Προς το περιεχόμενο

ΟAΣΑ: Σε πλήρη λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η ηλεκτρονική κάρτα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είτε με “μικροπροβλήματα που επιλύονται εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος”, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΑ, είτε “με μεγάλες ουρές και εντάσεις σε πολλούς κεντρικούς σταθμούς”, όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή του το Σωματείο Εργαζομένων στη ΣΤΑ.ΣΥ., από την Πέμπτη τέθηκε σε πλήρη λειτουργία το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ενώ μία ημέρα μετά ακολούθησε και το σύστημα της ηλεκτρονικής κάρτας.

Παρόλο που το Σωματείο είχε αποφασίσει την αναστολή εφαρμογής του νέου τρόπου χρέωσης των επιβατών, μέχρι την επίλυση των προβλημάτων που το ίδιο υποστηρίζει πως έχουν ανακύψει, έκανε στροφή 180 μοιρών μετά από σύσκεψη την Πέμπτη με τις διοικήσεις του ΟΑΣΑ και της ΣΤΑ.ΣΥ.

 

Σύμφωνα με Σωματείο, στη σύσκεψη συμφωνήθηκε μεταξύ άλλων να λειτουργήσει άμεσα σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών POS σε όλα τα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου και στα εκδοτήρια, να ανοίξει το σύστημα αντικατάστασης ηλεκτρονικού εισιτηρίου, σύμφωνα με τις διαδικασίες που ισχύουν για το χάρτινο εισιτήριο, και να ενιαιοποιηθεί η αναγνώριση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλα τα μηχανήματα έκδοσης – επικύρωσης και έλεγχου. Έτσι, όπως αναφέρει, θα επιλυθούν οι σημαντικότερες αιτίες έντασης που δημιουργούνται ανάμεσα στους επιβάτες και τους εργαζόμενους.

 

Οι νέοι τρόποι χρέωσης περιλαμβάνουν το ηλεκτρονικό εισιτήριο (ΑΤΗ.ΕΝΑ Ticket) και την απρόσωπη και προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα (απρόσωπη και προσωποποιημένη ATH.ENA Card). Το πολλαπλό ηλεκτρονικό εισιτήριο (ATH.ENA Ticket) και η απρόσωπη ηλεκτρονική κάρτα (απρόσωπη ATH.ENA Card) απευθύνονται, κυρίως, στους μεμονωμένους και όχι στους συστηματικούς επιβάτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

 

Η διάθεσή τους γίνεται, προς το παρόν, με προϊόντα αξίας άνω των 4,5 ευρώ. Η κύρια διαφορά μεταξύ τους είναι ότι η απρόσωπη «έξυπνη» κάρτα αποθηκεύει και χρηματική αξία.

 

Το πολλαπλό ηλεκτρονικό εισιτήριο (ATH.ENA Ticket) και η απρόσωπη ηλεκτρονική κάρτα (απρόσωπη ATH.ENA Card) απευθύνονται, κυρίως, στους μεμονωμένους και όχι στους συστηματικούς επιβάτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

 

Η διάθεση του πολλαπλού «έξυπνου» εισιτηρίου και της απρόσωπης «έξυπνης» κάρτας γίνεται, προς το παρόν, με προϊόντα αξίας άνω των 4,5 ευρώ. Δηλαδή, κάποιος δεν μπορεί να τα προμηθευτεί, την πρώτη φορά, με το ενιαίο εισιτήριο των 1,4 ευρώ. Ωστόσο, μετά μπορεί να κάνει επαναφόρτιση με 1,4 ευρώ. Η κύρια διαφορά μεταξύ τους είναι ότι η απρόσωπη «έξυπνη» κάρτα αποθηκεύει και χρηματική αξία.

 

Επομένως, με τους δύο τρόπους χρέωσης, ο επιβάτης μπορεί να προμηθευτεί προϊόντα όπως το πακέτο των 10 + 1 εισιτηρίων (το 1 εισιτήριο είναι δωρεάν), το ημερήσιο εισιτήριο των 4,5 ευρώ, το πενθήμερο εισιτήριο των 9 ευρώ, το τουριστικό εισιτήριο των 3 ημερών για όλα τα μέσα (περιλαμβάνει 1 διαδρομή από και προς το αεροδρόμιο) των 22 ευρώ, τα εισιτήρια προς το αεροδρόμιο.

 

Από την άλλη πλευρά, η προσωποποιημένη «έξυπνη» κάρτα (προσωποποιημένη ATH.ENA Card), η οποία απευθύνεται στους συστηματικούς χρήστες των ΜΜΜ, υποκαθιστά, μεταξύ άλλων, τις υφιστάμενες μηνιαίες, τριμηνιαίες, εξαμηνιαίες και ετήσιες κάρτες του ΟΑΣΑ και τις κάρτες των ειδικών κατηγοριών επιβατών.

 

Η έκδοσή της πραγματοποιείται σε 31 σημεία, στα οποία συμπεριλαμβάνονται οι κεντρικοί σταθμοί του δικτύου της ΣΤΑΣΥ. Ο επιβάτης θα πρέπει να προσκομίσει επίσημο έγγραφο που να προσδιορίζει τον αριθμό ΑΜΚΑ, την αστυνομική του ταυτότητα ή εναλλακτικά, για μη Έλληνες υπηκόους, απαιτείται διαβατήριο και η εισαγωγή ενός 8ψήφιου κωδικού.

 

Η διαδικασία που ακολουθείται είναι σύμφωνη με την άδεια της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η οποία προβλέπει φυσική παρουσία, κατά την έκδοση, για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων.

 

Την ίδια στιγμή, όπως αναφέρει ο ΟΑΣΑ, σε εξέλιξη βρίσκονται οι διαβουλεύσεις με τα αρμόδια υπουργεία για τους δικαιούχους ειδικών κατηγοριών. Πάντως, οι κοινωνικές πολιτικές προς όλους τους δικαιούχους (άνεργοι, ΑμΕΑ, πολύτεκνοι, κλπ.) συνεχίζονται κανονικά.

 

Ο ΟΑΣΑ έχει δημιουργήσει επίσης την ιστοσελίδα www.athenacard.gr, η οποία παρέχει χρηστικές πληροφορίες γύρω από το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τη δυνατότητα αίτησης για την έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας. Επίσης, οι επιβάτες μπορούν να καλέσουν και στον τηλεφωνικό αριθμό 11 185.

Επεξ/σία από deligkos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 740
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Απορία αν κάποιος δεν χτυπάει την κάρτα σε λεωφορείο και μετρό μέχρι να κλείσουν οι μπάρες τι θα γίνεται αν σε σταματήσουν ελεγκτές?

 

https://youtu.be/stuFRRkRhg4

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

300 χρονια πισω στην Ελλαδα, αντε και το 2025 να βαλουν και πορτες στους σταθμους και ισως το 2035 να εχουν ολοι οι συρμοι κλιματισμο. Σταθμοι ουτε λογος, αυτα μονο στο διαστημα γινονται

 

Και οσο σκεφτομαι οτι 12 χρονια πληρωναμε 45€ μηνιατικο για αυτο το μετρό, με πιανει κλαυσιγελος.

 

Ποσες φορες εχω καταραστει την χωρα που γενηθηκα οταν περιμενα 10 λεπτα 14.00 το μεσημερι τον Αυγουστο σε γεματο σταθμο, μεσα σε αποπνικτικη ζεστη επειδη τα καμαρια μου θελανε και αδειες τον Αυγουστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορία αν κάποιος δεν χτυπάει την κάρτα σε λεωφορείο και μετρό μέχρι να κλείσουν οι μπάρες τι θα γίνεται αν σε σταματήσουν ελεγκτές?

 

 

Ρωτας για να ξερεις ε; Μηπως εισαι τζαμπατζης;

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωτας για να ξερεις ε; Μηπως εισαι τζαμπατζης;

 

Ρωτάω τι γίνεται αν έχεις την κάρτα και δεν την χτυπάς. Εγώ ας πούμε όταν είμαι σε μετρό λεωφορείο βαριέμαι να βγάζω πορτοφόλι για να χτυπήσω την κάρτα μέχρι και το κινητό στην τσάντα μου το έχω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μία ερώτηση. Εγώ που κατεβαίνω τέλος του μήνα για κάτι δουλειές και θα χρειαστώ το 5ήμερο εισιτήριο βγάζω το παλιό το χάρτινο ή το νέο; :/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωτάω τι γίνεται αν έχεις την κάρτα και δεν την χτυπάς. Εγώ ας πούμε όταν είμαι σε μετρό λεωφορείο βαριέμαι να βγάζω πορτοφόλι για να χτυπήσω την κάρτα μέχρι και το κινητό στην τσάντα μου το έχω.

Εγώ πήρα ένα Athena ticket το 7 ευρώ.

Χθες στο σταθμό Κατεχάκη στο μετρό το μεσημέρι είχε ελεγκτές και είχαν μαζί κάτι μηχανιματακια σαν POS που περνούσαν τα Athena ticket και έλεγαν ποτέ χτυπήθηκαν τελευταία φορά, οπότε ναι έχουν τον εξοπλισμό μαζί ώστε να μπορούν να ελέγξουν και τα ηλεκτρονικά εισιτηρια.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι οτι οι άνθρωποι ψάχνουν τρόπους να κάνουν τον κόσμο να πληρώνει το εισιτήριο του.

Το αυτονόητο δηλαδή που κάθε νοήμον πολίτης θα πρέπει να καταλαβαίνει μόνος του ότι αυτά τα πράγματα για να "τσουλάνε" στους δρόμους θέλουν καύσιμα, συντήρηση, μεροκάματα, κ.λπ... και ότι θα πρέπει να βγουν από κάπου.

  • Like 29
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...