Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η ιστορία έχει ως εξής. Αγόρασα από Κωτσόβολο μια σιδερώστρα. Αποδείχτηκε ελαττωματική αλλά λόγω υποχρεώσεων την γύρισα πίσω μετά το πέρας των 14 ημερολογιακών ημερών. Η σιδερώστρα έχει εγγύηση κατασκευαστή και ως εκ τούτου την έστειλα στην αντιπροσωπεία στην Αθήνα. Έγινε τελικά αντικατάσταση αλλά επειδή δεν θέλω την ίδια σιδερώστρα αλλά κάποια άλλη μπορώ να το κάνω αυτό? Από την ημερομηνία αγοράς και μέχρι σήμερα έχουν περάσει περίπου 2 μήνες. Από τον Κωτσόβολο μου είπαν ότι δεν μπορεί να γίνει. τουλάχιστον ο ένας υπάλληλος. Ο άλλος μου είπε ότι χρειάζεται ένα χαρτί από την αντιπροσωπεία για να μου εκδώσουν πωστικό. Επειδή με τον κωτσόβολο δεν βγάζω άκρη μπορώ να απευθυνθώ στην ΓΓΚ ή έχει δίκιο ο Κωτσόβολος? 

Επεξ/σία από BlueBlood7
Δημοσ.

Θα πω την γνώμη μου. Ισως να μην γίνεται πιστωτικό τιμολόγιο λόγω του ότι το αντικείμενο διατίθεται ακόμη προς πώληση ,οπότε μπορεί να αντικατασταθεί με ίδιο.Αν είχε αποσυρθεί για κάποιο λόγο και η αντιπροσωπεία λόγω μη διάθεσης δεν μπορούσε να σου το αντικαταστήσει ίσως να γινόταν πιστωτικό. Παρ όλα αυτά γιατί δεν στέλνεις ένα email στον Κωτσόβολο να σου απαντήσουν γραπτά...??και από την πηγή...???Μην κάθεσαι και ρωτάς υπαλλήλους που σήμερα είναι κι αύριο δεν είναι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...