Προς το περιεχόμενο

Δακτυλιος στην Αθηνα


Racerr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 433
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

28 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το μέτρο του δακτυλίου ή το μετρό?

ενας τονος χαλαει τη συνταγη...δεν μπαινει ο ρημαδης... μετρo'

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, kostasbm είπε

ενας τονος χαλαει τη συνταγη...δεν μπαινει ο ρημαδης... μετρo'

Αν υπήρχαν θέσεις στάθμευσης στους περισσότερους περιφερειακούς σταθμούς θα εξυπηρετούσε καλύτερα.

Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχει την έκταση του αντίστοιχου στο Λονδίνο, το Βερολίνο κλπ οπότε δεν καλύπτει αρκετές περιοχές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα άκουσα στο ραδιόφωνο κάτι πολύ ενδιαφέρον. Όταν ο Τρίτσης ξεκίνησε το μέτρο του δακτυλίου για να βοηθήσει με το κυκλοφοριακο στο κέντρο, τα επίσημα καταγεγραμμένα ΙΧ ηταν περίπου 500000.

Σήμερα το νούμερο των ΙΧ είναι 3000000... Οπότε καταλαβαίνουμε ότι το πρόβλημα σήμερα είναι πολύ μεγαλύτερο και την λύση που του είχε δοθεί τότε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
59 minutes ago, kostasbm said:

αναρωτιεμαι, το μετρο στην Αθηνα δεν εξυπηρετει σημερα  ?????

 

23 minutes ago, kostasbm said:

ενας τονος χαλαει τη συνταγη...δεν μπαινει ο ρημαδης... μετρo'

Θέλει διπλάσιους αν όχι τριπλάσιους σταθμούς για να αναγκάσει πολύ περισσότερο κόσμο να εγκαταλείψει το ΙΧ για το κέντρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, plotolp είπε

Σήμερα άκουσα στο ραδιόφωνο κάτι πολύ ενδιαφέρον. Όταν ο Τρίτσης ξεκίνησε το μέτρο του δακτυλίου για να βοηθήσει με το κυκλοφοριακο στο κέντρο, τα επίσημα καταγεγραμμένα ΙΧ ηταν περίπου 500000.

Σήμερα το νούμερο των ΙΧ είναι 3000000... Οπότε καταλαβαίνουμε ότι το πρόβλημα σήμερα είναι πολύ μεγαλύτερο και την λύση που του είχε δοθεί τότε.

τα μισα ειναι παρκαρισμένα, εχουμε μετρο, η αθηνα πλέον ειναι διπλασια απο τοτε. 

προβλημα υπαρχει, μαγικες λυσεις οχι. κάπως πρεπει να παω στο κεντρο η να περασω απο αυτο. ας φτιαξουν επιτέλους τα μμμ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

τα μισα ειναι παρκαρισμένα, εχουμε μετρο, η αθηνα πλέον ειναι διπλασια απο τοτε. 

προβλημα υπαρχει, μαγικες λυσεις οχι. κάπως πρεπει να παω στο κεντρο η να περασω απο αυτο. ας φτιαξουν επιτέλους τα μμμ. 

Η Αθήνα έχει όντος μεγαλώσει αλλά προς τα έξω, το κέντρο παραμένει ίδιο. Και τα παρκαρισμένα αποτελούν εξίσου πρόβλημα γιατί πιάνουν ολόκληρες λωρίδες δρόμων και δυσκολεύουν την στάθμευση όσων κινούνται.

Εγώ ήθελα να δείξω πόσο χειρότερη είναι η κατάσταση σε σχέση με την εποχή που σκέφτηκαν αυτήν την λύση και πως χρειάζεται να γίνουν πολλά ακόμα για να λυθεί ένα τέτοιο πρόβλημα. Ένας δακτύλιος δεν αρκεί.

Συμφωνώ απόλυτα με τα ΜΜΜ. Πρέπει επιτελούν να τα φτιάξουν. Όπως λες κ εσύ μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν κ αν ο δακτύλιος είναι μια αρχή σίγουρα δεν αρκεί για να αλλάξει ουσιαστικά η κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, plotolp είπε

Η Αθήνα έχει όντος μεγαλώσει αλλά προς τα έξω, το κέντρο παραμένει ίδιο. Και τα παρκαρισμένα αποτελούν εξίσου πρόβλημα γιατί πιάνουν ολόκληρες λωρίδες δρόμων και δυσκολεύουν την στάθμευση όσων κινούνται.

Εγώ ήθελα να δείξω πόσο χειρότερη είναι η κατάσταση σε σχέση με την εποχή που σκέφτηκαν αυτήν την λύση και πως χρειάζεται να γίνουν πολλά ακόμα για να λυθεί ένα τέτοιο πρόβλημα. Ένας δακτύλιος δεν αρκεί.

Συμφωνώ απόλυτα με τα ΜΜΜ. Πρέπει επιτελούν να τα φτιάξουν. Όπως λες κ εσύ μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν κ αν ο δακτύλιος είναι μια αρχή σίγουρα δεν αρκεί για να αλλάξει ουσιαστικά η κατάσταση.

ναι αλλα δεν μπαινουν ολοι στο κεντρο. σαφως και αυξηθηκαν τα ιχ που κινούνται αλλα οχι τοσο σε σχεση με τοτε. δεν υπηρχε και αττικη οδος μαζι με ολα τα αλλα.

σε πρώτη φαση πρέπει να αλλάξουν τελείως τον τρόπο που δουλευουν τα λεωφορεια και το τραμ. πρεπει ολα να ειναι μικροτερα σε μεγεθος, να εχουν δική τους λωριδα παντου και να πηγαινουν απο σταθμο μετρο προς κομβικα σημεια και πάλι πισω στο σταθμο μετρο. το τραμ επισης πρεπει να αναβαθμιστει πολυ. ενα αδειο τραμ πηγαινε παραλληλα με την ποσειδωνος με 30χλμ. αστειο...

ας κάνει ο δημος αθηνων δημοτική συγκοινωνία με εισιτήριο, αυτο ειναι χρησιμο και οχι ο περιπατος. Εντωμεταξύ σε 5 χρόνια ολοι θα εχουν ενα ηλετρκικο πατινι. θα ειναι τσαμπα πλεον. φτιαξε ποδηλατοδρομους επιτελους στην αθηνα, 2022 φτασαμε.

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

σε πρώτη φαση πρέπει να αλλάξουν τελείως τον τρόπο που δουλευουν τα λεωφορεια και το τραμ. πρεπει ολα να ειναι μικροτερα σε μεγεθος, να εχουν δική τους λωριδα παντου και να πηγαινουν απο σταθμο μετρο προς κομβικα σημεια και πάλι πισω στο σταθμο μετρο. το τραμ επισης πρεπει να αναβαθμιστει πολυ. ενα αδειο τραμ πηγαινε παραλληλα με την ποσειδωνος με 30χλμ. αστειο...

 

Βασικά σε πρώτη φάση ας προσπαθήσουν μια βδομάδα να γράφουν όλους τους κόπανους που μπαίνουν στις υφιστάμενες λεωφορειολωρίδες...

Έχω σιχαθεί κάθε πρωί, και όταν τους κράζω με τη μηχανή σε κοιτάνε λες και είσαι εξωγήινος...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Βασικά σε πρώτη φάση ας προσπαθήσουν μια βδομάδα να γράφουν όλους τους κόπανους που μπαίνουν στις υφιστάμενες λεωφορειολωρίδες...

Έχω σιχαθεί κάθε πρωί, και όταν τους κράζω με τη μηχανή σε κοιτάνε λες και είσαι εξωγήινος...

Αφου εισαι με μηχανη, που επιτρεπεται, κατσε μπροστα τους και πηγαινε με 1χλμ/ω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ πως αν υπήρχε η γραμμή που έλεγαν για επέκταση και έχει μείνει στα χαρτιά κάπου από Γαλάτσι και θα κατέληγε προς Ζωγράφου - Βύρωνα που είναι από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αττικής θα ήταν πολύ διαφορετική η κατάσταση της κυκλοφορίας.

Άρα λείπει αυτό που είπαν πολλοί. Πυκνή γραμμή ου θα εξυπηρετεί περισσότερα σημεία με μεγάλους πληθυσμούς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Αφου εισαι με μηχανη, που επιτρεπεται, κατσε μπροστα τους και πηγαινε με 1χλμ/ω

το έχω σκεφτεί, μη νομίζεις 

αλλά στη καλύτερη θα ακούσω ότι ευαγγέλιο υπάρχει και δεν υπάρχει και θα καθυστερήσω και εγώ να πάω στη δουλειά μου, στην χειρότερη θα με πετάξεις κάνας μακάκας κάτω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...