Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Δεν ξέρω αν βγάλεις άκρη γιατι στις επιλογές που θα δίνει τώρα θα ειναι "Missing/damaged?wrong items και Package not recieved.  Πατάς Account μετά shipped πάτα στο προϊόν και μετά πάτα εκεί που γράφει Returns/refunds

Ίσως θα πρέπει να μιλήσεις με Live agent, δες ανάρτηση μου στη σελίδα 379 πως να το κάνεις αυτό. Βγάλε όμως κανένα screenshot να εχεις αν ζητηθεί.

Τελικά μάλλον κάποιο μεγάλο λάκκο έχει η φάβα... Μίλησα με dhl προσπαθώντας να βγάλω άκρη και μου είπαν ότι ο εκτελωνιστής που έβαλα (!) ανέλαβε το θέμα.. Όπως αποδείχθηκε τελικά, το τράκινγκ που έστειλε ο κινέζος δεν ήταν στο δικό μου όνομα αλλά σε κάποιας εταιρείας στην Αθήνα, εγώ μένω επαρχία.. Το γεγονός δε ότι έστειλε το δέμα μόλις μια μέρα πριν εκπνεύσει η διορία που δίνει το αλι στους εμπόρους για να εκτελέσουν την αποστολή καθώς και η μή ανταπόκρισή του στα μηνύματα έκτοτε, με προβληματίζει.

Αν δεν έκανε ο πωλητής λάθος στον  κωδικό, μπορεί σκέφτομαι να συμβαίνει κάτι άλλο, κάτι καινούριο, να στέλνουν ομαδικά δέματα με dhl σε συνεργάτες στην Ελλάδα και να τα προωθούν μετά εκείνοι στους παραλήπτες, δεν βλέπω όμως το λόγο..

  • Απαντ. 8,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εχει ανοιχτει dispute. To Ali μου εστειλε εμαιλ να παρεχω info σχετικα με το tracker number και το address. Που τα ανεβαζω/στελνω αυτα????

Δεν το βρισκω με τιποτα!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, IoannisSM είπε

Εχει ανοιχτει dispute. To Ali μου εστειλε εμαιλ να παρεχω info σχετικα με το tracker number και το address. Που τα ανεβαζω/στελνω αυτα????

Δεν το βρισκω με τιποτα!

Γιατί δεν το απαντάς με αυτά που θελουν στο email που σου έστειλαν, λέει κάτι να μη απαντήσεις σε αυτό?

Επεξ/σία από sakisgri
Δημοσ.
11 ώρες πριν, vagosvts7 είπε

Καλημέρα παιδιά.. Αύριο λήγει ο προθεσμία που είχε το μαγαζί από aliexpress για το αγαθό που είχα αγοράσει.. Μπήκα στο chat να μιλήσω μαζί τους και έχει αυτόματες ερωτήσεις.. Επέλεξα ότι δεν έχω παραλάβει το αγαθό τι μπορούμε να κάνουμε και μου έβγαλε το εξής.. 

 

Screenshot_20231011_083218_com.alibaba.aliexpresshd.jpg

Screenshot_20231011_083156_com.alibaba.aliexpresshd.jpg

Στο chat που μιλάω live με ένα εκπρόσωπο τώρα μου λέει το εξής :

Base in here since its been 14 days without any updates. I suggest that you file a dispute and make sure to upload evidence to support the claim.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, sakisgri είπε

Γιατί δεν το απαντάς με αυτά που θελουν στο email που σου έστειλαν, λέει κάτι να μη απαντήσεις σε αυτό?

Ναι λεει να μην απαντησω. Ευτυχως βρηκα ακρη με chat. Σε αναμονη τι θα γινει τωρα...

Παντως πολυ κακη εμπειρια μεχρι στιγμης. Για 20 ευρω προιον, εχω χρεωθει 15 μεταφορικα να το επιστρεψω και εδω και 3 μηνες δεν εχω ουτε προιον, ουτε τα λεφτα μου. Δεν μπορω να φανταστω για μεγαλυτερα ποσά τι γινεται.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, IoannisSM είπε

Ναι λεει να μην απαντησω. Ευτυχως βρηκα ακρη με chat. Σε αναμονη τι θα γινει τωρα...

Παντως πολυ κακη εμπειρια μεχρι στιγμης. Για 20 ευρω προιον, εχω χρεωθει 15 μεταφορικα να το επιστρεψω και εδω και 3 μηνες δεν εχω ουτε προιον, ουτε τα λεφτα μου. Δεν μπορω να φανταστω για μεγαλυτερα ποσά τι γινεται.

Αν δεν έφταιγες εσύ κάτι δεν έκανες σωστά. 2 φορές που χρειάστηκε να ανοίξω dispute για προβληματικό προϊόν που η αξία τους ήταν κάπου στα 45€ το κάθε ένα σε και τις 2 περιπτώσεις ζήτησα το 90% της αξίας και να κρατήσω το προϊόν και αυτό πήρα.

Από τις 2 προτάσεις που μου έκανε το Aliexpress η μια ήταν η δική μου και η άλλη ήταν να το στείλω πίσω με  100% επιστροφή χρημάτων και τα έξοδα επιστροφής να επιβαρύνουν τον πωλητή.

Είχα βίντεο να ανοίγω το δέμα και επιτόπου να το δοκιμάζω και να φαίνεται ξεκάθαρα δεν δουλεύει.

  • Like 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, sakisgri είπε

Το άλλο ναι ειναι φυσιολογικό (αυτό το διάστημα). Τώρα τελευταία υπάρχει μια καθυστέρηση παραπάνω, συνήθως μεχρι να φύγει το δέμα από Κίνα για Ουγγαρία μετά περπατάει όπως και πριν.

Σήμερα εμφανίστηκε και το δεύτερο και το βγάζει κλασικά στην Θεσσαλονίκη

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, evts είπε

Η αποστολή  με via seller's shipping method έχει ρίσκο; Μπαταρίες 2032. 'Εχει καλές αξιολογήσεις.

Οι μπαταριες εχουν ειδικο τροπο αποστολης , και εμενα ολες μου εχουν ερθει χωρις φορο 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, evts είπε

Η αποστολή  με via seller's shipping method έχει ρίσκο; Μπαταρίες 2032. 'Εχει καλές αξιολογήσεις.

Ο ασφαλής τρόπος αποστολής για μπαταρίες ειναι με την MEEST Group με tracking number τύπου GR************** και την παράδοση την κάνει η speedex στην Ελλάδα με καμιά επιπλέον χρέωση.

Αλλά επειδή ο τρόπος αποστολής "Seller's Shipping Method" θα μπορούσε να ειναι οποιοσδήποτε τρόπος καλά ειναι να κάνεις μια ερώτηση τον πωλητή με ποιο τρόπο θα σταλεί να είσαι σίγουρος.

  • Like 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, sakisgri είπε

Αν δεν έφταιγες εσύ κάτι δεν έκανες σωστά. 2 φορές που χρειάστηκε να ανοίξω dispute για προβληματικό προϊόν που η αξία τους ήταν κάπου στα 45€ το κάθε ένα σε και τις 2 περιπτώσεις ζήτησα το 90% της αξίας και να κρατήσω το προϊόν και αυτό πήρα.

Από τις 2 προτάσεις που μου έκανε το Aliexpress η μια ήταν η δική μου και η άλλη ήταν να το στείλω πίσω με  100% επιστροφή χρημάτων και τα έξοδα επιστροφής να επιβαρύνουν τον πωλητή.

Είχα βίντεο να ανοίγω το δέμα και επιτόπου να το δοκιμάζω και να φαίνεται ξεκάθαρα δεν δουλεύει.

Ελειπε βασικο εξαρτημα, οποτε ηταν αχρηστο το υπολοιπο. Εγινε προταση 50% και να το κρατησω, οποτε αρνηθηκα. Είτε να το επιστρεψω με full refund + μεταφορικα και επελεξα αυτη. Έκτοτε ειμαι στο περιμενε...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, IoannisSM είπε

Ελειπε βασικο εξαρτημα, οποτε ηταν αχρηστο το υπολοιπο. Εγινε προταση 50% και να το κρατησω, οποτε αρνηθηκα. Είτε να το επιστρεψω με full refund + μεταφορικα και επελεξα αυτη. Έκτοτε ειμαι στο περιμενε...

Οκ. Άρα τα μεταφορικά θα τα πάρεις πίσω.

Αν δεν το επέστρεψες ακόμα, αυτά τα βήματα ειναι σημαντικά.

Να τραβήξεις βίντεο + φωτογραφίες τι έχεις βάλει στο δέμα.
Να προσέξεις την διεύθυνση που θα το στείλεις. Ζήτα από το κατάστημα να σου στείλουν σε ε-μαιλ σαφείς οδηγίες με την διεύθυνση που θα πάει το δέμα.
Να ζητήσεις να σταλεί με tracking number.
Να βγάλεις φωτογραφία του δέματος πριν βάλουν το tracking number.
Να βγάλεις φωτογραφία του δέματος αφού βάλουν το tracking number.
Να στείλεις ε-μαιλ στο κατάστημα με ανωτέρω φώτο + tracking number.

Αν ο πωλητής αρνείται να δώσει τα χρήματα για τα έξοδα επιστροφής να ενημερώσεις το Aliexpress.

Το Aliexpress λέει - Once the item is delivered, inform seller to proceed refund. If the seller violates, reach AliExpress with the return delivery receipt. AliExpress will issue coupon to cover it.

Μετάφραση - Μόλις παραδοθεί το προϊόν, ενημερώστε τον πωλητή για να προχωρήσει στην επιστροφή χρημάτων. Εάν ο πωλητής παραβιάσει, επικοινωνήστε με την AliExpress με την απόδειξη παράδοσης επιστροφής. Το AliExpress θα εκδώσει κουπόνι για να το καλύψει.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

παιδια ζητω συγγνωμη εκ των προτερων ξερω οτι σιγουρα θα εχει ξαναπαντηθει.

Τι μεθοδο αποστολης πρεπει να επιλεγουμε για να μην σταματαει το τρακ στο Arrived at local delivery center? Ηδη εχω δυο δεματα εκει 1 βδομαδα και παλιοτερα 2 δεν τα παρελαβα και ποτε.

Η διαφορα ειναι το Aliexpress Saver και Standard? Το "καλο" ειναι το 2ο?

  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, greekboy είπε

παιδια ζητω συγγνωμη εκ των προτερων ξερω οτι σιγουρα θα εχει ξαναπαντηθει.

Τι μεθοδο αποστολης πρεπει να επιλεγουμε για να μην σταματαει το τρακ στο Arrived at local delivery center? Ηδη εχω δυο δεματα εκει 1 βδομαδα και παλιοτερα 2 δεν τα παρελαβα και ποτε.

Η διαφορα ειναι το Aliexpress Saver και Standard? Το "καλο" ειναι το 2ο?

εδω τα εχει αναλυτικα οτι ξεκιναει με AliExpress ειναι safe 

Οι καλύτεροι τρόποι ειναι αυτοί που έχουν Aliexpress μπροστά. Τα Cainiao (semitrackable) πολλές φορές έχουν μεγάλη καθυστέρηση.

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...