Προς το περιεχόμενο

Πώς μας χειραγωγεί το Booking.com


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ τουλάχιστον, δεν ξέρω κανένα έλληνα που "έκλεισε" κατάλυμα στην Ελλάδα μέσω booking. Απλά, ψάχνουν μέσω αυτού και αφού βρουν όσα τους ενδιαφέρουν, τα ξετρυπώνουν στο google και επικοινωνούν άμεσα (τηλεφωνικά) με το ξενοδοχείο, κερδίζοντας πολύ καλύτερη τιμή αφού το ποσοστό του booking απλά δεν μπαίνει στην τιμή. Απλά και ελληνικά.

Λαθος ξερετε, ειναι πολλοι που κλεινουν απο εκει

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ασφαλώς και υπάρχουν φτηνότερες υπηρεσίες για εύρεση δωματίων, όπως αλήθεια είναι ότι με απευθείας συνεννόηση μπορείς (όχι βέβαια πάντα) να επιτύχεις φτηνότερες τιμές. Σε αυτό που δεν πιάνεται η booking είναι η εξυπηρέτηση σε περίπτωση που προκύψει κάτι και υπό αυτή την έννοια, δέχομαι το ποσοστό που παίρνει σαν εγγύηση.

Ένας ξενοδόχος, από τη στιγμή που δώσει κάποια δωμάτια στο booking, τα 'ξεχνάει'. Δεν μπορεί πλέον να τα νοικιάσει από τη ρεσεψιόν, είναι μόνο για ονλάιν κράτηση από τη booking. Γι αυτό και συνήθως η διαθεσιμότητα είναι μικρή, δίνουν ένα ή δύο δωμάτια μόνο για διαφημιστικούς λόγους. Και καλά να πάρεις τηλέφωνο αν είναι κάποιο κατάλυμα στην Ελλάδα, τί γίνεται όμως στο εξωτερικό και ίσως σε κάποιο απομακρυσμένο μέρος που ο ρεσεψιονίστ μπορεί να μην ξέρει καν αγγλικά; Εδώ έρχεται η εγγύηση της booking.

Μου έτυχε πέρυσι παρόμοιο περιστατικό, είχα κλείσει μικρό appartment για 30 ευρώ και, φτάνοντας στον προορισμό μου διαπίστωσα ότι ο ιδιοκτήτης στο τηλέφωνό που θα μου έδινε το κλειδί (που τελικά έλειπε και είχε αφήσει άλλον στη θέση του), όχι μόνο δεν ήξερε αγγλικά να συνεννοηθούμε, αλλά μου έδωσε να καταλάβω ότι το διαμέρισμα το είχε νοικιάσει σε άλλον και δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Ένα τηλέφωνο στην booking (στα ελληνικά) και ένα τέταρτο μετά, μου είχαν κλείσει δωμάτιο στο κέντρο της πόλης σε 4άστερο με 9.5 rating και αξίας 100 ευρώ δωρεάν, και τη διαφορά της τιμής τη ζήτησαν πίσω από τον αρχικό ξενοδόχο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sales & Marketing fundamentals 101

 

Αυτό θα έγραφα και εγώ αλλά με πρόλαβες. Βασικές αρχές marketing, δεν τις ανακάλυψε το booking.

 

Δεν βλέπω καμία παραπλάνηση, εκτός και αν μιλάμε για ψευδή στοιχεία. Αν γράφουν 1 τελευταίο τη μια μέρα... και μετά από λίγο έχει 5 ξέρεις ότι είναι απάτη, αλλά αυτό δεν μου έχει τύχει ποτέ.

 

Επίσης το booking ρίχνει τις τιμές λόγω ανταγωνισμού. Αναγκάζονται να μειώσουν τις τιμές για να είναι ανταγωνιστικοί.

 

Αυτό που αναφέρθηκε με το τηλέφωνο και καλύτερη τιμή, ισχύει συνήθως σε κάποια ενοικιαζόμενα δωμάτα και όχι σε μεγάλα ξενοδοχεία.

Προσωπικά όσες φορές έτυχε να πάρω τηλέφωνο σε ξενοδοχεία μου έλεγαν είτε ότι δεν έχουν τίποτα διαθέσιμο είτε μου έλεγαν ίδια τιμή (η οποία άλλωστε είναι συμπιεσμένη λόγω ανταγωνισμού).

 

Επίσης να μην ξεχνάμε ότι τα ξενοδοχεία δεν δίνουν όλα τα δωμάτια τους στο μπουκιν αλλά δίνουν κάποιον συγκεκριμμένο αριθμό. Το λέω γιατί αναφέρθηκε ότι "παίρνεις τηλέφωνο και έχουν πολλά διαθέσιμα".

Ασφαλώς και υπάρχουν φτηνότερες υπηρεσίες για εύρεση δωματίων, όπως αλήθεια είναι ότι με απευθείας συνεννόηση μπορείς (όχι βέβαια πάντα) να επιτύχεις φτηνότερες τιμές. Σε αυτό που δεν πιάνεται η booking είναι η εξυπηρέτηση σε περίπτωση που προκύψει κάτι και υπό αυτή την έννοια, δέχομαι το ποσοστό που παίρνει σαν εγγύηση.

Ένας ξενοδόχος, από τη στιγμή που δώσει κάποια δωμάτια στο booking, τα 'ξεχνάει'. Δεν μπορεί πλέον να τα νοικιάσει από τη ρεσεψιόν, είναι μόνο για ονλάιν κράτηση από τη booking. Γι αυτό και συνήθως η διαθεσιμότητα είναι μικρή, δίνουν ένα ή δύο δωμάτια μόνο για διαφημιστικούς λόγους. Και καλά να πάρεις τηλέφωνο αν είναι κάποιο κατάλυμα στην Ελλάδα, τί γίνεται όμως στο εξωτερικό και ίσως σε κάποιο απομακρυσμένο μέρος που ο ρεσεψιονίστ μπορεί να μην ξέρει καν αγγλικά; Εδώ έρχεται η εγγύηση της booking.

Μου έτυχε πέρυσι παρόμοιο περιστατικό, είχα κλείσει μικρό appartment για 30 ευρώ και, φτάνοντας στον προορισμό μου διαπίστωσα ότι ο ιδιοκτήτης στο τηλέφωνό που θα μου έδινε το κλειδί (που τελικά έλειπε και είχε αφήσει άλλον στη θέση του), όχι μόνο δεν ήξερε αγγλικά να συνεννοηθούμε, αλλά μου έδωσε να καταλάβω ότι το διαμέρισμα το είχε νοικιάσει σε άλλον και δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Ένα τηλέφωνο στην booking (στα ελληνικά) και ένα τέταρτο μετά, μου είχαν κλείσει δωμάτιο στο κέντρο της πόλης σε 4άστερο με 9.5 rating και αξίας 100 ευρώ δωρεάν, και τη διαφορά της τιμής τη ζήτησαν πίσω από τον αρχικό ξενοδόχο.

 

Πράγματι έχει πολύ καλό support το  booking.

 

Επίσης είναι αρκετά ευέλικτο και σπάνια είναι μη επιστρέψιμη τιμή και χρέωση του καταλήμματος. 2-3 φορές που ζήτησα δωρεάν ακύρωση μου το δέχτηκαν οι ξενοδόχοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν από την εμπειρία μου, πάντα μα πάντα να κάνετε αναζήτηση εις βάθος στα σχόλια, έχω κλείσει αρκετά ξενοδοχεία από το Booking για διακοπές και το συμπέρασμα είναι ότι το Booking δείχνει πάντα τα καλά σχόλια πάνω πάνω, πρέπει να αφιερώσεις λιγάκι χρόνο πριν κλείσεις και να ψάξεις τα σχόλια και τις βαθμολογίες. 

 

Παράπονο όμως γενικά δεν έχω από την ιστοσελίδα, κάνει αυτό που πρέπει και πολύ καλά μάλιστα με μερικές "παγίδες" που κάθε εταιρία-πωλητής έχει για να πουλήσει.

γιατι υπαρχει καχυποψια για τα καλα σχολια, πιστευεται οτι δωροδοκουνται? Μη το ακουσω και αυτο. Απεναντιας τα κακα σχολια ειναι κακοπροερετα καποιες φορες η απο βλακεια...μπορει να σου βαλλει εναν κακο βαθμο γιατι δεν του αρεσε το μαξιλαρι η γιατι μαλωσε το ζευγαρι η γιατι δεν του αρεσε το νησι η γιατι ειναι πιεσμενος απο την ζωη και ο ατιμος ο ιδιοκτητης εχει αυτα που εχει και εγω μενω σε ενα δυαρακι.... Ενας που βαζει καλο μπορει να πει οτι ειχε ανηφορα και δυσκολευε η προσβαση στο καταλυμα, κατι που πρεπει να το προσεξει καποιος που εχει θεμα με τα ποδια του η ειναι  ηλικιακα μεγαλος, αλλα βαζει καλο βαθμο γιατι το βρηκε μεσα αψογο. Γιατι πρεπει καποιος (ελληνικο και παραδοσιακο φαινομενο) να χαντακωσει την επιχειρηση και τους κοπους του αλλου?

 

 

και το ξανα λεω ο ιδιοκτητης αλλαζει τις τιμες και κανει προσφορες αν εχει κενα και θελει να τα δωσει για να μη ειναι κλειστα,  αν μου το κανει το booking απο μονο τοθ θα φαει μυνηση και θα τρεχει......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το booking φέρνει πελάτες όμως έχει γιγαντωθεί τόσο που πλέον έχει τη δυνατότητα να χρεώνει τους ξενοδόχους ότι και όσο γουστάρει.

 

Από καθαρά εμπορική σκοπιά ένας μέσος όρος 15% προμήθεια επί του ΤΖΙΡΟΥ είναι τεράστιο ποσό, οπότε λογικό είναι οι περισσότεροι ξενοδόχοι να προτιμούν τις απευθείας κρατήσεις.

 

Προσωπικά μένω συχνά σε 1-2 συγκεκριμένα ξενοδοχεία και ξέρω ότι παρόλο που στο booking εμφανίζονται να μην έχουν δωμάτιο πάντα υπάρχει «καβάτζα» για τους μόνιμους πελάτες.

 

Παίρνω τηλέφωνο, λέω πότε θέλω δωμάτιο και εννοείτε ότι η τιμή που παίρνω είναι πολύ χαμηλότερη από αυτή που αναγράφει το booking.

 

Γενικά, εάν δεν μιλάμε για ξενοδοχεία μεγαθήρια αλλά για μικρές μονάδες όπου εργάζονται και οι ιδιοκτήτες προτιμώ με 1000 τη προσωπική επαφή μαζί τους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε απλά δε του κατσε καλά του αρθρογράφου επειδή δε μπόρεσε ναι κοιμηθεί καλά, και είπε να δυσφημίσει το booking.com. Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή (όπως και ο ίδιος είπε) καλύτερη σελίδα. Και σαφώς είναι καλυτερη επιλογή από το να τηλεφωνείς με τον κάθε τυχάρπαστο σε πρακτορεία ταξιδίων, που εκεί κι αν είναι αρχιαπατεώνες... Βοοking.com, Αirbnb και Uber για ταξί. Μόνο έτσι μαθαίνουν όσοι κάνουν αρπαχτές και χρεώνουν τρώγλες για σουίτες και χρέπια για λιμουζίνες.

 

Κάποτε είχα βγει με μια μελαχρινή και ενώ έδειχνε συνεχώς ενδιαφέρον, δεν μου έκατσε τελικά.

Μεγάλη απατεώνισσα λαίμαι.

Από τότε δεν έχω ξαναβγεί με μελαχρινή, και τις δυσφημώ όπου βρεθώ και όπου σταθώ.

Οι περισσότεροι με λένε απλά καθυστερημένο, αλλά ΕΓΩ ΤΑ ΞΕΡΩ ΟΛΑ και οι μελαχρινές είναι απατεώνισσες σας λέω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα βλεπετε τοση προβολη και επιθετικη διαφημηση κατι δε παει καλα . Με τη λαμογια που παιζει στο ελλαδισταν καλα κανετε και το χρησιμοποιειται . Απο την αλλη εχω δει γραφεια checkintravel που τα παιρνουν χοντρα σε προμηθειες 15 + 15% επί του ΤΖΙΡΟΥ και στελνουν τα τουριστ αλλου σε overbookings - εκει η διαφημιζομενη πολιτικη και εξασφαλιση της booking παει περιπατο ετσι ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολες οι επιχειρησεις σε χειραγωγουν. Η τουλαχιστον προσπαθουν. Βρειτε μου μια ταβερνα σουβλατζιδικο ταχυφαγειο που ο σερβιτορος κατα την παραγγελια δε θα σε κοιταξει στα ματια βαθια και εντονα ρωτωντας σε...''θα πιειτε κατι??'''

H davidoff βαζει τις ομορφοτερες κοπελες της πολης στα promotion.

Mini bar στα ξενοδοχεια.

Ο Γρηγορης βαζει τα γλυκα και τα σαντουιτς φατσα φορα και ενω μπηκες για να παρεις ενα φρεντο παιρνεις και 1000 θερμιδες.

Αν εχεις λιγο χαρακτηρα και λιγο εμπειρια μπορεις να αντιπαρελθεις και να παιρνεις μονο αυτο που σου χρειαζεται και αυτο που θες.

 

Το θεμα του booking και της αποκρυψης αρνητικων σχολιων ή η παρουσιαση αδειων ξενοδοχειων, σαν να εχουν μονο ενα δωματιο ακομα κενο δεν το 8εωρω χειραγωγηση αλλα εξαπάτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα σχόλια πάντα κοιτάζω προσεκτικά τις αρνητικές κριτικές γιατί εκεί φαίνονται τα αρνητικά ενός καταλύματος και το τι γράφουν. Αν η αρνητική κριτική είναι γιατί η τηλεόραση δεν πιάνει πολλά κανάλια δεν θα με απασχολήσει καθόλου. Αν διαβάσω όμως ότι το δωμάτιο πχ. ήταν βρώμικο και το ξαναδώ αυτό σε άλλο σχόλιο κάτι πάει καλά. Από αυτήν την άποψη το booking δεν έχει αντίπαλο, ίσως κάποια σχόλια να είναι κακοπροαίρετα ή κάποια να είναι φτιαχτά αλλά τελικά αν ένα κατάλυμα έχει μεγάλο αριθμό σχολίων μπορεί να σχηματιστεί μια εικόνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα σχόλια πάντα κοιτάζω προσεκτικά τις αρνητικές κριτικές γιατί εκεί φαίνονται τα αρνητικά ενός καταλύματος και το τι γράφουν. Αν η αρνητική κριτική είναι γιατί η τηλεόραση δεν πιάνει πολλά κανάλια δεν θα με απασχολήσει καθόλου. Αν διαβάσω όμως ότι το δωμάτιο πχ. ήταν βρώμικο και το ξαναδώ αυτό σε άλλο σχόλιο κάτι πάει καλά. Από αυτήν την άποψη το booking δεν έχει αντίπαλο, ίσως κάποια σχόλια να είναι κακοπροαίρετα ή κάποια να είναι φτιαχτά αλλά τελικά αν ένα κατάλυμα έχει μεγάλο αριθμό σχολίων μπορεί να σχηματιστεί μια εικόνα.

Αν αποκλειστικα η καθαριοτητα ειναι 9.5 - 9.7 γενικο ορο  αλλα 2 σχολια, γιατι τοσα θα ειναι ολα και ολα στατιστικα, λενε κατι αρνητικο θα βγαλεις τετοιο συμπερασμα? Αν εχει 7.5 τοτε διαβασεις δεν διαβασεις τα σχολια, σιγουρα βρωμικο θα ειναι.. δηλαδη οτι καποιος μπορει να ειναι υποχονδριος, παραξενος η ξυνος δεν σου παει το μυαλο...ολα δηλαδη εκ του πονηρου ως προς το καταλυμα η το booking?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπαίνω το booking.com τσεκάρω ξενοδοχεία, φωτογραφίες τα πάντα και μέτα κάνω τηλεφωνική κράτηση με χαμηλότερη προφανώς τιμή απο του booking και στα τέτοια μου αν προσπαθεί να με χειραγωγήσει. Εγώ το χρησιμοποιώ όχι αυτό εμένα ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η προμηθεια που παιρνει ειναι 20%. Το καλο της υποθεσης ειναι οτι για να κανεις σχολιο πρεπει οπωσδηποτε να εχεις κανει κρατηση οποτε ειναι πιο αντικειμενικα τα reviews του. Βεβαια οχι 100% γιατι αρκετοι κανουν και fake κρατησεις πληρωνουν την προμηθεια και γραφουν ενα review10/10 για το μαγαζι τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμαι "φανατικος" χρηστης του booking και απλα λεω οτι οποτε εχω συζητησει με τους ιδιοκτητες των ξενοδοχειων που πηγα ολοι μου ειπαν "αν ειχες παρει τηλ θα στο εδινα κ φθηνοτερα, εεεε την επομενη φορα να το ξερεις". Το οτι βοηθαει παντως το booking, ok βοηθαει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...