Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μια απορία, αν γνωρίζει κάποιος:
Έκανα παραγγελία από 4 διαφορετικά AliExpressStores 4-5 μικροακτικείμενα, όλα "choice" και όλα θεωρητικά "free delivery". Απ' όσο γνωρίζω από παλιότερη αγορά, αγορές από διαφορετικά stores μαζεύονται σε μια αποστολή (και γίνεται αποστολή με "Standard" - ή κάπως έτσι...).
Όταν μπήκα στο "καλάθι" είδα τις τιμές "φουσκωμένες". Λογικό είναι ότι κάποια από τα αντικείμενα με πολύ μικρές τιμές φάινεται να προσθέτουν +3 Ευρώ / αντικείμενο. Όμως υπάρχουν και κάποια αντικείμενα στα 20-25 Ευρώ πυ τα είδα σχεδόν διπλάσια τιμή (35-45 Ευρώ !!)
Κάνω κάτι λάθος στην παρταγγελία; Το "free delivery" για τα "choice" πως δουλεύει; Καταλαβαίνω οτι όταν ένα αντικείμενο είναι στο 1 Ευρώ να προστεθούν +3 για τα μεταφορικά αλλά αυτό στα 25 πώς φτάνει στα 45;
Όλα τα αντικείμανα μαζί δεν ξεπερνάνε το 1 κιλό, άρα δεν υπάρχει δικαιολογία για αυξημένα μεταφορικά λόγο βάρους.
Υπάρχει άλλη εξήγηση; Μπορώ να κάνω κάτι όταν κάνω παραγγελία για πιο "λογικά" μεταφορικά;
Η παραγγελία είναι ακόμα στο καλάθι... Με τις τιμές αυτές (μετά το σχεδόν διπλασιασμό τους...) αγοράζω και από Ελλάδα, δεν υπάρχει λόγος να περιμένω 2-3 μήνες, μήπως τυχων και παραλάβω κάποια στιγμή...
 

  • Απαντ. 8,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, amadou είπε

Μια απορία, αν γνωρίζει κάποιος:

τις τιμες τις ειχες δει πριν συνδεθεις στο λογαριασμο σου και ειναι για ΝΕΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ .
Το choise freedelivery δουλευει βαζοντας στο καλαθι αντικειμενα συνολικης αξιας πανω απο 10,01 ευρω 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, villasg είπε

τις τιμες τις ειχες δει πριν συνδεθεις στο λογαριασμο σου και ειναι για ΝΕΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ .
Το choise freedelivery δουλευει βαζοντας στο καλαθι αντικειμενα συνολικης αξιας πανω απο 10,01 ευρω 

Δεν είναι αυτό, τις τιμές τις είχα δει ΜΕΤΑ το log-in και συνολικά το καλάθι είναι πάνω από 50 Ευρώ. (εκτός αν εννοείς οτι η παραγγελία πρέπει να είναι 10,01 απο κάθε store ξεχωριστά...)

Δημοσ.
12 ώρες πριν, sakisgri είπε

1. Για το tracking που τελειώνει σε "BE" αντί για "GR":
Μην ανησυχείς, είναι φυσιολογικό. Το "BE" σημαίνει ότι το δέμα περνάει πρώτα από Βέλγιο (συνήθως για εκτελωνισμό) πριν φτάσει στην Ελλάδα.
Στην πραγματικότητα, είναι καλύτερο να περνάει πρώτα από χώρα της Ε.Ε., γιατί έτσι αποφεύγεις τον εκτελωνισμό στην Ελλάδα και τις επιπλέον χρεώσεις.
Αν έγραφε "GR", υπάρχει πιθανότητα να κολλήσει στο τελωνείο και να πληρώσεις έξτρα.

2. Για την πρόταση του πωλητή στο dispute (μηδενική επιστροφή):
Αν ο πωλητής σου πρότεινε 0 ευρώ επιστροφή, πρέπει να πατήσεις "Reject all" για να αναλάβει το AliExpress. Αν δεν πατήσεις τπτ, μετά από 3 μέρες θα κάνει step in.

3. Για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης (31/8):
Η ημερομηνία αυτή είναι ενδεικτική, συνήθως τα συστημένα δέματα φτάνουν μέσα στο διάστημα που δίνει το AliExpress, αλλά ειδικά με απλή αποστολή και τα ΕΛΤΑ, τίποτα δεν είναι σίγουρο. Και κατά τη γνώμη μου, δεν φταίει το Aliexpress, αν το αναλάμβανε κάποια άλλη courier, θα το είχες σε αυτό το διάστημα. 

Έχεις 90 μέρες προστασίας αγοραστή (buyer protection) από την ημερομηνία αποστολής. Κανονικά, αν δεν παραλάβεις μέσα σε αυτό το διάστημα, τότε ανοίγεις dispute. Εκτός αν η τελευταία ενημέρωση είναι παλιά (π.χ. 2+ εβδομάδες χωρίς καμία κίνηση), ή αν γράφει ότι το δέμα χάθηκε ή καταστράφηκε, τότε υπάρχει σοβαρός λόγος για refund νωρίτερα. Αλλά για τα semitrackable (απλή αποστολή) αν φτάσει στην Ελλάδα στα ΕΛΤΑ επειδή δεν βλέπεις άλλη ενημέρωση, δεν ισχύει αυτό για το κολλημένο δέμα. Διαφορετικά, το πιθανότερο είναι ότι το AliExpress θα σου ζητήσει να περιμένεις λίγο ακόμα. Επίσης, ο πωλητής γράφει κάτι παρόμοιο στο dispute (τα κινέζικα) γράφει "ειναι εντός χρονικού ορίου" γιαυτό και προτείνει 0€ επιστροφή.

Μπορείς να δεις πόσες μέρες απομένουν για το "buyer protection" αν μπεις στην συγκεκριμένη παραγγελία. Το γράφει στο πάνω μέρος της οθόνης.

Έβαλες το tracking number εδώ: https://parcelsapp.com/ Αν ναι, πότε είναι η τελευταία ενημέρωση και τι γράφει;

Επειδή πιστεύω κατά 99% το δέμα ειναι κολλημένο στα ΕΛΤΑ, διάβασε μια εδώ: https://www.insomnia.gr/forums/topic/657816-αγορες-απο-aliexpress-τελωνειο/page/535/#findComment-60712919 Εκεί που γράφω: "ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΕΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ SEMITRACKABLE (απλή αποστολή)"

Kαλησπέρα!

 

Ναι στο parcelspp βγάζει τελευταία ενημέρωση 22/8 αναχώρηση από τελωνείο ΒΕΛΓΙΟΥ....

 

 

Τo step in που αναφέρεις, εννοείς ότι θα μεσολαβήσει το aliexpress αυτόματα σε τρεις ημέρες;

Τι μου προτείνεις να κάνω; Να ενημερώσω ότι το ποσό είναι κάτω από 10 ευρώ αλλά θεωρώ ότι είναι πολύ μεγάλο το διάστημα (1,5 μήνας) και είναι κρίμα να χαθεί...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, amadou είπε

Δεν είναι αυτό, τις τιμές τις είχα δει ΜΕΤΑ το log-in και συνολικά το καλάθι είναι πάνω από 50 Ευρώ. (εκτός αν εννοείς οτι η παραγγελία πρέπει να είναι 10,01 απο κάθε store ξεχωριστά...)

μαλλον κατι δεν θα ειδες καλα ή εισουν πριν σε αλλο νομισμα , γινεται αυτο αμα πατησεις σε λινκ που ειδες καπου και ειναι απο αλη χωρα με ολες τις πληροφοριες γλωσσας και νομισματος 
παραγγελια  δλδ συνολο καλαθιου πανω απο 10,01€ αλλα ολα απο choise

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Giorgossath είπε

Kαλησπέρα!

 

Ναι στο parcelspp βγάζει τελευταία ενημέρωση 22/8 αναχώρηση από τελωνείο ΒΕΛΓΙΟΥ....

 

 

Τo step in που αναφέρεις, εννοείς ότι θα μεσολαβήσει το aliexpress αυτόματα σε τρεις ημέρες;

Τι μου προτείνεις να κάνω; Να ενημερώσω ότι το ποσό είναι κάτω από 10 ευρώ αλλά θεωρώ ότι είναι πολύ μεγάλο το διάστημα (1,5 μήνας) και είναι κρίμα να χαθεί...

Καλησπέρα,

Απ’ ό,τι φαίνεται, το δέμα μάλλον δεν έχει φτάσει ακόμα στην Ελλάδα. Μπορείς να δοκιμάσεις να βάλεις τον αριθμό παρακολούθησης και στο site των ΕΛΤΑ για να δεις αν υπάρχει κάποια ένδειξη εκεί. Αν δεν εμφανίζεται τίποτα, τότε υπάρχουν πολλές πιθανότητες να πάρεις τα χρήματά σου πίσω από τώρα.

Όσον αφορά το "step in" που ανέφερες, ναι – το Aliexpress θα μεσολαβήσει αυτόματα, αλλά βλέποντας την εικόνα που ανέβασες, φαίνεται πως πλέον η παρέμβασή τους θα γίνει σε 5 ημέρες (αντί για 3).

Η πρότασή μου είναι να πατήσεις "Reject all" στις προτάσεις του πωλητή και να αφήσεις να το αναλάβει το Aliexpress.

Αν δεν έχεις ήδη αναφέρει ότι η τελευταία ενημέρωση ήταν στις 22/8 και ότι το δέμα φαίνεται να έχει "κολλήσει" στο τελωνείο Βελγίου, πρόσθεσέ το τώρα στο dispute (αν σου επιτρέπει να επεξεργαστείς την περιγραφή). Επίσης, καλό θα ήταν να ανεβάσεις ένα screenshot από το tracking μέσω cainiao που να το δείχνει καθαρά.

Επεξ/σία από sakisgri
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, amadou είπε

Μια απορία, αν γνωρίζει κάποιος:
Έκανα παραγγελία από 4 διαφορετικά AliExpressStores 4-5 μικροακτικείμενα, όλα "choice" και όλα θεωρητικά "free delivery". Απ' όσο γνωρίζω από παλιότερη αγορά, αγορές από διαφορετικά stores μαζεύονται σε μια αποστολή (και γίνεται αποστολή με "Standard" - ή κάπως έτσι...).
Όταν μπήκα στο "καλάθι" είδα τις τιμές "φουσκωμένες". Λογικό είναι ότι κάποια από τα αντικείμενα με πολύ μικρές τιμές φάινεται να προσθέτουν +3 Ευρώ / αντικείμενο. Όμως υπάρχουν και κάποια αντικείμενα στα 20-25 Ευρώ πυ τα είδα σχεδόν διπλάσια τιμή (35-45 Ευρώ !!)
Κάνω κάτι λάθος στην παρταγγελία; Το "free delivery" για τα "choice" πως δουλεύει; Καταλαβαίνω οτι όταν ένα αντικείμενο είναι στο 1 Ευρώ να προστεθούν +3 για τα μεταφορικά αλλά αυτό στα 25 πώς φτάνει στα 45;
Όλα τα αντικείμανα μαζί δεν ξεπερνάνε το 1 κιλό, άρα δεν υπάρχει δικαιολογία για αυξημένα μεταφορικά λόγο βάρους.
Υπάρχει άλλη εξήγηση; Μπορώ να κάνω κάτι όταν κάνω παραγγελία για πιο "λογικά" μεταφορικά;
Η παραγγελία είναι ακόμα στο καλάθι... Με τις τιμές αυτές (μετά το σχεδόν διπλασιασμό τους...) αγοράζω και από Ελλάδα, δεν υπάρχει λόγος να περιμένω 2-3 μήνες, μήπως τυχων και παραλάβω κάποια στιγμή...
 

Το Choice Free  shipping θέλει ελάχιστη παραγγελία 10€ ,τα βάζεις όλα μαζί στο καλάθι. Κάποιες τιμές μπορεί να τις δείχνει λιγότερο αν τα έβαζες μόνα τους αν είχες Coins,πχ κάποια άνω των 10€ μπορείς να τα πληρώσεις ξεχωριστά αν σου εξαργυρώνει Coins.Τα άλλα που είναι χαμηλότερης αξίας βάλτα μαζί να βγει στα 10€ για δωρεάν μεταφορικά.Τα 3€ μεταφορικά είναι μόνο αν το σύνολο είναι κάτω από τα 10€.

