Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συνχωραμε αλλα δεν το ασπάζομαι σε καθε περίπτωση εχει αριθμο αποστολής η επιλογή παιζει αναμεσα σε απλή και express.

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγω τους ειπα οτι αν ειναι να μου στειλουν καινουργιο τουλαχιστον να αναβαθμισουν την νεα αποστολη σε express με δικη τους επιβαρυνση αλλιως τα χρηματα μου πισω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να μην ανοίγω θέμα μια από τα ίδια και εγώ. Ένα φθηνό Mouse παρήγγειλα στις 6 Σεπτέμβρη και ήταν να έρθει στις 18. Έστειλα μεηλ στον πωλητή και μου απάντησε στις 25 Σεπτέμβρη ότι θα επικιοινωνήσει με το amazon. Από τότε άφαντος. Του έστειλα εκ νέου μεηλ χθες αλλά απάντηση δεν πήρα ακόμα τουλάχιστον.

 

Στη φωτό φαίνεται η παραγγελία 

 

post-363616-0-42639700-1507136715_thumb.png

 

Όπως βλέπετε δεν υπάρχει tracking.

 

Ερωτησούλες

 

1)πως επικοινωνώ με το amazon?

2)πως κάνουμε refund? Μέχρι πότε έχουμε δικαίωμα για refund?

Επεξ/σία από BlueBlood7
Δημοσ.

Ερωτησούλες

 

1)πως επικοινωνώ με το amazon?

2)πως κάνουμε refund? Μέχρι πότε έχουμε δικαίωμα για refund?

 

1) Στο κάτω μέρος της σελίδας επιλέγεις το Help > Need more help? (τελευταία επιλογή στο Browse Help Topics) > Contact us

 

2) Αφού δεν βγάζεις άκρη με τον πωλητή επικοινωνείς με amazon για το refund. Δεν γνωρίζω τι περιθώριο δίνει το amazon αλλά σίγουρα δεν θα έχεις πρόβλημα μιας που το πακέτο δεν έχει tracking number.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε μια δικια μου περιπτωση ενος jean παντελονιου που δεν ηρθε ποτε ηταν ιδιωτης πολιτης ο πωλητης και fullfiled by amazon.de οποτε απλα οταν περασε η προθεσμια παραλαβης (περιμενα και 2-3 ημερες εξτρα) και επικοινωνησα μαζι τους αν θυμαμαι καλα μεσα απο το amazon (ψαξε πρεπει να εχει επιλογη "δεν παρελαβα" η "επικοινωνια") τους περιεγραψα τι εγινε και σε λιγοτερο απο 12 ωρες μου εκαναν refund χωρις να ζητησουν κατι η να μου εξηγησουν πως χαθηκε το πακετο στην πορεια ...

Δημοσ.

Άμεση απάντηση από amazon

 

Hello,

I’m sorry that you haven't received your order #xxxxxxxxxx- the parcel should have reached you by now.

It seems to be lost in transit.

We can replace item, if sold directly by Amazon.co.uk. In this case, the item in your order #xxxxxxxxxxxxxx was sold by James Donkey UK and is listed as ‘Fulfilled by Amazon’. These items are owned by third-party Sellers who store their stock in our Amazon Fulfilment Centres, and allow Amazon to deliver their products to you. As Amazon don't own this stock, a refund is the best option we have to resolve this issue for you. We appreciate you may have preferred a replacement and apologise that this isn't possible in this situation.

Because we can’t replace your item, I've requested a refund of £26.00. When the refund is completed in our system, we'll send you an e-mail letting you know the date, amount and payment details. Once your refund has been completed by us, please allow your bank between 5-7 business days to process it.

If you want to reorder this item, you can check its availability here:

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01FS9DIAQ

Completed refunds information can be viewed if you visit Your Orders  and select "Order Details" once you've received the confirmation e-mail from us.

I'd request you to place an order form the standard delivery method and let us know with an order number so that we will happy to waive off delivery charge for you. please make sure that the item is sold or fulfilled by Amazon.

We will make sure these issues will not be repeated any more in future.

We hope to see you again soon.
 
  • Like 1
Δημοσ.

Μα καλα Blueblood7 αγορασες απο πωλητη με επιθετο Donkey--Γαιδαρος και περιμενες να παραλαβεις προιον; lol :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...