Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και σε εμένα όσα δεματάκια είχα με ΕΛΤΑ με το LA**********HU παραγγελίες από 1-4 Ιουνίου σήμερα ήταν προς παράδοση επαρχία (χωριό).  Ελλάδα είχαν μπει από 14 του μήνα.

Οπότε Not bad!!

  • Like 2
  • Απαντ. 8,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Billator είπε

Και σε εμένα όσα δεματάκια είχα με ΕΛΤΑ με το LA**********HU παραγγελίες από 1-4 Ιουνίου σήμερα ήταν προς παράδοση επαρχία (χωριό).  Ελλάδα είχαν μπει από 14 του μήνα.

Οπότε Not bad!!

Εγω τρομάζω με τις μεγάλες καθυστερήσεις των ΕΛΤΑ με 45 ήμερες πλας. Το προηγούμενο δέμα έκανε  48 ήμερες και εννω  πλήρωσα τα φπα, τελωνείο, παρέλαβα και μετα απο 5 ήμερες που στείλανε χαρτί να παω να το πάρω ξανά 🤣

update:

Τωρα συμβαίνει το εξής παράδοξο, ενα από τα 5 αντικείμενα πήρε 10ψηφίο και αλλο αντικείμενο απο την ίδια παραγγελία ειναι LA..........HU όπως και ολα τα υπόλοιπα.

Επεξ/σία από lafayetter
Δημοσ.
3 ώρες πριν, leviathan2400 είπε

Με αυτήν εδώ ξέρουμε με ποιον συνεργάζεται στην Ελλάδα; ecsc-logistics.com

ΕΛΤΑ απ' οτι έχω καταλάβει, και σε εμένα ecsc logistics γράφει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά καλησπέρα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με ένα πωλητή. Εχω πλήρωση για DHL αποστολή, μου ζητάει να πληρώσω 48€ τόσα όσα είχα πλήρωση με την αγορά του αντικειμένου περίπου 49€. Δεν μου το στέλνει λέει και αν θέλω να πληρώσω και το ΦΠΑ.Πάει να με πιάσει κότσο, τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση και είναι ο τρίτος με το ίδιο αντικείμενο που μου ζητάει extra λεφτά για χψ λόγους. Μου έστειλε και ένα λινκ που έχει ένα πλαστικό καπάκι φωτογραφία και λέει for vip shipping cost.

Επεξ/σία από lafayetter
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, lafayetter είπε

Παιδιά καλησπέρα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με ένα πωλητή. Εχω πλήρωση για DHL αποστολή, μου ζητάει να πληρώσω 48€ τόσα όσα είχα πλήρωση με την αγορά του αντικειμένου περίπου 49€. Δεν μου το στέλνει λέει και αν θέλω να πληρώσω και το ΦΠΑ.Πάει να με πιάσει κότσο, τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση και είναι ο τρίτος με το ίδιο αντικείμενο που μου ζητάει extra λεφτά για χψ λόγους. Μου έστειλε και ένα λινκ που έχει ένα πλαστικό καπάκι φωτογραφία και λέει for vip shipping cost.

Καλησπέρα. Κανε αναφορά, πήγαινε στη παραγγελία σου από το "My orders", λογικά δεν θα το έχει στείλει ακόμα άρα θα ειναι στο "To ship" πάτα πάνω στο προϊόν και πάνω δεξιά θα δεις ένα εικονίδιο με ακουστικά (ειναι το Help Center), πάτα επάνω, μετά εγώ θα πατούσα εκεί που γράφει "Suspicious Activity Report" από εκεί δεν ξέρω τι θα σου βγάλει αλλά αυτό που θέλεις ειναι να τον καταγγείλεις και να ανεβάσεις screenshots με αυτά που σου ζητάει και το λινκ για το vip shipping cost.

Αν κάνω λάθος, στην ίδια σελίδα τέρμα κάτω έχει "Online Service" πάτα εκεί. 

Το λινκ στο στέλνει γιατι δεν μπορεί να σου φάει χρήματα μέσα από το Aliexpress....

Επεξ/σία από sakisgri
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σε 2 αγορές, η μία καθαρά choice με 4 προιόντα έχει δώσει και στα 4, tracking number της μορφής LP00xxxxxxxxxxxx διαφορετικό στο καθένα. Στη 2η με δύο προιόντα choice, έχουν σταλεί με το ίδιο tracking number της μορφής LA0xxxxxxxxxHU και ένα που δεν ήταν choice (διάλεξα το Aliexpress Saver Shipping) και δώσανε tracking number της μορφής UCxxxxxxxxxHU. Το περίεργο είναι ότι στο parcelsapp.com μου τα βγάζει όλα με την https://www.ecsc-logistics.com/ ως Delivery Company. Για να δούμε.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, specre είπε

Σε 2 αγορές, η μία καθαρά choice με 4 προιόντα έχει δώσει και στα 4, tracking number της μορφής LP00xxxxxxxxxxxx διαφορετικό στο καθένα. Στη 2η με δύο προιόντα choice, έχουν σταλεί με το ίδιο tracking number της μορφής LA0xxxxxxxxxHU και ένα που δεν ήταν choice (διάλεξα το Aliexpress Saver Shipping) και δώσανε tracking number της μορφής UCxxxxxxxxxHU. Το περίεργο είναι ότι στο parcelsapp.com μου τα βγάζει όλα με την https://www.ecsc-logistics.com/ ως Delivery Company. Για να δούμε.

Η ECSC ειναι logistics company που μεταφέρει προϊόντα από Κίνα στην Ευρώπη. Δεν αλλάζει τπτ από τι ξέραμε, μόνο ίσως από τι διάβασα αργούν λίγο παραπάνω από την Cainiao. Απομένει να το δούμε.

Τα 4 προϊόντα με LP00********* (που ειναι εσωτερικό tracking number για Κίνα μόνο) λογικά θα ενοποιηθούν αν δεν έχει γίνει ήδη και θα πάρουν είτε 10φηφιο και θα έρθει με ACS είτε LA*********HU και θα έρθει με τα ΕΛΤΑ. 

Αν βάλεις το LP00******* tracking number εδώ https://parcelsapp.com/ μπορεί να δεις το next tracking number, αν και τα 4 έχουν ίδιο next tracking number τοτε έγινε ενοποίηση. Αν δεν φαινεται ακόμα το next tracking number θα φανεί σε 1-2 μέρες.

Το LA*********HU σίγουρα θα σου το παραδώσει τα ΕΛΤΑ, και ειναι συστημένο. Και το UC*********HU θα σου το παραδώσει τα ΕΛΤΑ αλλά ειναι απλή αποστολη, που σημαίνει θα μπορεις να δεις που βρίσκεται το δέμα μεχρι να φτάσει Ελλαδα, μετά περιμένεις καποια μέρα που θα το αφήσει ο ταχυδρόμος χωρίς καποια ενημέρωση.

Καλά θα ήταν να το αποφύγεις το saver είτε ψάχνοντας αν το προϊόν υπάρχει σε Choice είτε παίρνοντας και ακόμα ένα προϊόν με saver η standard για να γίνει ενοποίηση και να έρθει συστημένο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@sakisgri σε ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση σου. Τώρα είδα ότι στο  https://parcelsapp.com/ μου βγάζει για όλα τα LP00xxxxxxxxxxxx το ίδιο next tracking number της μορφής LA0xxxxxxxxxHU. Για το saver, δεν το έβρισκα σε choice. Έτσι κι αλλιώς είναι ένα καλώδιο του 1€. Και να χαθεί δεν με νοιάζει. Πιο πολύ τα έγραψα για ενημέρωση, λόγω της "νέας" εταιρείας logistics. Είχα καλομάθει με την speedy-dpd-acs. :P

Επεξ/σία από specre
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Εκανα παραγγελια ενα προιον, το πληρωσα και ολα καλα περιμενω να μου ερθει.
Μετα απο καιρο και ενω δεν βλεπω τιποτα μπαινω στην σελιδα και στα μυνηματα μου ζηταει ο πωλητης να κανω ακυρωση της παραγγελιας γιατι ειχε καποιο προβλημα το προιον.
Το παρακολουθω ομως καθε ημερα και βλεπω οτι οταν εκανα την αγορα ειχε 16€ και μετα πηγε στα 32€ ηταν διαθεσιμο για πωληση συνεχεια.
Μιλαω με εξυπηρετηση με μια κυρια η οποια μου ελεγε συνεχεια συγνωμη για την αναστατωση και φυσικα τους εκραξα. Μου ειπε ξεκαθαρα οτι θα διασφαλησει να παρω τα χρηματα μου πισω αλλα δεν ειναι σιγουρη οτι θα παρω το προιον που εξακολουθω να θελω.
ΔΗΛΑΔΗ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ


Υπαρχουν κανονες του AliExpress υποτιθεται για αγοραστες απο ΕΕ. Θελω πολυ να κανω καταγγελια γιατι νομιζω οτι ειναι στανταρ διαδικασια τους οταν θελουν να μην στελνουν και απλα να γυρνανε τα λεφτα πισω.
https://campaign.aliexpress.com/wow/gcp-plus/ae/tupr?spm=a2g0o.home.0.0.140676dblc5Jkz&_immersiveMode=true&pha_manifest=upr&disableNav=YES&wh_pid=300000414/pt8AMcBikk

image.png.be0dfd5479d1cba5e1f064855da18625.png

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/6/2024 στις 1:41 ΜΜ, safridia είπε

Εκανα παραγγελια ενα προιον, το πληρωσα και ολα καλα περιμενω να μου ερθει.
Μετα απο καιρο και ενω δεν βλεπω τιποτα μπαινω στην σελιδα και στα μυνηματα μου ζηταει ο πωλητης να κανω ακυρωση της παραγγελιας γιατι ειχε καποιο προβλημα το προιον.
Το παρακολουθω ομως καθε ημερα και βλεπω οτι οταν εκανα την αγορα ειχε 16€ και μετα πηγε στα 32€ ηταν διαθεσιμο για πωληση συνεχεια.
Μιλαω με εξυπηρετηση με μια κυρια η οποια μου ελεγε συνεχεια συγνωμη για την αναστατωση και φυσικα τους εκραξα. Μου ειπε ξεκαθαρα οτι θα διασφαλησει να παρω τα χρηματα μου πισω αλλα δεν ειναι σιγουρη οτι θα παρω το προιον που εξακολουθω να θελω.
ΔΗΛΑΔΗ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ


Υπαρχουν κανονες του AliExpress υποτιθεται για αγοραστες απο ΕΕ. Θελω πολυ να κανω καταγγελια γιατι νομιζω οτι ειναι στανταρ διαδικασια τους οταν θελουν να μην στελνουν και απλα να γυρνανε τα λεφτα πισω.
https://campaign.aliexpress.com/wow/gcp-plus/ae/tupr?spm=a2g0o.home.0.0.140676dblc5Jkz&_immersiveMode=true&pha_manifest=upr&disableNav=YES&wh_pid=300000414/pt8AMcBikk

image.png.be0dfd5479d1cba5e1f064855da18625.png

πλεον εχει χαλάσει πολύ το aliexpress, ζητάνε extra χρήματα για shipping όπως έτυχε σε μένα με 2 πωλητές, ενώ ειχα πληρώσει το shipping ζητάγανε και άλλα,  φυσικά έκανα καταγγελία τα καταστήματα με screenshots της συνομιλίας, εν τελη πήρα κατι κουπόνια απο το Ali. Μια φόρα μου κανει ο πωλητής δεν στο στέλνω γιατι ανέβηκε η τιμή ή πλήρωσε την διαφορά ή κανε cancel και περίμενα 1 βδομάδα. 👎👎👎

Επεξ/σία από lafayetter
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, lafayetter είπε

πλεον εχει χαλάσει πολύ το aliexpress, ζητάνε extra χρήματα για shipping όπως έτυχε σε μένα με 2 πωλητές, ενώ ειχα πληρώσει το shipping ζητάγανε και άλλα. Μια φόρα μου κανει ο πωλητής δεν στο στέλνω γιατι ανέβηκε η τιμή ή πλήρωσε την διαφορά ή κανε cancel και περίμενα 1 βδομάδα. 👎👎👎

Προτίμησε προιόντα τα οποία είναι Choice και δεν θα έχεις ποτέ πρόβλημα τέτοιο ή που να έχουν Free Shipping.

Αυτό πάντως που λες ότι "χάλασε" δεν ισχύει γιατί πάντα γινόταν αυτό. Κυρίως αφορά πωλητές που πουλάνε αρκετά φθηνά το προϊόν και χρεώνουν παραπάνω μεταφορικά. Επειδή το shipping cost βγαίνει ψιλοαυτόματα πολλές φορές το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο, ή λογω combined shipping μειώνεται σε εμας η τιμή πολύ αλλά επειδή η τιμή των μεταφορικών πρακτικά είχε και κομμάτι της τιμής του προϊόντος δεν μπορεί ο πωλητής να το στείλει γιατί έχει πολύ χασούρα. Στις περιπτώσεις αυτές μπορείς να κάνεις "παζάρια" την επιπλέον αύξηση μιας και πάλι θα σου βγει φθηνότερα από ότι πραγματικά μπορεί να το πάρεις. Αλλιώς πολύ απλά ακυρώνεις

Εμένα συμβαίνει συνέχεια με αυτόν που αγοράζω τα ανταλλακτικά για τις ρομποτικές σκούπες οικογένειας και φίλων (αλλά το κάνω abused το combined shipping προφανώς), και μετά κάνουμε παζάρια στο επιπλέον fee. Και με αυτό το fee πάλι βγαίνει πολύ πιο φθηνά. Αλλά προφανώς όταν σε άλλους πωλητές βγαίνουν πχ 50-60 ευρώ τα ίδια και εσύ πληρώνεις 20-30 κάτι δεν πάει καλά, αλλά και να πληρώσω 5-10$ επιπλέον πάλι το παίρνω πολύ πιο φθηνά από την πραγματική τους αξία. 

  • Like 1
Δημοσ.

Μετά από παραλαβή παραγγελιών choice από ελτά

τα LAxxxxxHU κάνουν γύρω στις 20 μέρες μέσω ουγγαρίας

τα LSxxxxxNL κάνουν γύρω στις 25 μέρες μέσω Ολλανδίας

 

Τα 76xxxxxxxx με acs  κάνουν γύρω στις 15 μέρες

  • Like 4
Δημοσ.
Στις 18/6/2024 στις 1:05 ΜΜ, Mr_Terror είπε

Περιμενω απο αλι πραγματα.Τα εχει η acs και θα μπουν σε  Smartpoint Locker χωρις να το εχω ζητησει εγω.Πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν ειναι εντολη πλεον οσα ερχονται απο αλι να μπαινουν σε Smartpoint Locker.Ισχυει οντως?

Μάλλον έχει αλλάξει πολιτική η Acs ,και σε εμένα παραγγελία από Banggood την έστειλε σε κοντινό locker χωρίς να το έχω ζητήσει,τις προηγούμενες από το ίδιο κατάστημα τις παρέδιδε στο σπίτι μου, περιμένω και δύο Choice από AliExpress με Acs, θα δω που θα τις πάνε τελικά.

  • Like 1
Δημοσ.

Ετσι μου ειπε η κοπελα οτι ειναι οδηγια απο τα κεντρικα.Πλεον οτι ερχεται απο κινα θα μπαινουν σε locker.

Εγω παρελαβα ολες τις παραγγελιες.Οι μισες ηρθαν με acs οι υπολοιπες με ελτα.Παρελαβα πολυ γρηγορα σε 20 μερες.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...