pgfak Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 8 λεπτά πριν, sakisgri είπε Μπες στην εφαρμογή και πάτα κάτω δεξιά "Account" μετά στο "My Orders" πάτα στο "Shipped" εκεί θα δεις την παραγγελία σου, πάτα επάνω μετά πάτα εκεί που γράφει "Returns/refunds" μετά πάτα εκεί που γράφει "De;ivery status" και μετά πιο κάτω "Please select" θα ανοίξει ένα παραθυράκι κάτω εκεί επέλεξε "Package not recieved" Δεν μπορώ να δω παραπάνω στη παραγγελία που έχω εγώ τώρα γιατι δεν έχει περασει ο χρόνος. Λογικά επειδή έχει περασει ο χρόνος δεν θα ζητήσει κάτι άλλο, αν ζητήσει και κολλήσεις γράψε να σε βοηθήσουμε. Ναι είσαι οκ Λογικά θα γίνουν όλα combined και θα έρθουν με ACS. Αν κάποιο δέμα δεν μπει στα combined τοτε αυτό θα έρθει μόνο του με τα ΕΛΤΑ, πάλι χωρίς εξτρά χρέωση. Δες σελίδα 294 τα γράφω όλα εκεί. ...ευχαριστω παρα πολυ !!!!!!!!!! και κατι ακομα ....αυτη η επιλογη "choice".....που δεν γραφει μεθοδο αποστολης ειναι και αυτη οκ?? 1
sakisgri Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 1 λεπτό πριν, pgfak είπε ...ευχαριστω παρα πολυ !!!!!!!!!! και κατι ακομα ....αυτη η επιλογη "choice".....που δεν γραφει μεθοδο αποστολης ειναι και αυτη οκ?? Να σαι καλά. Ναι ειναι, όλα τα Choice στέλνονται με Aliexpress τρόπο αποστολής, δλδ Aliexpress saver/selection saver για τα πιο φτηνά και Aliexpress standard/selection standard για το πιο ακριβά. Αλλά έχω δει και φτηνά να έρχονται ως συστημενα με Aliexpress selection standard, που μας συμφέρει.
vagosvts7 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 28 λεπτά πριν, sakisgri είπε Μπες στην εφαρμογή και πάτα κάτω δεξιά "Account" μετά στο "My Orders" πάτα στο "Shipped" εκεί θα δεις την παραγγελία σου, πάτα επάνω μετά πάτα εκεί που γράφει "Returns/refunds" μετά πάτα εκεί που γράφει "De;ivery status" και μετά πιο κάτω "Please select" θα ανοίξει ένα παραθυράκι κάτω εκεί επέλεξε "Package not recieved" Δεν μπορώ να δω παραπάνω στη παραγγελία που έχω εγώ τώρα γιατι δεν έχει περασει ο χρόνος. Λογικά επειδή έχει περασει ο χρόνος δεν θα ζητήσει κάτι άλλο, αν ζητήσει και κολλήσεις γράψε να σε βοηθήσουμε. Ναι είσαι οκ Λογικά θα γίνουν όλα combined και θα έρθουν με ACS. Αν κάποιο δέμα δεν μπει στα combined τοτε αυτό θα έρθει μόνο του με τα ΕΛΤΑ, πάλι χωρίς εξτρά χρέωση. Δες σελίδα 294 τα γράφω όλα εκεί. Λογικά το πρώτο πρέπει να επιλέξω..
sakisgri Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 1 λεπτό πριν, vagosvts7 είπε Λογικά το πρώτο πρέπει να επιλέξω.. Ναι το πρωτο 1
vagosvts7 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, sakisgri είπε Ναι το πρωτο Πατάω submit χωρίς να γράψω κάτι? Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2023 από vagosvts7
sakisgri Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 1 λεπτό πριν, vagosvts7 είπε Πατάω submit χωρίς να γράψω κάτι? Γράψε, The delivery period has ended and i havnt recieved my package. And the delivery status has not changed from 21/9/2023 1
vagosvts7 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, sakisgri είπε Γράψε, The delivery period has ended and i havnt recieved my package. And the delivery status has not changed from 21/9/2023 Σε ευχαριστώ φίλε Σάκη.. Τώρα περιμένω την απόφαση.. Ελπίζω να παραλάβω στις 10 μέρες που δίνει προθεσμία για to dispute και να κάνω cancel request.. Αλλιώς θα δούμε το αποτέλεσμα αν δεν παραλάβω θα μου κάνει πλήρη refund το AliExpress!? Θα φανεί στην πράξη.. Με την PayPal σε χαμένα δέματα χρόνια πριν πάντα έπαιρνα πλήρης refund! Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2023 από vagosvts7 1
sakisgri Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 2 λεπτά πριν, vagosvts7 είπε Σε ευχαριστώ φίλε Σάκη.. Τώρα περιμένω την απόφαση.. Ελπίζω να παραλάβω στις 10 μέρες που δίνει προθεσμία για to dispute και να κάνω cancel request.. Αλλιώς θα δούμε το αποτέλεσμα αν δεν παραλάβω και μου κάνει πλήρη refund το AliExpress. Τπτ να σαι καλά, Αλλά λέει "your package is still in protection time" άρα δεν έχει περασει ο χρόνος, αυτό μπορεις να το δεις όταν πατήσεις στη παραγγελία σου (όπως έγραψα πιο πάνω) εκεί που έγραψα να πατήσεις "Returns/refunds" πάνω πάνω γράφει ο χρόνος που απομένει- The system will confirm receipt after __ days. Μάλλον εσύ μπερδεύτηκες με το "delivery by" που γράφει στη σελίδα με το προϊόν όταν πατάμε στο Delivery η shipping method. Αυτό ειναι κατά προσέγγιση, αλλά συνήθως έρχεται πιο νωρίς. Ναι θα πάρεις full refund.
vagosvts7 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, sakisgri είπε Τπτ να σαι καλά, Αλλά λέει "your package is still in protection time" άρα δεν έχει περασει ο χρόνος, αυτό μπορεις να το δεις όταν πατήσεις στη παραγγελία σου (όπως έγραψα πιο πάνω) εκεί που έγραψα να πατήσεις "Returns/refunds" πάνω πάνω γράφει ο χρόνος που απομένει- The system will confirm receipt after __ days. Μάλλον εσύ μπερδεύτηκες με το "delivery by" που γράφει στη σελίδα με το προϊόν όταν πατάμε στο Delivery η shipping method. Αυτό ειναι κατά προσέγγιση, αλλά συνήθως έρχεται πιο νωρίς. Ναι θα πάρεις full refund. Αφού το λέει καθαρά για της 12 Οκτωβρίου! Το confirm receipt ήταν λιγότερο και ανανεώθηκε.. Μου το έχει κάνει και σε άλλα δέματα αυτό.. Δηλαδή τσάμπα dispute έκανα? 😂😂 Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2023 από vagosvts7
sakisgri Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 1 λεπτό πριν, vagosvts7 είπε Αφού το λέει καθαρά για της 12 Οκτωβρίου! Το protection time ειναι 61 μέρες (ξεκινάει 90) και όταν περάσουν αυτές τοτε μπορούμε να ανοίξουμε dispute ότι δεν έχουμε παραλάβει, αλλιώς το Aliexpress μας λέει να περιμένουμε. Αυτό που βλέπεις κάτω ειναι Estimate delivery date - (Εκτίμηση ημερομηνίας παράδοσης) αυτό και να περασει δεν λεει τπτ. Λογικά επειδή έχει τόσες μέρες στην ίδια φάση μετά από 10 μέρες αν παραμείνει έτσι θα το θεωρήσουν χαμένο και θα σου δώσουν το refund. 1 1
vagosvts7 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 4 λεπτά πριν, sakisgri είπε Το protection time ειναι 61 μέρες (ξεκινάει 90) και όταν περάσουν αυτές τοτε μπορούμε να ανοίξουμε dispute ότι δεν έχουμε παραλάβει, αλλιώς το Aliexpress μας λέει να περιμένουμε. Αυτό που βλέπεις κάτω ειναι Estimate delivery date - (Εκτίμηση ημερομηνίας παράδοσης) αυτό και να περασει δεν λεει τπτ. Λογικά επειδή έχει τόσες μέρες στην ίδια φάση μετά από 10 μέρες αν παραμείνει έτσι θα το θεωρήσουν χαμένο και θα σου δώσουν το refund. Αν μου κάνουν refund και το παραλάβω μετά από καιρό μπορώ να τους επιστρέψω τα χρήματα? Γιατί αυτό είναι το σωστό! 1
sakisgri Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 5 λεπτά πριν, vagosvts7 είπε Αν μου κάνουν refund και το παραλάβω μετά από καιρό μπορώ να τους επιστρέψω τα χρήματα? Γιατί αυτό είναι το σωστό! Ναι θα μπορεις π.χ με Paypal στον πωλητή. 1
ekrepali Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 14 hours ago, sakisgri said: Να σαι καλά. Ναι ειναι, όλα τα Choice στέλνονται με Aliexpress τρόπο αποστολής, δλδ Aliexpress saver/selection saver για τα πιο φτηνά και Aliexpress standard/selection standard για το πιο ακριβά. Αλλά έχω δει και φτηνά να έρχονται ως συστημενα με Aliexpress selection standard, που μας συμφέρει. Γάντια σκι αξίας 12 ευρώ μου τα έστειλαν με standard (σε φάκελο). 2
sakisgri Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 4 ώρες πριν, ekrepali είπε Γάντια σκι αξίας 12 ευρώ μου τα έστειλαν με standard (σε φάκελο). Κανονικά μεχρι τα 8,5€ βλέπουμε saver τρόπο αποστολής, η και τα φτηνά τα Cainiao, βεβαία πάντα υπάρχει και επιλογή να πληρώσουμε παραπάνω και να έρθει με standard. Αλλά πάνω από τα 8,5€ βλέπουμε standard. Με Choice είχα κάνει 8 παραγγελίες μαζί έγιναν 2 δέματα combined και ένα ήρθε μόνο του με standard αλλά η αξία ήταν 2,5€. Και έγινε ακόμα μια φορά πάλι με Choice. 2
IoannisSM Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, sakisgri είπε Κανε appeal και πρόσθεσε σε αυτά που ήδη εχεις ότι δεν καταλαβαίνεις τι ζητάνε ότι εχεις στείλε αποδείξεις που δειχνουν ξεκάθαρα ότι ο πωλητής έχει παραλάβει το δέμα. Η μίλα με live agent, όπως σου έγραψε και το Aliexpress - You can contact Customer Service for more help. - Εκανα appeal. τους εστειλα tracker απο 17track και parcelsapp. και τους εχω στειλει στο chat και φωτο απο δεμα με tracker number και αποδειξη ΕΛΤΑ. Μολις ηρθε αρνητικη απαντηση. "Your appeal request was closed as the supporting information you provided was not sufficient." Σκετο, χωρις αιτιολογηση. Τι μπορω να κανω? Ετσι απαντανε χωρις αιτιολογηση? πχ λειπει αυτο στειλε το. Πρωτη αγορα απο Ali και εχω ξενερωσει... To απεφευγα λογω μη προστασιας paypal...και τελικα οπως φαινεται ειχα δικιο... Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2023 από IoannisSM
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα