Προς το περιεχόμενο

Πληροφορίες για αυτονομία 320-480 χλμ. του ηλεκτρικού φορτηγού της Tesla


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχει και κάτι που ονομάζεται συντελεστής απόδοσης του συστήματος γιαυτο και ο λόγος αυτονομίας δεν είναι 1/40 αλλά η μονάδα kW/h δεν υπάρχει

ότι νάνε είναι το σχόλιο σου άκυρο τελείως όμως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ότι νάνε είναι το σχόλιο σου άκυρο τελείως όμως. 

αφού ήταν άκυρο γιατί διόρθωσες της ανακρίβειες του έγραφες; τουλάχιστον έμαθες τον συντελεστή απόδοσής και την μονάδα μέτρησης ενέργειας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφού ήταν άκυρο γιατί διόρθωσες της ανακρίβειες του έγραφες; τουλάχιστον έμαθες τον συντελεστή απόδοσής και την μονάδα μέτρησης ενέργειας

δεν άλλαξα κάτι απλά πρόσθεσα πράγματα από την εμπεριστατωμένη γνώση μου. και αυτά προστέθηκαν πριν δω καν το μήνυμα σου. θα μπορούσα να γράψω πολύ πολύ περισσότερα αλλά βαριέμαι και πολλά έγραψα. όποιος έπιασε έπιασεν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτα απ' όλα, για όσους δεν το κατάλαβαν η αυτονομία αυτή αναφέρθηκε από κάποιον τρίτο και όχι από την Tesla.

 

Η ανακοίνωση είναι τον επόμενο μήνα οπότε κάντε λίγη υπομονή πριν αρχίσετε να γράφετε διθυραμβικά ή ηλίθια σχόλια (το insomnia δυστυχώς έχει παράδοση και στα δύο).

 

 

Αυτό το πανηγύρι με την ηλεκτροκίνηση και τις μπαταρίες δεν μου κάθετε και τόσο καλά. Προσωπικά θα επένδυα στην τεχνολογία καυσίμου παρά σε τέτοιου είδους ενέργειες.

Δεν παρακολουθείς τον χώρο οπότε το τι σου κάθεται καλά και τι όχι δεν έχει καμία σημασία.

 

Αν έχεις όρεξη διάβασε πέντε πράγματα και θα δεις γιατί η
"τεχνολογία καυσίμου" που λες έχει απλά φτάσει στα όριά της οπότε έχει πεθάνει και δεν το ξέρει.

 

Δεν είμαστε εμείς που πρέπει να αποδείξουμε ότι η Tesla είναι μούφα. Ας πουλήσει πάνω από μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα για αρχή ο Musk και βλέπουμε, προς το παρών το παράσιτο συντηρείται από το Silicon Valley hype.

Εσύ λες ότι είναι μούφα η Tesla οπότε σε εσένα πέφτει και το βάρος της απόδειξης.

 

Τα περί ποσότητας που αναφέρεις είναι ή άγνοια ή ηλιθιότητα, εκτός και αν λες και τα ίδια για την Ferrari οπότε πάω πάσο.

 

Ο Musk με τις Zip2, PayPal, Tesla και SpaceX περιμένει να ζήσει από το hype χωρίς να παράγει τίποτα;

 

Δεν είναι στραβός ο γιαλός φίλε, εσύ αρμενίζεις στραβά.

 

Υπάρχουν και άλλες εταιρείες που επένδυσαν εκατομμύρια για ηλεκτρικά φορτηγά, και κάνουν χρόνια πραγματικές δοκιμές σε λιμάνια,  δρόμους, πόλεις,  με εταιρείες logistics, αλλά δεν βγαίνουν να κάνουν πανηγύρι για ένα μελλοντικό φορτηγό που ίσως θα κάνει αυτό, ίσως θα κάνει εκείνο.

Emoss, Terberg, Man, πόσα έχει ακούσει για τα ηλεκτρικά φορτηγά τους? Τπτ δεν άκουσες, επειδή δεν χρειάζονται να πουλήσουν το όνομα τους στις μάζες για να αυξήσουν την μετοχή τους, και ούτε πουλά το όνομα τους στα media για να το βλέπεις κάθε τρεις και λίγο προτοσέλιδο.

Το θέμα είναι ότι η Tesla έκανε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πραγματικότητα μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Αυτός είναι και ο λόγος που όλοι περιμένουν την Tesla στα φορτηγά.

Ο μέσος καταναλωτής δεν ενδιαφέρεται για το τι δοκιμές κάνει η Man ή η Cummins (που ανακοίνωσε το δικό της αυτή την εβδομάδα btw) γιατί δεν ψωνίζει από αυτούς ούτε περιμένει αυτούς να βγάλουν σε λίγα χρόνια ένα οικονομικό ηλεκτρικό με απίστευτες επιδόσεις.

H Tesla όμως κάνει ακριβώς αυτό και γι' αυτό ο μέσος άνθρωπος δείχνει ένα ενδιαφέρον παραπάνω.

 

Συν του ότι τα media αυτή την στιγμή γουστάρουν να παίζουν Musk γιατί με τις επιτυχίες σε Tesla, SpaceX και Boring Co. είναι συνεχώς στο επίκεντρο και τους ανεβάζει τα νούμερα.

 

Είσαι αφελής πάντως αν νομίζεις ότι οι "άλλοι" δεν γουστάρουν να πουλήσουν το όνομά τους όπως λες.

Αυτή είναι η δουλειά τους και γι' αυτό έχουν τεράστια τμήματα marketing. Εκτός και αν δεν έχεις δει τα δελτία τύπου και τα βίντεο που βγάζουν κάθε τόσο.

Δυστυχώς όμως αυτές οι δοκιμές τρέχουν χρόνια και κανένας "απλός" δημοσιογράφος δεν γουστάρει να μιλάει για το ίδιο prototype που του λιβανίζουν κάθε χρόνο. Πέραν του ειδικού τύπου όλη η άλλη κάλυψη έρχεται μόνο όταν παρουσιάζουν κάτι αρκετά εντυπωσιακό που μετά, κλασικά, το αφήνουν στα χαρτιά.

 

Και ειδικά στην Αμερική, που βασίζονται πολύ στα φορτηγά και καλύπτουν τεράστιες αποστάσεις, τα 320 - 480km είναι τπτ. Δικαιούνται να οδηγούν 11 ώρες συνεχόμενες, και ο ταχυφορτιστής νομίζεις θα το γεμίζει σε 30 λεπτά? Το Τεσλα S θέλει πάνω από ώρα να γεμίσει σε ταχυφορτιστή.

Ο μέσος Αμερικάνος φορτηγατζής οδηγάει από 70000 έως 180000 χιλιόμετρα τον χρόνο με το μέγιστο να είναι περίπου στα 220000 τον χρόνο φτάνοντας στα όρια του νόμου.

Αν υπολογίσεις τα ημερήσια όρια είναι από 250 έως 600 χιλιόμετρα.

 

Όλα αυτά βέβαια χωρίς να υπολογίζουμε ότι ένας τεράστιος στόλος φορτηγών κινείται μέσα σε πόλη ή μεταξύ συγκεκριμένων σημείων και δεν αγγίζει ούτε καν τα 20000 χιλιόμετρα τον χρόνο ( https://www.afdc.energy.gov/data/10309 ).

 

Προφανώς και το ηλεκτρικό της Tesla δεν θα καλύψει κάθε χρήση αλλά για ένα μεγάλο μέρος αυτών θα φτάνει και θα περισσεύει.

 

Οποιοδήποτε σοβαρό οικονομολόγο να ρωτήσεις θα σου πει ότι η μετοχή της Tesla είναι φούσκα.

Για γράψε μας μερικούς σοβαρούς οικονομολόγους (όχι από SA, please).

 

H Tesla πάντως δεν βγάζει μόνο αυτοκίνητα και οι περισσότεροι επενδυτές εκεί πατάνε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ότι νάνε είναι το σχόλιο σου άκυρο τελείως όμως. 

γιατι ειναι ακυρο?

την ιδια αποδοση εχει ενας ηλεκτροκινητηρας με εναν κεκ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι 320 με 480 είναι μεγάλη διαφορά. Τι εννοεί δλδ 320 με 480 χιλιόμετρα? Θα οδηγάει κάποιος και μετά τα 320 θα κάνει την προσευχή του? Λίγο χαζός υπολογισμός μου φαίνεται. Αντε να έπαιζε καμιά 30 χιλιόμετρα πάει στο καλό άλλα όχι και 160. Εκτός εάν εγώ κατάλαβα λάθος

Η κατανάλωση επηρεάζεται από πάρα πολλούς παράγοντες οπότε το αν οδηγείς σταμάτα-ξεκίνα, αν είσαι τέρμα φορτωμένος, αν έχεις συνέχεια κόντρα άνεμο, αν οδηγείς σε ανηφόρα/κατηφόρα, αν έχεις ανοιχτά παράθυρα, αν έχεις σωστή πίεση στα λάστιχα, αν η καρότσα είναι καλυμμένη ή ανοιχτή, κτλ.

 

Αν βάλεις 10 ευρώ βενζίνη στο αυτοκίνητό σου πόσα χιλιόμετρα βγάζεις;

 

Όταν κάνεις την ίδια διαδρομή αρκετές φορές θα έχεις πάντα λίγο πολύ την ίδια κατανάλωση. Σε διαφορετικές διαδρομές θα έχει διαφορετική κατανάλωση.

 

Αυτός είναι και ο λόγος που σου λένε δύο νούμερα και όχι ένα, το ένα νούμερο είναι ΠΑΝΤΑ ψέμα (ή χοντροκομμένος μέσος όρος).

 

Τιποτε δεν συγκρινεται με τον καυλωτικο ηχo των V8 τις SCANIA.

 Ελπιζω οι ηλεκτρικες σκουπες και τα σεσουαρ να αργησουν πολυ.Οι θερμικοι κινητηρες εχουν πολλα χρονια ζωης ακομα.Εχουν εξελιχθει.Εχουν γινει και θα γινουν καθαροτεροι-οικονομικοτεροι και ακομα πιο φιλικοι στο περιβαλλον.

Έχουν τόσα χρόνια ζωής όσα θα πάρει στα ηλεκτρικά (+ υδρογόνου για πιο βαριές χρήσεις) να φτάσουν σε ικανοποιητικά νούμερα παραγωγής.

 

Τα υπόλοιπα που λες είναι μπαρούφες.

 

Η λυση στην κινηση με μπαταριες ισως βρισκεται τελικα στην ανακατασκευη των δρομων και την μετατροπη τους σε ηλεκτρικους ωστε τα αυτοκινητα να φορτιζουν ασυρματα ενω κινουνται παρα στο να αυξησουν τη χωρητικοτητα των μπαταριων. Ετσι λοιπον φανταζομαι οτι σε 100 χρονια απο τωρα δν θα υπαρχει λογος καποιος να φοβαται ποση μπαταρια εχει αφου ολοι οι δρομοι θα ειναι και φορτιστες ταυτοχρονος. Για τα υπολοιπα σημεια οι μπαταριες θα εχουν υπεραρκετο φορτιο διαθεσιμο

Αυτό που λες είναι καλή σκέψη (και έχουν κάνει κάμποσα πειράματα) αλλά πιθανότατα δεν θα γίνει ποτέ πράξη.

 

Τα κόστη επένδυσης για τέτοιες αλλαγές σε τέτοια κλίμακα είναι της τάξης των τρις ενώ η τεχνολογία δεν είναι ακόμα ούτε στα βρεφικά στάδια.

Μέχρι τότε θα υπάρχουν νέες μπαταρίες, κυψέλες καυσίμου (υδρογόνου πιθανότατα) και ίσως νέα καύσιμα.

 

Αυτή την στιγμή οι μπαταρίες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπερκαλύπτουν τις ανάγκες του 99%+ των αναγκών με μόνο το δίκτυο ταχυφορτιστών να λείπει (γιατί απλούς φορτιστές μπορείς να βάλεις κυριολεκτικά όπου υπάρχει πρίζα). Σε 5-10 χρόνια δεν θα είναι καν άξιο λόγου.

 

οταν προσλαβεις οδηγο  στην εταιρια σου να τον αφηνεις να ξεκουραζεται ανα 400km για να φορτιζει το οχημα του,εδω υπαρχουν ενεργειακες κυψελες που τροφοδοτουνται με υδρογονο σε μηδενικο χρονο και η τεσλα ανακαλυψε τον τροχο το 2017

Για δείξε μας ποια φορτηγά πουλιούνται αυτή την στιγμή με κυψέλες καυσίμου. Αυτό ακριβώς.

 

Η Tesla δεν ανακάλυψε τον τροχό, αυτό μάλλον η BYD το έκανε αλλά η ελπίδα όλων είναι ότι η Tesla θα παρουσιάσει κάτι αρκετά καλό ώστε να πιέσει τους υπόλοιπους να πάρουν τα πόδια τους και να βγάλουν κάτι αντίστοιχο, διαφορετικά θα έχουμε το μπουρί μέχρι το επόμενο αιώνα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος είπε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι φιλικά στο περιβάλλον; Για ψάξτε λίγο τι καταστροφή συντελείτε στο περιβάλον στην λατινική αμερική που έχει τα μεγαλύτερα ορυχεία λιθίου.

 

Η διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος είναι καθαρή; Ξέρετε τι απώλειες έχει η διανομή ρεύματος;

Φίλε εκτός και αν εναλλακτική σου είναι το ποδήλατο γράφει μακακίες.

 

Είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις ψάξει ποτέ να δεις πως είναι ένα "ορυχείο" λιθίου και πως ακριβώς παράγεται.

 

Επίσης είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις υπολογίσεις ποτέ τα κόστη και την περιβαλλοντική καταστροφή από την εξαγωγή του πετρελαίου (όπως επίσης και τα ~2 τρις δολάρια τον χρόνο που παίρνουν ως επιδοτήσεις οι πετρελαϊκές).

 

Αν θες να βάλουμε κάτω τα νούμερα και να δούμε τι μολύνει περισσότερο.

 

Τα ηλεκτρικά ναι μεν απαιτούν περισσότερους πόρους για να κατασκευαστούν (και άρα μολύνουν περισσότερο) αλλά με το που αρχίσεις να τα δουλεύεις η διαφορά εξανεμίζεται και σύντομα η πλάστιγγα γέρνει συντριπτικά υπέρ τους.

 

Αυτό ισχύει ακόμα και αν η παραγωγή ρεύματος προέρχεται 100% από άνθρακα/ορυκτά καύσιμα, απλά θα πάρει περισσότερο χρόνο η "απόσβεση".

 

Αυτή την στιγμή όμως οι ανανεώσιμες μπαίνουν όλο και περισσότερο στο παιχνίδι και το δίκτυο γίνεται καθαρότερο μέρα με την μέρα.

 

Με μια γρήγορη αναζήτηση μπορείς να βρεις όλα αυτά τα νούμερα, δεν είναι τίποτα δύσκολο.

 

Αν πιστεύανε πραγματικά ή θέλανε οι κυβερνήσεις να κάνουν καλό στο περιβάλλον και να σταματήσουν τα "βρώμικα" φορτηγά θα είχαν αναπτύξει στους αυτοκινητόδρομους καλώδια για βαριά ηλεκτρικά οχήματατα, παρόμοια με το δίκτυο τρόλεϋ στην Αθήνα ή τα τρένα.

 

Καμία τεχνολογία μπαταρίας σήμερα δεν μπορεί να αποθηκεύσει την ενέργεια που έχουν τα υγρά καύσιμα και από θέμα όγκου και βάρους.

Τα καλώδια που λες, εκτός από ουτοπικό μέτρο, για μεγάλη κλίμακα είναι ηλίθιο.

Το ρίξεις εκατομμύρια χιλιόμετρα (βαρβάτης) καλωδίωσης συν εκατομμύρια κολώνες και υποστηρικτικές υποδομές συν τεράστια κόστη σε απώλειες και συντήρηση απλά και μόνο για να μην παραδεχτείς την ανωτερότητα των μπαταριών (ή έστω του υδρογόνου αν είσαι απ' αυτούς) λέει πολλά.

 

Αυτή την στιγμή ένα μέσο ηλεκτρικό βγάζει τουλάχιστον 250 χιλιόμετρα με μια φόρτιση (τα πιο ακριβά είναι στα 500-600 χιλιόμετρα) και το νούμερο συνέχεια ανεβαίνει.

 

Ο μέσος άνθρωπος οδηγεί 30-50 χιλιόμετρα την ημέρα (12000 - 15000 χιλιόμετρα τον χρόνο).

Πες μου πως ακριβώς δεν μπορούν οι μπαταρίες του σήμερα (και πόσο μάλλον του αύριο) να καλύψουν αυτές τις ανάγκες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε το και αν βγάλεις 400χλμ σε πραγματικές συνθήκες θα σου κάνω άλλο ένα αυτοκίνητο δώρο! να υπολογίζετε κάτω από 60% θα είναι η πραγματική αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες τα 400χλμ μπορεί να τα βγάλεις μόνο αν πηγαίνεις με 50kh/h.σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης ενός σπορ αυτοκινήτου δεν θα βγάλεις ούτε 160χιλ.αν το πηγαίνεις χαλαρά το πολύ 120ΚH/H  και όχι γρήγορες επιταχύνσεις υπολόγιζε καμιά 230χιλ αυτονομία ,η τεχνολογία των μπαταριών εδώ και πάνω απο 30χρόνια δεν έχει βελτιωθεί πάνω απο 2% το χειρότερο από όλα είναι η φυσική γήρανση των μπαταριών λιθίου που είναι πάνω από 12% το χρόνο! συν βάλε άλλο ένα 13% στην καλύτερη περίπτωση λόγο χρήσης έχουμε 25% μείωση κάθε χρόνο στον αποθηκευτικό χώρο της μπαταρίας,αυτό σημαίνει σε 2 χρόνια μείωση στο μισό η μπαταρία δηλαδή το χρησιμοποιείς πλέων μόνο μέσα στην πόλη στα 3 χρόνια βαριά βαριά είναι για πέταμα αν δεν αλλάξεις τις μπαταρίες ,αν δεν το χρησιμοποιείς πολύ το αυτοκίνητο μπορεί να σου πάει 1 χρόνο ακόμα. με την υπάρχουσα τεχνολογία μπαταριών θα έλεγα ότι είναι εφικτό ένα αυτοκίνητο πόλης με αυτονομία 100-150χιλ να το πηγαίνεις με 40-50 να κοστίζει 10 χιλιάρικα και κάθε 5 χρόνια να δίνεις 3-4χιλιάρικα για αλλαγή μπαταριών αλλά δεν υπάρχει κέρδος ,αυτά που θα έδινες σε βενζίνες σε 5 χρόνια θα τα δώσεις μαζεμένα για μπαταρίες.

Για να καταλάβετε καλύτερα την απάτη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων!

Ίσως να έχεις συνηθίσει με μπαταρίες του περασμένου αιώνα και να μην ξέρεις τι σου γίνεται αλλά το ότι αρνείσαι να ψαχτείς και να διαβάσεις είναι πολύ ενοχλητικό.

 

Battery degradation: https://docs.google.com/spreadsheets/d/t024bMoRiDPIDialGnuKPsg/edit#gid=154312675

 

Efficiency and Range: https://www.tesla.com/en_EU/blog/model-s-efficiency-and-range

 

Ή άσχετος είσαι ή ψεύτης, δεν υπάρχει εναλλακτική αγαπητέ.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαραμιζεστε όλοι σας. Πηγενεται να τους δείξετε πως να κάνουν τη δουλειά άσχετοι είναι αυτοι

Έχουν καναπέ και φραπόγαλα εκεί;

χαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι η αυτονομία δεν είναι μεγάλη, πιθανώς η τιμή θα είναι και η συγκεκριμένη αγορά δεν είναι έτοιμη για κάτι τέτοιο. Αλλά μια μεγάλη εταιρεία που έχει ήδη δεκάδες οχήματα, θα μπορεί να επενδύσει σε αυτά τα οχήματα για μικρές αποστάσεις. Όταν θες να πας στην διπλανή πολιτεία θα πάρεις το ηλεκτρικό, όταν θα πας μέχρι Καναδά θα πάρεις το πετρελαιοκίνητο. Κι όταν η αυτονομία αυξηθεί θα είναι έτοιμη η αγορά να γίνει ηλεκτροκίνητη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βασικό πρόβλημα του ηλεκτρικού τράκτορα και των ηλεκτρικών φορτηγών γενικότερα δέν είναι η αυτονομία, αλλά το βάρος και το κόστος.

 

Για να επιτευχθεί ακόμα και η κουτσουρεμένη αυτονομία των 300 μιλίων, απαιτούνται μπαταρίες 7 τόνων. Και επειδή το μέγιστο βάρος μιας νταλίκας είναι συγκεκριμένο, αυτό σημαίνει 7 τόνοι λιγότερο οφέλιμο φορτίο, ή περίπου το μισό με 2/3 του ωφέλιμου φορτίου σε σχέση με ένα κλασσικό φορτηγό.

 

Επιπλέον οι μπαταρίες είναι πολύ πιό ογκώδεις σε σχέση με τον ογκο του πετρελαίου που θα έδινε την ίδια αυτονομία. και οι διαστάσεις μιας νταλίκας είναι επίσης συγκεκριμένες. Οπότε εκτός απο βάρος, χάνεις και σε όγκο οφέλιμου φορτίου.

 

 

Όσον αφορά το κόστος, υπολογίζουν οτι οι μπαταρίες μόνες τους θα κοστίζουν όσο ένα κλασσικό φορτηγό diesel.

 

Αυτές οι διαφορές είναι τόσο μεγάλες που ποτέ δεν πρόκειται να αντισταθμιστούν απο το φτηνότερο κόστος του ρεύματος στην ωφέλιμη ζωή του οχήματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...