Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εν συνεχεια της ερωτησης μου εδω και την απαντηση που πηρα

 

 

ξερει κανενας πως γινεται, αν γινεται να αιτηθω αλλαγη του τυπου αριθμου tracking που μου δινουν για να μην μου ερχεται παντα με acs? πραγματικα εχω κανει 2-3 παραγγελιες παλιοτερα και αλλες 2-3 πριν 15 ημερες και φτανωντας σημερα η μια, για αλλη μια φορα μου απεδειξε η acs οτι ειναι η χειροτερη εταιρια courier , τουλαχιστον στην περιοχη μου! Οποτε ψαχνομαι μηπως βρω λυση και γλιτώσω αυτη την εταιρια στις επομενες παραγγελιες!

Δημοσ.

Καλησπερα και απο εμενα. Παρηγγειλα προσφατα ενα ραδιο για το αυτοκινητο αξιας 15$ απο ali απο αποθηκη γαλλιας. Ο κωδικος παρακολουθησης ειναι μορφης HQ*********GR και στο τρακ17 μου βγαζει οτι ερχεται απο κινα. Ξερει κανεις τι παιζει και το βγαζει ετσι?

 

Δημοσ.

Καλημέρα

Απίστευτη ταχύτητα 14 Απριλίου παρήγγειλα από Αλί σήμερα παρέλαβα με acs στην Ρόδο με AliExpress standard shipping στην εφαρμογή το τρακ ακόμη το δείχνει στην Κίνα. Προσωπικά τέτοια ταχύτητα δεν έχω ξαναδεί. Συνήθως κολλάνε στην Αθήνα λόγω νησιού. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/3/2023 στις 2:30 ΜΜ, sakisgri είπε

Ναι, δεν γίνεται κατευθείαν, θα περασει ένα κέντρο διαλογής και μετά θα πάει στο κέντρο διαλογής που γίνεται το combined.

Δες τα 3  δικά μου που έγιναν combined.το πρώτο πχ στης 7/3/23 πέρασε το πρώτο κέντρο διαλογής και στης 9/3/23 πέρασε το άλλο κέντρο που έγινε combined. Μπορεί να περασει και 2 κέντρα διαλογής πριν γίνει combined, ανάλογα από που φεύγει το δέμα.

https://parcelsapp.com/en/tracking/UA475915224HU

https://parcelsapp.com/en/tracking/UA475052855HU

https://parcelsapp.com/en/tracking/UA474847307HU

 

Kαλησπέρα, να ενημερώσω πως το AliExpress selection super economy global ήρθε ξεχωριστά δεν εγινε combined το παρέλαβα πολύ γρήγορα μια χαρά.

Το πρόβλημα είναι με όλα τα υπολοιπα που έχει γίνει ενα τεράστιο μπέρδεμα.

Απο τα υπολοιπα 6 τα 5 έγιναν combined και δείχνουν στακαρισμενα από 7/4 https://parcelsapp.com/en/tracking/5UGR000331989

και το 1 ακόμα που δεν έγινε combined το έστειλα με cainiao super economy global https://parcelsapp.com/en/tracking/UA488706445HU

 

Μίλησα και με γενικη ταχυδρομική που μου βγαζει σαν τηλεφωνο απο το tracking page του aliexpress (

(To know more information, Call the hotline: (+30) 2104851100)

αλλα δεν μπορουν να μου πουν κατι απο την στιγμη που δεν εχει βγει ελληνικο tracking number τι γίνεται σε αυτη την περιπτωση?

 

Επεξ/σία από MySql
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MySql είπε

Kαλησπέρα, να ενημερώσω πως το AliExpress selection super economy global ήρθε ξεχωριστά δεν εγινε combined το παρέλαβα πολύ γρήγορα μια χαρά.

Το πρόβλημα είναι με όλα τα υπολοιπα που έχει γίνει ενα τεράστιο μπέρδεμα.

Απο τα υπολοιπα 6 τα 5 έγιναν combined και δείχνουν στακαρισμενα από 7/4 https://parcelsapp.com/en/tracking/5UGR000331989

και το 1 ακόμα που δεν έγινε combined το έστειλα με cainiao super economy global https://parcelsapp.com/en/tracking/UA488706445HU

 

Μίλησα και με γενικη ταχυδρομική που μου βγαζει σαν τηλεφωνο απο το tracking page του aliexpress (

(To know more information, Call the hotline: (+30) 2104851100)

αλλα δεν μπορουν να μου πουν κατι απο την στιγμη που δεν εχει βγει ελληνικο tracking number τι γίνεται σε αυτη την περιπτωση?

 

Καλησπέρα αν θέλεις βγάλε το μαύρο background διότι δεν φαίνεται το κείμενο καθαρά. Είχα μιλήσει στο παρελθόν με τη Γενική και μου είχαν πει ότι αν πας από το κατάστημα που σε εξυπηρετεί μπορείς με το όνομα να δεις αν έχει δημιουργηθεί label αποστολής το οποίο βγαίνει από τη Βουλγαρία οπότε ίσως να έχει ήδη δημιουργηθεί αλλά να έχει καθυστερήσει η ενημέρωση για το επόμενο tracking.

Κάνε μια προσπάθεια στο τοπικό κατάστημα και αν μπορείς ενημέρωσε μας, εμένα επειδή μου ήρθε τελικά το μήνυμα στο Viber δεν πήγα από κοντά να δω για το label οπότε δεν ξέρω αν ισχύει αυτό που μου είπαν 

 

 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, omokas είπε

Καλησπέρα αν θέλεις βγάλε το μαύρο background διότι δεν φαίνεται το κείμενο καθαρά. Είχα μιλήσει στο παρελθόν με τη Γενική και μου είχαν πει ότι αν πας από το κατάστημα που σε εξυπηρετεί μπορείς με το όνομα να δεις αν έχει δημιουργηθεί label αποστολής το οποίο βγαίνει από τη Βουλγαρία οπότε ίσως να έχει ήδη δημιουργηθεί αλλά να έχει καθυστερήσει η ενημέρωση για το επόμενο tracking.

Κάνε μια προσπάθεια στο τοπικό κατάστημα και αν μπορείς ενημέρωσε μας, εμένα επειδή μου ήρθε τελικά το μήνυμα στο Viber δεν πήγα από κοντά να δω για το label οπότε δεν ξέρω αν ισχύει αυτό που μου είπαν 

 

 

νομιζω το εβγαλα το μαυρο backround? 

όσο αναφορα αυτο που λες πηρα τηλεφωνο και στο τοπικο καταστημα και μου ειπαν εαν δεν εχεις κωδικο απο viber δεν μπορουμε να βρουμε τιποτα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, MySql είπε

νομιζω το εβγαλα το μαυρο backround? 

όσο αναφορα αυτο που λες πηρα τηλεφωνο και στο τοπικο καταστημα και μου ειπαν εαν δεν εχεις κωδικο απο viber δεν μπορουμε να βρουμε τιποτα

Περίεργο στη Γενική Χανίων που ρώτησα τότε μου είχαν πει ότι σου είπα. Ωστόσο μπορεί να μην ισχύει και να μου είπαν ότι νάνε

Μήπως αν πήγαινες από κοντά και τους πεις θέλω να αναζητήσω με βάση το όνομα αν έχει δημιουργηθεί κάποια αποστολή. Γιατί βλέπουν στο δίκτυο τους και με κάποια στοιχεία 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, dimitrismvr__ είπε

Καλησπερα και απο εμενα. Παρηγγειλα προσφατα ενα ραδιο για το αυτοκινητο αξιας 15$ απο ali απο αποθηκη γαλλιας. Ο κωδικος παρακολουθησης ειναι μορφης HQ*********GR και στο τρακ17 μου βγαζει οτι ερχεται απο κινα. Ξερει κανεις τι παιζει και το βγαζει ετσι?

 

Καλησπέρα, Λογικά δεν το είχε διαθέσιμο στην Γαλλία και το στέλνει από Κίνα, συμβαίνει μερικές φορές. Για να το αποφύγουμε αυτό όταν θέλουμε να παραγγείλουμε από Ευρωπαϊκές αποθήκες καλά ειναι να ρωτάμε αν μπορεί να στείλει από την συγκεκριμένη χώρα, αν πει δεν μπορεί κοιτάμε σε άλλο κατάστημα που να στέλνει πάλι από Ευρωπαικη χώρα και ξανά ρωτάμε. Από την δική μου εμπειρία όταν απαντάνε θετικά πάντα υπάρχει και θα στειλουν από την Ευρωπαικη χώρα.

Το tracking number αυτό δεν το έχω ξανά δει αλλά όσες φορές κάποιος έχει αναφέρει παρόμοια περίπτωση πάντα στέλνουν με logistics που αναλαμβάνει και κάνει και τον εκτελωνισμό και λογικά θα παραλάβεις χωρίς κάποια εξτρά χρέωση, απλώς θα κάνει λίγες μέρες παραπάνω, συνήθως καμιά 20αρια πάνω κάτω.

Να κοιτάς το tracking εδώ https://parcelsapp.com/, για να δεις το next tracking number και ποια εταιρία θα σου το παραδώσει στην Ελλαδα.

5 ώρες πριν, MySql είπε

Kαλησπέρα, να ενημερώσω πως το AliExpress selection super economy global ήρθε ξεχωριστά δεν εγινε combined το παρέλαβα πολύ γρήγορα μια χαρά.

Το πρόβλημα είναι με όλα τα υπολοιπα που έχει γίνει ενα τεράστιο μπέρδεμα.

Απο τα υπολοιπα 6 τα 5 έγιναν combined και δείχνουν στακαρισμενα από 7/4 https://parcelsapp.com/en/tracking/5UGR000331989

και το 1 ακόμα που δεν έγινε combined το έστειλα με cainiao super economy global https://parcelsapp.com/en/tracking/UA488706445HU

 

Μίλησα και με γενικη ταχυδρομική που μου βγαζει σαν τηλεφωνο απο το tracking page του aliexpress (

(To know more information, Call the hotline: (+30) 2104851100)

αλλα δεν μπορουν να μου πουν κατι απο την στιγμη που δεν εχει βγει ελληνικο tracking number τι γίνεται σε αυτη την περιπτωση?

 

Καλησπέρα, το UA488706445HU έχει next tracking number το UL477182402BE πέρασε τελωνείο στο Βέλγιο και όπου να ναι θα φανεί και στα ΕΛΤΑ, ειναι σε κανονική φάση. Να υπενθυμίσω ότι τα  Cainiao super economy global πολλές φορές έχουν κάποια καθυστέρηση και αργούν περισσότερο από τα Aliexpress saver shipping.

Το 5UGR000331989 ειναι σε περίεργη φάση στης 3/4/2023 έχει ενημέρωση Lastmile accept που φαίνεται όταν το δέμα φτάνει Βουλγαρία, στης 7/4/2023 γράφει Warehouse ruse που πρώτη φορά το βλέπω, στο google βγάζει ruse logistics Bulgaria, που φαίνεται λογικό. Αλλά θα έπρεπε να είχες παραλάβει εδώ και 15 μέρες περίπου.

Εγώ θα έστελνα μήνυμα σε και τους 5 πωλητές που έχει προϊόν τους το δέμα και θα ρωτούσα αν ξέρουν τι γίνεται με το δέμα, και ότι ειναι κολλημένο στην Βουλγαρία και ότι άλλες φόρες παραλάμβανες σε 20 μέρες και τώρα έχουν περασει 34 και εδώ και 20 μέρες δεν βλέπεις κάποια κίνηση. Αυτοί μπορούν να μάθουν τι γίνεται, όλο και κάποιος θα ψάξει και θα μάθει για να σου πει.

Αλλά αν θες κανε και αυτό που γράφει και ο φίλος πιο πάνω, δλδ να πας στην Γενική ταχυδρομική και με το όνομα σου να ψάξουν το δέμα, αν και δεν νομίζω να έφτασε αλλά καμια φορά δεν ξέρεις.

 

17 ώρες πριν, jasonas21 είπε

Εν συνεχεια της ερωτησης μου εδω και την απαντηση που πηρα

 

 

ξερει κανενας πως γινεται, αν γινεται να αιτηθω αλλαγη του τυπου αριθμου tracking που μου δινουν για να μην μου ερχεται παντα με acs? πραγματικα εχω κανει 2-3 παραγγελιες παλιοτερα και αλλες 2-3 πριν 15 ημερες και φτανωντας σημερα η μια, για αλλη μια φορα μου απεδειξε η acs οτι ειναι η χειροτερη εταιρια courier , τουλαχιστον στην περιοχη μου! Οποτε ψαχνομαι μηπως βρω λυση και γλιτώσω αυτη την εταιρια στις επομενες παραγγελιες!

Είπα να περιμένω μήπως κάποιος ξέρει σίγουρο τρόπο, αφού δεν έχει απαντήσει κανείς θα γράψω την γνώμη μου.

Όπως σου απάντησα και στο άλλο θέμα, έμενα με βγάζουν με ACS και είμαι υπέρ ευχαριστημένος, γιατι έχει tracking number μεχρι την παράδοση, αντίθετος με την Γενική ταχυδρομική που δεν ξέρεις που βρίσκεται το δέμα σου όταν φτάσει Ελλαδα και απλώς περιμένεις πότε θα σου στειλουν μήνυμα στο viber ποια μέρα θα σου το παραδώσουν, και αν για κάποιο λόγο δεν μπορούν να το παραδώσουν (όπως δεν αναγράφεται σωστά ο αριθμός τηλ.)το στέλνουν πίσω στην Κίνα χωρίς να καταλάβεις τι έγινε.

Τα ΕΛΤΑ ειναι καλά και σταθερά, απλώς κάνει παραπάνω καιρό να σου το παραδώσουν, καμιά 30 μέρες σύνολο.

Τώρα στην ερώτηση σου. Δεν ξέρω αν μιλούσες με το support και τους έλεγες το πρόβλημα σου και ζητούσες αν μπορούν να σου βγάζουν διαφορετικό tracking number και έτσι να το καταχωρίσουν στο σύστημα και να παίρνεις αυτόματα το tracking number που σε βολεύει. Θα έλεγα να δοκιμάσεις αυτό πρώτα και αν δεν γίνει μετά δοκίμασε αυτό που γράφω πιο κάτω, σε κάθε παραγγελία.

Μετά ρωτώντας τον πωλητή. Αν ο τρόπος αποστολής ειναι Alixpress standard shipping να του έγραφες- Dear seller I am intrested in buying this product but I have a issue with the carrier that delivers the package to me in my country, the problem is with the 10 digit tracking number like 407********. Is there a way to get a different tracking number, something like 5UGR********** or LA*********HU, so it can be delivered by a different carrier?

Μετάφραση : Αγαπητέ πωλητή, με ενδιαφέρει να αγοράσω αυτό το προϊόν, αλλά έχω ένα πρόβλημα με τον μεταφορέα που μου παραδίδει το πακέτο στη χώρα μου, το πρόβλημα είναι με τον 10ψήφιο αριθμό παρακολούθησης όπως 407********. Υπάρχει τρόπος να λάβω διαφορετικό αριθμό παρακολούθησης, όπως 5UGR************ ή LA************HU, ώστε να μπορεί να παραδοθεί από διαφορετικό μεταφορέα;

Αν όμως ειναι πάνω από ένα προϊόν από διαφορετικά καταστήματα και τα δέματα πάνε για ενοποίηση (combined delivery) τοτε και να σου δώσουν σε κάποιο δέμα η και σε όλα τα δέματα οι πωλητές το tracking number που θέλεις,  όταν πάει στην αποθήκη που θα γίνει η ενοποίηση εκεί θα αλλάξει πάλι και δεν θα μπορεις να ζητήσεις από κάποιον να βάλει αυτό που θες αφού αυτό το κομμάτι το διαχειρίζεται το ίδιο το Aliexpress και όχι οι πωλητές.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 3
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, sakisgri είπε

 

Καλησπέρα, το UA488706445HU έχει next tracking number το UL477182402BE πέρασε τελωνείο στο Βέλγιο και όπου να ναι θα φανεί και στα ΕΛΤΑ, ειναι σε κανονική φάση. Να υπενθυμίσω ότι τα  Cainiao super economy global πολλές φορές έχουν κάποια καθυστέρηση και αργούν περισσότερο από τα Aliexpress saver shipping.

Το 5UGR000331989 ειναι σε περίεργη φάση στης 3/4/2023 έχει ενημέρωση Lastmile accept που φαίνεται όταν το δέμα φτάνει Βουλγαρία, στης 7/4/2023 γράφει Warehouse ruse που πρώτη φορά το βλέπω, στο google βγάζει ruse logistics Bulgaria, που φαίνεται λογικό. Αλλά θα έπρεπε να είχες παραλάβει εδώ και 15 μέρες περίπου.

Εγώ θα έστελνα μήνυμα σε και τους 5 πωλητές που έχει προϊόν τους το δέμα και θα ρωτούσα αν ξέρουν τι γίνεται με το δέμα, και ότι ειναι κολλημένο στην Βουλγαρία και ότι άλλες φόρες παραλάμβανες σε 20 μέρες και τώρα έχουν περασει 34 και εδώ και 20 μέρες δεν βλέπεις κάποια κίνηση. Αυτοί μπορούν να μάθουν τι γίνεται, όλο και κάποιος θα ψάξει και θα μάθει για να σου πει.

Αλλά αν θες κανε και αυτό που γράφει και ο φίλος πιο πάνω, δλδ να πας στην Γενική ταχυδρομική και με το όνομα σου να ψάξουν το δέμα, αν και δεν νομίζω να έφτασε αλλά καμια φορά δεν ξέρεις.

 

 

Καλησπέρα δεν ειναι καλύτερα να επικοινωνησω απευθειας με το customer support της aliexpress και εαν δεν βγαλω ακρη με κανενα πως το κυνηγάω απο την στιγμη που δεν εχω πληρωσει με paypal?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, MySql είπε

Καλησπέρα δεν ειναι καλύτερα να επικοινωνησω απευθειας με το customer support της aliexpress και εαν δεν βγαλω ακρη με κανενα πως το κυνηγάω απο την στιγμη που δεν εχω πληρωσει με paypal?

Αν θες επικοινώνησε αλλά λογικά θα σε πούνε να περιμένεις, αφού δεν έχουν περασει οι 90 μέρες. Αν πριν από τις 90 μέρες βγάλει κάποια ενημέρωση όπως το δέμα επιστρέφει στην Κίνα τοτε θα ακολουθήσεις αυτό-

  • Θα βγάλεις screenshots και μέσα από την εφαρμογή και από εδώ https://global.cainiao.com/ και από εδώ https://parcelsapp.com/ και θα ανοίξεις dispute να ζητήσεις τα χρήματα πίσω γιατι δεν παρελαβες το δέμα και επιστρέφει πίσω στην Κίνα και θα ανεβάσεις τα screenshot ως απόδειξη.
  • Στο dispute θα επιλεξεις "Item not recieved" και πιο κάτω "Tracked as returned" και κάτω το max ποσό και στο Provide more info να γράψεις π.χ  I never recieved my item, and now i see it's returning back. Και να ανεβάσεις και τα screenshot που δείχνει ότι επιστρέφει.
  • Λογικά δεν θα το δεχτούνε αλλά μάλλον ειναι αυτοματοποιημένο μήνυμα, θα κάνεις  appeal, βασικά δεν συμφωνείς με το αποτέλεσμα και κάνεις έφεση και επανέρχεσαι με νέα στοιχεία.. Και γράψε ότι το δέμα δεν το παρέλαβα ποτέ και επιστρέφει πίσω, και ξανά ανέβασε τις φώτο.
  • Αν πάλι δεν το δεχτούνε η μιλάς με live agent η στην χειρότερη περίπτωση κάνεις αμφισβήτηση στην τράπεζα και στέλνεις το tracking και screenshots ότι δεν παρελαβες ποτέ και το δέμα εστάλη πίσω και θα πάρεις επιστροφή από την τράπεζα. Αλλά προσπάθησε πρώτα μέσο του Aliexpress να το κάνεις.

Αλλά για τώρα το καλύτερο που μπορεις να κάνεις ειναι να γράψεις στους πωλητές, και άσε να τα ανακατέψουν αυτοί.

Αν δεν παραλαβεις θα τα πάρεις τα χρήματα πίσω γιατι ειναι συστημένο το δέμα και φαίνεται.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, sakisgri είπε

Αν θες επικοινώνησε αλλά λογικά θα σε πούνε να περιμένεις, αφού δεν έχουν περασει οι 90 μέρες. Αν πριν από τις 90 μέρες βγάλει κάποια ενημέρωση όπως το δέμα επιστρέφει στην Κίνα τοτε θα ακολουθήσεις αυτό-

  • Θα βγάλεις screenshots και μέσα από την εφαρμογή και από εδώ https://global.cainiao.com/ και από εδώ https://parcelsapp.com/ και θα ανοίξεις dispute να ζητήσεις τα χρήματα πίσω γιατι δεν παρελαβες το δέμα και επιστρέφει πίσω στην Κίνα και θα ανεβάσεις τα screenshot ως απόδειξη.
  • Στο dispute θα επιλεξεις "Item not recieved" και πιο κάτω "Tracked as returned" και κάτω το max ποσό και στο Provide more info να γράψεις π.χ  I never recieved my item, and now i see it's returning back. Και να ανεβάσεις και τα screenshot που δείχνει ότι επιστρέφει.
  • Λογικά δεν θα το δεχτούνε αλλά μάλλον ειναι αυτοματοποιημένο μήνυμα, θα κάνεις  appeal, βασικά δεν συμφωνείς με το αποτέλεσμα και κάνεις έφεση και επανέρχεσαι με νέα στοιχεία.. Και γράψε ότι το δέμα δεν το παρέλαβα ποτέ και επιστρέφει πίσω, και ξανά ανέβασε τις φώτο.
  • Αν πάλι δεν το δεχτούνε η μιλάς με live agent η στην χειρότερη περίπτωση κάνεις αμφισβήτηση στην τράπεζα και στέλνεις το tracking και screenshots ότι δεν παρελαβες ποτέ και το δέμα εστάλη πίσω και θα πάρεις επιστροφή από την τράπεζα. Αλλά προσπάθησε πρώτα μέσο του Aliexpress να το κάνεις.

Αλλά για τώρα το καλύτερο που μπορεις να κάνεις ειναι να γράψεις στους πωλητές, και άσε να τα ανακατέψουν αυτοί.

Αν δεν παραλαβεις θα τα πάρεις τα χρήματα πίσω γιατι ειναι συστημένο το δέμα και φαίνεται.

Σάκη είχα επικοινωνήσει με το AliExpress μέσω chat με εκπρόσωπο τους και παρόλαυτα δεν είχε άλλη ενημέρωση πέρα από αυτή που εμφανίζεται στο tracking των 5UGR

Θα έλεγα πως επειδή έχει περάσει αρκετός καιρός να κοιτάξει από το κατάστημα με το όνομα για το label αποστολής, σίγουρα θα έχει δημιουργηθεί τόσες ημέρες και σε όλα τα 5UGR που αναλαμβάνει η Γενική η πρώτη καταχώριση στο νέο tracking είναι στη Βουλγαρία καποιες μέρες πριν μπει Ελλάδα, οπότε με το όνομα θα φανεί πιστεύω αν υπάρχει η όχι label

Είναι κρίμα που δε μπορούμε να ενημερωθούμε για το επόμενο tracking μέσω του parcelsapp η μέσω γενικής online, θα αποφεύγαμε πολλά προβλήματα 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/12/2022 στις 1:22 ΠΜ, sakisgri είπε

Δεν ξέρω για αυτό που ρωτάς αλλά από Aliexpress αν το δέμα έρθει συστημένο δλδ με τρόπο αποστολής Aliexpress Selection Standard,  Aliexpress Standard Shipping και Cainiao Standard For Special Goods (που ειναι για ειδικά υλικά) αν δεν παραλάβεις σε 90 μέρες αυτόματα σου επιστρέφονται τα χρήματα απο το Aliexpress. Συνήθως σε 20-30 μέρες παραλαμβάνεις εκτός από το  Cainiao Standard For Special Goods που κάνει 45-60 μέρες.

Με απλό τρόπο αποστολής (semitrackable) που ειναι για τα πιο φτηνά δέματα κάτω από 8,5€ δεν μπορεί να ξέρει το Aliexpress αν όντως παρέλαβες η όχι διότι δεν ειναι συστημένο και το αφήνει ο ταχυδρόμος χωρίς ειδοποίηση, αλλά βλέπουν ότι έχει φτάσει στα ΕΛΤΑ. Σε αυτή την περίπτωση λίγο δύσκολο αν πάρεις χρήματα πίσω αν δεν έχεις παραλάβει, θα σου πούνε το δέμα ειναι στην ταχυδρομική υπηρεσία να πας να το παραλάβεις.

Έχω πάρει πολλά δέματα με απλό τρόπο αποστολής (καμία 50αρια) όλα έχουν έρθει αλλά πάντα επιλέγω τρόπο αποστολής Aliexpress δλδ Aliexpress Selection Saver  και Aliexpress Saver Shipping. Οι Cainaio τρόποι αποστολής (semitrackable)  πολλές φορές καθυστερούν πολύ και κάποιοι έχουν αναφέρει δεν παρέλαβαν μήνες μετά.

Θα ξανά ανεβάσω την λίστα με ασφαλής τρόποι αποστολής παρακάτω διότι έχω αλλάξει το Aliexpress premium shipping μετά από αναφορά ότι κάποιος έχει πληρώσει εξτρά.

 

ΑΠΟ ALIEXPRESS ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ (Για κάτω από 150€ καθαρή αξία)

Όλοι αυτοί ειναι ασφαλής, κανένας τρόπος δεν περνάει τελωνείο στην Ελλάδα.

  • AliExpress Selection Saver                    (semitrackable)   Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα.
  • AliExpress Saver Shipping                     (semitrackable)   Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα.
  • AliExpress Selection Standard                  (trackable)        Ενημέρωση μέχρι το σπίτι και συστημένο.
  • AliExpress Standard Shipping                   (trackable)        Ενημέρωση μέχρι το σπίτι και συστημένο.
  • Cainiao Super Economy Global             (semitrackable)   Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα.
  • Cainiao Super Economy                         (semitrackable)   Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα.
  • Cainiao Standard For Special Goods       (trackable)        Ενημέρωση μέχρι το σπίτι και συστημένο.
  • Cainiao Heavy Parcel Line                         (trackable)        Ενημέρωση μέχρι το σπίτι και συστημένο.

AliExpress Premium Shipping   (trackable)  Ενημέρωση μέχρι το σπίτι και συστημένο. ΠΡΟΣΟΧΗ ειναι 50/50 ανάλογα με ποιο courier θα έρθει και δεν αξίζει, κερδίζεις λίγες μέρες μόνο και πληρώνεις πολλά περισσότερα από το "AliExpress Standard Shipping"

Προσοχή και με το "Cainiao super economy for special goods" δεν είναι ασφαλής (προς το παρόν) γιαυτό δεν το έχω στην λίστα.

Οι καλύτεροι τρόποι ειναι αυτοί που έχουν Aliexpress μπροστά.

Αν το tracking number ειναι LA*******HU / UA********HU, Το δέμα θα πάει Ουγγαρία πρώτα, θα περάσει εκεί τελωνείο και θα το παραλάβει να στο παραδώσει τα ΕΛΤΑ με καμία επιπλέον χρέωση.

Αν το tracking number ειναι 5UGR*******, Το δέμα θα πάει Βουλγαρία πρώτα, θα περάσει εκεί τελωνείο και θα το παραλάβει να στο παραδώσει η Γενική Ταχυδρομική / Speedex (πιο πιθανών η Γενική) με καμία επιπλέον χρέωση.

Τα semitrackable έχουν κανονικά tracking number και φαίνεται κανονικά μέχρι να φτάσει Ελλάδα μετά περιμένεις κάποια μέρα που θα στο αφήσει ο ταχυδρόμος. Έχω πάρει πολλά όλα ήρθαν.

Το "Cainiao Standard For Special Goods" ειναι για ειδικά υλικά σκόνες, υγρά, αλοιφές κτλ. Το ίδιο και το "Cainiao super economy for special goods" που δεν είναι ασφαλής.

Γιαυτό προτιμάμε το "Cainiao Standard For Special Goods" για ειδικά υλικά, που ειναι ασφαλής. Το tracking number ειναι τύπου LT********NL / LS********NL το δέμα πάει πρώτα Ολλανδία περνάει εκεί τελωνείο και θα το παραλάβει να στο παραδώσει τα ΕΛΤΑ με καμία επιπλέον χρέωση.

Το tracking ψαξτω εδώ https://parcelsapp.com/en/tracking  

Η στην εφαρμογή   https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brightstripe.parcels&hl=en_US&gl=US

Επίσης αν πάρεις πάνω από ενα προϊόν από διαφορετικά καταστήματα με τρόπο αποστολής Aliexpress τα δέματα θα πάνε σε ενοποιημένη αποθήκη  και θα γίνουν ένα δέμα και αυτόματα αναβαθμίζεται η αποστολή σε Aliexpress Standard Shipping έτσι θα έρθει ένα δέμα και συστημένο.

Το semitrackable το αφήνει ο ταχυδρόμος το δέμα και φεύγει χωρίς υπογραφή σαν ένα γραμμα.

Ποτέ δεν παραγγέλνεις από τρίτες χώρες να στο φέρουν ιδιωτικές εταιρίες κουριερ τύπου dsl,fedex ups κτλ. πάντα θα περάσει τελωνείο και ας έχεις πληρώσει τον φπα.

Από ευρωπαϊκές χώρες δεν μας νοιάζει ο τρόπος αποστολής επιλέγουμε ότι μας συμφέρει, μιας και δεν πρόκειται να περάσει τελωνείο.


Εποχές πριν μπει το τελωνείο και το ΦΠΑ στην ζωή μας ψώνιζα συστηματικά από ebay και ali...
Και λόγου αυτού του μέτρου σταμάτησα...
Καποια στιγμή πέρσι ψώνισα από ali δοκιμαστικά αλλα μου ήρθαν τα μισά και δεν κατάφερα να πάρω τα λεφτά μου πίσω όπως στο ebay και ξανα σταμάτησα, το Ali μου είπε να πάω να μιλήσω με τα ΕΛΤΑ.
Λέω να ξανά δοκιμάσω να παραγγείλω από ali και πιστευω με την βοηθεια σας να βγαλω ακρη αμα παει στραβα κατι αυτην την φορα αλλα εχω μερικες αποριες.


1)
¨από Aliexpress αν το δέμα έρθει συστημένο δλδ με τρόπο αποστολής Aliexpress Selection Standard,  Aliexpress Standard Shipping και Cainiao Standard For Special Goods (που ειναι για ειδικά υλικά) αν δεν παραλάβεις σε 90 μέρες αυτόματα σου επιστρέφονται τα χρήματα απο το Aliexpress.¨

α) Αυτό ισχύει 100%?
β) αν δεν παραλαβω κατι και ζητησω refund δεν θα μου κανουν τον κινεζο να μου πουν να παω στα ΕΛΤΑ και αλλα τετοια?


2)
¨Επίσης αν πάρεις πάνω από ενα προϊόν από διαφορετικά καταστήματα με τρόπο αποστολής Aliexpress τα δέματα θα πάνε σε ενοποιημένη αποθήκη και θα γίνουν ένα δέμα και αυτόματα αναβαθμίζεται η αποστολή σε Aliexpress Standard Shipping έτσι θα έρθει ένα δέμα και συστημένο¨


α) Αυτό γίνετε 100%
β ) Από πόσα προϊόντα ή διαφορετικά καταστήματα πρέπει να αγοράσω ώστε να αναβαθμιστεί συνολικά η παραγγελία σε Aliexpress Standard Shipping ?
γ) Μπορώ σαν μέθοδο αποστολής να επιλέξω απ όλα τα καταστήματα AliExpress Saver Shipping (ώστε να πληρώσω λίγα μεταφορικά) και να αναβαθμιστεί συνολικά όλη η παραγγελία σε AliExpress Standard Shipping (trackable)?
ή πρέπει σαν μέθοδο αποστολής να επιλέξω απ όλα τα καταστήματα AliExpress Standard Shipping?

Επεξ/σία από Elias87GR
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Έκανα μέσω aliexpress στις 16/4 παραγγελία 2 θήκες κινητού και σήμερα βάσει του tracking εκτελωνίστηκαν (μέθοδος cianiao super economy global). Φαντάζομαι δεν θα περάσουν τελωνείο, καθώς μέσω του parcels app είδα ότι πέρασαν από Ουγγαρία. Το δέμα θα το φέρει η ACS ή τα ΕΛΤΑ και σε πόσες μέρες περίπου; (το tracking number είναι 10ψήφιο).

image.png.78733c95650991770593e6a1010b58f1.png

 

Επεξ/σία από PanagiotisPC
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια καλησπερα,

 

Ενας φιλος μου εχει προβλημα με αγορα απο aliexpress που το στελνει απο αποθηκη γαλλιας. Δειτε λιγο το tracking γιατι εχω ψαξει και acs και dpd αλλα δεν βλεπω κατι.

XW004456382JF Ειναι το αρχικο tracking και στο parcel ειδα οτι πηρε next 04083121525074W . Τι συμβαινει εδω ?

YΓ: Στο σπιτι δεν του αφήσαν κάποιο σημείωμα.

341781130_268497102193477_7953894576847800782_n.jpg

341829413_249440584259319_6643129264629064011_n.jpg

Επεξ/σία από miltgiorg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...