sakisgri Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 13 λεπτά πριν, silverlight είπε Έχω επιλέξει china post air parcel αλλα ο πωλητής μου λέει οτι μπορεί να το στείλει με NLDHL και οτι μπορεί να χρεωθεί αυτός το κόστος τελωνείου,το γνωρίζεις μήπως? το googλάρω αλλα δέν το βρίσκω, δυστυχώς to banggood έχει ελάχιστα είδη αλιείας, και θα ήταν επικίνδυνο για την ασφάλεια του καλαμιού να χωριστεί σε 2 δέματα. Δεν γνωρίζω φίλε μου, αλλά ότι και να πει κάποιος πωλητής ειναι λόγια του αέρα, μπορεί μετά να κάνει τον Αλέκο και δεν θα μπορεις να κάνεις τπτ. Θα έλεγα καλύτερα china post μπορεί να καθυστερήσει λίγο παραπάνω αλλά ειναι πιο σίγουρο από τα άλλα στη περίπτωση σου. 1
w2o4ts Δημοσ. 30 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2023 Νέος στο Aliexpress, δύο παραγγελίες μόνο μέχρι στιγμής, και θα ήθελα να ζητήσω τα φώτα σας... και για τις 2! Παράγγειλα στα μέσα του μήνα από το AliExpress Store της Chuwi στην Ισπανία ένα laptop που είδα στην ενότητα των Προσφορών εδώ... δίπλα. Αφού όμως η παραγγελία είχε ήδη αποσταλεί, πρόσεξα στα σχόλια ένα πιθανό πρόβλημα με το laptop, επικοινώνησα μέσω του chat με τον πωλητή, ο οποίος μου επιβεβαίωσε την πιθανότητα να παραλάβω όντως προϊόν που θα παρουσίαζε σημαντική έλλειψη, η οποία δεν αναφερόταν πουθενά στην περιγραφή. Σχολίασε ότι αν δε μου κάνει, μπορώ να το επιστρέψω. Το laptop θα παραδιδόταν την ίδια εκείνη μέρα. Αποφάσισα να μην το ρισκάρω και να κάνω άρνηση παραλαβής. Αυτά συνέβησαν στις 25 Αυγ και η ACS που χειρίστηκε την παράδοση στην Ελλάδα με ενημέρωσε ότι θα το παραδώσει πίσω στην GLS (που το είχε φέρει ως εδώ) στις 4 Σεπτεμβρίου, για να επιστραφεί στον αποστολέα. Το ερώτημα για μένα είναι πώς ενημερώνω το Ali και τον πωλητή για αυτό. Στην επιλογή για return / refund, λέει ότι μπορώ να ξεκινήσω τη διαδικασία αφού το δέμα παραδοθεί - κάτι που βέβαια δεν έγινε, αφού το επέστρεψα χωρίς να παραλάβω. Το έγραψα στον πωλητή στο chat, αλλά δεν είδα κάποια ιδιαίτερη... αντίδραση - και φαντάζομαι ότι θα πρέπει να κινήσω κάποια λίγο πιο... επίσημη ίσως διαδικασία. Τι κάνω στην περίπτωση αυτή...; Και το 2ο θέμα για το οποίο θα ήθελα επίσης τη συμβουλή σας... Αφού η παραπάνω παραγγελία κατέληξε για μένα σε... αποτυχία, βρήκα ένα άλλο laptop, πάλι από τον ίδιο πωλητή (και αυτό από την ενότητα των Προσφορών!), ρώτησα αυτήν τη φορά διευκρινίσεις πριν παραγγείλω (καμένος στο χυλό...), και αφού πήρα ικανοποιητικές απαντήσεις, το παρήγγειλα την περασμένη Κυριακή (27 Αυγ). Η προοπτική είναι να παραλάβω αυτό και όταν... με το καλό το προηγούμενο φτάσει πίσω στον πωλητή, να πάρω refund για εκείνο (ελπίζω). Περιέργως όμως, μέχρι σήμερα όχι μόνο δεν έχουν στείλει τίποτα, αλλά δεν απαντάνε ούτε και στο chat - τα μηνύματά μου φαίνονται αδιάβαστα από την περασμένη εβδομάδα. Το προηγούμενο που παρήγγειλα μου το είχαν στείλει αυθημερόν - και απαντούσαν σχεδόν αμέσως στα μηνήματα. Στο θέμα για το συγκεκριμένο laptop στις Προσφορές, όπου έκανα μια πρώτη ερώτηση, μου υπέδειξαν ότι το κατάστημα είναι plus featured brand που σημαίνει ότι πρέπει να στείλει το δέμα σε 72 ώρες από την πληρωμή. Έχω λόγο να ανησυχήσω και να πρέπει να κάνω κάτι να δω τι γίνεται, λέτε, ή είναι νωρίς ακόμα...; Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στο ότι αρνήθηκα να παραλάβω το προηγούμενο προϊόν από τον ίδιο πωλητή (ο οποίος βέβαια μου υπέδειξε ο ίδιος τη δυνατότητα επιστροφής)...; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποιες απαντήσεις!
sakisgri Δημοσ. 30 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2023 1 ώρα πριν, w2o4ts είπε Νέος στο Aliexpress, δύο παραγγελίες μόνο μέχρι στιγμής, και θα ήθελα να ζητήσω τα φώτα σας... και για τις 2! Παράγγειλα στα μέσα του μήνα από το AliExpress Store της Chuwi στην Ισπανία ένα laptop που είδα στην ενότητα των Προσφορών εδώ... δίπλα. Αφού όμως η παραγγελία είχε ήδη αποσταλεί, πρόσεξα στα σχόλια ένα πιθανό πρόβλημα με το laptop, επικοινώνησα μέσω του chat με τον πωλητή, ο οποίος μου επιβεβαίωσε την πιθανότητα να παραλάβω όντως προϊόν που θα παρουσίαζε σημαντική έλλειψη, η οποία δεν αναφερόταν πουθενά στην περιγραφή. Σχολίασε ότι αν δε μου κάνει, μπορώ να το επιστρέψω. Το laptop θα παραδιδόταν την ίδια εκείνη μέρα. Αποφάσισα να μην το ρισκάρω και να κάνω άρνηση παραλαβής. Αυτά συνέβησαν στις 25 Αυγ και η ACS που χειρίστηκε την παράδοση στην Ελλάδα με ενημέρωσε ότι θα το παραδώσει πίσω στην GLS (που το είχε φέρει ως εδώ) στις 4 Σεπτεμβρίου, για να επιστραφεί στον αποστολέα. Το ερώτημα για μένα είναι πώς ενημερώνω το Ali και τον πωλητή για αυτό. Στην επιλογή για return / refund, λέει ότι μπορώ να ξεκινήσω τη διαδικασία αφού το δέμα παραδοθεί - κάτι που βέβαια δεν έγινε, αφού το επέστρεψα χωρίς να παραλάβω. Το έγραψα στον πωλητή στο chat, αλλά δεν είδα κάποια ιδιαίτερη... αντίδραση - και φαντάζομαι ότι θα πρέπει να κινήσω κάποια λίγο πιο... επίσημη ίσως διαδικασία. Τι κάνω στην περίπτωση αυτή...; Και το 2ο θέμα για το οποίο θα ήθελα επίσης τη συμβουλή σας... Αφού η παραπάνω παραγγελία κατέληξε για μένα σε... αποτυχία, βρήκα ένα άλλο laptop, πάλι από τον ίδιο πωλητή (και αυτό από την ενότητα των Προσφορών!), ρώτησα αυτήν τη φορά διευκρινίσεις πριν παραγγείλω (καμένος στο χυλό...), και αφού πήρα ικανοποιητικές απαντήσεις, το παρήγγειλα την περασμένη Κυριακή (27 Αυγ). Η προοπτική είναι να παραλάβω αυτό και όταν... με το καλό το προηγούμενο φτάσει πίσω στον πωλητή, να πάρω refund για εκείνο (ελπίζω). Περιέργως όμως, μέχρι σήμερα όχι μόνο δεν έχουν στείλει τίποτα, αλλά δεν απαντάνε ούτε και στο chat - τα μηνύματά μου φαίνονται αδιάβαστα από την περασμένη εβδομάδα. Το προηγούμενο που παρήγγειλα μου το είχαν στείλει αυθημερόν - και απαντούσαν σχεδόν αμέσως στα μηνήματα. Στο θέμα για το συγκεκριμένο laptop στις Προσφορές, όπου έκανα μια πρώτη ερώτηση, μου υπέδειξαν ότι το κατάστημα είναι plus featured brand που σημαίνει ότι πρέπει να στείλει το δέμα σε 72 ώρες από την πληρωμή. Έχω λόγο να ανησυχήσω και να πρέπει να κάνω κάτι να δω τι γίνεται, λέτε, ή είναι νωρίς ακόμα...; Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στο ότι αρνήθηκα να παραλάβω το προηγούμενο προϊόν από τον ίδιο πωλητή (ο οποίος βέβαια μου υπέδειξε ο ίδιος τη δυνατότητα επιστροφής)...; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποιες απαντήσεις! Κανονικά πρέπει να παραλαβεις για να το επιστρέψεις. Δική μου γνώμη ειναι έπρεπε να παραλαβεις το προϊόν να τραβήξεις βίντεο το unboxing (πάντα το κάνουμε αυτό) και να δεις αν δουλεύει κανονικά ενώ τραβάς βίντεο. Αφού αρνήθηκες να παραλαβεις δύσκολα θα βγάλεις άκρη, γιατι όταν πληρώνουμε τα χρήματα πάνε στο Aliexpress και όχι στον πωλητή, όταν παραλάβουμε το προϊόν και δηλώσουμε όλα καλά τοτε δίνει τα χρήματα το Aliexpress στον πωλητή. Έτσι όταν υπάρχει κάποιο θέμα η θέλουμε να επιστρέψουμε το προϊόν το κάνουμε πάντα μέσω το dispute και το Aliexpress αποφασίζει αν θα χρεωθούμε εμείς το κόστος αποστολής η ο πωλητής, ανάλογα ποιος φταίει. Η ACS κρατάει το δέμα 15 μέρες, μετά το στέλνει πίσω. Όπως έγραψες και εσύ στις 4 Σεπτεμβρίου θα το στείλει πίσω. Γνώμη μου ειναι να το παραλαβεις και να ανοίξεις dispute ότι θέλεις να επιστρέψεις το προϊόν για το τάδε λόγο και να ανεβάσεις screenshot με τα μηνύματα που σου απάντησε ο πωλητής και σου επιβεβαίωσε την πιθανότητα να παραλάβεις προϊόν που θα παρουσίαζε σημαντική έλλειψη. Λογικά θα μπορεις να το στείλεις πίσω και θα αποφασίσει το Aliexpress ποιος θα χρεωθεί το κόστος αποστολής. Επίσης έτσι τουλάχιστον θα εχεις το προϊόν, αν επιστρέψει πίσω και ο Κινέζος κάνει τον Κινέζο και πει δεν παρέλαβε τπτ δεν θα μπορεις να το αποδείξεις. Αν σου δώσει το οκ το Aliexpress και το στείλεις πίσω να ακολουθήσεις τις οδηγίες παρακάτω. Να τραβήξεις βίντεο + φωτογραφίες τι έχεις βάλει στο δέμα. Να προσέξεις την διεύθυνση που θα το στείλεις. Ζήτα από το κατάστημα να σου στείλουν σε ε-μαιλ σαφείς οδηγίες με την διεύθυνση που θα πάει το δέμα. Να ζητήσεις να σταλεί με tracking number. Να βγάλεις φωτογραφία του δέματος πριν βάλουν το tracking number. Να βγάλεις φωτογραφία του δέματος αφού βάλουν το tracking number. Να στείλεις ε-μαιλ στο κατάστημα με ανωτέρω φώτο + tracking number. Αν δεν παραλαβεις δεν ξέρω αν μπορέσεις να πάρεις τα χρήματα σου πίσω από το Aliexpress, μετά μόνο με αμφισβήτηση στη τράπεζα σου με την παραγγελία και το tracking number να δείχνει ότι επεστράφη πίσω (όταν το στείλει η ACS και φανεί στο tracking) θα μπορέσεις να πάρεις τα χρήματα σου πισω. Για το άλλο, υπάρχει περίπτωση να σου έχει κάνει αγνόησή, αφού αρνήθηκες να παραλαβεις το πρώτο δέμα. Μάλλον θα πρέπει να ψάξεις σε άλλο κατάστημα αν δεν σου απαντήσουν. Η να το παραγγείλεις με άλλο λογαριασμό.
NikosKallithea Δημοσ. 30 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2023 @w2o4ts Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού
Ukforthemoment Δημοσ. 30 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2023 3 ώρες πριν, w2o4ts είπε Νέος στο Aliexpress, δύο παραγγελίες μόνο μέχρι στιγμής, και θα ήθελα να ζητήσω τα φώτα σας... και για τις 2! Παράγγειλα στα μέσα του μήνα από το AliExpress Store της Chuwi στην Ισπανία ένα laptop που είδα στην ενότητα των Προσφορών εδώ... δίπλα. Αφού όμως η παραγγελία είχε ήδη αποσταλεί, πρόσεξα στα σχόλια ένα πιθανό πρόβλημα με το laptop, επικοινώνησα μέσω του chat με τον πωλητή, ο οποίος μου επιβεβαίωσε την πιθανότητα να παραλάβω όντως προϊόν που θα παρουσίαζε σημαντική έλλειψη, η οποία δεν αναφερόταν πουθενά στην περιγραφή. Σχολίασε ότι αν δε μου κάνει, μπορώ να το επιστρέψω. Το laptop θα παραδιδόταν την ίδια εκείνη μέρα. Αποφάσισα να μην το ρισκάρω και να κάνω άρνηση παραλαβής. Αυτά συνέβησαν στις 25 Αυγ και η ACS που χειρίστηκε την παράδοση στην Ελλάδα με ενημέρωσε ότι θα το παραδώσει πίσω στην GLS (που το είχε φέρει ως εδώ) στις 4 Σεπτεμβρίου, για να επιστραφεί στον αποστολέα. Το ερώτημα για μένα είναι πώς ενημερώνω το Ali και τον πωλητή για αυτό. Στην επιλογή για return / refund, λέει ότι μπορώ να ξεκινήσω τη διαδικασία αφού το δέμα παραδοθεί - κάτι που βέβαια δεν έγινε, αφού το επέστρεψα χωρίς να παραλάβω. Το έγραψα στον πωλητή στο chat, αλλά δεν είδα κάποια ιδιαίτερη... αντίδραση - και φαντάζομαι ότι θα πρέπει να κινήσω κάποια λίγο πιο... επίσημη ίσως διαδικασία. Τι κάνω στην περίπτωση αυτή...; Και το 2ο θέμα για το οποίο θα ήθελα επίσης τη συμβουλή σας... Αφού η παραπάνω παραγγελία κατέληξε για μένα σε... αποτυχία, βρήκα ένα άλλο laptop, πάλι από τον ίδιο πωλητή (και αυτό από την ενότητα των Προσφορών!), ρώτησα αυτήν τη φορά διευκρινίσεις πριν παραγγείλω (καμένος στο χυλό...), και αφού πήρα ικανοποιητικές απαντήσεις, το παρήγγειλα την περασμένη Κυριακή (27 Αυγ). Η προοπτική είναι να παραλάβω αυτό και όταν... με το καλό το προηγούμενο φτάσει πίσω στον πωλητή, να πάρω refund για εκείνο (ελπίζω). Περιέργως όμως, μέχρι σήμερα όχι μόνο δεν έχουν στείλει τίποτα, αλλά δεν απαντάνε ούτε και στο chat - τα μηνύματά μου φαίνονται αδιάβαστα από την περασμένη εβδομάδα. Το προηγούμενο που παρήγγειλα μου το είχαν στείλει αυθημερόν - και απαντούσαν σχεδόν αμέσως στα μηνήματα. Στο θέμα για το συγκεκριμένο laptop στις Προσφορές, όπου έκανα μια πρώτη ερώτηση, μου υπέδειξαν ότι το κατάστημα είναι plus featured brand που σημαίνει ότι πρέπει να στείλει το δέμα σε 72 ώρες από την πληρωμή. Έχω λόγο να ανησυχήσω και να πρέπει να κάνω κάτι να δω τι γίνεται, λέτε, ή είναι νωρίς ακόμα...; Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στο ότι αρνήθηκα να παραλάβω το προηγούμενο προϊόν από τον ίδιο πωλητή (ο οποίος βέβαια μου υπέδειξε ο ίδιος τη δυνατότητα επιστροφής)...; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποιες απαντήσεις! Πως κατάφερες να τα κάνεις τόσο σαλάτα.................δεν το καταλαβαίνω.Ελπίζω να καταφέρει να τα ξεμπερδέψει το κατάστημα που στα έστειλε .
w2o4ts Δημοσ. 30 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Και νέος στο είδος, και πήγα να τα κάνω όλα... μαζεμένα (και λάθος, όπως αποδεικνύεται)! 😀 Αυτό με την άρνηση παραλαβής ήταν συμβουλή από γνωστό μου που ψωνίζει χρόνια, αλλά μάλλον καταλαβαίνω... με πήρε στο λαιμό του στην προκειμένη περίπτωση. Μέχρι τώρα η μόνη επιλογή που έχω δει ήταν να επικοινωνήσω με το κατάστημα. Δε βρήκα κάποια επιλογή να επικοινωνήσω με την ίδια την πλατφόρμα (Ali), μπας και βρω καμιά άκρη, εξηγώντας την περίπτωση. Είδα έχει βέβαια να ανοίξεις dispute, αλλά δε νομίζω ότι είναι ώρα τώρα για κάτι τέτοιο - τουλάχιστον μέχρι να φύγει το δέμα για πίσω και να φανεί αυτό στο tracking. Έχει άραγε κάτι για να ζητήσει κανείς υποστήριξη κατευθείαν από το Ali...; Edit: Δοκίμασα το online support τους, που αποδείχθηκε ότι ήταν η EVA, το bot του Ali, και με το που έβαλα μια (απλή/σύντομη) περιγραφή, αυτό άνοιξε dispute στον πωλητή. Ο θεός βοηθός... 🙂 Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2023 από w2o4ts
dimitrismvr__ Δημοσ. 30 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2023 Καλησπερα στην παρεα. Εχει παρατηρησει κανεις καθυστερησεις και κολληματα? Εχω 2 δεματακια απο κινα με tracking 4********4 και UA*********HU και εχουν κολλησει και τα 2 για 7 μερες στο Arrived at departure transport hub. Ευχαριστω.
sakisgri Δημοσ. 31 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2023 6 ώρες πριν, w2o4ts είπε Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Και νέος στο είδος, και πήγα να τα κάνω όλα... μαζεμένα (και λάθος, όπως αποδεικνύεται)! 😀 Αυτό με την άρνηση παραλαβής ήταν συμβουλή από γνωστό μου που ψωνίζει χρόνια, αλλά μάλλον καταλαβαίνω... με πήρε στο λαιμό του στην προκειμένη περίπτωση. Μέχρι τώρα η μόνη επιλογή που έχω δει ήταν να επικοινωνήσω με το κατάστημα. Δε βρήκα κάποια επιλογή να επικοινωνήσω με την ίδια την πλατφόρμα (Ali), μπας και βρω καμιά άκρη, εξηγώντας την περίπτωση. Είδα έχει βέβαια να ανοίξεις dispute, αλλά δε νομίζω ότι είναι ώρα τώρα για κάτι τέτοιο - τουλάχιστον μέχρι να φύγει το δέμα για πίσω και να φανεί αυτό στο tracking. Έχει άραγε κάτι για να ζητήσει κανείς υποστήριξη κατευθείαν από το Ali...; Edit: Δοκίμασα το online support τους, που αποδείχθηκε ότι ήταν η EVA, το bot του Ali, και με το που έβαλα μια (απλή/σύντομη) περιγραφή, αυτό άνοιξε dispute στον πωλητή. Ο θεός βοηθός... 🙂 Νομίζω αν παραλάβεις το δέμα έστω τώρα μπορεις να διορθώσεις τα λάθοι που έκανες. Μετά μπορεί να μη έχει κανένα πρόβλημα το Laptop και να δουλεύει κανονικά. Επειδή στα σχόλια διάβασες ένα πιθανό πρόβλημα δεν ειναι απαραίτητο να έχει το ίδιο πρόβλημα και το δικό σου, από την άλλη τουλάχιστον ξέρεις για πιο πρόβλημα να κοιτάξεις. Και αν όλα καλά κρατάς αυτό και ακυρώνεις το άλλο αφού δεν το έχει στείλει ακόμα. Αν έχει πρόβλημα τραβάς βίντεο και ανοίγεις dispute έτσι το Aliexpress θα ειναι μαζί σου και λογικά θα το στείλεις πίσω με κόστος αποστολής να επιβαρύνει τον πωλητή. Αν όμως θες να μιλήσεις με live agent κάνω copy paste οδηγίες από τον @radiotv στη σελίδα 281. Αν όμως θέλεις να επικοινωνήσεις με το help desk για το θέμα σου στην εφαρμογή αφού μπεις στην παραγγελία πατάς επάνω δεξιά στο σύμβολο με τα ακουστικά, εκεί θα σου βγάλει μια σειρά αυτόματων απαντήσεων αλλά αν θες να μιλήσεις ζωντανά με agent στο chat κάνεις σκρολ κάτω στη σελίδα και πατάς online service, μετά για να ξεφύγεις από το bot EVA που θα σου βγάζει αυτόματες απαντήσεις στο chat κάτω κάτω θα γράψεις live agent, 4 ώρες πριν, dimitrismvr__ είπε Καλησπερα στην παρεα. Εχει παρατηρησει κανεις καθυστερησεις και κολληματα? Εχω 2 δεματακια απο κινα με tracking 4********4 και UA*********HU και εχουν κολλησει και τα 2 για 7 μερες στο Arrived at departure transport hub. Ευχαριστω. Καλησπέρα. Συμβαίνει καμια φορά, υπομονή θα ξεκολλήσουν. 1 1
w2o4ts Δημοσ. 31 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2023 2 ώρες πριν, sakisgri είπε Νομίζω αν παραλάβεις το δέμα έστω τώρα μπορεις να διορθώσεις τα λάθοι που έκανες. Μετά μπορεί να μη έχει κανένα πρόβλημα το Laptop και να δουλεύει κανονικά. Επειδή στα σχόλια διάβασες ένα πιθανό πρόβλημα δεν ειναι απαραίτητο να έχει το ίδιο πρόβλημα και το δικό σου, από την άλλη τουλάχιστον ξέρεις για πιο πρόβλημα να κοιτάξεις. Και αν όλα καλά κρατάς αυτό και ακυρώνεις το άλλο αφού δεν το έχει στείλει ακόμα. Αν έχει πρόβλημα τραβάς βίντεο και ανοίγεις dispute έτσι το Aliexpress θα ειναι μαζί σου και λογικά θα το στείλεις πίσω με κόστος αποστολής να επιβαρύνει τον πωλητή. Αν όμως θες να μιλήσεις με live agent κάνω copy paste οδηγίες από τον @radiotv στη σελίδα 281. Αν όμως θέλεις να επικοινωνήσεις με το help desk για το θέμα σου στην εφαρμογή αφού μπεις στην παραγγελία πατάς επάνω δεξιά στο σύμβολο με τα ακουστικά, εκεί θα σου βγάλει μια σειρά αυτόματων απαντήσεων αλλά αν θες να μιλήσεις ζωντανά με agent στο chat κάνεις σκρολ κάτω στη σελίδα και πατάς online service, μετά για να ξεφύγεις από το bot EVA που θα σου βγάζει αυτόματες απαντήσεις στο chat κάτω κάτω θα γράψεις live agent, Σε ευχαριστώ πολύ! Επιτέλους έβγαλα κάποια άκρη! Δυστυχώς η μέθοδος του radiotv δε φαίνεται να πιάνει πλέον - το "live agent" ή και το πιο περιφραστικό "I want to talk to a live agent" που είδα σε διάφορες μεριές στο internet φαίνεται να αγνοείται και η "EVA" σου προτείνει και πάλι τις τυποποιημένες της απαντήσεις. Τώρα όμως που ήξερα ότι μπορείς να μιλήσεις με live agent, πειραματίστηκα λίγο και τελικά τα κατάφερα ως εξής (σε desktop αυτό, σε browser - ίσως από το mobile app να διαφέρει): Account -> Help Center (από τις επιλογές στα αριστέρά) -> "Chat Now" (κάτω κάτω, δίπλα στο "Online Service") -> βγαίνεις στην 'EVA' ξανά -> επιλογή μίας από τις προτεινόμενες κατηγορίες (διάλεξα το "Order not received") και -επιτέλους- ανάμεσα στις επιλογές που έβγαλε από κάτω ήταν και το "Chat with an agent now"! Ο agent με διαβεβαίωσε ότι θα βρω άκρη με την επιστροφή της παραγγελίας μου, να περιμένω μέχρι το tracking status να ενημερωθεί ώστε να δείχνει ότι το δέμα επιστρέφεται, και μετά να κάνω paste ένα screenshot του στο dispute μου, και θα βρεθεί η άκρη (ελπίζω να έχει δίκιο...) Για τη δεύτερη παραγγελία, θεωρεί ότι είναι έτοιμη για αποστολή, απλώς μπορεί να χρειαστεί κάποιες μέρες για να αποσταλεί, ή μέχρι να ενημερωθεί το status της παραγγελίας - οκ, λίγο περίεργο μου ακούστηκε αυτό... (ελπίζω να έχει δίκιο #2 ... 🙂) 1
iliata2410 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2023 Δηλαδή μόνο από σταθερό pc μπορείς να μιλήσεις,από ότι βλέπω
IoannisSM Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2023 Η παραγγελια ηρθε αλλά ενα απαραιτητο εξαρτημα λειπει. Εκανα αιτηση refund. Kαι λεει (o seller πληρωνει το return shipping fee) : Please do as follows: 1. Kindly confirm the return fee before you return the item via message chat. 2. Head to the local post office and ship the item. 3. Provide tracking number and details to confirm the return. Once the item is delivered, inform seller to proceed refund. If the seller violates, reach AliExpress with the return delivery receipt. AliExpress will issue coupon to cover it. Το κουπονι αναφερεται στο return shipping fee ή για ολη την (παραγγελια+return shipping fee)? Μηπως θα μεινω με το κουπονι στο χερι λετε??? Μηπως να μην αποδεχτω τη λυση και να προχωρησω σε dispute?
sakisgri Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2023 6 ώρες πριν, IoannisSM είπε Η παραγγελια ηρθε αλλά ενα απαραιτητο εξαρτημα λειπει. Εκανα αιτηση refund. Kαι λεει (o seller πληρωνει το return shipping fee) : Please do as follows: 1. Kindly confirm the return fee before you return the item via message chat. 2. Head to the local post office and ship the item. 3. Provide tracking number and details to confirm the return. Once the item is delivered, inform seller to proceed refund. If the seller violates, reach AliExpress with the return delivery receipt. AliExpress will issue coupon to cover it. Το κουπονι αναφερεται στο return shipping fee ή για ολη την (παραγγελια+return shipping fee)? Μηπως θα μεινω με το κουπονι στο χερι λετε??? Μηπως να μην αποδεχτω τη λυση και να προχωρησω σε dispute? Το refund για το προϊόν θα το πάρεις από το Aliexpress, θα επιστραφεί στο λογαριασμό σου, λογικά όταν φανεί στο tracking ότι παρέλαβε ο πωλητής το δέμα. Δες οδηγίες για να στείλεις το δέμα πίσω σε ανάρτηση μου σε αυτή τη σελίδα πιο πάνω, για να είσαι καλυμμένος. Αν ο πωλητής δεν σε πληρώσει τα μεταφορικά επιστροφής (όταν παραλάβει) θα σου δώσει κουπόνι το Aliexpress για το ποσό που θα εχεις πληρώσει που θα μπορεις να το εξαργυρώσεις στην επόμενη αγορά. 1
IoannisSM Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2023 6 ώρες πριν, sakisgri είπε Το refund για το προϊόν θα το πάρεις από το Aliexpress, θα επιστραφεί στο λογαριασμό σου, λογικά όταν φανεί στο tracking ότι παρέλαβε ο πωλητής το δέμα. Δες οδηγίες για να στείλεις το δέμα πίσω σε ανάρτηση μου σε αυτή τη σελίδα πιο πάνω, για να είσαι καλυμμένος. Αν ο πωλητής δεν σε πληρώσει τα μεταφορικά επιστροφής (όταν παραλάβει) θα σου δώσει κουπόνι το Aliexpress για το ποσό που θα εχεις πληρώσει που θα μπορεις να το εξαργυρώσεις στην επόμενη αγορά. Με ΕΛΤΑ ή ACS το επιστρέφω; ήρθε με acs. Καταλαβαίνω ότι πληρώνω εγώ την επιστροφή και μετά θα τα αποζημιωθω Ε; τι κόστος έχει ένα κουτί διπλάσιου μεγέθους κινητού; δηλαδή, πλήρωσα να αγοράσω το προϊόν 25 ευρώ . Παίζει να πληρώσω 20 ευρώ για μεταφορικά επιστροφής και να τα πάρω και κουπόνι;;; αλι και τρείς Αλι....
sakisgri Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, IoannisSM είπε Με ΕΛΤΑ ή ACS το επιστρέφω; ήρθε με acs. Καταλαβαίνω ότι πληρώνω εγώ την επιστροφή και μετά θα τα αποζημιωθω Ε; τι κόστος έχει ένα κουτί διπλάσιου μεγέθους κινητού; δηλαδή, πλήρωσα να αγοράσω το προϊόν 25 ευρώ . Παίζει να πληρώσω 20 ευρώ για μεταφορικά επιστροφής και να τα πάρω και κουπόνι;;; αλι και τρείς Αλι.... Με τα ΕΛΤΑ, σου γράφουν να πας στο post office. Ναι εσύ θα πληρωσεις και μετά θα αποζημιωθείς. Νομίζω μέχρι το 1κιλο τα ΕΛΤΑ το υπολογίζουν σαν επιστολή που ειναι πιο φτηνά. Επίσης γράφουν, Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το τέλος επιστροφής προτού επιστρέψετε το προϊόν μέσω συνομιλίας μέσω μηνύματος. (1. Kindly confirm the return fee before you return the item via message chat.) Δεν ξέρω με σιγουριά αλλά αφού ειναι τόσο φτηνό το προϊόν μήπως αν δουν δεν συμφέρει ίσως σου δώσουν τα χρήματα πίσω χωρίς να επιστρέψεις το προϊόν. Μια παρόμοια περίπτωση που είχε τύχει σε εμένα, ο πωλητής ζήτησε να στείλω το προϊόν πίσω εγώ ζήτησα να κρατήσω το προϊών και να πάρω το 90% της αξίας πίσω το Aliexpress μου έκανε 2 προτάσεις η μια ήταν η δική μου και η άλλη ήταν να πάρω το 100% πίσω και να επιστρέψω το προϊόν με τα μεταφορικά να επιβαρύνουν τον πωλητή, επέλεξα να κρατήσω το προϊόν με το 90% και ξεμπέρδεψα, σε 2μερες πήρα τα χρήματα πίσω. Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου 2023 από sakisgri 1
fernw_thn_souvla Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2023 Καλησπέρα, Η μέθοδος αποστολής cainiao heavy parcel έχει τελωνείο; Επίσης αν αποφασίσω να επιλέξω την AliExpress Standard Shipping για πιο γρήγορα (τουλάχιστον έτσι λέει) θα υπάρχει τελωνείο; Ευχαριστώ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα