darredevvil Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Καλησπερα, αντιμετωπιζω το εξης προβλημα εδω και μηνες. Σε ενα xiaomi redmi 4A που εχω δοκιμασει με ολους τους παροχους μονο με την καρτα της wind με χρεωνει 1,20 ευρω την ημερα καθε φορα που θα βαλω καρτα με τη δικαιολογια οτι μπηκα ιντερνετ . Να σημειωσω οτι τα δεδομενα ειναι κλειστα, τα background data επισης κλειστα, οι εφαρμογες ρυθμισμενες να συνδεονται μεσω wifi και με αλλαγμενα APN. Θα ηθελα τη γνωμη σας.
dollyyy19 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 η εταιρια εχει γινει εξπερ στις λαμογιες,αλλα στο θεμα σου,κατι κουμπωνει στο νετ.κανα υποπτο προγραμμα ψαξε,η βαλε πακετο.... 1
vairass Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Καλησπερα, αντιμετωπιζω το εξης προβλημα εδω και μηνες. Σε ενα xiaomi redmi 4A που εχω δοκιμασει με ολους τους παροχους μονο με την καρτα της wind με χρεωνει 1,20 ευρω την ημερα καθε φορα που θα βαλω καρτα με τη δικαιολογια οτι μπηκα ιντερνετ . Να σημειωσω οτι τα δεδομενα ειναι κλειστα, τα background data επισης κλειστα, οι εφαρμογες ρυθμισμενες να συνδεονται μεσω wifi και με αλλαγμενα APN. Θα ηθελα τη γνωμη σας. Σε πω εγώ την λύση : τους παίρνεις τηλέφωνο και τους λες να κλείσουν ΟΛΑ ΤΑ PORTS για Ίντερνετ, ολαααααααα. 1
darredevvil Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Σας ευχαριστώ παιδιά για τις απαντησεις. Θα το δοκιμάσω να τους ξαναπάρω. Το θέμα είναι ότι μόνο με τη wind μου γινεται. Έχω δοκιμάσει και τους με 3 αριθμούς που έχω και των 3 παροχών και μόνο με wind έχω θέμα.
papars Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Είχα το ίδιο πρόβλημα με wind και ένα απλό lg τηλέφωνο που δεν είχε καμία δυνατότητα για data. Κάθε τόσο χρέωνε πρόσβαση στο ιντερνετ μέχρι που το πήγα σε ένα κατάστημα και το έκανα άνω κάτω. Έκαναν 2 τηλέφωνα στα κεντρικά μπροστά μου και έκοψαν τα data τελείως από τη sim. 1
darredevvil Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2017 μαλλον χρειαζονται κραξιμο κ απο κοντα γτ απο τηλ δεν εβγαλα ακρη..
papars Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2017 Πήγα στο κατάστημα και έκανα φασαρία γιατί μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Μου είπαν ότι πρέπει να πάρω τηλέφωνο προσωπικά και να ζητήσω διακοπή των data. Τους είπα ότι δεν πληρώνω κλήση για να τους το πω αυτό τη στιγμή που με έχουν χρεώσει τόσες φορές για internet σε συσκευή που με το ζόρι στέλνει SMS. Και έτσι πήρε η κοπέλα του καταστήματος. Τους εξήγησε ότι είναι από κατάστημα wind και αφού ζήτησε την σχετική διακοπή της είπαν ότι δεν μπορούν να το κάνουν και ότι πρέπει να πάρω εγώ τηλέφωνο. Η κοπέλα τους λέει "μισό να σας τον δώσω" και απάντησαν ότι δεν θα γίνει δεκτό το αίτημα γιατί δεν πήρα από δικό μου αριθμό (με άλλα λόγια να πληρώσω την κλήση). Το έκλεισε και πήρε ξανά τηλέφωνο - προφανώς έπεσε σε άλλο πρόσωπο και η δουλειά έγινε χωρίς τα προηγούμενα παρατράγουδα. Από την άλλη πλευρά έχω μία κάρτα data που μου βάζουν δωρεάν 1GB κάθε μήνα - μόνο που το "δωρεάν" δεν είναι μηδέν ευρώ. Είναι 5 κάθε τρίμηνο γιατί αλλιώς η κάρτα ακυρώνεται.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2017 Από την άλλη πλευρά έχω μία κάρτα data που μου βάζουν δωρεάν 1GB κάθε μήνα - μόνο που το "δωρεάν" δεν είναι μηδέν ευρώ. Είναι 5 κάθε τρίμηνο γιατί αλλιώς η κάρτα ακυρώνεται. σε ολες της εταιριες ετσι ειναι πλεον , και για την ακριβεια πανε να καταργησουν και το 5ευρω απο την ανανεωση και θα εχει ελαχιστη ανανεωση τα 10 ευρω
poulinos Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 Πήγα στο κατάστημα και έκανα φασαρία γιατί μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Μου είπαν ότι πρέπει να πάρω τηλέφωνο προσωπικά και να ζητήσω διακοπή των data. Τους είπα ότι δεν πληρώνω κλήση για να τους το πω αυτό τη στιγμή που με έχουν χρεώσει τόσες φορές για internet σε συσκευή που με το ζόρι στέλνει SMS. Και έτσι πήρε η κοπέλα του καταστήματος. Τους εξήγησε ότι είναι από κατάστημα wind και αφού ζήτησε την σχετική διακοπή της είπαν ότι δεν μπορούν να το κάνουν και ότι πρέπει να πάρω εγώ τηλέφωνο. Η κοπέλα τους λέει "μισό να σας τον δώσω" και απάντησαν ότι δεν θα γίνει δεκτό το αίτημα γιατί δεν πήρα από δικό μου αριθμό (με άλλα λόγια να πληρώσω την κλήση). Το έκλεισε και πήρε ξανά τηλέφωνο - προφανώς έπεσε σε άλλο πρόσωπο και η δουλειά έγινε χωρίς τα προηγούμενα παρατράγουδα. Από την άλλη πλευρά έχω μία κάρτα data που μου βάζουν δωρεάν 1GB κάθε μήνα - μόνο που το "δωρεάν" δεν είναι μηδέν ευρώ. Είναι 5 κάθε τρίμηνο γιατί αλλιώς η κάρτα ακυρώνεται. παιζει να μην ειχα μπει καν στον κοπο να εξηγησω παραπανω και απλα μεταφορα αριθμου σε αλλο παροχο χωρις να σπαω τα νευρα μου.ειδικα αμα δεν σε νοιαζει να αλλαξεις παροχο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα