deligkos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Η μητρική της Google Alphabet ανακοίνωσε πως θα ενημερώσει τα όργανα της Ε.Ε. για τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζει να διασφαλίσει πως η μηχανή αναζήτησης δεν θα δίνει προτεραιότητα στη δική της πλατφόρμα αναζήτησης τιμών, έναντι των ανταγωνιστικών υπηρεσιών. Υπενθυμίζεται πως Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τον Ιούνιο πρόστιμο 2,42 δισ. ευρώ στην Google, κρίνοντας ότι η εταιρεία καταχράται τη δεσπόζουσα θέση που κατέχει η μηχανή αναζήτησής της. Πιο συγκεκριμένα, αποφάνθηκε πως από το 2008 η Google χειραγωγεί τα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης, με σκοπό την προώθηση της υπηρεσίας που ονομάζεται Google Shopping, μέσω της οποίας στις 13 χώρες της Ε.Ε. όπου αυτή λειτουργεί, οι χρήστες μπορούν να συγκρίνουν τις τιμές πώλησης μίας μεγάλης γκάμας προϊόντων σε διάφορα e-shop. Εκτός από το πρόστιμο, η Κομισιόν είχε δώσει διορία έως τις 28 Σεπτεμβρίου, για να σταματήσει τη συγκεκριμένη πρακτική. Έτσι, η Google είπε πως θα επικοινωνήσει με τις ευρωπαϊκές αρχές, στο πλαίσιο συμμόρφωσής της με την απόφαση. Σε αντίθετη περίπτωση, η Επιτροπή απειλούσε την εταιρεία με επιπλέον χρηματικό πρόστιμο ως 5% των μέσων κερδών της παγκοσμίως. Ένα ποσοστό που, με βάση τα κέρδη 90,3 δισ. δολαρίων που πέτυχε η εταιρεία το 2016, «μεταφράζεται» σε 12 εκατ. δολάρια περίπου ανά ημέρα. Site: Reuters
aledjo Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 οι χρήστες μπορούν να συγκρίνουν τις τιμές πώλησης μίας μεγάλης γκάμας προϊόντων σε διάφορα e-shop. για fair play σειρα εχει το sktroutz
ChimairaX Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 για fair play σειρα εχει το sktroutz Μα ήδη δεν έχει fair play; Ο φθηνότερος βγαίνει πρώτος στην μηχανή αναζήτησης τιμών, απλή λογική. Τι άλλο σκέφτεσαι;
h0kus Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 για fair play σειρα εχει το sktroutz Βασικά όχι. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης, αφορά το γεγονός ότι προωθούσε το Google Shopping μέσα από το Google Search περισσότερο από άλλες αντίστοιχες υπηρεσίες όπως το Idealo, PriceGrabber, Nextag κ.α. Λόγω του γεγονότος ότι ο περισσότερος κόσμος ψάχνει πληροφορίες μέσα από το Google (θέση ισχύος στον κλάδο της), προσπαθούσε να το εκμεταλλευτεί και να ανακατευθύνει μεγάλο όγκο χρηστών στο δικό της Google Shopping. Το Skroutz από την άλλη πλευρά λειτουργεί σαν ένας online κατάλογος με τα συνεργαζόμενα καταστήματα και άμεσο ανταγωνιστή (στην τύχη δεν γνωρίζω) το Best Price. Και οι 2 υπηρεσίες βασίζουν τα αποτελέσματά τους στις τιμές των προϊόντων. Για να κάνει κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης θα έπρεπε ας πούμε για παράδειγμα να εμφανίζει αποτελέσματα με πολύ μικρές τιμές (οι οποίες δεν θα ήταν σε ισχύ) και να προωθούσε τα καταστήματα A+B πολύ περισσότερο από τα Γ+Δ. Σε άλλη περίπτωση θα μπορούσε ας πούμε να σου έδινε λανθασμένο URL με αποτέλεσμα αναγκαστικά να επιλέξεις το αμέσος ακριβότερο, δλδ το κατάστημα που θα ήθελε να προωθήσει. Υπάρχουν βέβαια και 2-3 ακόμη συνθήκες κατάχρησης, όπως το να αγοράσεις κάτι από το Α κατάστημα πρώτα και έπειτα να "κερδίσεις" την απίστευτη τιμή που βρήκες στο Β κατάστημα. Με άλλα λόγια θα έβλεπες αλλοιωμένα αποτελέσματα. Κάτι που έπραξε η Google, εμφανίζοντας πολύ περισσότερο το Google Shopping σε σύγκριση με τα παραπάνω που έγραψα. 5
dionisisg Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 για fair play σειρα εχει το sktroutz Κατά την ταπεινή μου άποψη ο σκρουτζ δεν κάνει κάτι κακό ούτε αθέμιτο, μόνο καλό έχει κάνει για τον ανταγωνισμό και τις τιμές που πωλούνται τα προϊόντα στον τελικό καταναλωτή και κανείς δεν σε πιέζει να εγγραφείς και να πουλάς στη μηχανή του αν θέλεις μπαίνεις αν όχι δεν μπαίνεις. Για fair play που λες όμως αρκετοί χονδρέμποροι (σε πολλές βιομηχανίες στη χώρα μας) πρέπει να ελεγχθούν γιατί παίζουν βρώμικα στο πώς και σε ποιους διαθέτουν τα προϊόντα τους και σε τι τιμές πάντα. Σίγουρα κάποιοι ευνοούνται και κάποιοι άλλοι όχι. Ένα παράδειγμα που έχω να αναφέρω είναι ότι πολλοί χονδρέμποροι σε αναγκάζουν να φορτώσεις πολλούς κωδικούς από η γκάμα τους ενώ εσύ σαν κατάστημα μπορεί να θέλεις συγκεκριμένους, αν δεν συμφωνείς με την εμπορική πολιτική τους ή δεν σου πουλάνε καθόλου ή σε σκίζουν στις τιμές με αποτέλεσμα να μην είσαι καθόλου ανταγωνιστικός η να πουλάς χωρίς κέρδος.
Anorymous Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Και οι 2 υπηρεσίες βασίζουν τα αποτελέσματά τους στις τιμές των προϊόντων. Για να κάνει κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης θα έπρεπε ας πούμε για παράδειγμα να εμφανίζει αποτελέσματα με πολύ μικρές τιμές (οι οποίες δεν θα ήταν σε ισχύ) και να προωθούσε τα καταστήματα A+B πολύ περισσότερο από τα Γ+Δ. πριν 2 μηνες που αγορα υπολογιστη ειχε τιμη στο σκουτζ α και οταν πηγαινες στο σαιτ ηταν +30 τα εκατο, εκανα αναφορα αλλα δεν ειδα να αλλαζει η τιμη στο σκρουτζ.
Nvidiaman Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Χαίρομαι που Η Ευρωπαϊκή Ένωση φροντίζει για εμάς (@@)
aledjo Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Βασικά όχι. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης, αφορά το γεγονός ότι προωθούσε το Google Shopping μέσα από το Google Search περισσότερο από άλλες αντίστοιχες υπηρεσίες όπως το Idealo, PriceGrabber, Nextag κ.α. Λόγω του γεγονότος ότι ο περισσότερος κόσμος ψάχνει πληροφορίες μέσα από το Google (θέση ισχύος στον κλάδο της), προσπαθούσε να το εκμεταλλευτεί και να ανακατευθύνει μεγάλο όγκο χρηστών στο δικό της Google Shopping. Το Skroutz από την άλλη πλευρά λειτουργεί σαν ένας online κατάλογος με τα συνεργαζόμενα καταστήματα και άμεσο ανταγωνιστή (στην τύχη δεν γνωρίζω) το Best Price. Και οι 2 υπηρεσίες βασίζουν τα αποτελέσματά τους στις τιμές των προϊόντων. Για να κάνει κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης θα έπρεπε ας πούμε για παράδειγμα να εμφανίζει αποτελέσματα με πολύ μικρές τιμές (οι οποίες δεν θα ήταν σε ισχύ) και να προωθούσε τα καταστήματα A+B πολύ περισσότερο από τα Γ+Δ. Σε άλλη περίπτωση θα μπορούσε ας πούμε να σου έδινε λανθασμένο URL με αποτέλεσμα αναγκαστικά να επιλέξεις το αμέσος ακριβότερο, δλδ το κατάστημα που θα ήθελε να προωθήσει. Υπάρχουν βέβαια και 2-3 ακόμη συνθήκες κατάχρησης, όπως το να αγοράσεις κάτι από το Α κατάστημα πρώτα και έπειτα να "κερδίσεις" την απίστευτη τιμή που βρήκες στο Β κατάστημα. Με άλλα λόγια θα έβλεπες αλλοιωμένα αποτελέσματα. Κάτι που έπραξε η Google, εμφανίζοντας πολύ περισσότερο το Google Shopping σε σύγκριση με τα παραπάνω που έγραψα. παιδια μη το αναλυσουμε, δε θα βγαλουμε ακρη. απο πισω παιζονται συμφεροντα. μπορω να βρω 1002 πραγματα κατα του sktrouz ΑΛΛΩΣΤΕ συγκριση τιμων εκανε το Google Shopping και οχι πωληση αν ηταν ετσι τοτε και το adwords αλλοιωμενα αποτελεσματα ειναι.... το "προβλημα τους" ειναι η δεσπόζουσα θέση και οχι η υπηρεσια
Manos-Sx Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Κρίμα... γιατί έχω κουραστεί ότι και να ψάχνω να βλέπω πάνω πάνω 2-3 αποτελέσματα skroutz και αλλά 1-2 bestprice, έχει καταντήσει αηδία. Έλεος
freegr Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Η κατάχρηση αλλά κυριως η καταστρατήγηση των ευρωπαίων κανόνων που προάγουν μεν το επιχειρείν σλλα κυριως την ισότητα αποτελεί μείζον θέμα και νομίζω ότι πρέπει να το εξετάσουμε σοβαρά
Μενέξενος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Νομίζω πως κάποιοι πρέπει επί τέλους να αναγνωρίσουν στην ΕΕ ότι η δράση της έχει χρώμα τουλάχιστον γκρίζο και όχι απλώς μαύρο. 1
ComputersGr Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 Δημοσ. 28 Απριλίου 2018 Πλέον η Ευρωπαική Επιτροπή αρχίζει να ασχολείται με τις πλατφόρμες: Οι νέοι κανόνες θα βελτιώσουν τη λειτουργία της ψηφιακής ενιαίας αγοράς και αποτελούν συνέχεια της ομιλίας για την κατάσταση της Ένωσης του προέδρου Ζαν Κλοντ Γιούνκερ της 13ης Σεπτεμβρίου 2017 με στόχο «την εξασφάλιση δίκαιου, προβλέψιμου, βιώσιμου και αξιόπιστου επιχειρηματικού περιβάλλοντος στη διαδικτυακή οικονομία». Στόχος των νέων κανόνων είναι η δημιουργία ενός δίκαιου, διαφανούς και προβλέψιμου επιχειρηματικού περιβάλλοντος για τις μικρότερες επιχειρήσεις και τους εμπόρους όταν χρησιμοποιούν διαδικτυακές πλατφόρμες. Επιχειρήσεις, όπως ξενοδοχεία, έμποροι που πωλούν μέσω διαδικτύου, σχεδιαστές εφαρμογών, καθώς και άλλες παρεμφερείς εταιρείες που βασίζονται στις μηχανές αναζήτησης για την προσέλκυση διαδικτυακής κίνησης στους δικτυακούς τόπους τους, συγκαταλέγονται μεταξύ εκείνων που θα επωφεληθούν από τους νέους κανόνες. Περίπου το ήμισυ (42 %) των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που ρωτήθηκαν σε πρόσφατη έρευνα του Ευρωβαρόμετρου δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές αγορές για να πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Σύμφωνα με μια άλλη μελέτη, σχεδόν το 50 % των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων που ασκούν δραστηριότητες στις πλατφόρμες αντιμετωπίζουν προβλήματα. Η μελέτη δείχνει επίσης ότι το 38 % των προβλημάτων όσον αφορά τις συμβατικές σχέσεις παραμένουν άλυτα και μόνο το 26 % επιλύονται με δυσκολία. Υπολογίζεται ότι για τον λόγο αυτό χάνονται 1,27-2,35 δισ. ευρώ από απώλεια πωλήσεων. Η Επιτροπή χρησιμοποίησε επίσης τις εξουσίες της επιβολής του ανταγωνισμού για να επιτρέψει τον δίκαιο ανταγωνισμό στην οικονομία των πλατφορμών. Για παράδειγμα, στο τέλος Μαΐου 2017, η Επιτροπή εξέδωσε απόφαση με την οποία κατέστησε νομικά δεσμευτικές τις δεσμεύσεις που πρότεινε η Amazon σχετικά με τις προκαταρκτικές ανησυχίες ανταγωνισμού όσον αφορά ορισμένες ρήτρες των συμφωνιών διανομής της Amazon με εκδότες ηλεκτρονικών βιβλίων. Τον Ιούνιο του 2017 εξέδωσε απαγορευτική απόφαση που όριζε ότι η Google είχε καταχραστεί της δεσπόζουσας θέσης της παρέχοντας παράνομο πλεονέκτημα στην υπηρεσία της σύγκρισης τιμών στα αποτελέσματά της γενικής αναζήτησης. Η Επιτροπή θα συνεχίσει να επιβάλλει τους κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ στον ψηφιακό τομέα, κατά περίπτωση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα