Προς το περιεχόμενο

Πώς μας χειραγωγεί το Booking.com


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτο ακριβως κανω κ εγω

 

Βρισκω οτι θελω κ παιρνω τηλ.

 

Παντα τσιμπαω καλυτερη τιμη ;)

 

Επισεις μου την σπανε π λενε κ καλα τελευταιο δωματιο κ τετοια κ παιρνεις τηλ και εχει αφθονα δωματια. Τραγικο αυτο.

Δεν φταίει το booking για αυτό, αλλά οι ξενοδόχοι. Δεν φταίνε βασικά, δεν είναι το σωστό ρήμα αυτό.

Αλλά ο ξενοδόχος δηλώνει κάποια δωμάτια στο booking, οπότε αν ο ξενοδόχος δεν τα έχει δώσει όλα εκεί, το booking θα εμφανίζει "λάθος" διαθεσιμότητα. Για αυτό πάντα παίρνουμε και ένα τηλεφωνακι αν δεν βρίσκουμε.

 

Εμένα αυτό που με εκνευρίζει στο booking είναι τα πολύ επιθετικά cookies. Μια αναζήτηση να κάνεις για πλάκα, θα πάρεις στο καπάκι email (μπορείς πάντα να κάνεις umsubscribe βέβαια) και για μια εβδομάδα θα βλέπεις σε Google ads και fb ads διαφημίσεις, χωρίς να σε ενδιαφέρουν. Ακόμα και να κλείσεις τελικά θα συνεχίσεις να βλέπεις. Επίσης με ενοχλεί το λεξιλόγιο που χρησιμοποιεί, όλα αυτά τα μόλις, και τρέξε να προλάβεις και σούπερ ευκαιρίες κλπ είναι λίγο σπαστικά για εμένα.

Παραμένει μια πολύ χρηστική υπηρεσία βέβαια, παρά τα όποια αρνητικά της 

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 100
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Yπάρχει και αλλη λύση:Βρίσκεις το καταλυμα που σε ενδιαφέρει  στο booking, μετα βρίσκεις το τηλ του ξενοδοχείου τους παιρνεις τηλ και πετυχαίνεις το λιγοτερο 20%εκπτωση  σε σχεση αν το κλεινες μέσω bo

Η λύση είναι απλή: δε κλείνεις δωμάτιο με βαθμολογία χαμηλότερη του 8.5 και διαβάζεις τα κανονικά σχόλια και κυρίως τα αρνητικά.

H τιμη του προιοντος ειναι με σωστη σειρα. Το YOU προφανως και εχει δωρεαν μεταφορικα κανοντας deal με μεταφορικες οταν το μικρομαγαζο εχει τις μισες και ουτε παραγγελιες. Θα μπορουσε να χρεωνει και

Αυτο ακριβως κανω κ εγω

 

Βρισκω οτι θελω κ παιρνω τηλ.

 

Παντα τσιμπαω καλυτερη τιμη ;)

 

Επισεις μου την σπανε π λενε κ καλα τελευταιο δωματιο κ τετοια κ παιρνεις τηλ και εχει αφθονα δωματια. Τραγικο αυτο.

 

Αυτό συμβαίνει γτ οι ξενοδόχοι αν έχουν πχ 10 δωμάτια βάζουν τα 5 στη booking γτ κρατάνε τα άλλα 5 για απευθείας κρατήσεις ππυ θα προκύψουν ή για περαστικούς... Δεν είναι και τόσο τραγικό νομίζω... Ειδικά αν σκεφτείς ότι η booking τους παίρνει 15 με 20 τις εκατό σε κάθε κράτηση...

 

Το θέμα είναι να το μάθει ο κόσμος και να παίρνει και κάνα τηλέφωνο ή ακόμα καλύτερα να ψάχνει να βρει μήπως έχουν website τα κατάλυματα και να κλείνει online από εκει..

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://imgur.com/5DeP7Rr

Πως μας χειραγωγει το skroutz

5DeP7Rr

 

Αφού έχεις βάλεις να τα ταξινομεί κατά αρχική τιμή ρε μάστορα!

 

Αν δεν θέλεις να το πάρεις με αντικαταβολή (αλλά με κάρτα) και μένεις κοντά στο κατάστημα (οπότε περνάς και το παίρνεις ο ίδιος) είναι και η τελική φτηνότερη.

 

Αν είσαι σοβαρός καταναλωτής το παίρνεις αφού κάνεις την έρευνα αγοράς, συνυπολογίζοντας το after sales service, το αν πιστεύεις ότι το μαγαζί δεν παίρνει φτηνές παρτίδες Β' διαλογής κτλ.

 

Το ένα λεπτό φτηνότερο το έβαλε το ίδιο το μαγαζί ώστε να βγει πρώτο στη λίστα! 

 

Θεωρίες συνωμοσίας παντού... γι αυτό "χάνονται" στο πλήθος οι πραγματικές συνωμοσίες!

  • Like 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο ακριβως κανω κ εγω

 

Βρισκω οτι θελω κ παιρνω τηλ.

 

Παντα τσιμπαω καλυτερη τιμη ;)

 

Επισεις μου την σπανε π λενε κ καλα τελευταιο δωματιο κ τετοια κ παιρνεις τηλ και εχει αφθονα δωματια. Τραγικο αυτο.

εδω κανεις ενα μικρο λαθάκι όντως ειναι τελευταίο δωμάτιο εαν το γράφει!!!απλος τα ξενοδοχεια παραχωρούν κάποιον αριθμό δωματίων στην booking και οχι ολα τα δωμάτια 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα ειναι ολα αυτα τα σαιτ, βοηθουν πολυ τον καταναλωτη, ομως δεν ειναι πανάκεια. Ειναι μαυρα ιδιοκτητα κουτια, που κυριος στοχος ειναι η μεγιστοποιηση του κέρδους, ακομα και με αμφιλεγομενα μεσα.

Μια πρακτικη που χρησιμοποιούν ειναι οτι δέχονται πολυ ευκολα θετικες κριτικές, οχι όμως αρνητικες, τις οποιες μαλιστα για να τις δεχτουν πρεπει να αποδειξεις μερικες φορές οτι δεν εισαι ελεφαντας. Εχω προσωπικη αποψη από μεγαλο ελληνικο σαιτ συγκρισης τιμων.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα ειναι ολα αυτα τα σαιτ, βοηθουν πολυ τον καταναλωτη, ομως δεν ειναι πανάκεια. Ειναι μαυρα ιδιοκτητα κουτια, που κυριος στοχος ειναι η μεγιστοποιηση του κέρδους, ακομα και με αμφιλεγομενα μεσα.

Μια πρακτικη που χρησιμοποιούν ειναι οτι δέχονται πολυ ευκολα θετικες κριτικές, οχι όμως αρνητικες, τις οποιες μαλιστα για να τις δεχτουν πρεπει να αποδειξεις μερικες φορές οτι δεν εισαι ελεφαντας. Εχω προσωπικη αποψη από μεγαλο ελληνικο σαιτ συγκρισης τιμων.

ναι γιατι οι βλάχοι νομίζουν ότι πελάτες τους είναι οι επιχειρήσεις και όχι το traffic τους... (δηλαδή ο κόσμος που χρησιμοποιεί την σελίδα) και αντί να προστατεύσουν αυτόν (αφήνοντας τις κριτικές όπως πρέπει και σβήνοντας τις ψεύτικές 5άστερες απο τους ιδιοκτήτες)

 

κάνουν το αντίστροφο για να προστατέψουν τους "πελάτες τους" ....

 

ντιπ για ντιπ βούρλα μόνοι τους μειώνουν την κίνηση στην σελίδα τους... αλλά και μειωμένη καλή  κίνηση είναι οπότε δεν βαριέσαι;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://imgur.com/5DeP7Rr

Πως μας χειραγωγει το skroutz

5DeP7Rr

Έκαψα πολλά εγκεφαλικά κύταρρα διαβάζοντας το post σου.

 

Το γιατί βγαίνει έτσι η σειρά το έγραψαν οι παραπάνω. Να προσθέσω μόνο ότι ΟΛΟΙ πληρώνουν στο skroutz.

 

Εδώ ο τιμοκατάλογος για κάθε κλικ ανά κατηγορία: https://merchants.skroutz.gr/merchants/home/per_category

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νοημα του αρθρου δε ειναι να θαψει το booking.Ειναι να μας επισημανει να σκεφτομαστε τι βλεπουμε και να μας αφυπνησει στα κολπα του onsite μαρκετινγκ.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι γιατι οι βλάχοι νομίζουν ότι πελάτες τους είναι οι επιχειρήσεις και όχι το traffic τους... (δηλαδή ο κόσμος που χρησιμοποιεί την σελίδα) και αντί να προστατεύσουν αυτόν (αφήνοντας τις κριτικές όπως πρέπει και σβήνοντας τις ψεύτικές 5άστερες απο τους ιδιοκτήτες)

 

πως δηλαδή βάζει ο ιδιοκτήτης βαθμό στο εαυτό του μέσω booking?? δεν μου λες και μένα το κόλπο να βάλω στον εαυτό μου?Οι πελάτες κάνουν οτι θέλουν που εκφοβίσουν εμμέσως πλην σαφώς οτι θα βάλλουν κακή βαθμολογία και ζητάνε χίλια μύρια(πετσετες καθε μερα, πρωινα και αλλα πολλα και ομορφα) και φυσικα εκπτωση στο τελος και μιλαμε για απλά και οικονομικα οικογενειακά καταλύματα.., λεει το booking τοσο? Τοσο θα πληρωσει καποιος στο τελος, με αυτα που λεει οτι παρεχει το καταλυμα και μονο,  ομως αν θελει, ας μη κανει διακοπες ο ανεργος και ο δηθεν καθε ανεργος τον 15αυγουστο, ας κανει τον Ιουνιο...αλλα ξεχασα τον 15 αυγουστο δινουν αναγκαστικες αδειες στους "ανεργους" γιατι κλεινουν οι εταιριες τους. Ειναι τραγικη η κατασταση, μονο αυτο λεω. Στην τελικη οποιος ειναι εξυπνος ας googlaρει το καταλυμα να βρει τηλεφωνα και να παρακαμψει το booking, θα γλυτωσει ενα 15%

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως να αναφέρω σχετικά με τη βαθμολογία των επιμέρους θεματων που σου ζητάει το booking, ακομη και τη χειρότερη να βαλεις, βγαινει νομιζω 2,4 στα 10. Δεν υπαρχει 0.

 

Δηλαδη η κλιμακα παίρνει εντελως αλλη μορφη, οποτε θεωρείται παραπλανητική κατα τη γνωμη μου...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο στο booking. Όλα τα μεγάλα χρησιμοποιούν τεχνικές που παίζουν στα όρια της παραπλάνησης γιατί μπορούν.

 

Αν ένα μικρότερο σάιτ χρησιμοποιούσε ακριβώς τις ίδιες τεχνικές, δίχως τη νομική ομάδα και τα εκατομμύρια του booking, δε θα προλάβαινε τα πρόστιμα.

 

Κατά τ' άλλα είναι ότι πιο πλήρες εκεί έξω. Ταξινομείς τα δωμάτια πάντα με βάση την τιμή. Διαβάζεις πρώτα τα πιο πρόσφατα σχόλια και κυρίως τα αρνητικά. Συνήθως αυτό που κλείνεις είναι το δωμάτιο με τα λιγότερα αρνητικά σχόλια.

 

Ο λόγος να το κλείσεις μέσω booking, είναι ότι όταν έχεις να κάνεις με άγνωστα δωμάτια συνήθως δεν κινδυνεύεις να μείνεις χωρίς δωμάτιο και να σου πει ο ξενοδόχος το ξέχασα, κάτι συνέβη ή απλά να είναι απατεώνας  Ειδικά σε μικρά ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια, από τέτοια φαινόμενα άλλο τίποτα.

 

Κατά τ' άλλα, για ξενοδοχεία που επισκέπτεσαι συχνά και γνωρίζεις, κλείνεις απευθείας απ' το ξενοδοχείο και γλιτώνεις το 15-20% για μπύρες το βράδυ. ;)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πως δηλαδή βάζει ο ιδιοκτήτης βαθμό στο εαυτό του μέσω booking?? δεν μου λες και μένα το κόλπο να βάλω στον εαυτό μου?Οι πελάτες κάνουν οτι θέλουν που εκφοβίσουν εμμέσως πλην σαφώς οτι θα βάλλουν κακή βαθμολογία και ζητάνε χίλια μύρια(πετσετες καθε μερα, πρωινα και αλλα πολλα και ομορφα) και φυσικα εκπτωση στο τελος και μιλαμε για απλά και οικονομικα οικογενειακά καταλύματα.., λεει το booking τοσο? Τοσο θα πληρωσει καποιος στο τελος, με αυτα που λεει οτι παρεχει το καταλυμα και μονο,  ομως αν θελει, ας μη κανει διακοπες ο ανεργος και ο δηθεν καθε ανεργος τον 15αυγουστο, ας κανει τον Ιουνιο...αλλα ξεχασα τον 15 αυγουστο δινουν αναγκαστικες αδειες στους "ανεργους" γιατι κλεινουν οι εταιριες τους. Ειναι τραγικη η κατασταση, μονο αυτο λεω. Στην τελικη οποιος ειναι εξυπνος ας googlaρει το καταλυμα να βρει τηλεφωνα και να παρακαμψει το booking, θα γλυτωσει ενα 15%

Αυτός στον οποίο απαντούσα μιλούσε γενικά για τέτοια site τώρα συγκεκριμένα στο booking δεν ξέρω αλλά δεν φαντάζομαι να είναι δύσκολο απλά το πολύ πολύ να του κοστίσει το fee που δίνει αν κάποιος το νοικιάσει.

 

Όσο για τους πελάτες καλά κάνουν (στο πλαίσιο του λογικού δεν φαντάζομαι εξάλλου να ζητήσει κάποιος κάτι εξωφρενικό )

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.