denninho Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 https://www.onparts.gr/antlia-kausimon-vdo-a2c53282812z.html Αυτη ειναι η αντλια. Την ειδε ο μηχανικος και ειπε αμεσως οτι δεν επισκευαζεται. Οποτε πηγα σε αλλαγη.
meletis_m Δημοσ. Σάββατο στις 10:50 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:50 μμ (επεξεργασμένο) Σε Opel Corsa C (διπλού καυσίμου) πριν 6 μήνες αλλάχτηκε αντλία καυσίμου & ρυθμιστής (22 ετών).. αλλάχτηκε ολόκληρη Bosch 230€ Ξαφνικά μετά από 1,5 μήνα με ξανά άφησε . Ο μηχανικός δε πήρε χρήματα και είπε ότι τη ξανά άλλαξε . Ήταν από νοθεία και το καύσιμο ήταν η αιτία . Πλέον μετά από 1,5 μήνα και ενώ στη εκκίνηση έπαιρνε με τη 1η και δε είχε καμία δυσλειτουργία . Με ξανά άφησε . Το αμάξι δε μπορούσε να ανεβάσει πάνω από 2000 στροφές ειδικά με φορτίο . Προφανώς δε είχε πίεση . Ξαφνικά το έκανε στη πορεία ενώ δούλευε κανονικά βενζίνη . Δεν ρεταρει το αμάξι ούτε έσβησε . Το θέμα είναι από νοθεία Καυσίμου μπορείς να πάθεις τόσο ζημιά ; 10 χρόνια οδηγώ με πολλά χιλιόμετρα. Και τελευταία έβαζα μόνο σε εταιρικά υποτίθεται. Επεξ/σία Σάββατο στις 10:54 μμ από meletis_m
atheatos Δημοσ. Σάββατο στις 11:42 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:42 μμ 46 λεπτά πριν, meletis_m είπε Σε Opel Corsa C (διπλού καυσίμου) πριν 6 μήνες αλλάχτηκε αντλία καυσίμου & ρυθμιστής (22 ετών).. αλλάχτηκε ολόκληρη Bosch 230€ Ξαφνικά μετά από 1,5 μήνα με ξανά άφησε . Ο μηχανικός δε πήρε χρήματα και είπε ότι τη ξανά άλλαξε . Ήταν από νοθεία και το καύσιμο ήταν η αιτία . Πλέον μετά από 1,5 μήνα και ενώ στη εκκίνηση έπαιρνε με τη 1η και δε είχε καμία δυσλειτουργία . Με ξανά άφησε . Το αμάξι δε μπορούσε να ανεβάσει πάνω από 2000 στροφές ειδικά με φορτίο . Προφανώς δε είχε πίεση . Ξαφνικά το έκανε στη πορεία ενώ δούλευε κανονικά βενζίνη . Δεν ρεταρει το αμάξι ούτε έσβησε . Το θέμα είναι από νοθεία Καυσίμου μπορείς να πάθεις τόσο ζημιά ; 10 χρόνια οδηγώ με πολλά χιλιόμετρα. Και τελευταία έβαζα μόνο σε εταιρικά υποτίθεται. Είσαι σίγουρος ότι είναι η αντλία καύσιμο το πρόβλημα ? Το «προφανώς δεν είχε πίεση» ειναι επιβεβαιωμένο με μανόμετρο κλπ. ή είναι δικό σου συμπέρασμα ? Η βενζίνη μπορεί να κάνει ζημιά αλλά όχι και να καταστρέψει την αντλία κάθε μήνα . Φίλτρο δεν έχει η αντλία? Τα ηλεκτρικά σου, μπαταρία κτλ. τα έχεις κοιτάξει μήπως η αντλία δεν παίρνει το σωστό ρεύμα?
