kaktos77 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Καλησπέρα σας παιδιά, Διαθέτω έναν τηλεφωνικό αριθμό στο όνομα στενού μου οικογενειακού προσώπου στον ΟΤΕ. Ο αριθμός δεν είχε κάποιο πακέτο ή οτιδήποτε και οι κλήσεις μέχρι τώρα χρεώνονταν με βάση τη διάρκεια όπως παλαιά. Την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα 24/8 αποφάσισα να κάνω αίτηση στη forthnet για απεριόριστα αστικα, υπεραστικα, κινητα και 24αρι adsl με 21,90 το μήνα προ φόρων (τελική κάπου στα 23,50). Σήμερα έφτασε η αίτηση στον ΟΤΕ, ο οποίος με κάλεσε πριν λίγο και μου δίνει ακριβώς ότι και η forthnet (μόνο που αντι για απεριοριστα κινητα μου δινει 6,5 ωρες-αδιαφορο για εμενα) μαζί με δωρεαν εξοπλισμό (ο οποιος δεν παρεχεται στη forthnet) και 60 ευρω δωροεπιταγη για γερμανο. Θέλω να δεχθώ την πρόταση του ΟΤΕ, στο τηλέφωνο που μίλησα με την κοπέλα εκπρόσωπο του ΟΤΕ μου είπε ότι αύριο πρέπει να κάνω ακύρωση στη forthnet μέσω e-mail και μέσω καταστήματος και στη συνέχεια θα το προχωρήσει εκείνη στον ΟΤΕ. Για να μην μπλέξω με παγίδες κλπ και δεδομένου ότι δεν είναι δικός μου ο αριθμός, θα ήθελα να μάθω από τους γνώστες του forum. Υπάρχει η πιθανότητα προστίμου από τη forthnet; Τι μπορώ να κάνω ώστε να παραμείνω στον ΟΤΕ και να μην μου δημιουργήσει πρόβλημα η forthnet; Πως πρέπει να αντιδράσω αύριο το πρωί; Να πάω σε κατάστημα nova και να ακυρώσω την αίτηση; Η κοπέλα στο τηλέφωνο μου ανέφερε να στείλω οπωσδήποτε e-mail ακύρωσης ώστε να έχω κρατημένα τα στοιχεία και τις ημερομηνίες που έστειλα το ακυρωτικό. Σας παρακαλώ όποιος έχει μπει στην ανάλογη διαδικασία ας βοηθήσει λίγο απόψε γιατί ότι κάνω θα το κάνω αύριο. Τέλος, αυτή του ΟΤΕ μου ανέφερε όταν το σήκωσα ότι η κλήση καταγράφεται, μετά άρχισα να συμφωνώ με το πακέτο που μου πρότεινε. Αν τελικά για οποιοδήποτε λόγο δεν κάνω καμία κίνηση και προωθηθεί η αίτηση της nova μπορεί αυτή να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα;
chipakos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Μου συνέβη ακριβώς το ίδιο πέρισυ με πρωταγωνιστή την Wind αντί για την forthnet σε εσένα.Δεν θα σου πω τι μου έδωσαν εμένα γιατί θα σε στενοχωρήσω αλλά θα σου πω τι να κάνεις. Να κάνεις ακριβώς αυτό που σου είπε ο ΟΤΕ δηλαδή να στείλεις ακυρωτικό στην Forthnet με email το οποίο μάλιστα θα προωθήσεις και στον ΟΤΕ για να ξέρει τι έχεις κάνει......Αν το κάνεις σε κατάστημα NOVA τότε ότι χαρτί υπογράψεις σου το δίνουν σε φωτοτυπία και το σκανάρεις και το στέλνεις και στον ΟΤΕ. Απλά όταν μιλήσεις με την εξυπηρέτηση του ΟΤΕ πες τους ότι είναι χυδαίο και αισχρό αντί να σου προτείνουν μία καλύτερη τιμή από την αρχή χωρίς να έχεις κάνει ενέργειες να κάνουν σαν γλιμούτσηδες όταν έχεις ζητήσει φορητότητα σε άλλο πάροχο...... 1
kaktos77 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Ευχαριστώ πολύ φίλε μου για την άμεση απόκριση. Μέσω e-mail πως να κάνω την ακύρωση; Απλώς τους γράφω ότι επιθυμώ ακύρωση της αίτησης που έκανα με τα τάδε στοιχεία και το στέλνω; Μια τελευταία ερώτηση αν γνωρίζεις, η φορητότητα στη forthnet θα μου χρεώνονταν 30 ευρώ στο πρώτο λογαριασμό. Εφόσον τώρα παραμένω στον ΟΤΕ τα γλιτώνω αυτά; Υ.Γ.: Αυτό που θέλω αυτή τη στιγμή είναι να είμαι καλυμμένος έτσι ώστε ότι μου δώσει ο ΟΤΕ να μην καταλήξω να τα πληρώνω σε πρόστιμα στη forthnet. Αυτό που λες με τις φορητότητες και με τα καραγκιοζιλίκια είναι γνωστό τροπάριο εδώ και χρόνια και νομίζω το κάνουν όλες οι εταιρείες και όχι μόνο ο ΟΤΕ. Φίλος έχει αυτή τη στιγμή vdsl και τα απεριόριστα κλπ με 20 ευρώ το μήνα στη nova ύστερα από συνεχείς υπαναχωρήσεις κλπ που έκανε και έπαιζε μεταξύ nova και ΟΤΕ...Δυστυχώς όπως όλα έτσι και αυτό δουλεύει στο ελλαδιστάν...
Knowwhoyouare Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Αν έχει γινει η αίτηση στη Forthnet μέσω Ίντερνετ έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης 14 μέρες μεσα στις οποίες δεν μπορεί η Forthnet να σου ζητήσει οποιοδήποτε πρόστιμο, αν έχει γινει σε κατάστημα μια μέρα μετά την αίτηση η 3 μέρες πριν την ημερομηνία που σου έχει δώσει η Forthnet ως ημερομηνία ενεργοποίησης της γραμμής στο νέο πάροχο ,ενα μήνα μετά και ακομη τραβιέμαι με τη Forthnet και ας έκανα την αίτηση υπαναχώρησης μια μέρα μετά την αίτηση στο νέο πάροχο μέσω καταστήματος το καθυστερούν επίτηδες για να εισπράξουν χρήματα τα οποία δεν δικαιούνται... 1
chipakos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Ευχαριστώ πολύ φίλε μου για την άμεση απόκριση. Μέσω e-mail πως να κάνω την ακύρωση; Απλώς τους γράφω ότι επιθυμώ ακύρωση της αίτησης που έκανα με τα τάδε στοιχεία και το στέλνω; Μια τελευταία ερώτηση αν γνωρίζεις, η φορητότητα στη forthnet θα μου χρεώνονταν 30 ευρώ στο πρώτο λογαριασμό. Εφόσον τώρα παραμένω στον ΟΤΕ τα γλιτώνω αυτά; Υ.Γ.: Αυτό που θέλω αυτή τη στιγμή είναι να είμαι καλυμμένος έτσι ώστε ότι μου δώσει ο ΟΤΕ να μην καταλήξω να τα πληρώνω σε πρόστιμα στη forthnet. Αυτό που λες με τις φορητότητες και με τα καραγκιοζιλίκια είναι γνωστό τροπάριο εδώ και χρόνια και νομίζω το κάνουν όλες οι εταιρείες και όχι μόνο ο ΟΤΕ. Φίλος έχει αυτή τη στιγμή vdsl και τα απεριόριστα κλπ με 20 ευρώ το μήνα στη nova ύστερα από συνεχείς υπαναχωρήσεις κλπ που έκανε και έπαιζε μεταξύ nova και ΟΤΕ...Δυστυχώς όπως όλα έτσι και αυτό δουλεύει στο ελλαδιστάν... Αφού δεν έχει γίνει ενεργοποίηση ακόμη δεν έχεις να πληρώνεις τίποτα σε πρόστιμα αλλά και ενεργοποίηση να είχε γίνει όπως σε εμένα γινόταν ακύρωση κανονικά.( Μην σε μπερδεύω με εμένα). Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα απολύτως και επειδή θα σε πάρουν πιθανά από τη Forthnet για να σου πουν ψαρωτικά ότι χρωστάς τέλη αποσύνδεσης ή δεν ξέρω τι θα σου πουν απλά πες τους με ωραίο τρόπο για να υπάρχει πάντα ανοιχτή πόρτα ότι για την ώρα αποφάσισες να μείνεις στον ΟΤΕ και δεν χρωστάς τίποτα και σε κανέναν. Τίποτε άλλο. Να δεις πως έκαναν από τη Wind και τι μου έλεγαν......έχεις δει πως κάνει το ψάρι όταν το βγάλεις απ τη θάλασσα...??? Ετσι έκαναν. 1
kaktos77 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Η αίτηση και η αποστολή των δικαιολογητικών έγινε ηλεκτρονικά μέσα στη σελίδα της nova και όχι σε κατάστημα. Έκανα την αίτηση 21 Αυγούστου, 24 έστειλα τα δικαιολογητικά και χθες προώθησαν το αίτημα μου. Αναλυτικά επισυνάπτω screenshot... Να ζητήσω ακύρωση της αίτησης μέσω e-mail στο [email protected] ή σε κατάστημα ή και στα δύο; Επίσης στο e-mail τι να γράψω ότι θέλω ακύρωση της αίτησης μου; Να την κάνω εκ νέου επισύναψη μαζί με την ταυτότητα, όπως όταν έκανα την αίτηση αρχικά; 1
Knowwhoyouare Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Όταν είχα στείλει την αίτηση υπαναχωρησης είχε αυτή την μορφή: (είχα κάνει και κοινοποίηση στην COSMOTE) Προς Forthnet Επιθυμώ την ακύρωση (υπανάχωρηση) της απο ••/••/2017 (ημερομηνία που έκανες την αίτηση) αίτησης ενεργοποίησης της τηλεφωνικής σύνδεσης ••••••••(το νούμερο του τηλεφώνου) στο δίκτυο σας και η γραμμή να παραμείνει στον ΟΤΕ Όνομα Υπογραφή + ταυτότητα. (Η υπογραφή υπάρχει γιατί την είχα κάνει μέσω fax) 2
chipakos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Η αίτηση και η αποστολή των δικαιολογητικών έγινε ηλεκτρονικά μέσα στη σελίδα της nova και όχι σε κατάστημα. Έκανα την αίτηση 21 Αυγούστου, 24 έστειλα τα δικαιολογητικά και χθες προώθησαν το αίτημα μου. Αναλυτικά επισυνάπτω screenshot... Να ζητήσω ακύρωση της αίτησης μέσω e-mail στο [email protected] ή σε κατάστημα ή και στα δύο; Επίσης στο e-mail τι να γράψω ότι θέλω ακύρωση της αίτησης μου; Να την κάνω εκ νέου επισύναψη μαζί με την ταυτότητα, όπως όταν έκανα την αίτηση αρχικά; Και σε κατάστημα θα κάνεις αίτηση που να λέει ότι δεν ζητάς την ενεργοποίηση της υπηρεσίας στον τηλεφωνικό σου αριθμό διότι αποφάσισες να μείνεις στον προηγούμενο πάροχο. Μπορεί να σου πουν ότι εκεί που θα πας ότι τώρα είναι αργά για υπαναχώρηση εσύ όμως θα ζητήσεις να γίνει κανονικά η αίτηση. Στη συνέχεια πας σπίτι και στέλνεις email και ζητάς το ίδιο. Συγνώμη email γιατί δεν στέλνεις τώρα...??? Δεν χρειάζεται να ξημερώσει.Και μάλιστα το γοργόν και χάριν έχει. Κάνε γρήγορα ούτε να αλλάξει η ημερομηνία έχεις 20 λεπτά ακόμη............Θα μείνω στις υπηρεσίες του προηγούμενου πάροχου ΟΤΕ και δεν επιζητώ την φορητότητα από την Forthnet.........Οτι στείλεις στην Forthnet το στέλνεις και στον ΟΤΕ για να ξέρει τι έχεις κάνει. 1
kaktos77 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Πρόλαβα και έστειλα το email παιδιά πριν περάσει η μέρα, θα επικοινωνήσω και αύριο τηλεφωνικώς. Σας ευχαριστώ πολύ για όλη τη βοήθεια! 2
chipakos Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Πάντως δεν υπάρχει λόγος να ξημερώσει κάντο τώρα. Το πρωί πάρε τηλέφωνο τον ΟΤΕ ζήτα κανονικά την συνέχιση των υπηρεσιών τους λογικά θα σου στείλουν με email κάποια νέα συμβόλαια να τα έχεις και μαζί και μία αίτηση που θα την υπογράψεις και θα τους την στείλεις με email κι εκείνοι θα αναλάβουν να πάρουν ξανά πίσω την σύνδεσή σου γι αυτό σου είπαν από τον ΟΤΕ να το κάνεις σύντομα γιατί είσαι λίγο πριν πάει η φορητότητα στην Forthnet. Πρόλαβα και έστειλα το email παιδιά πριν περάσει η μέρα, θα επικοινωνήσω και αύριο τηλεφωνικώς. Σας ευχαριστώ πολύ για όλη τη βοήθεια! Σωστός καλύτερα ΄'ετσι διότι τώρα δεν μπορούν να σου που ότι εμείς σε συνδέσαμε διότι δεν μας είχες ενημερώσει νωρίς. Αύριο πρωί πρωί τηλέφωνο στον ΟΤΕ. 1
kaktos77 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Να 'σαι καλά φίλε μου, μου τα έκανες όλα απόλυτα κατανοητά. Εγώ πλέον μιλάω μόνο με τον ΟΤΕ και τέλος με τη nova και έχω το email για να καλύπτομαι. Μάλιστα η κοπέλα από τον ΟΤΕ μου είπε ότι και μόνο το email αρκεί, ότι δηλαδή δεν χρειάζεται να παώ και σε κατάστημα nova για υπαναχώρηση. Απλώς να κρατήσω το e-mail μαζί με τα στοιχεία που τους έστειλα και να φαίνεται η ημερομηνία και η ώρα που το έστειλα.
Lecter D Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Να 'σαι καλά φίλε μου, μου τα έκανες όλα απόλυτα κατανοητά. Εγώ πλέον μιλάω μόνο με τον ΟΤΕ και τέλος με τη nova και έχω το email για να καλύπτομαι. Μάλιστα η κοπέλα από τον ΟΤΕ μου είπε ότι και μόνο το email αρκεί, ότι δηλαδή δεν χρειάζεται να παώ και σε κατάστημα nova για υπαναχώρηση. Απλώς να κρατήσω το e-mail μαζί με τα στοιχεία που τους έστειλα και να φαίνεται η ημερομηνία και η ώρα που το έστειλα. Να ξέρεις γενικά οτι η με την forth μόνο με email αλλιώς δεν βγάζεις άκρη , τονίζοντας οτι κάνεις χρήση του νόμου περί υπαναχώρησης . 1
kaktos77 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Σήμερα τηλεφώνησα στον ΟΤΕ εκ νέου, ο οποίος θα με καλέσει μέσα στην ημέρα για να προχωρήσουμε με την προσφορά που μου έκανε χθες το βράδυ. Αμέσως μετά πήρα στο 13831 της forthnet και τους είπα ότι σας έχω στείλει email σχετικά με την υπαναχώρηση μου από την αίτηση και βάση του νόμου έχω 14 μέρες ώστε να προβώ σε αυτή τη διαδικασία. Μου είπαν στο τηλ ότι είδαν τo email της υπαναχώρησης που έστειλα χθες και θα το προωθήσουν και τελικώς μου λένε οκ ευχαριστούμε κανένα πρόβλημα. Υ.Γ.: Στην αρχή, ήταν κάπως σαν τσαντισμένοι, μόλις τους ανέφερα για τις 14 μέρες βάσει νόμου μόνο που δεν μου είπαν χίλια ευχαριστώ... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα