Προς το περιεχόμενο

ΟAΣΑ: Σε πλήρη λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η ηλεκτρονική κάρτα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 740
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

Η αλήθεια είναι οτι οι άνθρωποι ψάχνουν τρόπους να κάνουν τον κόσμο να πληρώνει το εισιτήριο του.
Το αυτονόητο δηλαδή που κάθε νοήμον πολίτης θα πρέπει να καταλαβαίνει μόνος του ότι αυτά τα πράγματα για να "τσουλάνε" στους δρόμους θέλουν καύσιμα, συντήρηση, μεροκάματα, κ.λπ... και ότι θα πρέπει να βγουν από κάπου.

 

 

Στην θεωρια συμφωνω μαζι σου αλλα επειδη ειμαι σαλονικιος.... ξερω οτι πολλα γινονταν για να γινονται πλουσιοι οι ιδιοκτητες του ΟΑΣΘ, και τα εισητηρια, και τα μειωμενα εισητηρια, και οι κρατικες επιχορηγησεις και ολα....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωτάω τι γίνεται αν έχεις την κάρτα και δεν την χτυπάς. Εγώ ας πούμε όταν είμαι σε μετρό λεωφορείο βαριέμαι να βγάζω πορτοφόλι για να χτυπήσω την κάρτα μέχρι και το κινητό στην τσάντα μου το έχω.

 

εγω πάω σούπερ μάρκετ, γεμίζω το καλάθι και στο ταμείο βαριέμαι να βγάλω λεφτά να πληρώσω. Λες να υπάρχει θέμα;

  • Like 25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις συγκοινωνίες θα τις βελτιώσουν καθόλου με λεοφωρεια που αρκετά είναι σάπια και που περνάνε κάθε 20 λεπτα γεμάτα φισκα και ένα μέτρο δύο γραμμών! για μια μεγάλη πόλη των πέντε εκατομμυρίων. Καλή η υψηλή τεχνολογία στο εισιτήριο (κάτι που δεν είμαι αντίθετος) αλλά να αντιστοιχεί σε συγκοινωνίες αξιοπρεπείς, δεν γίνεται εισιτήριο αναπτυγμένης χώρας με ΜΜΜ τριτοκοσμικής.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αυτονόητο δηλαδή που κάθε νοήμον πολίτης θα πρέπει να καταλαβαίνει μόνος του ότι αυτά τα πράγματα για να "τσουλάνε" στους δρόμους θέλουν καύσιμα, συντήρηση, μεροκάματα, κ.λπ... και ότι θα πρέπει να βγουν από κάπου.

Μα και συ πού ζεις;

 

Είσαι στη χώρα όπου τα πάντα είναι «κοινωνικά αγαθά» (υγεία, αστικές μετακινήσεις κλπ) 

 

και «επομένως»

όλα αυτά «τσουλάνε» με αέρα.

 

Γιατί; Γιατί έτσι.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις συγκοινωνίες θα τις βελτιώσουν καθόλου με λεοφωρεια που αρκετά είναι σάπια και που περνάνε κάθε 20 λεπτα γεμάτα φισκα και ένα μέτρο δύο γραμμών! για μια μεγάλη πόλη των πέντε εκατομμυρίων. Καλή η υψηλή τεχνολογία στο εισιτήριο (κάτι που δεν είμαι αντίθετος) αλλά να αντιστοιχεί σε συγκοινωνίες αξιοπρεπείς, δεν γίνεται εισιτήριο αναπτυγμένης χώρας με ΜΜΜ τριτοκοσμικής.

 

Για να βελτιώσουν τις συγκοινωνίες θα πρέπει να υπάρχουν έσοδα. Και δεδομένα ένα σημαντικό ποσοστό δεν κόβουν εισιτήριο σχεδόν ποτέ. 

Δεν γίνεται τα ΜΜΕ της Αθήνας να λειτουργούν μόνο με κρατική επιχορήγηση. Από που και ως που ο κάτοικος της κάτω Αχλαδιάς να πληρώνει τις μεταφορές των άλλων..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα δεν είναι όλα το ίδιο , συμφωνω για την συγκοινωνία κάποια ομως όντως πρέπει να είναι κοινωνικά αγαθά όπως η υγεία και η παιδεία κλπ , μην πάμε στο άλλο άκρο . Άλλωστε για ποιο λόγο ακριβώς φορολογουμαστε άμα δεν υπάρχουν τα στοιχειώδη κοινωνικά αγαθά;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

300 χρονια πισω στην Ελλαδα, αντε και το 2025 να βαλουν και πορτες στους σταθμους και ισως το 2035 να εχουν ολοι οι συρμοι κλιματισμο. Σταθμοι ουτε λογος, αυτα μονο στο διαστημα γινονται

 

Και οσο σκεφτομαι οτι 12 χρονια πληρωναμε 45€ μηνιατικο για αυτο το μετρό, με πιανει κλαυσιγελος.

 

Ποσες φορες εχω καταραστει την χωρα που γενηθηκα οταν περιμενα 10 λεπτα 14.00 το μεσημερι τον Αυγουστο σε γεματο σταθμο, μεσα σε αποπνικτικη ζεστη επειδη τα καμαρια μου θελανε και αδειες τον Αυγουστο.

 

Αυτά αν δε τα σκέφτεσαι στην κάλπη δε θα αλλάξουν ποτέ των ποτών.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς τον φίλο gtzilas (ρε παιδιά ειμαι νέος στο φόρουμ και γράφω από κινητό, πως παραθέτεις το κείμενο αυτού που πρέπει να του απαντήσεις με απλό copy paste;) Δηλαδή σε βάθος δεκαετίας και αν; Χρησιμοποιώ τα μέσα 15 χρόνια , οι περιπτώσεις που έχω πετύχει εισπράκτορα είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, μήπως τόσα χρόνια θα έπρεπε να κάνουν τους στοιχειώδεις ελέγχους για τα εισιτήρια;(κάτι που θα πρέπει να γίνει και με τα ηλεκτρονικά για τα λεοφωρεια) . Και αυτό που λες έχει λογική αλλά δεν είναι και απόλυτο ότι θα γίνει έτσι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμείς την καρτούλα την χτυπάμε κάθε μήνα. Στραβά κουτσά τα βρίσκουμε τα λεφτά, από τα λεφτά όμως θα κάνουν και καμιά επενδυσούλα? Θα ολοκληρώσουν πιο γρήγορα την γραμμή 3 μέχρι των πειραιά? Θα κάνουν πιο γρήγορα την γραμμή 4? Θα αγοράσουν κανέναν καινούργιο συρμό να αντικαταστήσουν τα σάπια τα τρένα του ηλεκτρικού και του μετρό? Θα προσλάβουν κανέναν υπάλληλο να τα χειρίζεται όλα αυτά, να δημιουργήσουν έτσι και  νέες θέσεις εργασίας? Θα πάρουν κανένα καινούργιο λεωφορείο,ώστε να περνάνε πιο συχνά από μία φορά κάθε 30 λεπτά αρκετές γραμμές, ειδικά του κέντρου? Θα βάλουν το μετρό 24/7? Θα βάλλουν έστω τον ηλεκτρικό μέχρι τις 2? Θα τα κάνουν όλα τα παραπάνω?

 

Εδώ γελάμε, γιατί ξέρουμε πολύ καλά πως αυτά τα λεφτά που θα πάρουν από τις κάρτες δεν θα αποφέρουν κανένα όφελος προς την κοινωνία, αλλά θα πάνε σε τσέπες που ξεχειλίζουν και σε αφεντικά που θησαυρίζουν. Όταν είναι τα αφεντικά να πάρουν λεφτά, ο υπουργός βγαίνει και επιβάλλει το ηλεκτρονικό εισιτήριο, όταν υπάρχουν παράπονα από την μεριά των πελατών-ταξιδιωτών-πολιτών , γραμμένους μας έχουν.


Υ.Γ. Για αυτή την καινούργια μουσικούλα μετά την ανακοίνωση της στάσης στο μετρό, πόσα λεφτά δώσανε για να φάει κόσμος δεξιά και αριστερά?

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι πιο λογικό από το να πληρώνουμε όλοι μας τις υποχρεώσεις μας προς το Κράτος και τις υπηρεσίες του.... Άλλωστε Πολιτικοί και Κόμματα το ίδιο κάνουν Δεν χρωστάνε εκατομμύρια εύρο ΟΎΤΕ ειναι τζαμπατζήδες στα ταξιδάκια τους και τις αγορές τους χρεώνοντας τους πολίτες.

Εδώ το ότι δίνεις παίρνεις δεν ισχύει...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαριεμαι, λεει, να βγαλω την καρτα απο το πορτοφολι.

 

Καμια ελπιδα ο τοπος αυτος παιδια.

 

Δεν έχεις μπει μάλλον 8 το πρωί σε λεωφορείο μαζί με άλλους 50... τώρα με την κάρτα μπαίνεις κάθεσαι ούτε χτυπάς ούτε τίποτα αν μπει ελεγκτής πράγμα σπάνιο δείχνεις την κάρτα και τέλος.

εγω πάω σούπερ μάρκετ, γεμίζω το καλάθι και στο ταμείο βαριέμαι να βγάλω λεφτά να πληρώσω. Λες να υπάρχει θέμα;

 

Δεν ξέρω ρωτάς τους βασικά να δεις τι θα πούνε. Εγώ πάντως δεν πάω κάθε μέρα σούπερ μάρκετ και δεν έχω τέτοιο θέμα, πάντως πολλοί για να πάνε στην δουλειά τους αλλάζουν 2-3 μέσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μεμονωμένο εισιτήριο από ότι κατάλαβα ακόμα βγάζουμε «παραδοσιακό» εισιτήριο ακόμα. Σωστά;

 

Σταματά από σήμερα η έκδοση χάρτινων εισιτηρίων από τον ΟΑΣΑ, ο οποίος θα εκδίδει πλέον μόνο ηλεκτρονικές κάρτες. Με εντολή του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη από σήμερα καταργείται η έκδοση χάρτινων καρτών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και θα εκδίδεται μόνο η ηλεκτρονική κάρτα.

 

Από τέλος του μήνα εκδίδονται και επικυρώνονται μόνο ηλεκτρονικά εισιτήρια.

 

http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2888913/telos-apo-simera-ta-chartina-isitiria-sta-mesa-mazikis-metaforas

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...