Προς το περιεχόμενο

Καταργήθηκε η ανανέωση χρόνου ομιλίας των 5 € απο τα καταστήματα..;;


Dennis077

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ότι από τη στιγμή που πουλάνε κάτω του κόστους (και μπαίνουν μέσα) και οι πελάτες τους υποστηρίζουν αυτή την τακτική ψάχνοντας το φθηνότερο που υπάρχει αδιαφορώντας αν αυτό είναι υγιές για τον ανταγωνισμό

Δηλαδή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 613
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Τι εννοείς με αυτό που γράφεις παραπάνω;

 

Ότι από τη στιγμή που κάποιοι πάροχοι πουλάνε κάτω του κόστους τα πακέτα τους (και μπαίνουν μέσα)  και οι πελάτες τους (όσοι ήταν ή όσοι θέλουν να γίνουν) υποστηρίζουν αυτή την τακτική, ψάχνοντας (και ζητώντας) το φθηνότερο που υπάρχει από τον πάροχο, αδιαφορώντας αν αυτό είναι υγιές για τον ανταγωνισμό, τότε και οι πάροχοι ψάχνουν τρόπο να βγάλουν τα "σπασμένα" αλλιώς. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που συμβαίνει σήμερα καθώς επίσης το ότι οι εταιρίες κινούνται σε μη υγιή πλαίσια, "σκοτώνοντας" την όποια ανταγωνιστικότητα.

Φυσικά γι' αυτό, πρώτα απ' όλα, φταίμε εμείς (ως πελάτες) και φυσικά αφετέρου και ο όποιος πάροχος.

 

hint: βλ. nova (forthnet) και όχι μόνο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι από τη στιγμή που κάποιοι πάροχοι πουλάνε κάτω του κόστους τα πακέτα τους (και μπαίνουν μέσα)

 

Ναι, δηλαδή; Πώς είναι κάτω του κόστους (?)...;

 

και οι πελάτες τους (όσοι ήταν ή όσοι θέλουν να γίνουν) υποστηρίζουν αυτή την τακτική, ψάχνοντας (και ζητώντας) το φθηνότερο που υπάρχει από τον πάροχο

Δηλαδή φταίνε οι πελάτες που αγοράζουν τα φτηνά πακέτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ναι, δηλαδή; Πώς είναι κάτω του κόστους (?)...;

 

Όταν δίνεις ένα πάκέτο πχ. 20 ευρώ για το οποίο και μόνο πληρώνεις καταρχήν 8,5 περίπου ευρώ (εφόσον μιλάμε για adsl) στο διαχειριστή δικτύου για την μίσθωση καθώς επίσης επιπλέον χρήματα για ρεύμα, εξοπλισμούς, διαφημίσεις, επενδύσεις, μισθούς, εξοδα εγκαταστάσεων κλπ, σημαίνει ότι ήδη με το πακέτο αυτό μπαίνεις αρκετά ευρώ μέσα. Αν προσθέσεις δε και συνδρομητική tv με ένα ελάχιστο αυξημένο κόστος τότε απλά φυτοζωείς (βλ. nova). Θυμήσου επίσης τι είχε κάνει και το άλλο το σαίνι η altec παλιότερα για να καταλάβεις τι εννοώ.

 

 Δηλαδή φταίνε οι πελάτες που αγοράζουν τα φτηνά πακέτα;

 

Ναι, φταίει και ο πελάτης όταν "εκβιάζει" ("θα φύγω.. θα πάω αλλού") τον κάθε πάροχο ώστε να παίρνει τιμή "χώμα" και κάτω του κόστους. Γι' αυτό έχουμε και αυτό το νοσηρό περιβάλλον σήμερα με χάλια υπηρεσίες και "αρπαχτές" απο εδώ κι από εκεί (στην σταθερή εννοώ.. το καρτέλ της κινητής είναι άλλου παπά ευαγγέλιο).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν δίνεις ένα πάκέτο πχ. 20 ευρώ για το οποίο και μόνο πληρώνεις καταρχήν 8,5 περίπου ευρώ (εφόσον μιλάμε για adsl) στο διαχειριστή δικτύου για την μίσθωση καθώς επίσης επιπλέον χρήματα για ρεύμα, εξοπλισμούς, διαφημίσεις, επενδύσεις, μισθούς, εξοδα εγκαταστάσεων κλπ, σημαίνει ότι ήδη με το πακέτο αυτό μπαίνεις αρκετά ευρώ μέσα. Αν προσθέσεις δε και συνδρομητική tv με ένα ελάχιστο αυξημένο κόστος τότε απλά φυτοζωείς (βλ. nova). Θυμήσου επίσης τι είχε κάνει και το άλλο το σαίνι η altec παλιότερα για να καταλάβεις τι εννοώ.

 

Πώς ξέρεις τα οικονομικά τους; Αν είναι καλά ή όχι, από που έχουν έσοδα και πόσα και τι ξοδεύουν;

 

Ο διαχειριστής του δικτύου "εκβιάζει" ή μόνο οι πελάτες "εκβιάζουν";

 

Το να δίνουν 2GB αντί για ένα στα ίδια χρήματα τους κοστίζει περισσότερο; Δεν περισσεύει το bandwidth τους μήπως ή θα διογκωθεί ο λογαριασμός τους στη ΔΕΗ;

 

Ή μήπως φοβούνται ότι θα σκάσει η φούσκα τους εάν δώσουν περισσότερα GB επειδή θα αποκτήσει νόημα το mobile Internet και θα χαθεί σιγά σιγά η ανάγκη για λεπτά κλήσεων όπως χάθηκε η ανάγκη για SMS;

 

Ναι, φταίει και ο πελάτης όταν "εκβιάζει" ("θα φύγω.. θα πάω αλλού") τον κάθε πάροχο ώστε να παίρνει τιμή "χώμα" και κάτω του κόστους. Γι' αυτό έχουμε και αυτό το νοσηρό περιβάλλον σήμερα με χάλια υπηρεσίες και "αρπαχτές" απο εδώ κι από εκεί (στην σταθερή εννοώ.. το καρτέλ της κινητής είναι άλλου παπά ευαγγέλιο).

Πώς νιώθει εκβιασμό ο πάροχος όταν ο πελάτης έχει μόνο 3-4 παρόμοιες επιλογές παρόχων που σε κάποιο βαθμό είναι συνεννοημένοι μεταξύ τους (καρτέλ);

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πώς ξέρεις τα οικονομικά τους; Αν είναι καλά ή όχι, από που έχουν έσοδα και πόσα και τι ξοδεύουν;

 

Ο κάθε πάροχος βγάζει δελτίο τύπου κάθε 4 μηνο (κάποιες ανα 6μηνο). Ψάξε τις στο site τους.

Επίσης οι τιμές χονδρικής του οτε είναι διαθέσιμες. Μπορείς να τις βρείς πολύ εύκολα.

 

Τέλος, καρτελ στη σταθερή δεν υπάρχει (άλλο η κινητή).

Τέλος αυτό με τα GB που γράφεις (και συμφωνώ) είναι άσχετο διότι από την πρώτη στιγμή τόνισα πως αναφέρομαι στα fixed πακέτα (σταθερής). Το mobile είναι άλλη περίπτωση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κάθε πάροχος βγάζει δελτίο τύπου κάθε 4 μηνο (κάποιες ανα 6μηνο). Ψάξε τις στο site τους.

Και - ποια είναι η ουσία; Κλαίγονται ότι δεν βγαίνουν;

 

Τέλος, καρτελ στη σταθερή δεν υπάρχει (άλλο η κινητή).

Τέλος αυτό με τα GB που γράφεις (και συμφωνώ) είναι άσχετο διότι από την πρώτη στιγμή τόνισα πως αναφέρομαι στα fixed πακέτα (σταθερής). Το mobile είναι άλλη περίπτωση.

My bad.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ανανέωση από 5 ευρώ γίνεται ακόμα στην Cosmote και μόνο μέσω ιντερνετ με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα..!!! Στη VODAFONE γίνεται ή όχι έστω και μέσω ιντερνετ με χρεωστική η πιστωτική κάρτα, Ξέρει κανείς ...;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γινεται να βάλεις 5 euro είτε μέσω εφαρμογής είτε μέσω της σελίδας.

έχεις την επιλογή να διαλέξεις paypal ή χρεωστική.

btw σε συμφέρει να κανεις online ανανεώσεις τόσο για την ευκολία αλλά και γιατί σου δίνει εξτρα bonus (πχ λεπτά, mb)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι από τη στιγμή που κάποιοι πάροχοι πουλάνε κάτω του κόστους τα πακέτα τους (και μπαίνουν μέσα)  και οι πελάτες τους (όσοι ήταν ή όσοι θέλουν να γίνουν) υποστηρίζουν αυτή την τακτική, ψάχνοντας (και ζητώντας) το φθηνότερο που υπάρχει από τον πάροχο, αδιαφορώντας αν αυτό είναι υγιές για τον ανταγωνισμό, τότε και οι πάροχοι ψάχνουν τρόπο να βγάλουν τα "σπασμένα" αλλιώς. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που συμβαίνει σήμερα καθώς επίσης το ότι οι εταιρίες κινούνται σε μη υγιή πλαίσια, "σκοτώνοντας" την όποια ανταγωνιστικότητα.

Φυσικά γι' αυτό, πρώτα απ' όλα, φταίμε εμείς (ως πελάτες) και φυσικά αφετέρου και ο όποιος πάροχος.

 

hint: βλ. nova (forthnet) και όχι μόνο.

 

 

 

ντριν ντριν

-παρακαλω;

-γεια σας κυριε Παπαδόπουλε, είμαι η Πηνελόπη Μεσημεροξυπνίδου και σας καλώ από RockUlikeAhurricane προκειμένου να σας ενημερώσω για τα νέα πακέτα μας

-μα πώς βρήκατε τα στοιχεία μου; έχω διαμαρτυρηθεί τόσες φορές στον οτε

-α έχετε μπει στο μυτρώο 11;

-όχι, έχω αγοράσει το Υπεραστικό του Αλκίνοου

-Τέλος πάντων, αυτή την στιγμή προσφέρουμε ειδικά για εσάς 1500 λεπτά και 1500 μηνύματα προς σχεδόν όλους μόνο με ένα 10 ευρώ, θα συνεχίσετε αμέριμνος τον ύπνο σας, όχι πείτε μου

-Μισό λεπτό, αυτό είναι βλάβη στον ανταγωνισμό κυρία μου, δεν το δέχομαι, κάντε το ένα 20άρικο τουλάχιστον, αν θέλετε να λέγεστε σοβαροί επιχειρηματίες με ένα αξιοπρεπές καρτέλ

[....]

-κύριε Προϊσταμουνίδη, παραιτούμαι, τρίτος ινσόμνιακ μέσα στην βδομάδα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...