sakisgri Δημοσ. Παρασκευή στις 05:34 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 05:34 μμ 1 λεπτό πριν, amadou είπε Ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν εμφανίζει επιλογή "Would you like Eva to expedite shipping for you?" μόνο "refund" ή "keep waiting". Είδα όμως πάνω πάνω μια αναφορά για καθυστερήσεις σε αποστολές προς Ευρώπη σχεδόν με όλους τους τρόπους Cainiao και "AliExpress Saver Shipping" και "AliExpress Selection Shipping Oversized", υπολογίζουν καθυστερήσεις 15+ ημερών. Έχω ήδη δοκιμάσει tracking από Speedy & ACS, το νούμερο που έχω μου λένε οτι "δεν υπάρχει". Τα tracking systems που έχω χρησιμοποιήσει (Aliexpress tracking, Cainiao και parcelsapp.com, δεν εχουν πουθενά καμία γεωγραφική αναφορά (χώρας, πολής κτλ. - όπως το παράδειγμα που αναφέρεις: "1549-THESSALONIKI, GREECE ") Οι αναφορές είνα υπερ-γενικές του στυλ: "Package left sorting center of origin", "Package leaving origin country/region.", "Arrived at customs", "Package left transit country/region." Δεν υπάρχει πουθενά καμιά γεωγραφική αναφορά. ΑΝ δεν υπάρχει ενημέρωση στη Speedy, τότε το δέμα δεν έφτασε Ελλάδα, βρίσκεται σε άλλη φάση. Αν θέλεις, μου στέλνεις το tracking number σε pm για να σου πω με σιγουριά που βρίσκεται. Γεωγραφική αναφορά όντως δεν υπάρχει, καταλαβαίνουμε που βρίσκεται από εμπειρία. Επειδή πρέπει να φύγω τώρα, θα κοιτάξω μετά για το "Would you like Eva to expedite shipping for you?", αν υπάρχει σε εμένα θα ανεβάσω screenshots με όλα τα βήματα.
sakisgri Δημοσ. Παρασκευή στις 09:26 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:26 μμ (επεξεργασμένο) Στις 10/10/2025 στις 5:25 ΜΜ, amadou είπε Ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν εμφανίζει επιλογή "Would you like Eva to expedite shipping for you?" μόνο "refund" ή "keep waiting". Είδα όμως πάνω πάνω μια αναφορά για καθυστερήσεις σε αποστολές προς Ευρώπη σχεδόν με όλους τους τρόπους Cainiao και "AliExpress Saver Shipping" και "AliExpress Selection Shipping Oversized", υπολογίζουν καθυστερήσεις 15+ ημερών. Το κοίταξα και έκανα ένα λάθος, βασικά δεν έχει να επιλέξεις "Would you like Eva to expedite shipping for you?", τα σωστά βήματα ειναι: Πάμε στην παραγγελία και πατάμε πάνω δεξιά. Πατάμε στο "What if I haven't recieved my goods?". Εδώ ειναι το βήμα που έκανα λάθος, απλώς ρωτάει "Would you like Eva to expedite shipping for you?" και πατάμε πιο κάτω που γράφει "Yes, please deliver the package as soon as possible" Εδώ φαίνεται πως ολοκληρώθηκε το αίτημα σου. Επεξ/σία πριν από 9 ώρες από sakisgri 1
amadou Δημοσ. Σάββατο στις 11:01 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:01 πμ Ξαναδοκίμασα και επιβεβαιώνω οτι δεν υπάρχει επιλογή "Would you like Eva to expedite shipping for you?" Στέλνω και screen-shoot. Υπάρχει ακόμα μια διαφορά που είδα σε σχέση με το δικό σου screen-shoot. Ενώ στο δικό σου υπάρχει η ένδειξη με bold fonts "on the way to you" στο δικό μου (με regular fonts) γράφει "still in transit". Ίσως να βιάζομαι λίγο (αν και είναι "κολλημένο" όπως είπα με ένδειξη "Package arrived at facility of the local delivery company" 15+ μέρες. Μάλλον όπως είπες στο προηγούμενο μήνυμα, δεν έχει περάσει ακόμα από Speedy (υπάρχει και το πρόβλημα στο τηλ. με το +30). Αν δε είχαν αλλάξει τα πράγματα και παρέδιδε ακόμα το ταχυδρομείο, ούτε που θα είχα ασχοληθεί θα το θεωρούσα φυσιολογικό. Αγχώθηκα λίγο όταν έμαθα οτι μπλέκει στη μέση η ACS που όπως προανέφερα πρέπει να έχει το χειρότερο υποκατάστημά της στην πόλη μου...
omokas Δημοσ. Σάββατο στις 11:38 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:38 πμ Καλησπέρα στις παραγγελίες που είχα βάλει 1 Οκτώβρη, δύο δέματα έφυγαν ως απλά το ένα με ουγγρικό ταχυδρομείο το άλλο μέσω Βελγίου, δεν ξέρω γιατί ενώ μπήκαν όλα μαζί. Τα υπόλοιπα ήταν μέρες με AP*** tracking και πήραν σήμερα όλα 10ψήφιο που όμως πλέον ξεκινάει από 25********. Ακόμη και ένα δεματακι με Super Economy Global πήρε και αυτό 10ψήφιο
Mr_Terror Δημοσ. Σάββατο στις 11:40 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:40 πμ Έχω κάνει μια παραγγελία το τρακ από τις 8/9 είναι κολλημένο στο arrived at customs.Μεθοδος αποστολής cainiao super economy global με τρακ που ξεκινάει σε UL και τελειώνει σε BE.Εχει αργήσει πολύ νομίζω να έρθει. Να περιμενω η να μιλήσω με αλι;
omokas Δημοσ. Σάββατο στις 12:14 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:14 μμ 32 minutes ago, Mr_Terror said: Έχω κάνει μια παραγγελία το τρακ από τις 8/9 είναι κολλημένο στο arrived at customs.Μεθοδος αποστολής cainiao super economy global με τρακ που ξεκινάει σε UL και τελειώνει σε BE.Εχει αργήσει πολύ νομίζω να έρθει. Να περιμενω η να μιλήσω με αλι; Αυτά είναι με το τοπικό ταχυδρομείο όπως το δικό μου UL...BE, τα αφήνει ο ταχυδρόμος χωρίς υπογραφή ως απλά. Αν αργεί ίσως μπορείς να πας ΕΛΤΑ να ρωτήσεις με το tracking ή στο κέντρο διαλογής που είναι οι ταχυδρόμοι της περιοχής σου 1
radiotv Δημοσ. Σάββατο στις 12:42 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:42 μμ (επεξεργασμένο) Choice παραγγελία που την έστειλαν με tracking 4PX......CN σε 4 ημέρες παραδωθηκε με Acs, η μέθοδος ήταν Aliexpress election standard και πήρε μετά 10ψήφιο τρακινγκ Επεξ/σία Σάββατο στις 12:58 μμ από radiotv 1
sakisgri Δημοσ. Σάββατο στις 03:32 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:32 μμ 4 ώρες πριν, amadou είπε Ξαναδοκίμασα και επιβεβαιώνω οτι δεν υπάρχει επιλογή "Would you like Eva to expedite shipping for you?" Στέλνω και screen-shoot. Υπάρχει ακόμα μια διαφορά που είδα σε σχέση με το δικό σου screen-shoot. Ενώ στο δικό σου υπάρχει η ένδειξη με bold fonts "on the way to you" στο δικό μου (με regular fonts) γράφει "still in transit". Ίσως να βιάζομαι λίγο (αν και είναι "κολλημένο" όπως είπα με ένδειξη "Package arrived at facility of the local delivery company" 15+ μέρες. Μάλλον όπως είπες στο προηγούμενο μήνυμα, δεν έχει περάσει ακόμα από Speedy (υπάρχει και το πρόβλημα στο τηλ. με το +30). Αν δε είχαν αλλάξει τα πράγματα και παρέδιδε ακόμα το ταχυδρομείο, ούτε που θα είχα ασχοληθεί θα το θεωρούσα φυσιολογικό. Αγχώθηκα λίγο όταν έμαθα οτι μπλέκει στη μέση η ACS που όπως προανέφερα πρέπει να έχει το χειρότερο υποκατάστημά της στην πόλη μου... Για να μην εμφανίζεται η επιλογή "expedite" αλλά μόνο "refund", ίσως και οι ίδιοι (η πλατφόρμα ή η μεταφορική) να έχουν ήδη καταλάβει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Προσωπικά, θα επέλεγα "Yes, please apply for a refund", για να δω τι θα μου απαντούσαν στη συνέχεια. Θα διόρθωνα το πρόθεμα στον αριθμό τηλεφώνου (βάζοντας σωστά το +30) και, αφού επιστραφούν τα χρήματα, θα ξανάκανα την παραγγελία για να δω αν πλέον διορθώθηκε το ζήτημα. Γενικά, πριν φύγει το δέμα από Κίνα, θα πρέπει να υπάρχει μια αρχική ενημέρωση από τη Speedy που να γράφει "Shipment data received". Έχουμε παρατηρήσει ότι όταν αυτή η ενημέρωση λείπει, το δέμα φτάνει Ουγγαρία, περνάει τελωνείο και μετά φαίνεται σαν να "χάνεται", χωρίς σαφή κατεύθυνση για τον τελικό προορισμό. Αν έχεις διαβάσει παλιότερα σχόλια, ο φίλος @japetus που είχε παρόμοιο πρόβλημα με πολλά δέματα παρατήρησε ότι δεν είχε το "+" μπροστά από το 30 στον αριθμό τηλεφώνου. Όταν το πρόσθεσε, ξεκίνησε να λαμβάνει κανονικές ενημερώσεις από τη Speedy. https://www.insomnia.gr/forums/topic/657816-αγορες-απο-aliexpress-τελωνειο/page/565/#findComment-60807324
sakisgri Δημοσ. Σάββατο στις 05:45 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:45 μμ 5 ώρες πριν, Mr_Terror είπε Έχω κάνει μια παραγγελία το τρακ από τις 8/9 είναι κολλημένο στο arrived at customs.Μεθοδος αποστολής cainiao super economy global με τρακ που ξεκινάει σε UL και τελειώνει σε BE.Εχει αργήσει πολύ νομίζω να έρθει. Να περιμενω η να μιλήσω με αλι; Μπορείς να ζητήσεις να γίνει expedite (επιτάχυνση της διαδικασίας αποστολής), όπως αναφέρω και στη δεύτερη ανάρτησή μου πιο πάνω. Αν βάλεις τον αριθμό παρακολούθησης (tracking number) στην ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ και δεν εμφανίζεται τίποτα, τότε το δέμα πιθανότατα δεν έχει φτάσει ακόμα στην Ελλάδα. Αν όμως έχει φτάσει και πας να το αναζητήσεις στα ΕΛΤΑ, μην χρησιμοποιήσεις το tracking number. Όπως εξηγώ και στον οδηγό: Αν πάμε να το αναζητήσουμε δεν δίνουμε tracking number, διότι τα τσακάλια στα ΕΛΤΑ θα κοιτάξουν στο PC και θα δούνε ότι βλέπουμε και εμείς και θα μας πούνε ότι να ναι... το αναζητάμε με το Όνομα μας και την διεύθυνση μας (και ταυτότητα). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα