Προς το περιεχόμενο

Πληροφορίες για αυτονομία 320-480 χλμ. του ηλεκτρικού φορτηγού της Tesla


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απόσταση 320-480 χλμ. θα μπορεί να διανύσει το ηλεκτρικό φορτηγό της Tesla πριν χρειασθεί να επαναφορτισθεί, σύμφωνα με άρθρο του Reuters.

Η Tesla έχει δηλώσει πως θα αποκαλύψει το όχημα σε εκδήλωση τον Σεπτέμβριο, χωρίς ωστόσο να έχει διευκρινίσει την ακριβή ημερομηνία.

 

Η πληροφορία φαίνεται πως προέρχεται από τον επικεφαλής της Ryder, μίας εταιρείας διαχείρισης φορτηγών με έδρα τη Φλόριντα. Όπως δήλωσε στο Reuters, η Tesla επικεντρώνεται «σε ένα ηλεκτρικό τράκτορα χωρίς κουκέτα, που θα μπορεί να ταξιδέψει για 320-480 χλμ. με τυπικό φορτίο, πριν χρειαστεί να επαναφορτισθεί».

 

Είναι πολύ πιθανό ότι ο επικεφαλής της Ryder έχει δει το φορτηγό ή σχέδιά του. Τον Ιούνιο, ο Elon Musk είχε αναφέρει πως η εταιρεία συγκέντρωνε σχόλια και αντιδράσεις από εταιρείες του κλάδου.

 

Πάντως, αν και η συγκεκριμένη αυτονομία είναι αρκετή για ένα ηλεκτρικό σεντάν ή SUV, ισοδυναμεί είναι 2 έως τρεις φορές μικρότερη από την απόσταση που μπορεί να διανύσει ένας συμβατικός τράκτορας, με γεμάτο καύσιμο το ντεπόζιτό του. Ειδικοί έχουν εκφράσει τις απορίες τους για πόσο μεγάλη χωρητικότητα μπορεί να έχει η μπαταρία που θα «στριμωχθεί» στο σχέδιο ενός τράκτορα, ώστε η ιδέα να μην γίνει υπερβολικά ακριβή για να είναι εφαρμόσιμη.

 

Link.png Site: Verge

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τραγική αυτονομία για φορτηγό.

 

Είναι κοντά στο στόχο. Οι επαγγελματίες οδηγοί πρέπει να κάνουν διάλειμμα τουλάχιστον 30' μετά από 4,5 ώρες οδήγησης. Αρκεί να συνδυαστεί το διάλειμμα με τη φόρτιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η tesla πριν επενδυσει μερικες εκατονταδες εκατομμυρια ακουσε τους ειδικους του χωρου αν εχει πρακτικη αξια το προτζεκτ της και οχι τους ειδικους του ινσομνια και θα το πληρωσει ακριβα.

 

Επισης οταν ετοιμαζε το προτζεκτ δεν ειχε στο νου της την Ελλαδα που ο βουλγαρος οδηγος κανει 2.000χλμ σε μια μερα και ο ταχυφορτιστης για τον Ελληνα ειναι εννοια σαν την αστροφυσικη, αλλα ειχε το οδικο δικτυο της Αμερικης και των ανεπτυγμενων δυτικων κρατων οπου οι ταχυφορτιστες μερα με την μερα πολλαπλασιαζονται και οι οδηγοι ξεκουραζονται.

 

Τελος potentials οπως ακομα γρηγοροτεροι ταχυφορτιστες, εξτρα μπαταριες στη καροτσα εκτος του τρακτορα και υποπολλαπλασιο κοστος καυσιμου και πολλαπλασια αποδοση κινητηρα ειναι ψιλα γραμματα για τον Ελληνα που επενδυει στο "παμε στοιχημα" για να πιασει την καλη.

Τελικά υπάρχει ελπίδα για αυτόν τον τόπο. δε θα μπορούσα να συμφωνήσω παραπάνω και να συμπληρώσω ότι οι άνθρωποι έκαναν αυτό που όλοι χλεύαζαν και θεωρούσαν επιστημονική φαντασία με το μοντελ ς. Τυχερός να με έχουνε κάνει βόλτα με μοντελ Χ και το μόνο που έχω να πω είναι WOW!!! άραγε οι επιστήμονες του ινσόμνια έχουν ιδέα πόσο κοστίζει σε καύσιμο για να κάνουν αυτα τα 500κμ και πόσο με ρεύμα? 

 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το πανηγύρι με την ηλεκτροκίνηση και τις μπαταρίες δεν μου κάθετε και τόσο καλά. Προσωπικά θα επένδυα στην τεχνολογία καυσίμου παρά σε τέτοιου είδους ενέργειες. Αν η μπαταρία φτάσει το μέγεθος και το βάρος ενός ρεζερβουάρ και αν η φόρτιση φτάσει στο χρόνο ενός γεμίσματος με καύσιμο τότε θα μπορούμε να μιλάμε για μια νέα επανάσταση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η tesla πριν επενδυσει μερικες εκατονταδες εκατομμυρια ακουσε τους ειδικους του χωρου αν εχει πρακτικη αξια το προτζεκτ της και οχι τους ειδικους του ινσομνια και θα το πληρωσει ακριβα.

 

Επισης οταν ετοιμαζε το προτζεκτ δεν ειχε στο νου της την Ελλαδα που ο βουλγαρος οδηγος κανει 2.000χλμ σε μια μερα και ο ταχυφορτιστης για τον Ελληνα ειναι εννοια σαν την αστροφυσικη, αλλα ειχε το οδικο δικτυο της Αμερικης και των ανεπτυγμενων δυτικων κρατων οπου οι ταχυφορτιστες μερα με την μερα πολλαπλασιαζονται και οι οδηγοι ξεκουραζονται.

 

Τελος potentials οπως ακομα γρηγοροτεροι ταχυφορτιστες, εξτρα μπαταριες στη καροτσα εκτος του τρακτορα και υποπολλαπλασιο κοστος καυσιμου και πολλαπλασια αποδοση κινητηρα ειναι ψιλα γραμματα για τον Ελληνα που επενδυει στο "παμε στοιχημα" για να πιασει την καλη.

 

Δεν είμαστε εμείς που πρέπει να αποδείξουμε ότι η Tesla είναι μούφα. Ας πουλήσει πάνω από μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα για αρχή ο Musk και βλέπουμε, προς το παρών το παράσιτο συντηρείται από το Silicon Valley hype.

 

Τελικά υπάρχει ελπίδα για αυτόν τον τόπο. δε θα μπορούσα να συμφωνήσω παραπάνω και να συμπληρώσω ότι οι άνθρωποι έκαναν αυτό που όλοι χλεύαζαν και θεωρούσαν επιστημονική φαντασία με το μοντελ ς. Τυχερός να με έχουνε κάνει βόλτα με μοντελ Χ και το μόνο που έχω να πω είναι WOW!!! άραγε οι επιστήμονες του ινσόμνια έχουν ιδέα πόσο κοστίζει σε καύσιμο για να κάνουν αυτα τα 500κμ και πόσο με ρεύμα? 

 

Το κόστος των μπαταριών το βάζεις μέσα ή μπα; Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον, αλλά προς το παρών είναι πάρα πολύ ακριβή επιλογή...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαστε εμείς που πρέπει να αποδείξουμε ότι η Tesla είναι μούφα. Ας πουλήσει πάνω από μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα για αρχή ο Musk και βλέπουμε, προς το παρών το παράσιτο συντηρείται από το Silicon Valley hype.

 

 

Το κόστος των μπαταριών το βάζεις μέσα ή μπα; Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον, αλλά προς το παρών είναι πάρα πολύ ακριβή επιλογή...

Αυτο το hype θα κανει την ηλεκτροκινηση προσιτη για εσενα και εμενα. Καποιοι θα πληρωσουν ακριβα αυτο το R&D τωρα. Ετσι λειτουργει η αγορα. Εκτος αν πιστευεις οτι χωρις να κανουμε κατι μια μερα θα ξυπνησουμε και τα αυτοκινητα θα πετανε και θα κοστιζουν ενα πακετο τσιγαρα...

Προς το παρον το "παρασιτο" δεν εχει να αποδειξει τιποτα με πωλησεις. Μεγαλυτερη χρηματιστηριακη αξια απο τη ford. Και οπως παει θα κλεισει και το σπιτι της nasa.

Οταν το model S στην sport εκδοση βαζει τα γυαλια σε αυτοκινητα με 10πλασια αξια, τι να λεμε;

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο το hype θα κανει την ηλεκτροκινηση προσιτη για εσενα και εμενα. Καποιοι θα πληρωσουν ακριβα αυτο το R&D τωρα. Ετσι λειτουργει η αγορα. Εκτος αν πιστευεις οτι χωρις να κανουμε κατι μια μερα θα ξυπνησουμε και τα αυτοκινητα θα πετανε και θα κοστιζουν ενα πακετο τσιγαρα...

Προς το παρον το "παρασιτο" δεν εχει να αποδειξει τιποτα με πωλησεις. Μεγαλυτερη χρηματιστηριακη αξια απο τη ford. Και οπως παει θα κλεισει και το σπιτι της nasa.

Οταν το model S στην sport εκδοση βαζει τα γυαλια σε αυτοκινητα με 10πλασια αξια, τι να λεμε;

Αυτη η φραση θα κλεισει και τη Νασα ελπιζω να ειναι καποιο αστειο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η tesla πριν επενδυσει μερικες εκατονταδες εκατομμυρια ακουσε τους ειδικους του χωρου αν εχει πρακτικη αξια το προτζεκτ της και οχι τους ειδικους του ινσομνια και θα το πληρωσει ακριβα.

 

Επισης οταν ετοιμαζε το προτζεκτ δεν ειχε στο νου της την Ελλαδα που ο βουλγαρος οδηγος κανει 2.000χλμ σε μια μερα και ο ταχυφορτιστης για τον Ελληνα ειναι εννοια σαν την αστροφυσικη, αλλα ειχε το οδικο δικτυο της Αμερικης και των ανεπτυγμενων δυτικων κρατων οπου οι ταχυφορτιστες μερα με την μερα πολλαπλασιαζονται και οι οδηγοι ξεκουραζονται.

 

Τελος potentials οπως ακομα γρηγοροτεροι ταχυφορτιστες, εξτρα μπαταριες στη καροτσα εκτος του τρακτορα και υποπολλαπλασιο κοστος καυσιμου και πολλαπλασια αποδοση κινητηρα ειναι ψιλα γραμματα για τον Ελληνα που επενδυει στο "παμε στοιχημα" για να πιασει την καλη.

 

Υπάρχουν και άλλες εταιρείες που επένδυσαν εκατομμύρια για ηλεκτρικά φορτηγά, και κάνουν χρόνια πραγματικές δοκιμές σε λιμάνια,  δρόμους, πόλεις,  με εταιρείες logistics, αλλά δεν βγαίνουν να κάνουν πανηγύρι για ένα μελλοντικό φορτηγό που ίσως θα κάνει αυτό, ίσως θα κάνει εκείνο.

Emoss, Terberg, Man, πόσα έχει ακούσει για τα ηλεκτρικά φορτηγά τους? Τπτ δεν άκουσες, επειδή δεν χρειάζονται να πουλήσουν το όνομα τους στις μάζες για να αυξήσουν την μετοχή τους, και ούτε πουλά το όνομα τους στα media για να το βλέπεις κάθε τρεις και λίγο προτοσέλιδο.

 

Και ειδικά στην Αμερική, που βασίζονται πολύ στα φορτηγά και καλύπτουν τεράστιες αποστάσεις, τα 320 - 480km είναι τπτ. Δικαιούνται να οδηγούν 11 ώρες συνεχόμενες, και ο ταχυφορτιστής νομίζεις θα το γεμίζει σε 30 λεπτά? Το Τεσλα S θέλει πάνω από ώρα να γεμίσει σε ταχυφορτιστή. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν το model S στην sport εκδοση βαζει τα γυαλια σε αυτοκινητα με 10πλασια αξια, τι να λεμε;

 

Γνωρίζεις πως το tesla S δεν μπορεί να κάνει ούτε ένα γύρο στην πίστα του Nurburgring?

Είναι ένα sedan 2.5 τόνων με καλή επιτάχυνση. Nothing more, nothing less.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...