Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας,σήμερα πήγα να επιστρέψω ακουστικά (ψείρες) λόγο λαθών πληροφοριών δηλαδή έλεγε στην σελίδα 20-20000Hz και στο κουτάκι 50-18000Hz.Στην ουσία με κορόιδεψαν αλλά δεν πειράζει,πήρα μια πίστωση αντί για λεφτά και δεν ξέρω τι να κάνω μου είπε να έρθω μετά από 2-3 μέρες από ότι άκουσα.Τι να κάνω για πείτε μου πρώτη φορά μου συνέβη κάτι τέτοιο.Το χαρτί λέει την μάρκα και ότι στη σελίδα έλεγε αυτό και στο κουτί αυτο.Να πιστωθούν να πάρει καλύτερα.Ειχα πει 2 λόγους πρώτα αυτό και ότι θέλω καλύτερα ακουστικά.Τι κάνει αυτή η πίστωση?Help δεν καταλαβαίνω

Δημοσ.

Ζήτα ευγενικά τα λεφτά σου πίσω. Είναι παράνομο να σε πιέζουν σε πιστωτικό και το ξέρουν.

 

Εγώ τα πήρα έτσι πριν μια εβδομάδα απο το eshop για κάτι βλακείες που έγραφε σε κάτι fanάκια.

  • Like 1
Δημοσ.

Εάν πλήρωσες για τα ακουστικά 30€ θα σου δώσουν ένα χαρτί που θα λέει ότι μπορείς να πάρεις ότι θέλεις με 30€. Τώρα εάν θέλεις να πάρεις κάτι που κάνει 40€ θα πληρώσεις την διαφορά δηλαδή τα 10€.

Δημοσ.

Υπαναχωρηση απο τη συμβαση μεταξυ πελατη-καταστηματος και παιρνουμε τα λεφτα μας πισω.

Στο εξωτερικο αυτο ειναι κατι δεδομενο εδω και χρονια,σε εμας ακομα ο ελληναρας κανει οτι μπορει για να αποφυγει ( παρανομα ) να δωσει τα χρηματα πισω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...