aristos12 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 φιλικό ζευγάρι ετοιμάζεται γιά γάμο ..... μέ ρωτά η φίλη μου - τί πλυντήριο νά πάρουμε ... πάρε ενα γύρω στά 300-350 ευρώ (π.χ. σάν τό δικό μου λέω εγώ πού εχει βγεί σκύλαρος εδώ κ 6 χρόνια) οχι λέει τό δικό σου κάνει θόρυβο...εμείς θέλουμε τό lg αυτό πού ειναι τελείως αθόρυβο... πάνε στόν κοτσο...παίρνουν ψυγείο-κουζίνα κ πλυντήριο ρούχων lg (σφραγισμένο) αξίας 700 ευρώ + τήν extra εγγύηση 5 ετών , βάζει γιά πρώτο πλύσιμο ρούχων κ από τήν πόρτα ετρεχαν νερά...ξαναδοκιμάζει μήπως δέν ειχε κλείσει καλά η πόρτα η κάποιο ρούχο ηταν εμπόδιο ολα ηταν αψογα, τό βάζει μπροστά πάλι τά ιδια ...ετρεχαν νερά, τηλ.στόν κοτσο ,πάει την αλλη μέρα ο μάστορας ,εχει πρόβλημα η τό λάστιχο η η πόρτα λέει αυτός, αυριο λοιπόν πρωί πρωί θά πάνε στόν κοτσο κ θά μιλήσουν στόν διευθυντή τού καταστήματος κ θά ζητήσουν - απαιτήσουν νά πάρουν νέο σφραγισμένο πλυντήριο ( τό ιδιο μοντέλο) κ δέν δέχονται μέ τίποτα επισκευή σέ αυτό πού ηδη εχει τό πρόβλημα... τί νομίζετε θά πεί ο κοτσος ...νέο πλυντήριο η επισκευή σέ αυτό πού εχει τό πρόβλημα ? (απορία...πρίν τό παραδόσει τό εργοστάσιο η lg , δέν τό δοκιμάζουν σέ πραγματική λειτουργία προτού πάει πρός πώληση ? κ μιλάμε γιά 700 ευρώ πλυντήριο ...)
cthulhucarbide Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Εγώ λέω ας περιμένουμε μέχρι αύριο να δούμε 2
kokkigodynia Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Τα προϊόντα μαζικής παραγωγής εχουνε ποσοστό σκαρτων, το δυο παραδείγματα που φέρνεις ειναι αδύναμα για εξαγωγή συμπερασματων. Αν η περαιτέρω συνεννόηση με την εταιρία αποδειχτει σκάρτη επίσης, τοτε εχει ισως κάποιο νόημα η δημοσίευση σου Εδιτ: Τωρα που το ξανά διαβασα, εχει μια ψυχροτητα το κείμενο μου , αποστολ1ίζει λιγο, για να το αποτελειώσω να προσθέσω: Ο φιλος σου έμπλεξε, απλα τα πράγματα, να κανεις τον σταυρό σου που δεν εισαι στην θέση του
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Μακρία από LG κλιματιστικά-πλυντήρια κλπ. Τελείως της πλάκας, μόνο το όνομα πληρώνεις. Καμία σχέση με τις οθόνες της ίδιας εταιρείας. Επί του θέματος, εφόσον ήταν doa (dead on arrival) πρέπει να στο αλλάξουν ή να δώσουν πίσω τα χρήματα. Το γράφει και στους όρους: http://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοια συσκευή (κατάστασης και χαρακτηριστικών, κλπ), άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία. Για μένα καλύτερα να πάρει πίσω χρήματα και άλλη μάρκα.. χαχα. Siemens για μένα, θα το κρατήσει για πολλά χρόνια.
vairass Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Σε εμένα ίδια περίπτωση με ψυγείο δεν μας έδωσαν καινούριο... Ένα λάστιχο άλλαξαν.. Χάχα οι τύποι είναι απαράδεκτοι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα