Προς το περιεχόμενο

Πληροφορίες για αυτονομία 320-480 χλμ. του ηλεκτρικού φορτηγού της Tesla


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν είμαστε εμείς που πρέπει να αποδείξουμε ότι η Tesla είναι μούφα. Ας πουλήσει πάνω από μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα για αρχή ο Musk και βλέπουμε, προς το παρών το παράσιτο συντηρείται από το Silicon Valley hype.

 

 

Το κόστος των μπαταριών το βάζεις μέσα ή μπα; Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον, αλλά προς το παρών είναι πάρα πολύ ακριβή επιλογή...

Ο άνθρωπος αυτός δε ρίσκαρε τα πάντα για να αποδείξει πράγματα στον Michael92 και τον Nikolo1991. Έχει ένα όραμα και βάζει μέχρι και από την τσέπη του για να μπορέσει μέχρι και η μεσαία τάξη να αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Μέχρι τώρα είχε μοντέλα των 120.000 και 140.000. Αφού ο Έλληνας θέλει αποδείξεις και τα ξέρει όλα και έχει γνώμη ειδικού σε κάθε ζήτημα (δεν απευθύνομαι προσωπικά, αλλά σε όσους δεν ξέρουν τι τους φταίει με την τεχνολογία πια), καλό θα ήταν να ψαχτεί τώρα που είναι νωρίς, πριν τον φάει η νύχτα και σε αυτο το θέμα. 

 

Προς εσένα αυτο Michael92: Αν θυμάμαι καλά η Tesla αγόρασε παλιό εργοστάσιο της ΤΟΥΟΤΑ και το μετέτρεψε για παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων ή μπαταριών, για να μπορέσει να καλύψει τη ζήτηση από τις εξωπραγματικές προ-παραγγελίες για το Model 3. Το ότι έφτασαν τις 500000 και τον "ανάγκασαν" να ανοίξει εργοστάσια, νομίζω είναι μια απόδειξη ότι ο κόσμος κάτι είδε και πείστηκε. Εμένα τουλάχιστον με έπεισε και θα ήθελα στο άμεσο μέλλον να έχω δικό μου ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

 

Άσχετο/σχετικό

 

Κάτι μου λέει ότι η Tesla θα παίξει στην αυτοκινητοβιομηχανία το ρόλο της Apple στα κινητά/tablet/laptop. Όλοι ήξεραν τη θεωρία, όμως ένας το τόλμησε, ρίσκαρε, άρχισαν όλοι να κοιτάνε με μισό μάτι, τελικά έθεσε έναν πήχη (ψηλά) και τώρα ξαφνικά όλοι οι άλλοι τρέχουν να προλάβουν το τραίνο.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γνωρίζεις πως το tesla S δεν μπορεί να κάνει ούτε ένα γύρο στην πίστα του Nurburgring?

Είναι ένα sedan 2.5 τόνων με καλή επιτάχυνση. Nothing more, nothing less.

Αυτό έγινε πριν 3 χρόνια περίπου (δεν ξέρω αν έγινε νέα προσπάθεια) και νομίζω ότι ο επιστήμονας που το κατασκεύασε, δεν είχε στο νου του μια τέτοια δοκιμασία :P. Υπάρχουν όμως και αλλες μάρκες πλέον που έχουν υψηλότερες τελικές ίσως έχουν χαμηλότερο βάρος και καλύτερες θερμοκρασίες. Το model S ήταν το πρώτο ενδιαφέρον sedan ηλεκτρικό αυτοκίνητο που βγήκε, μην είσαι τόσο άδικος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο/σχετικό

 

Κάτι μου λέει ότι η Tesla θα παίξει στην αυτοκινητοβιομηχανία το ρόλο της Apple στα κινητά/tablet/laptop. Όλοι ήξεραν τη θεωρία, όμως ένας το τόλμησε, ρίσκαρε, άρχισαν όλοι να κοιτάνε με μισό μάτι, τελικά έθεσε έναν πήχη (ψηλά) και τώρα ξαφνικά όλοι οι άλλοι τρέχουν να προλάβουν το τραίνο.

 

Εννοείται πως τρέχουν όλοι να προλάβουν την Τesla. Το ότι από το 2020 οι οι κανονισμοί για τους ρύπους σε Eυρώπη και Κίνα αναγκάζουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πωλούν σχεδόν μόνο υβριδικά - ηλεκτρικά μοντέλα δεν παίζει κανένα ρόλο!

Αν θα δείξει το δρόμο η τέσλα, θα φανεί από το 2030 που θα φανεί τι θα γίνει με την ηλεκτροκίνιση. Εάν είναι με  μπαταρίες (ειδικά λιθίου) τότε κέρδισε η Τεσλα. Εάν είναι ηλεκτροκίνιση με άλλο τρόπο, τότε έχασε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η tesla δεν ειναι η μονη εταιρεια που ασχολειται με την ηλεκτροκινηση και οι υπολοιπες εταιρειες  κανουν ερευνες και βελτιωνονται σε αυτο τον τομεα. το οτι ειναι φορτηγο και θα εχει αυτονομια 480 ενταξει δεν μου λεει κατι σαν ειδηση καθως ειναι πολυ στο φλου. απο εκει και περα τα ηλεκτροκινητα ειναι το μελλον, αλλα και το παρον (για αυτους που εχουν χρηματα να τα αγορασουν, δεν θα με χαλαγε η bmw i8). μονο καλυτερα μπορει να γινουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρίζεις πως το tesla S δεν μπορεί να κάνει ούτε ένα γύρο στην πίστα του Nurburgring?

Είναι ένα sedan 2.5 τόνων με καλή επιτάχυνση. Nothing more, nothing less.

 

tesla s GT. . Ειναι και το Nurburgring μεσα στους αγωνες δοκιμης για φετος. Για πες αλλα αυτοκινητιστικα νεα του 2014.

Αυτη η φραση θα κλεισει και τη Νασα ελπιζω να ειναι καποιο αστειο.

κανενα αστειο. Η nasa εκανε ηδη πισω σε μελλοντικα ταξιδια στον Αρη. Αν δεν πεφτει το κρατικο παραδακι δεν κουνιεται φυλλο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι φορτηγό και όχι ι.χ που χρειάζεται να μετακινεί το βάρος του και το πολύ 500 κιλά ακόμα στο οποίο τα βάζεις κ με την βενζίνη που έχει κατανάλωση.

Επαγγ.οχημ σημαίνει βάρος έλξη χιλιόμετρα.

Αυτό ουτε η βενζίνη δε το κάνει παρα μονο το πετρέλαιο, δεν αναφλέγεται το πιεζεις μέχρι να του πεταχτούν τα μάτια εξω κ κανει μια κρούση υπερβολικά δυνατή για την ποσότητα του ικανή να γυρίσει το θεοβαρο βολάν το οποίο σαν αλλη μπαταρία θα σου προσφέρει οικονομία όταν αρχίσει την κίνηση.

Πετρέλαιο,χαμηλή κατανάλωση παράλληλα με τεράστια δυναμη και ροπή. Αυτά ο ηλεκτρισμός δε μπορεί να τα ανταγωνιστεί.

Ας βγάλουν πρώτα μαζικά μοτοσυκλέτες κ ας πάνε βήμα βήμα μέχρι να φθάσουν στα φορτηγά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι μου λέει ότι η Tesla θα παίξει στην αυτοκινητοβιομηχανία το ρόλο της Apple στα κινητά/tablet/laptop. Όλοι ήξεραν τη θεωρία, όμως ένας το τόλμησε, ρίσκαρε, άρχισαν όλοι να κοιτάνε με μισό μάτι, τελικά έθεσε έναν πήχη (ψηλά) και τώρα ξαφνικά όλοι οι άλλοι τρέχουν να προλάβουν το τραίνο.

 

Η Apple δεν φτιάχνει κινητά/tablet/laptop, τα σχεδιάζει και οπότε έχει μεγάλη επιλογή συνεργατών. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες συναρμολογούν οι ίδιες τα αυτοκίνητα τους. Το scaling της παραγωγής που μπορείς να κάνεις στα consumer electronics, απλά δεν γίνεται στα αυτοκίνητα.

 

Μεγαλυτερη χρηματιστηριακη αξια απο τη ford. Και οπως παει θα κλεισει και το σπιτι της nasa.

Οταν το model S στην sport εκδοση βαζει τα γυαλια σε αυτοκινητα με 10πλασια αξια, τι να λεμε;

 

Ακόμα και με διπλασιασμό παραγωγής κάθε 3 χρόνια (απίθανο), δεν θα φτάσει την παραγωγή της ford μέχρι το 2030. Τα ζωάδια της Silicon Valley δηλαδή πλήρωσαν αξία μετοχής 2030 το 2017. Οποιοδήποτε σοβαρό οικονομολόγο να ρωτήσεις θα σου πει ότι η μετοχή της Tesla είναι φούσκα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

tesla s GT. . Ειναι και το Nurburgring μεσα στους αγωνες δοκιμης για φετος. Για πες αλλα αυτοκινητιστικα νεα του 2014.

κανενα αστειο.

 

1. Είπες για το κανονικό Tesla S, ότι βάζει κάτω πολύ πιο ακριβά sport αυτοκίνητα ενώ στα 3 λεπτά υπερθερμαίνεται και κόβει απόδοση.

2. Ακόμα και το Tesla Gt που είναι κατασκευασμένο για αγώνες, έχει προβλήματα υπερθέρμανσης

3. Όταν το αγωνιστικό Tesla Gt κάνει τελικά κάποιο αγώνα, και κάνει και τα 20km του Nurburbring, τότε να μου το συγκρίνεις με ισάξια Gt αυτοκίνητα.

 

Σοβαρά τώρα. Προσπαθείς να συγκρίνεις το sedan 4πορτο Tesla με καθαρόαιμα sport αυτοκίνητα? Νομίζεις πως το sport σημαίνει 0-100?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω πως ο Elon που δημιούργησε το paypal, την tesla, την space x δεν είναι ηλίθιος για να μην αντιληφθεί αν το προϊόν του θα πουλήσει η όχι λόγω αυτονομίας. Το γεγονός ότι τώρα μιλάμε για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα με μόνο καύσιμο το ρεύμα είναι μια πρωτοπορία. Ο ταχυφορτιστής της tesla είναι πιο γρήγορος από την φόρτιση σε βενζινάδικο. Το σημαντικότερο που πρέπει να σκεφτόμαστε δεν είναι το τελικό στάδιο, αυτό της κατανάλωσης της ενεργείας (στην προκείμενη περίπτωση η καύση στον κινητήρα) άλλα η παράγωγή της. Όταν μέρος της ενέργειας αυτής μπορείς να την παράγεις στην σκεπή σου και δεν εξαρτάσαι από τους πολέμους για ενέργεια των κρατών τότε είναι μεγάλο θετικό της τεχνολογίας αυτής. Δεν πάνε τα πράγματα από την μια μέρα στην άλλη στο τελικό στάδιο άλλα σιγά σιγά εξελίσσονται και εμείς συμβάλουμε στην εξέλιξη αυτή. Αν τα πρώτα αμάξια δεν τα αγόραζε κανένας γιατί έβγαζαν προβλήματα ενώ ο γάιδαρος ήθελε μόνο φαγητό, δεν θα μπορούσαμε τώρα να δούμε formula 1.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

What?

 

Αμφιβάλλω πόσοι ξέρουν 5 πράγματα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εκτός από αυτά που διατυμπανίζουν τα media. Super eco-friendly, θα παράγεις το ρέυμα από τα κεραμύδια σου, φθηνό Millage, μηδέν έξοδα συντήρησης, γέμισμα γρήγορα στα supercharge stations που είναι παντού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...