Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας αναγκάστηκα να δημιουργήσω λογαριασμό για να μ πείτε την γνώμη σας με το παρακάτω συμβάν που θα σας αναφέρω .Στις 28 Νοεμβρίου του 2016 με πειραν τηλ απο την vodafone να μου προτείνουν ενα καρτοσυμβολαιο , και σαν μπούφος την πάτησα και αποδέχτηκα την προσφορά τους μέσω τηλεφώνου δινωντας τους το ΑΦΜ μου .Στις 26 ιουλιου 2017  αποφασισα να διακοψω το συμβόλαιο γνωρίζοντας τις οικονομικές επιπτώσεις .Αφου πειγα σε ενα καταστημα της vodafone τους ειπα οτι θελω να κανω διακοπη συμβολαιου και μου ειπαν οτι θα ξεκινήσουμε την διαδικασια αίτησης .Μετα απο καμια ωρα με πειραν τηλεφωνο απο την vodafone να με ρωτησουν για ποιο λογο θελω να κανω την διακοπή και γενικα προσπάθησαν να με κανουν να αλλάξω γνωμη διότι δεν με συμφέρει οικομικα να κανω την διακοπη (οχι απλα με συμφερει και κερδισμενος θα εβγαινα ).Του ειπας οτι δεν με ενδιαφέρει εγω θελω να φυγω απο την εταιρειας και ας βγω ζημιωμενος,την ρωτησα ποσο πρεπει να πληρωσω μου ειπε ειναι ο τρεχον λογαριασμος δηλαδη 76 ευρο 20 ευρω τελη αποσυνδεσης και 100 ευρω  το αναπόσβεστο ποσο.Αφου άκουσε οτι το ειχα πάρει πατριωτικά το θεμα ξεκινησε την διαδικασια διακοπης. ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΖΟΥΜΙ..Πηγα λοιπον στο καταστημα να πληρωσω τους 3 λογαριασμους που χρωσταγα δηλαδη 76 ευρω ,20 ευρω τελη αποσύνδεσης και 100 ευρω το αναπόσβεστο ποσο. Ρωτησα συγκεκριμενα την υπαλληλο -δηλαδη απο εδω και περα δεν εχω αλλη επαφη με την εταιρεια σας σωστά? μου απαντησε ναι τελος (το κακο ειναι οτι δεν μπορω να το αποδείξω αυτο) και έφυγα. Στις 23/8 μου ερχετε μήνυμα στο κιντητο με τον λογαριασμό αυγουστου οτι χρωσταω -76 ευρω ,παιρνω τηλεφωνο στα κεντρικα και συγκεκριμενα στην εξυπηρετηση πελατων και μ λεει οτι θα σας επιστραφουνε καποια λεφτα ,θα βγει ενας εκαθαριστικος λογαριασμος τελος σεπτεμβριου , δηλαδή της λεω δεν θα ξανα πληρώσω τιποτα αλλο και μου λεει οχι οχι. Αφου παιρνανε λιγες μερες παω και σε ενα κατστημα της vodafone και μ λενε ακριβως το ιδιο πραμα.Λεω απο μεσα μου σωπα ρε επιστρεφουν και λεφτα .Αφου περασε ο καιρος  ειπα να παω σε ενα καστημα να δω για την επιστροφη που ειπαν και ετσι στις 30/9/2017 πηγα σε ενα κατάστημα να ρωτησω αφου τους λεω το στόρι κοιτάει η υπάλληλος στο σύστημα και μ λεει οτι  οτι χρωσταω 36 ευρω (δωστε βαση στους αριθμους) της λεω για ποιο λογο, μου λεει εσεις είχατε κανει την αποσύνδεση τον Ιουλίου και η οριστικη διακοπη θα πραγματοποιοταν μετα απο 30 ήμερες αρα το μονο που εχετε να πληρωσετε ειναι ο λογαριασμός του αυγουστου, της λεω ωραία μπορειτε να μου πειτε για ποιο λογο ειναι 36 ευρω ,μου απαντά επειδή σπάσατε το συμβόλαιο ειναι το παγιο που σας ερχετε και το σπασιμο του συμβολαίου για τον μηνα αυγουστο .Φευγω λοιπον και παω σε αλλο κατάστημα (εδω εχει πολυ γελιο) λεω στην υπάλληλο ξανα το στορι και αφου ψαχνει στο συστημα διπαιστωνει οτι χρωσταω 42 ευρω, της λεω πηγα σε αλλο κατάστημα και μ ειπει 36 το ξανα ψαχνει και με σιγουρια μ λεει -οχι οχι καποιο λάθος εχει γινει το μονο που θα πληρώσετε  ειναι 1 με 2 ευρω την διάφορα του αναποσβεστου ποσου, την ρωτάω σιγουρα δεν το ξανακοιτάς καλύτερα, το ξανα κοιταει και διαπιστώνει οτι χρωστάω 38 ευρω χαχαχαχααχα δεν λέω τίποτα και φεύγω,(το κακο ειναι οτι δεν μπορω να αποδείξω αυτα που σας εγραψα) .Στις 2/10.2017 παιρνω τηλ στα κεντρικά και μ λεει η υπαλλλος αφου τις ειπα ξανα και ξανα το στορι οτι χρωστάω 36 ευρώ  αφου το κλείνω  λεω να ξανα παρω παλι ποντάροντας οτι θα με εξυπηρέτηση αλλος υπάλληλος αφού παίρνω μου λεει αλλη υπάλληλος οτι ο λογαριασμός σας ειναι 38 ευρω και της λεω δηλαδή θα πληρώσω 38 και τέλος? δεν πιστεύω να μου ξανά έρθει άλλος? και απαντά αυτη οχι σας το διαβεβαιώνω εγώ και μου στέλνει τον λογαριασμό μέσω e-mail.

 

ΥΓ1.Σε καμια περίπτωση δεν ειναι τα 38 τα 36 τα 40 ευρω που ειναι να πληρωσω τους εχω δωσει ήδη 300+ απο τον νοεμβριο μεχρι και τον ιουλιο,ειναι η κοροϊδία που τρωει ο καθε καταναλωτής απο αυτα τα σκουπιδια

ΥΓ2.Το παγιο ηταν 15 ευρω με κατι αγορες που εκανα τυπου ιντερνετ εφτανε τα 25-30 ευρω

ΥΓ3.Το χειροτερο ειναι οτι κανουν πρόσληψη ατομα για 400 ευρω μονο και μονο να περιφεροντε στα καταστηματα χωρις να τους μαθαίνουν βασικα, σκεφτείτε οτι μου ειπαν 4 διαφορετικά ποσα 

ΥΓ4.Εν τελη ο λογαριασμος αυγουστου που τελικα δεν εχω πληρώσει μου τον εστειλαν μεσω  e-mail γραφοντας λογαριασμος Σεπτεμβριου χαχχαχαχα

ΥΓ5.Μ ειπαν ατομα στο περιβάλλον της δουλειας μου και γενικα γωστοι οτι αν εχεις χρονο μπορεις να τους κυνηγήσεις, αλλοι μου ειπαν πληρωσε και αυτο το ποσο και τελος, αλλος μ ειπε να απευθυνθώ στον ινστιτουτο καταναλωτη,

ΥΓ6.Ακομα και 1 ευρω να ηταν ο λογαρισμος παλι θα εγραφα το παραπανω κείμενο.

ΥΓ7. ΜΑΓΚΕΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΔΕΥΣΜΕΥΣΕΙΣ  εχεις φραγκα για καρτα? καλος΄!  Δεν εχεις? οταν θα εχεις βαζεις .

  • Like 1
Δημοσ.

εγώ είχα κάνει τηλεφωνικό συμβόλαιο για 1,5 χρόνο και μπαίνω σε κάποια φάση μετά τον 1,5 χρόνο στο net να δω και γράφει 2 χρόνια... Έλεος.

βέβαια δεν τους κυνήγησα γιατί δεν υπήρχε λόγος να αλλάξω, αλλά αν έπρεπε είναι λίγο πανηγύρι με αυτούς τους γκιόζηδες.

Ποτέ ξανά πάνω από 1 χρόνο συμβόλαιο. Αν δεν κάνουν, κάρτα. Η τεχνολογία καλπάζει, δεν μπορούμε να μένουμε στάσιμοι για τόσο καιρό.

 

Επίσης να ξέρετε πως κατάστημα με κατάστημα έχει διαφορά. Μπορεί σε ένα να μην προχωρούν κάτι, αλλά μόλις πας σε άλλο να προχωρούν...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...