Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
deligkos

Bρετανία: Έρευνα για παραπλάνηση των καταναλωτών από τα site αναζήτησης ξενοδοχείων

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έλεγχο στα site αναζήτησης ξενοδοχείων θα πραγματοποιήσει η βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA), εξετάζοντας κατά πόσο παραπλανούν τους χρήστες τους. Η CMA εκφράζει την ανησυχία της ότι, αντί να βοηθούν τους καταναλωτές, οι συγκεκριμένες υπηρεσίες δυσχεραίνουν τις επιλογές τους.

Το ενδιαφέρον της Αρχής εστιάζεται “στην σαφήνεια, την ακρίβεια και τον τρόπο παρουσίασης των πληροφοριών”. Στο πλαίσιο της έρευνάς της, θα εξετάσει θέματα όπως τυχόν ρκυφές χρεώσεις, τα αποτελέσματα των αναζητήσεων, όπως και οι ισχυρισμοί για την παροχή εκπτώσεων.

 

Στις πιο δημοφιλείς ανάλογες υπηρεσίες, συγκαταλέγονται η Expedia και το Booking.com. Σε δήλωσή του, το σάιτ Trivago, το οποίο ανήκει κατά κύριο λόγο στην Expedia, αναφέρει πως θα συνεργασθεί με τη CMA, για να εξηγήσει τα οφέλη που παρέχει στους καταναλωτές, οι οποίοι αναζητούν το ιδανικό ξενοδοχείο.

 

Σύμφωνα με τη CMA, περίπου το 70% όσων αναζητούν κατάλυμα χρησιμοποιούν γι’ αυτό τον σκοπό τις υπηρεσίες εύρεσης ξενοδοχείων.

 

Πρόσφατο άρθρο, που έχει “ανέβει” στο Insomnia, παραθέτει τα τρικ που χρησιμοποιεί το Booking.com, για να πείσει τον χρήστη να προχωρήσει στο κλείσιμο του ξενοδοχείο κάθε φορά που πραγματοποιεί μια αναζήτηση.

 

Link.png Site: BBC

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bullshit !!!

Aς μου πει κάποιος, ποιο site, ποιος browser, ποια υπηρεσία δεν προοθεί προιόντα με παραπλάνηση των χρηστών τους. Ποιό;

Στο Booking.com κολλήσανε; μόλις ανοίγεις chrome γίνετε της "παραπλάνησης".

Μη μου πει κάποιος ότι δεν θέλω τους ελέγχους και της έρευνες.... θα τον "παραπλανήσω" .

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Jackpot! This is the last one left on our site!

12 other people looking now

 

Όχι, δεν σε αγχώνει...

 

Εκεί το κλεινεις και 3 μέρες μετα το ακυρωνεις.

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκεί το κλεινεις και 3 μέρες μετα το ακυρωνεις.

 

Σε κάποια δεν έχεις δικαίωμα ακύρωσης απ'ότι ξέρω!

 

Αν και μία φορά είχα κλείσει ξενοδοχείο στο Πήλιο και ξεχαστήκαμε και δεν πήγαμε ποτέ...!!! Δεν έγινε κάτι, ούτε χρήματα μου δεσμέυτηκαν προφανώς ούτε καν ένα τηλέφωνο δεν με πήραν να ρωτήσουν τί παίχτηκε. Περίεργο...

 

(τελικά πήγαμε το επόμενο ΣΚ μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το ξενοδοχείο, με την ίδια τιμή, εκτός booking).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κάποια δεν έχεις δικαίωμα ακύρωσης απ'ότι ξέρω!

 

Αν και μία φορά είχα κλείσει ξενοδοχείο στο Πήλιο και ξεχαστήκαμε και δεν πήγαμε ποτέ...!!! Δεν έγινε κάτι, ούτε χρήματα μου δεσμέυτηκαν προφανώς ούτε καν ένα τηλέφωνο δεν με πήραν να ρωτήσουν τί παίχτηκε. Περίεργο...

 

(τελικά πήγαμε το επόμενο ΣΚ μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το ξενοδοχείο, με την ίδια τιμή, εκτός booking).

Πως ξεχαστήκατε ρε συ;!

  • Like 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκεί το κλεινεις και 3 μέρες μετα το ακυρωνεις.

Αυτό είναι κακή πρακτική. Τι σου φταίει ο ξενοδόχος στον οποίο κάνεις την ακύρωση; Δεν ξέρω και κατά πόσο αυτές οι ακυρώσεις ανεβάζουν τις τιμές.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι κακή πρακτική. Τι σου φταίει ο ξενοδόχος στον οποίο κάνεις την ακύρωση; Δεν ξέρω και κατά πόσο αυτές οι ακυρώσεις ανεβάζουν τις τιμές.

Στις εμπορικές πράξεις δε χωράνε δυστυχώς συναισθήματα. Γνωρίζει τους κανόνες του Booking και τους αποδέχεται. Άλλωστε συνήθως η δωρεάν ακύρωση ισχύει μέχρι ενα μήνα από την ημερομηνία άφιξης, μετά πληρώνεις. Από την άλλη μπορεί εγω να έχω κλείσει και 2 μερες πριν πάω να μου συμβεί κάτι πολύ κακό. Ο ξενοδοχος θα τα παρει τα λεφτά εφαρμόζοντας τον κανόνα του Booking.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις εμπορικές πράξεις δε χωράνε δυστυχώς συναισθήματα. Γνωρίζει τους κανόνες του Booking και τους αποδέχεται. Άλλωστε συνήθως η δωρεάν ακύρωση ισχύει μέχρι ενα μήνα από την ημερομηνία άφιξης, μετά πληρώνεις. Από την άλλη μπορεί εγω να έχω κλείσει και 2 μερες πριν πάω να μου συμβεί κάτι πολύ κακό. Ο ξενοδοχος θα τα παρει τα λεφτά εφαρμόζοντας τον κανόνα του Booking.

Υπάρχει ευελιξία και στις δύο περιπτώσεις, δεν τηρούνται κατά γράμμα οι κανόνες συνήθως.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξερετε οτι αν παρετε τηλ και κλησετε εκτος ιντερνετ η τιμη πρεπει να ειναι μικροτερη γιατι αυτη περνουνε καπιο μερος προμηθειας....χρισημοποιηστε το...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάθε κράτηση μέσω booking περνει 2.00€ προμήθεια σας το λέω 100% για αυτο και αν δεν πας σου στέλνει ερώτηση το booking αν πηγές η όχι. Ώστε να μην πληρώσει το ξενοδοχείο το 2.00€

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.