Προς το περιεχόμενο

Καταγραφή καταστημάτων που δεν "τίμησαν" τις προσφορές τους


turbat0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είπα να κάνω την αρχή και να φτιάξω ένα θέμα όπου, με τη συμβολή όσων χρηστών ενδιαφέρονται για τις "προσφορές" (και ευτυχώς το φόρουμ έχει αποδεδειγμένα πολλά γατόνια που μυρίζονται τα πάντα!), θα καταγράφουμε τα καταστήματα τα οποία, για οποιοδήποτε λόγο (αδιάφορο για τον εν δυνάμει καταναλωτή), δεν τίμησαν τις προσφορές που "έβγαλαν" κατά καιρούς.

Πρόκειται βεβαίως για "ιδιαίτερο" θέμα το οποίο, όπως κάθε νέο εγχείρημα, θα παρουσιάζει κάποιες δυσχέρειες και ιδιομορφίες, ωστόσο με τον καιρό εκτιμώ ότι θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση και θα αποδειχτεί χρήσιμο εργαλείο για τους "κυνηγούς" των προσφορών του φόρουμ!

Θεωρώ ότι όσο περνάει ο καιρός και εμπλουτίζεται το θέμα με νέα "περιστατικά", θα δημιουργείται μια ξεκάθαρη εικόνα για καταστήματα τα οποία ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΤΑΣΗ να ακολουθούν πελατοθηρικές πρακτικές, γεγονός που θα αποδεικνύει ότι ενδεχομένως δεν αξίζουν την εμπιστοσύνη και την προτίμησή μας.

Για αρχή λέω να καταγράφουμε τα καταστήματα που ανάρτησαν μια προσφορά η οποία έγινε αντιληπτή και καταγράφηκε στο sub "Προσφορές" και εντέλει αποδείχτηκε ότι ήταν αδύνατο, για οποιοδήποτε λόγο (αδιάφορο για τον εν δυνάμει καταναλωτή), να εκτελεστεί, ακολουθούμενη από μια ημερομηνία ώστε να είναι πανεύκολο το search για μελλοντική αναφορά σε οιονδήποτε συμφορουμίτη.

Καλή αρχή!

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πολυ καλη ιδεα...το καλυτερο θα ηταν οσο πληθαινουν τα μαγαζια(που ειναι το μονο σιγουρο) να γινεται επεξεργασια του πρωτου post με τις ποσες περιπτωσεις εχει το καθε μαγαζι και τις σελιδες που τις αναγραφουμε.Για να μην ψαχνει ενας νεος μετα απο εναν χρονο ενα θεμα 100 σελιδων και το τι εγινε.Ξερω οτι θελει πολυ δουλεια αλλα υποθετω αξιζειτον κοπο και αν γινεται καθε μερα δεν θα ειναι τοσο δυσκολο.Ετσι κ αλλιως οι πιο πολλες ψευτικες προσφορες σκανε Παρασκευη-Σαββατο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσθετω το καταστημα

 

shophere.gr

 

Εκανα παραγγελια ενω υπηρχε διαθεσιμοτητα και εδωσε παραγγελιες σε ατομα που εκαναν μετα απο εμενα επειση πληρωσαν με καρτα επιτοπου η με paypal

 

Καθολου επαγγελματισμος απλα ηθελαν να εξασφαλισουν τα χρηματα 100% αδιαφωροντας για την σειρα και ωρα αγορας των παραγγελιων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά όποιος γράφει ένα κατάστημα, καλό θα ήταν να κάνει παράθεση και τα καταστήματα που γράφτηκαν πιο πάνω, αλλιώς θα χαθεί η μπάλα και ποιος την ψάχνει μετά ...... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονο μην αρχισετε καποιοι να βαζετε τποτ public/media markt για εκεινα τα προιοντα που ειχαν λαθος τιμη και  θεωρουσατε οτι επρεπε ντε και καλα να σας τα στειλουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Αυτούσια επιστολή στη ΓΓΚ:

 

Κατόπιν καταχώρησης online παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.quickshop.gr για το εξής αντικείμενο : ADATA PREMIER 16GB DDR4 2400 MT/S 288PIN UDIMM αντί του ποσού 87.67 ευρώ η οποία έλαβε χώρα  στις 18/10/2017 και  με αριθμό παραγγελίας QOF-W-13868,
 στις 19/10/2017 επικοινώνησα τηλεφωνικά με το κατάστημα και ρώτησα αν μπορώ να προβώ σε τραπεζική κατάθεση το ποσού όπως άλλωστε είχα επιλέξει κατά την παραγγελία. Αφού ενημερώθηκα από τον αρμόδιο υπάλληλο ότι μπορώ να καταθέσω το ποσό,
στις 20/10/2017 προέβην σε τραπεζική κατάθεση του συμφωνηθέντος ποσού.
Αμέσως κάλεσα για να ενημερώσω σχετικά.
Η απάντηση του αγενέστατου υπάλληλου ήταν:
1. Το προϊόν έχει εξαντληθεί.
2. Δεν υπάρχει καμία υποχρέωση   του καταστήματος να ενημερώσει περί μη διαθεσιμότητας του προϊόντος προστατεύοντας τουλάχιστον τον καταναλωτή από άσκοπες συναλλαγές και -έστω και προσωρινή- απώλεια χρημάτων.
3.Όλα αυτά τα έχω αποδεχτεί κατά την εγγραφή μου στο ηλεκτρονικό κατάστημα!
 
Κατόπιν τούτου και χωρίς να προκληθεί από την πλευρά μου άρχισε να φωνάζει και εν τέλει να μου κλείσει το τηλέφωνο.
 
 
Αυτή η συμπεριφορά είναι τουλάχιστον απαράδεκτη και χρήζει παραδειγματικής τιμωρίας.
 
Παρακαλώ για τις ενέργειές σας έτσι ώστε αρχικά να ενημερωθώ γραπτώς για ποιο λόγο υπήρξε αυτή η συμπεριφορά από το εν λόγω κατάστημα και βέβαια αν προβλέπονται κυρώσεις, να επιβληθούν. Επίσης επιθυμώ να μάθω τι προβλέπει ο νόμος σε παρόμοιες πρακτικές που τον τελευταίο καιρό έχουν λάβει τρομακτικές διαστάσεις.
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...