Επεξ/σία από radiotv
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νέο Tracking Number από Global Seller

Πριν από έξι μέρες έκανα μια παραγγελία αξίας 34€ από Global Seller, με επιλογή αποστολής AliExpress Standard Shipping.

Αρχικά μου έδωσαν το γνωστό εσωτερικό tracking της Κίνας, τύπου AP***************

Μετά πέρασε σε 4PX*************CN.

Χρησιμοποιώ την εφαρμογή TrackChecker Mobile, και όταν επέλεξα και τον πάροχο "bg_speedy", εμφανίστηκε ενημέρωση από Speedy με status: "Shipment data received".
(Σημειώνω πως στο ParcelsApp με το 4PX tracking number δεν εμφανιζόταν καθόλου η Speedy.)

Στη συνέχεια, το tracking άλλαξε ξανά σε 10ψήφιο της μορφής 254******* και σήμερα είδα ότι έφτασε στο linehaul office στην Ουγγαρία.

Με βάση αυτά, λογικά θα έρθει με ACS. Αν αλλάξει κάτι, θα γράψω update.

EDIT (18/9/2025): Παρέλαβα σήμερα το δέμα, όπως είχα προβλέψει, με την ACS. Η παράδοση ολοκληρώθηκε σε μόλις 9 μέρες!

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 2
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά
Κι εγώ έχω μια απορία σχετικά με τις διαφορετικές τιμές που δείχνει όταν είσαι log out. Το welcome deals το καταλαβαίνω ότι αφορά την πρώτη παραγγελία που θα κάνεις, αλλά αυξημένη τιμή έχει και στα προϊόντα με την ένδειξη fall sale. Πχ το καλώδιο στην φώτο μου το δείχνει 0.86 σε fall sale, αλλά στον γνωστό μου που μου παραγγέλνει από το ali του το βγάζει 3 κάτι ευρώ (ενώ είναι log in). Δοκίμασα και ακριβότερα πράγματα με την ένδειξη fall sale και όλα ήταν πιο ακριβά μέσα από τον λογαριασμό του (εγώ δεν έχω). Υπάρχει τουλάχιστον κάποιος τρόπος να δεις την "κανονική" τιμή με απλό browsing, χωρίς να χρειάζεται να κάνεις Log in; Ευχαριστώ και συγγνώμη για το off topic.

γφδγφδ.JPG

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Stone Cold είπε

Καλησπέρα παιδιά
Κι εγώ έχω μια απορία σχετικά με τις διαφορετικές τιμές που δείχνει όταν είσαι log out. Το welcome deals το καταλαβαίνω ότι αφορά την πρώτη παραγγελία που θα κάνεις, αλλά αυξημένη τιμή έχει και στα προϊόντα με την ένδειξη fall sale. Πχ το καλώδιο στην φώτο μου το δείχνει 0.86 σε fall sale, αλλά στον γνωστό μου που μου παραγγέλνει από το ali του το βγάζει 3 κάτι ευρώ (ενώ είναι log in). Δοκίμασα και ακριβότερα πράγματα με την ένδειξη fall sale και όλα ήταν πιο ακριβά μέσα από τον λογαριασμό του (εγώ δεν έχω). Υπάρχει τουλάχιστον κάποιος τρόπος να δεις την "κανονική" τιμή με απλό browsing, χωρίς να χρειάζεται να κάνεις Log in; Ευχαριστώ και συγγνώμη για το off topic.

γφδγφδ.JPG

Καλησπέρα,

Ένα προϊόν μπορεί να είναι ταυτόχρονα και σε Fall Sale και σε Welcome Deal, και για αυτό να φαίνεται τόσο χαμηλή η τιμή όταν είσαι εκτός λογαριασμού. π.χ. αυτό που έχεις στη φώτο, ειναι και Fall Sale και Welcome Deal.

Για να δεις μια τιμή πιο κοντά στη κανονική (δηλαδή αυτή που ισχύει για λογαριασμούς που έχουν ήδη κάνει παραγγελίες), μπορείς να δοκιμάσεις τα εξής:

Κάνε scroll down στη σελίδα του προϊόντος — πολλές φορές εμφανίζονται τα ίδια προϊόντα από άλλα καταστήματα που δεν συμμετέχουν στο Welcome Deal.
Αναζήτησε το προϊόν με την ονομασία του στο search και δες τι τιμές παίζουν από άλλους πωλητές που προσφέρουν μόνο την έκπτωση Fall Sale, χωρίς Welcome Deal.

Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα 2 παραγγελίες choice 7/9 και 9/9 έφτασαν μαζί σήμερα 19/9 με ACS. Δηλαδή έκαναν 10 και 12 μέρες αντίστοιχα!!

  • Like 1
Δημοσ.

Έκανα κάμποσες παραγγελίες πρόσφατα από aliexpress (από αυτές τις παραγγελίες που μετά γίνονται combined και μετά σου έρχονται όλα μαζί με ACS), και πολλές από αυτές μου ήρθαν γρήγορα ξέρω'γω 3 βδομάδες το πολύ, αλλά μια από αυτές (και η πιο ακριβή από όλες σαν να μην έφτανε αυτό) έχει κολλήσει στο Package arrived at facility of the local delivery company. Συνήθως σε άλλα πακέτα που μου ερχόντουσαν όταν το tracking number φτάνει σε αυτό το σημείο μετά από 1-2 εργάσιμες μέρες μετά μου στέλνει μήνυμα η ACS, ξεκινάει η ACS το tracking και σε 1-2 μέρες μετά το πακέτο έρχεται στο locker μου. Αλλά τώρα έχουν περάσει 20 μέρες και καμία ενημέρωση.  Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο? Το tracking number είναι της μορφής 7646ΧΧΧΧΧΧ
 Screenshot_20250919_160841.png.021db2d5e6bf0e6bc1c1a0d1a2c35871.png

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, golion είπε

Έκανα κάμποσες παραγγελίες πρόσφατα από aliexpress (από αυτές τις παραγγελίες που μετά γίνονται combined και μετά σου έρχονται όλα μαζί με ACS), και πολλές από αυτές μου ήρθαν γρήγορα ξέρω'γω 3 βδομάδες το πολύ, αλλά μια από αυτές (και η πιο ακριβή από όλες σαν να μην έφτανε αυτό) έχει κολλήσει στο Package arrived at facility of the local delivery company. Συνήθως σε άλλα πακέτα που μου ερχόντουσαν όταν το tracking number φτάνει σε αυτό το σημείο μετά από 1-2 εργάσιμες μέρες μετά μου στέλνει μήνυμα η ACS, ξεκινάει η ACS το tracking και σε 1-2 μέρες μετά το πακέτο έρχεται στο locker μου. Αλλά τώρα έχουν περάσει 20 μέρες και καμία ενημέρωση.  Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο? Το tracking number είναι της μορφής 7646ΧΧΧΧΧΧ
 Screenshot_20250919_160841.png.021db2d5e6bf0e6bc1c1a0d1a2c35871.png

Πάρε τηλ. στην ACS η στείλε email και ρώτα. Αν δεν πάρεις απάντηση η δεν ξέρουν, στείλε στην Speedy που παραδίδει αυτά τα δέματα στην ACS.

ACS: Κεντρική Εξυπηρέτηση Πελατών: 210 8190000. Ή βρες το τηλ. απο το κατάστημα ACS της περιοχής σου.

Email: [email protected]

Speedy: Customer Service (από Ελλάδα μπορείς να καλέσεις): +359 2 988 05 00 (Αγγλικά ή Βουλγαρικά) 

Email: [email protected]

Η αν θες στείλει και ένα μήνυμα στον πωλητή και ρώτα αν γνωρίζει γιατί έχει κολλήσει τόσες μέρες για να το ψάξει ο ίδιος αν θέλει.

Η μίλα με το support του Aliexpress. Αρχικά θα μιλήσεις με το bot την EVA, αφού λογικά θα σου πει το δέμα είναι στο δρόμο, μετά γράψε κάτω "live agent" η "chat with agent" η "live chat" για να μιλήσεις με εκπρόσωπο (ίσως χρειαστεί να το γράψεις πάνω από μια φορά), και εξήγησε τους τη γίνεται για να το ψάξουν.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...