meletis_m Δημοσ. Σάββατο στις 11:56 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:56 μμ (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, atheatos είπε Είσαι σίγουρος ότι είναι η αντλία καύσιμο το πρόβλημα ? Το «προφανώς δεν είχε πίεση» ειναι επιβεβαιωμένο με μανόμετρο κλπ. ή είναι δικό σου συμπέρασμα ? Η βενζίνη μπορεί να κάνει ζημιά αλλά όχι και να καταστρέψει την αντλία κάθε μήνα . Φίλτρο δεν έχει η αντλία? Τα ηλεκτρικά σου, μπαταρία κτλ. τα έχεις κοιτάξει μήπως η αντλία δεν παίρνει το σωστό ρεύμα? Τη πρώτη φορά είναι επιβεβαιωμένο από το μηχανικό με μανόμετρο ούτε 1,5 bar δε ανέβαζε . Μπαταρία είναι 2 χρόνων , το αμάξι κινείται καθημερινά 100 χιλιόμετρα. Φίλτρο καυσίμου έχει εξωτερικά αλλάχτηκε 2η φορά ξανά πριν 5000 που αλλάχτηκε από το μηχανικό ξανά η αντλία . Μου είχε κολλήσει η τρόμπα βενζίνης. Η τρόμπα βενζίνης ακούγεται αλλά μιζαρει και παθαίνει ταυτόχρονα ατροφία. Το έχω αφήσει να το δει το αμάξι. Το αμάξι δούλευε άψογα στη βενζίνη από τη τελευταία φορά αλλαγή τρομπας καυσίμου. Επεξ/σία Σάββατο στις 11:59 μμ από meletis_m
atheatos Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 5 ώρες πριν, meletis_m είπε Τη πρώτη φορά είναι επιβεβαιωμένο από το μηχανικό με μανόμετρο ούτε 1,5 bar δε ανέβαζε . Μπαταρία είναι 2 χρόνων , το αμάξι κινείται καθημερινά 100 χιλιόμετρα. Φίλτρο καυσίμου έχει εξωτερικά αλλάχτηκε 2η φορά ξανά πριν 5000 που αλλάχτηκε από το μηχανικό ξανά η αντλία . Μου είχε κολλήσει η τρόμπα βενζίνης. Η τρόμπα βενζίνης ακούγεται αλλά μιζαρει και παθαίνει ταυτόχρονα ατροφία. Το έχω αφήσει να το δει το αμάξι. Το αμάξι δούλευε άψογα στη βενζίνη από τη τελευταία φορά αλλαγή τρομπας καυσίμου. Εύχομαι να βρει τι είναι , γιατί κάθε 5000 χιλιόμετρα αντλία βενζίνης δεν ακούγεται λογικό, Νοθευμένη βενζίνη που να καταστρέφει αντλία βενζίνης τόσο συχνά , θα πρέπει να έχει ρινίσματα σιδήρου μέσα και όχι απλώς διαλύτες και άλλα. Για μένα αν όντως ισχύει αυτό που λες , θα πρέπει να καθαρίσεις ρεζερβουάρ πριν βάλεις την καινούργια αντλία.
meletis_m Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 5 ώρες πριν, atheatos είπε Εύχομαι να βρει τι είναι , γιατί κάθε 5000 χιλιόμετρα αντλία βενζίνης δεν ακούγεται λογικό, Νοθευμένη βενζίνη που να καταστρέφει αντλία βενζίνης τόσο συχνά , θα πρέπει να έχει ρινίσματα σιδήρου μέσα και όχι απλώς διαλύτες και άλλα. Για μένα αν όντως ισχύει αυτό που λες , θα πρέπει να καθαρίσεις ρεζερβουάρ πριν βάλεις την καινούργια αντλία. Γενικά Νότια προάστια της Αθήνας γίνεται πανηγύρι τελευταία σε όλους . Και ο μηχανικός είπε ότι δε μπορεί από θέμα υλικού να είναι τρόμπα βενζίνης. Ευθύνονται τα καύσιμα . Το ρεζερβουάρ το καθάρισε ακριβώς πριν 1 μήνα που την ξανά άλλαξε μαζί και το φίλτρο καυσιμου εξωτερικά . Εάν είναι πάλι αντλία καυσίμου δε ξέρω και εάν θα το φτιάξω το αμάξι . Ήδη είναι φορτωμένο σε χιλιόμετρα. 330,000. Το υγραέριο είπε δεν ευθύνεται , μήπως επειδή σηκώνει πίεση ζοριζεται η αντλία και κολλάει ή καίγεται. Τόσα χρόνια είχα και σε άλλα 2 αμάξια LPG θέματα δε είχα και πάντα είχα στη μέση βενζίνη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα