tarantules Δημοσ. 24 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2017 Ακόμα δεν έκλεισε αυτό το μαγαζάκι που πουλάει μεταχειρισμένα για καινούρια; 1
petran91 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Παιδιά πήγα από εκεί μίλησα με τον διευθυντή (που ειλικρινά είναι ο μόνος άνθρωπος που σε εξυπηρετεί εκεί μέσα) προσπάθησε ο άνθρωπος, κοίταξε και τη νομοθεσία κλπ και το σαιτ τους και μου είπε ότι δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων γιατί αυτό είναι μόνο σε περίπτωση που δεν υπάρχει άλλη κονσόλα. Με παρακάλεσε να βρούμε μία μέση λύση και ότι να μου δώσει καινούρια κονσόλα ίδια με αυτή που είχα πάρει και αν τυχόν βγάλει πρόβλημα να τον πάρω τηλέφωνο στο κινητό του, να πάω από εκεί και να μου την αλλάξει ο ίδιος χωρίς να ασχοληθώ με το σέρβις. Εφόσον με τα λεφτά που θα σου γυριζαν θα έπαιρνες άλλη κονσόλα δεν βρίσκω το λόγο να μην δεχτείς την πρόταση του διευθυντή εφόσον όπως λες σε εξυπηρετεί. Παίρνεις νέα κονσόλα με εγγύηση από το διευθυντή ότι αν έχει πρόβλημα θα πάρεις αμέσως καινούρια και είναι όλοι ευχαριστημένοι. Δεν υπάρχει λόγος να σπαταλήσεις άλλο χρόνο και ενέργεια αφού στο τέλος το αποτέλεσμα σε καλύπτει εξίσου. 1
Ελλεν Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Δεχόταν ο διευθυντής να μου τα δώσει γραπτός όλα αυτά όποτε και είπε θα μου δώσει νέα κονσόλα. Παιδιά εντάξει αν και αυτή βγάλει το παραμικρό πρόβλημα θα την πετάξω στο κεφάλι τους. Έκαναν παραγγελία ειδικά για μένα μου είπε με τα στοιχεία παραλαβής να υπάρχουν πάνω στο κουτί όμως το κουτί ήταν χιλιοχτυπημένο!!!! Φυσικά άλλο να μου δώσουν δεν είχαν και μου είπαν ότι όλα τα κουτιά έτσι είναι και ότι να και η ημερομηνία ότι το πήραμε τώρα και το κουτί είναι από τη μεταφορά και δεν έχει κανένα πρόβλημα η κονσόλα αφού δεν έχει καν ανοιχτεί. Την παίρνω τέλος πντων. Την ανοίγω σήμερα να την δω. Η αλήθεια είναι ότι πρόσεξα κάθε λεπτομέρεια να είμαι σίγουρη. Παρατήρησα βέβαια ότι δεν ήταν τα πράγματα με τη σειρά που ήταν και στο άλλο PlayStation δεν ξέρω και κατά ποσό θα έπρεπε να είναι το ίδιο σε όλα τα κουτιά. Τα χαρτιά οδηγιών ήταν απλά μέσα ενώ στο προηγούμενο σε σακουλάκι διάφανο. Δεν φαινόταν βέβαια τσαλακωμένα ή κάτι. Τα καλώδια ήταν σε σακουλάκια με το σύρμα τους με σελοτέιπ κλειστά εκτός από τα ακουστικά που ήταν ναι με με σύρμα αλλά λίγο μπερδεμένα και χωρίς σελοτέιπ. Προσπαθώ να δω αν υπάρχει κανένα σάιτ κλπ όπως πχ των iPhone που βάζεις τον σειριακό και βλέπεις αν είναι γνήσιο ή αν είναι εκθεσιακό κλπ έχει κανείς καμία ιδέα;
Mikelpcpro_GR Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Δεχόταν ο διευθυντής να μου τα δώσει γραπτός όλα αυτά όποτε και είπε θα μου δώσει νέα κονσόλα. Παιδιά εντάξει αν και αυτή βγάλει το παραμικρό πρόβλημα θα την πετάξω στο κεφάλι τους. Έκαναν παραγγελία ειδικά για μένα μου είπε με τα στοιχεία παραλαβής να υπάρχουν πάνω στο κουτί όμως το κουτί ήταν χιλιοχτυπημένο!!!! Φυσικά άλλο να μου δώσουν δεν είχαν και μου είπαν ότι όλα τα κουτιά έτσι είναι και ότι να και η ημερομηνία ότι το πήραμε τώρα και το κουτί είναι από τη μεταφορά και δεν έχει κανένα πρόβλημα η κονσόλα αφού δεν έχει καν ανοιχτεί. Την παίρνω τέλος πντων. Την ανοίγω σήμερα να την δω. Η αλήθεια είναι ότι πρόσεξα κάθε λεπτομέρεια να είμαι σίγουρη. Παρατήρησα βέβαια ότι δεν ήταν τα πράγματα με τη σειρά που ήταν και στο άλλο PlayStation δεν ξέρω και κατά ποσό θα έπρεπε να είναι το ίδιο σε όλα τα κουτιά. Τα χαρτιά οδηγιών ήταν απλά μέσα ενώ στο προηγούμενο σε σακουλάκι διάφανο. Δεν φαινόταν βέβαια τσαλακωμένα ή κάτι. Τα καλώδια ήταν σε σακουλάκια με το σύρμα τους με σελοτέιπ κλειστά εκτός από τα ακουστικά που ήταν ναι με με σύρμα αλλά λίγο μπερδεμένα και χωρίς σελοτέιπ. Προσπαθώ να δω αν υπάρχει κανένα σάιτ κλπ όπως πχ των iPhone που βάζεις τον σειριακό και βλέπεις αν είναι γνήσιο ή αν είναι εκθεσιακό κλπ έχει κανείς καμία ιδέα; δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιο τέτοιο σιτε για να δείς διάβασα την περίπτωση σου και από την πρώτη στιγμή στην γενική γραμμάτια καταναλωτή για να τους κάνουν αγνώριστους τσέκαρε την κονσολα που σου έδωσαν την καινούργια και αν τυχών βρεις κάτι πχ χτύπημα τότε σκίσε τους
Getta Robo Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Το χειρηστηριο ηταν σε σακουλακι; Αν οχι σιγουρα σου δωσανε ανοιχτο πακετο. Για να δεις το περιεχομενο τωρα πως ειναι κανονικα, ψαξε στο youtube με το μοντελο του ps4 για unboxing video.
vairass Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Δεν έπρεπε να το πάρεις έλεος γαμωτο... Είναι απατεώνες είπαμε.
odysseys77 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιο τέτοιο σιτε για να δείς διάβασα την περίπτωση σου και από την πρώτη στιγμή στην γενική γραμμάτια καταναλωτή για να τους κάνουν αγνώριστους τσέκαρε την κονσολα που σου έδωσαν την καινούργια και αν τυχών βρεις κάτι πχ χτύπημα τότε σκίσε τους Χωρίς να το έχω δει το πακέτο σου αλλά μόνο και μόνο από την περιγραφή, υποθέτω πως σου δώσανε ανασκευασμένη, επισκευασμένο ή ότι άλλη συσκευή, εκτός από καινούργια. Αν ήτανε καινούργιο θα πρέπε να ήτανε συσκευασμένο ακριβώς όπως και η πρώτη σου κονσόλα. Δυστυχώς νομίζω πως για ακόμη μια φορά σε φλομωσαν στα ψέμματα και σου δώσανε ότι ότι αρκεί να σε ξεφορτωθούν. Ελπίζω τουλάχιστον να μην σου βγάλει πρόβλημα. Δεν έπρεπε να δεχτείς να παραλάβεις χτυπημένη συσκευασία και να απαιτήσεις καινούργια καινούργια ολοκαίνουργια, ή επιστροφή χρημάτων.
petran91 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Έκαναν παραγγελία ειδικά για μένα Δηλαδή ολόκληρο κατάστημα Πλαίσιο δεν είχε άλλο ετοιμοπαραδοτο PS4?? Μου φαίνεται πολύ δύσκολο. Μήπως η ειδικά για σένα παραγγελία ήταν refurbished?
kalmik Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 ΠΡΟΣΟΧΗ. Επειδή πολλά συμβαίνουν στις αγορές καταναλωτικών ηλεκτρονικών, η απόλυτη λύση είναι μία. Αγοράζετε τέτοια "ευαίσθητα" προΪόντα μόνον με ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ κάρτα. Οι πιστωτικές -όχι οι χρεωστικές- είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ασφαλισμένες για τυχόν ελαττωματικά είδη που αγοράζονται μέσω αυτών. Αν λοιπόν τύχει η κακιά ώρα, και πέσετε σε τίποτε κακούς επαγγελματίες όπως περιγράφει την θλιβερή εμπειρία του ο φίλος μας εδώ, τότε απλά τους λέτε. Θα δώσω εντολή στην πιστωτική να αρνηθεί την πληρωμή. Θα δείτε θεαματική αλλαγή στάσης. Απλά διότι οι πιστωτικές πάντα προστατεύουν τον πελάτη τους ( ο οποίος βέβαια πρέπει να στείλει ένα αιτιολογημένο email με πλήρη περιγραφή του περιστατικού και του ελαττώματος) και κόβουν την πληρωμή ή ακόμη και αν την έχουν κάνει, την ανακαλούν. Μόνο πιστωτική λοιπόν για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
Ελλεν Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Μέσα σε σακουλάκι ήταν και το χειριστήριο και όλα. Δεν μου έδιναν λεφτά πίσω τίποτα ή κονσόλα ή τα χαριζα. Όλες οι κονσόλες οι άλλες ήταν διαφορετικές από αυτή που είχα πάρει κατώτερες με λιγότερα χρήματα. Μου έδειξε βέβαια ο διευθυντής χαρτιά παραλαβής του προϊόντος και παράδοσης. Ότι ήρθε από άλλο κατάστημα πλαίσιο που είχαν ίδια με τη δίκη μου. Τώρα δεν ξέρω :/
vairass Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Μέσα σε σακουλάκι ήταν και το χειριστήριο και όλα. Δεν μου έδιναν λεφτά πίσω τίποτα ή κονσόλα ή τα χαριζα. Όλες οι κονσόλες οι άλλες ήταν διαφορετικές από αυτή που είχα πάρει κατώτερες με λιγότερα χρήματα. Μου έδειξε βέβαια ο διευθυντής χαρτιά παραλαβής του προϊόντος και παράδοσης. Ότι ήρθε από άλλο κατάστημα πλαίσιο που είχαν ίδια με τη δίκη μου. Τώρα δεν ξέρω :/ Αφού είπαν ρε συ ότι θα σου κάνουν επιστροφή χρημάτων... Δεν έπρεπε να το δεχτείς.
theoritikos Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Τους έχω ικανούς εκεί στο πλαίσιο να σου έδωσαν κανένα εκθεσιακό κομμάτι από άλλο μαγαζί προκειμένου να τους αφήσεις ήσυχους. Κοίταξε διεξοδικά την κονσόλα, για τυχών σημασία που προδίδουν ότι είναι Μεταχειρισμένη. Αν μπορείς βάλε και καμία φωτο
daPro Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Σε καποιες συσκευές μπορείς να δεις ώρες λειτουργίας.. Στο PS έχει?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα