διευθυντή και να του πω δεν θέλω την πίστωση σας ταλαιπωρήθηκα πολύ, ακόμα κονσόλα δεν έχω ενώ την έχω πληρωμένη , αφού ήταν ελαττωματική θέλω τα λεφτα μου πίσω;Ή είναι απόφασή τους αν θα κάνουν αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων;
apostol1s Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2017 Θέλεις λεφτά να σου δώσει το πλαίσιο για να αγοράσεις απο αλλο κατάστημα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα