Προς το περιεχόμενο

Δοκιμές κομβόι ημιαυτόνομων φορτηγών στους βρετανικούς δρόμους


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμενα αντιθετως μου αρεσει η ιδεα γιατι ειμαι σίγουρος οτι θα περιορηστουν ολα τα τροχαια ατυχηματα κατω απο το 99%.

Επιτελους θα σταματησουν οι μεθυσμένοι και οι βλακες να σκοτώνουν κοσμο.

 

 

και αν το φανάρι γίνει κόκκινο μόλις η πρώτη νταλίκα περάσει από αυτό τι γίνεται?

μακελειό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

και αν το φανάρι γίνει κόκκινο μόλις η πρώτη νταλίκα περάσει από αυτό τι γίνεται?

μακελειό!

Οχι φιλε μου τα μηχανηματα δεν σκεφτονται ανθρώπινα ..... δεν θα συμβει ποτε κατι τετοιο..

Κοιτα μονο τα αυτόνομα τις tesla ποσα εκκατομυρια χλμ έχουν κανει και ποσα ατυχηματα εχουν..και προσεχε οι υπόλοιποι ειναι άνθρωποι που οδηγουν μεθυσμένοι νευριασμενοι αυπνοι κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβώς σκέπτεται και η TRL όπου μαζί με την .... "εκπομπή ρύπων" θα μειώσει και τα ημερομίσθια των οδηγών. Άντε και εις ανώτερα.

Θα μειωθούν και τα θανατηφόρα από φορτηγατζήδες που δεν ξέρουν να οδηγούν,είναι κουρασμένοι,ή απλά δεν μπορούν να αντιδράσουν στις ανοησίες άλλων οδηγών εγκαίρως. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μειωθούν και τα θανατηφόρα από φορτηγατζήδες που δεν ξέρουν να οδηγούν,είναι κουρασμένοι,ή απλά δεν μπορούν να αντιδράσουν στις ανοησίες άλλων οδηγών εγκαίρως. 

Αμα ειδες το 1ο φορτηγο θα ελενχει τα παντα αμα το πρωτο φορτηγο πιασει τα 100 πχ θα εχουμε 3 κινουμενα φορτηγα με ταχυτητα τον 100.Πχ σε ενα βουνο αμα θελει μανουβρες ο πρωτος οκ τις κανει ο δευτερος αμα χρειαστει για τον χ/ψ λογο αλλες μανουβρες θα αποτυχει.Αμα περασει το 1ο φορτηγο φαναρι πρασινο το 2ο φορτηο φαναρι πρασινο πορτοκαλι το 3ο φορτηγο περναει ξεκαθαρα κοκκινο σε αυτα και πολλα αλλα το μονο που μου ερχετε σαν αποτελεσμα ειναι το ατυχημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι φιλε μου τα μηχανηματα δεν σκεφτονται ανθρώπινα ..... δεν θα συμβει ποτε κατι τετοιο..Κοιτα μονο τα αυτόνομα τις tesla ποσα εκκατομυρια χλμ έχουν κανει και ποσα ατυχηματα εχουν..και προσεχε οι υπόλοιποι ειναι άνθρωποι που οδηγουν μεθυσμένοι νευριασμενοι αυπνοι κτλ

Πόσα είναι τα Τέσλα σε σχέση με όλα τα αυτοκίνητα που έχουν υπάρξει συνολικά στην ιστορία του κόσμου;

 

Ένα τίποτα το ότι έχουν υπάρξει έστω και κάποια ατυχήματα είναι ηδη πολύ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσα είναι τα Τέσλα σε σχέση με όλα τα αυτοκίνητα που έχουν υπάρξει συνολικά στην ιστορία του κόσμου;

 

Ένα τίποτα το ότι έχουν υπάρξει έστω και κάποια ατυχήματα είναι ηδη πολύ

Συγρινουμε 1 εκκατομυριο χλμ με συμβατικα αυτοκινητα  και 1 εκκατομυριο με  αυτονομα Tesla τα θανατηφορα  ατυχηματα και τα σοβαρα ειναι.

Στα συματικα χιλιαδες

Στα αυτονομα 1 και 2 μικροτραυματισμοι ( εαν και ακομα δεν εχει ξεκαθαριστει εαν εφταιγε το αυτονομο η οχι )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι πάει να πει δεν έφταιγε το αυτόνομο ή όχι; έγινε ή δεν έγινε ατύχημα; από τη στιγμή που έγινε παρά τη συγκεκριμένη τεχνολογία, προφανώς δεν είναι επαρκής.

 

και τι εννοείς χιλιάδες; γύρω στο 1.3 εκ άτομα πεθαίνουν το χρόνο σε όλο το κόσμο από τροχαία, μιλάμε για πολύ μικρό νούμερο μπροστά στο σύνολο των συμβατικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν και ψίχουλα μπροστά στο σύνολο του παγκόσμιου πληθυσμού 

 

δηλαδή θεωρείς ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει ως σκοπό την εξάλειψη του φαινομένου που αντικειμενικά δεν είναι και τόσο σοβαρό και δεν έχει ως στόχο τη μείωση του εργατικού κόστους; 

 

σαν ιθαγενείς που σας χαρίζουν χάντρες κάνετε 

 

οι μεταφορές ανέκαθεν ήταν ένας τομέας όπου άνετα θα  έλεγε κάποιος ότι "πάντα θα υπάρχει δουλειά εκτός αν εφευρεθεί η τηλεμεταφορά" φαντάσου λοιπόν τόσο κόσμο άνεργο να "ασχολείται με τις τέχνες και τα γράμματα ή να αναπτύσσει νέες δεξιότητες" και να περιμένει να του δώσει κάποιο επίδομα η google και η tesla :lol: 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αντε κανε τους προσπεραση,αν ειναι σε δρομο οπως αυτον της εικονας.

 

Καλά ε το να είσαι ο 2ος κι ο 3ος οδηγός.. θα πρέπει να ναι.. και πολύ βαρετό.

 

Τέλος και το επάγγελμα του οδηγού.

 

Είμαι ο μόνος που δεν του αρέσει η ιδέα? Δεν μπορώ να φανταστώ να οδηγώ αυτοκίνητο χωρίς να το ελέγχω. Πόσο μάλλον νταλίκα που είναι κ επικίνδυνο όχημα.

clarksonprime.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι πάει να πει δεν έφταιγε το αυτόνομο ή όχι; έγινε ή δεν έγινε ατύχημα; από τη στιγμή που έγινε παρά τη συγκεκριμένη τεχνολογία, προφανώς δεν είναι επαρκής.

 

και τι εννοείς χιλιάδες; γύρω στο 1.3 εκ άτομα πεθαίνουν το χρόνο σε όλο το κόσμο από τροχαία, μιλάμε για πολύ μικρό νούμερο μπροστά στο σύνολο των συμβατικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν και ψίχουλα μπροστά στο σύνολο του παγκόσμιου πληθυσμού 

 

δηλαδή θεωρείς ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει ως σκοπό την εξάλειψη του φαινομένου που αντικειμενικά δεν είναι και τόσο σοβαρό και δεν έχει ως στόχο τη μείωση του εργατικού κόστους; 

 

σαν ιθαγενείς που σας χαρίζουν χάντρες κάνετε 

 

οι μεταφορές ανέκαθεν ήταν ένας τομέας όπου άνετα θα  έλεγε κάποιος ότι "πάντα θα υπάρχει δουλειά εκτός αν εφευρεθεί η τηλεμεταφορά" φαντάσου λοιπόν τόσο κόσμο άνεργο να "ασχολείται με τις τέχνες και τα γράμματα ή να αναπτύσσει νέες δεξιότητες" και να περιμένει να του δώσει κάποιο επίδομα η google και η tesla :lol:

Επειδή είσαι άσχετος, απλά να σου πω πως σε αναπτυγμένες χώρες όπως Γερμανία, ΗΠΑ κ.α. υπάρχει έλλειμα σε οδηγούς μεγάλων trucks και η ψαλίδα ανοίγει όσο περνά ο χρόνος. Δηλαδή δεν δημιουργεί ΚΑΜΙΑ ανεργία τουλάχιστον σε αυτές τις χώρες στις οποίες και θα εφαρμοστεί κάτι τέτοιο τουλάχιστον σε πρώτη φάση.

Επίσης, το να κατευθύνονται πόροι σε μοργές εργασίας οι οποίες είναι πλέον ξεπερασμένες είναι αντιοικονομικό και σε βάρος της κοινωνίας ως σύνολο. Δεν θα ανακαλύψουμε ξανά τον τροχό στα οικονομικά. Έλεος πχια.

 

Το βασικο κερδος θα ειναι απο τους μισθους των οδηγων που θα κοπουν και οχι η παπατζα για καυσιμα και πρασιναδες.

Οι μισθοί αφορούν περίπου το 1/3 του κόστους στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές οπότε προφανώς και υπάρχει τεράστιο περιθώριο μείωσης δαπανών εκεί.

Τα καύσιμα επίσης, δεν είναι καθόλου παπάτζα. Υπολογίζεται ότι θα μειώσουν περίπου 30% το σημερινό κόστος.

Ακόμη, οι οδηγοί στην ΕΕ μπορούν να οδηγούν μέχρι 56 ώρες τη βδομάδα ή 90 στις δυο βδομάδες. Το αυτόνομο παει 24/7 οπότε κερδίζουμε και σε παραγωγικότητα.

 

Γενικά τα μεταφορικά αποτελούν ένα μεγάλο κομμάτι σε οτιδήποτε αγοράζουμε. Το όφελος στην τσέπη μας θα ειναι μεγάλο καθώς θα πέσουν οι τελικές τιμές στα προιόντα αναγκαστικά. Δεν ειναι πυρηνική φυσική.

 

Θα μειωθούν και τα θανατηφόρα από φορτηγατζήδες που δεν ξέρουν να οδηγούν,είναι κουρασμένοι,ή απλά δεν μπορούν να αντιδράσουν στις ανοησίες άλλων οδηγών εγκαίρως. 

Ακριβώς. Στις ΗΠΑ προηγούμενη χρονιά είχαν περίπου 3800 θανατηφόρα ατυχήματα με φορτηγά με το μέσο κόστος στα 3.6 εκατομμύρια. Αυτό θα μειωθεί δραματικά μαζί με τα ατυχήματα.

 

Δεν έχει να κάνει με την σκέψη.πες μου πως μπορεί να αποφευχθει το ατύχημα στην συγκεκριμένη περίπτωση που περιέγραψα,δηλαδή σε κομβόι.

Σε μερικά χρόνια τα οχήματα θα επικοινωνούν με όλα τα υπόλοιπα σε μια ακτίνα γύρω τους. Οπότε θα ξέρουν πότε ανάβουν τα φανάρια και ότι άλλο συμβαίνει σε μια μεγάλη σχετικά ακτίνα γύρω τους. Τα ατυχήματα θα φθάσουν να αποτελούν εξαιρετικά ακραία γεγονότα.

 

Πόσα είναι τα Τέσλα σε σχέση με όλα τα αυτοκίνητα που έχουν υπάρξει συνολικά στην ιστορία του κόσμου;

 

Ένα τίποτα το ότι έχουν υπάρξει έστω και κάποια ατυχήματα είναι ηδη πολύ

Η στατιστική μετράει και είναι υπέρ τους αυτή τη στιγμή. Και εφόσον το λογισμικό τους κάθε μέρα βελτιώνεται δεν υπάρχει καν συζήτηση για το τι είναι πιο ασφαλές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή είσαι άσχετος, απλά να σου πω πως σε αναπτυγμένες χώρες όπως Γερμανία, ΗΠΑ κ.α. υπάρχει έλλειμα σε οδηγούς μεγάλων trucks και η ψαλίδα ανοίγει όσο περνά ο χρόνος.  

 

το πρόβλημα αυτό υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια (ηπα τουλάχιστον που τυχαία κοιτούσα κάποτε), παρόλα αυτά για ποιο λόγο πριν φτάσουμε να μιλάμε για την δυνατότητα τέτοιων τεχνολογιών δεν έγινε το επάγγελμα πιο ελκυστικό; (δε νομίζω ότι πληρώνει καλά για τα εκεί δεδομένα και για αυτό δεν πάνε) και τι προβλήματα έχει δημιουργήσει αυτή η έλλειψη; μήπως είναι λίγο φούμαρα η όλη ιστορία; 

 

δεν διαφωνώ ότι για κάποιες αγορές πιθανώς υπάρχει η συγκεκριμένη ανάγκη, αλλά παράλληλα κοιτάω και τη γενικότερη εικόνα και τι θα μπορούσε να συμβεί σε άλλα κράτη που δεν έχουν έλλειψη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ατυχήματα θα φθάσουν να αποτελούν εξαιρετικά ακραία γεγονότα, λέει ο φίλος.

Επειδή θα φύγουν οι οδηγοί από τη μέση και θα αναλάβει να οδηγάει το software.

 

Σωθήκαμε.

Παρατηρήστε λίγο το software που υπάρχει γενικά.

 

Patch, καρα-patch, updates και bugs, ασύμβατα standards και versions, ιοί, hacking...

 

Και να μη μιλήσουμε για την database του IOC (internet of cars) η οποία ΘΑ διαρρεύσει.

 

Πέρα από την πλάκα, νομίζω πως έχουμε λίγο δρόμο ακόμα :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβώς σκέπτεται και η TRL όπου μαζί με την .... "εκπομπή ρύπων" θα μειώσει και τα ημερομίσθια των οδηγών. Άντε και εις ανώτερα.

 

Με την ίδια λογική να καταργήσουμε τις βιομηχανίες για να επαναφέρουμε το επάγγελμα του μεταλλουργού. Κάποιοι δεν πάνε καλά που βλέπουν την τεχνολογία μόνο ως απειλή μιας φαντασιακής εργασιακής στατικότητας. Αν ήταν σοβαρότεροι, θα έλεγαν ότι πρέπει να υπάρχει μεταβατική περίοδος προσαρμογής του έως τώρα οδηγού στην νέα του εργασία. Από εκεί και πέρα είναι πανηλίθιο και inefficient να διατηρείς επαγγέλματα όταν η παραγωγική τους αξία έχει ξεπεραστεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...